Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Ma kétnapi állás után beindítottam a kocsit bevásárláshoz.

Egy:Nehezebben indult. Na jó ezt betudom a hidegnek.

Kettő:Amikor beindult kb. mint egy dízelautó.Azt hittem nincs olaj vagy jobb esetben valami dízel pufog mellettem.El kellett telnie min. 4-5 percnek, mire úgy gondoltam talán most már elindulhatok és nem ártok sokat a motornak.Ám még ilyenkor is gyorsításkor úgy szólt a gépsas, mintha minden egyes dugattyú a földet ütné maga alatt.

Ötletek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma kétnapi állás után beindítottam a kocsit bevásárláshoz.

Egy:Nehezebben indult. Na jó ezt betudom a hidegnek.

Kettő:Amikor beindult kb. mint egy dízelautó.Azt hittem nincs olaj vagy jobb esetben valami dízel pufog mellettem.El kellett telnie min. 4-5 percnek, mire úgy gondoltam talán most már elindulhatok és nem ártok sokat a motornak.Ám még ilyenkor is gyorsításkor úgy szólt a gépsas, mintha minden egyes dugattyú a földet ütné maga alatt.

Ötletek?

Nekem hidrotőkénak tűnik elsőre. Amikor bemelegedett akkor is hallottad?

Link to comment
Megosztás:

Nekem hidrotőkénak tűnik elsőre. Amikor bemelegedett akkor is hallottad?

Az a szép, hogy új hidrotőkék vannak benne.

Meg új a mocibelső. Szelepszár szimeringek,szeleprugók, szelepcsiszolás, új hidrotőkék és mindez két hónapos.

Korábban említettem, hogy elszállt az olajszivattyú az előbb említettek kicserélése után 2 héttel. Az akkori olajnyomás-hiány miatt kophatott a vezérműtengely. Ezt írtátok.

De miért csak hidegen kopog az autó?

Esetleg főtengelyen valami??

Link to comment
Megosztás:

Az a szép, hogy új hidrotőkék vannak benne.

Meg új a mocibelső. Szelepszár szimeringek,szeleprugók, szelepcsiszolás, új hidrotőkék és mindez két hónapos.

Korábban említettem, hogy elszállt az olajszivattyú az előbb említettek kicserélése után 2 héttel. Az akkori olajnyomás-hiány miatt kophatott a vezérműtengely. Ezt írtátok.

De miért csak hidegen kopog az autó?

Esetleg főtengelyen valami??

Az melegen is csattogna.

Link to comment
Megosztás:

Az a szép, hogy új hidrotőkék vannak benne.

Meg új a mocibelső. Szelepszár szimeringek,szeleprugók, szelepcsiszolás, új hidrotőkék és mindez két hónapos.

Korábban említettem, hogy elszállt az olajszivattyú az előbb említettek kicserélése után 2 héttel. Az akkori olajnyomás-hiány miatt kophatott a vezérműtengely. Ezt írtátok.

De miért csak hidegen kopog az autó?

Esetleg főtengelyen valami??

Hosszabb állás után simán kopoghat, mert az olajnak fel kell érnie. Bár nekem 5 nap után se szokott.

Link to comment
Megosztás:

Délelőtt megtörtént a termosztátcsere az autóban.:-)

és csoda történt.:-)

A vízhőmérsékletmérő mutatója elhagyja a kék mezőt.:-)

Beáll, kb. 88 fokra. (Mondjuk annyi a termosztát is névlegesen)

Pécsi -7 fokban simán eléri az üzemi hőmérsékletet :lol: :D :D

Érdekes módon a régi termosztát nem volt nyitva kiszereléskor, lehet már alacsony hőmérsékleten nyitott.

És nem hasonlít a gyárira. :huh:

Ugye mondtam, hogy jót tesz a termosztát csere!

Link to comment
Megosztás:

És akkor ez azt jelenti, hogy minden hideg indításnál milliméterről milliméterre kopik a vezérműtengely?

:huh:

mm ről azért szo nicns, mert 3 indítás után nem lenne a vez tengből semmi, ami csúszó surlódásra lett képezve, tehát az edzett kemény része. :lol:

Link to comment
Megosztás:

És akkor ez azt jelenti, hogy minden hideg indításnál milliméterről milliméterre kopik a vezérműtengely?

:huh:

azért ennyire nem vészes a dolog, de jól látod, hidegindításkor bezony sokat rövidül a motor élete.

minél többször használod tehát rövidtávra, annál előbb lesz esélyes a motorgenerál.

Link to comment
Megosztás:

két napja mikor reggel beindítom a kocsit és kinyomoma kuplungot visít.

ez tart kb 20 mp ig aztán nem hallom többet, csak ha lehül a kocsi egy jopár órás állás után

ez mi lehet???

lecsapódik valami pára a kinyomóra és az megfagy, és az visít?? vagy mi?

ha gázt adok, akkor gyorsabban hallom.

ha felengedem a kuplungot nem hallom

Kinyomócsapágy halódik szerintem.

Link to comment
Megosztás:

két napja mikor reggel beindítom a kocsit és kinyomoma kuplungot visít.

ez tart kb 20 mp ig aztán nem hallom többet, csak ha lehül a kocsi egy jopár órás állás után

ez mi lehet???

lecsapódik valami pára a kinyomóra és az megfagy, és az visít?? vagy mi?

ha gázt adok, akkor gyorsabban hallom.

ha felengedem a kuplungot nem hallom

mennyit futott?

Link to comment
Megosztás:

Infó kééne Cartársak!

1.4 16V-s levegő szűrő ház szerintetek mennyibe kerül? Bontóba 8,5eFt-ot akarnak lehúzni rólaam :huh:

mekoora aaz? 1.4, 1.6, 1.8-casnak ugyanakkora a méretee??

nem egyezik amérete valaki nemrég mondta hogy az 1.6 os is más már.

csak nem a direktet akarod kitenni ? :lol:

vatera.hu

ott sok bontott astra van, és ilyen műanyagokat olcson adnak többnyire

Link to comment
Megosztás:

nem egyezik amérete valaki nemrég mondta hogy az 1.6 os is más már.

csak nem a direktet akarod kitenni ? :D

Háát eljátszottam a gondolattal, hogy visszateszem a házat, de most jelenleg ennek akadálya van, mégpedig a ház hiánya :huh: Kikerült a szeméttelepree az engedélyem nélkül az ősök jóvoltából :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.