Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Olyan létezik hogy a nemrég vásárolt kipuffnak változik a hangja? Mert most reggel amikor hazaértem és nyitottam a kaput hallottam hogy alapjáraton egy kicsit dörmögősebb lett, eddig csak szépen búgott... Nem hiszem hogy a derékszögű cső megjavítása miatt lenne más hangja, valószínű hogy csak kezd "rendeződni" a belseje... Létezik ilyesmi? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Olyan létezik hogy a nemrég vásárolt kipuffnak változik a hangja? Mert most reggel amikor hazaértem és nyitottam a kaput hallottam hogy alapjáraton egy kicsit dörmögősebb lett, eddig csak szépen búgott... Nem hiszem hogy a derékszögű cső megjavítása miatt lenne más hangja, valószínű hogy csak kezd "rendeződni" a belseje... Létezik ilyesmi? :huh:

Csőváz!

Nekem a zsír új utángyártott dobbal 20 km-el lassabb lett a verda. Ez az addig állt fenn, míg a belsejéből ki nem égett a kőzetgyapot. Azóta megy, mint a Schaffhausen. Ez a folyamat kb másfél-két hét alatt zajlott le.

Link to comment
Megosztás:

Felvetted az anamnézist is? De ha nem akkor is eléggé egyértelmű, hogy nem a vérellátási zavarról van szó(ischemia), amiről Te írsz az a claudicatio intermittens, aminek a pathogenezisébe nem mennék bele, mert nem akarok túl okosnak tűnni.

Takarp esetében nagyon egyszerűen arról van szó, hogy az átlagosnál sokkal többet kellett nyomkodni az amúgy sem puha kuplungot.

Ez a görcs nem az a görcs!

Na és ha egyidejűleg hypertoniában is szenved, hasonlóan több mint kétmillió magyar emberhez? Akkor már Te is óvatosabb lennél a claudicatio intermittens-sel... :lol:

Nyilvánvaló, hogy takarp kérdése nem erre vonatkozott, csak azt gondoltam, hogy egy autós fórumon felbukkanó orvosi tanács/megközelítés smiley jel nélkül is elég abszurd. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Na és ha egyidejűleg hypertoniában is szenved, hasonlóan több mint kétmillió magyar emberhez? Akkor már Te is óvatosabb lennél a claudicatio intermittens-sel... :lol:

Nyilvánvaló, hogy takarp kérdése nem erre vonatkozott, csak azt gondoltam, hogy egy autós fórumon felbukkanó orvosi tanács/megközelítés smiley jel nélkül is elég abszurd. :huh:

Magyarul is mondhatod a magas vérnyomást, nem kell görög szavakat használni, hogy mások is értsék. Mellesleg én elővigyázatos voltam, Veled ellentétben! Nem kell 1ből mindent beleszőni és túlmisztifikálni a dolgokat és mindenkit hypochonderré tenni, enélkül is van elég.

Mi is a kapcsolat a magasvérnyomás és a claudicatio között??

Az utolsó mondatodat meg aztán végképp nem értem.

@ivannorbi: Tuti, most már vége lehetne!

Link to comment
Megosztás:

Magyarul is mondhatod a magas vérnyomást, nem kell görög szavakat használni, hogy mások is értsék. Mellesleg én elővigyázatos voltam, Veled ellentétben! Nem kell 1ből mindent beleszőni és túlmisztifikálni a dolgokat és mindenkit hypochonderré tenni, enélkül is van elég.

Mi is a kapcsolat a magasvérnyomás és a claudicatio között??

Javaslom, nyissunk egy egészségügyi topikot is, ott majd megtárgyaljátok. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom, mert nem odavaló. :lol:

Kb mintha azt kérdezted volna a hűtőkörbe miért nem ablakmosót teszünk.

Nem jól hangsúlyoztad a kérdést.

Nem úgy ahogy én. :)

Ez a kérdés nem kérdés, hanem válasz volt egy öreg motoros számára :huh:

Link to comment
Megosztás:

Szégyenlem, de 63.

Ez mindenképpen tiszteletet parancsoló kor, amely tapasztalatokban gazdag, tanulságos életpályára utal - technikatörténeti szempontból is. Születés a katyusák korában, első születésnapra atombomba robbantás, kisiskolás korban ismerkedés a "fekete autóval", 12 éves serdülőkorban találkozás a szovjet tankokkal, 13 évesen rácsodálkozás a fekete-fehér tévére (vagy az úttörővasút örömeire), érettségi előtt űrutazás Gagarinnal, 25 évesen Holdra szállás Armstronggal, fiatal felnőttként Szaratov-hűtő vásárlása a fridzsiderszocializmusban, majd kitartó várakozás telefonbekötésre és a Merkurtól megrendelt Trabant, Wartburg, Zsiguli, Skoda vagy Dacia szocialista remekművekre, hogy aztán túl a negyedik X-en a csernobili katasztrófa híre jöjjön a Sokol rádióból, és a rendszerváltozás után végre megépüljön a szentgotthárdi Opel gyár. Hát talán innét gördült ki az a C20NE igavonó Astra, amelyben immár több mint 325 ezer kilométer van.

P. S. Esetleg fellángolt egykor a babettás szerelem is?

Link to comment
Megosztás:

Gyertyát kellene vennem a kocsiba szerintem... Milyen tipusú és márkájú gyertya kell az enyémbe? C16NZ... Valami márkásabb drágább kétpólusú gyertyára gondoltam... :huh:

Szigorúan gyárit.

Attól, hogy karstylingon minden 14nz astrán dobott 32,8654 LE-t (keréken!) a 7 pólusú gyerta attól még nem biztos, hogy igaz.

Link to comment
Megosztás:

A vaterán még olcsóbban is lehet szerezni, de nemtom, hogy hamisítják-e, mert rémlik vmi ilyesmi.

GM

Amúgy én is kb ezen az áron kaptam.

Igen erről én is értesültem, a boltban ahol veszem a cuccokat, azt mondták, hogy azért nem adnak GM logósat, mert kinai, és olyant nem rendelnek. Mondtam nekik, hogy ez a dicséretes hozzáállás :lol: :huh: .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.