Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Opel16v, köszi a tippet... Lehet az, hogy beégett szelepek mellett tök jól megy a kocsi? Azt nem mondanám, hogy egyenetlen a járása, csak ráz.

Fordulatszámmal sem szarakodik.

Miért van az, hogy hideg indításkor, abban a pillanatban, amikor a motor kezd járni (tehát nem az indítómotor), nagy hangon felvisít valami fél másodpercre, majd elkussol és minden oké. Ez mitől van?

Olyan hangja van, mintha ráindítóznék, de 1000 alkalomból 1000 alkalommal nem indítózok rá... Ha nemrég állítottam le a motort, nem csinálja. Mi lehet az?

Kösz

c20xe

talán hülyeséget mondok, de esetleg ékszij?

Elküldve

nekem si csinál ilyet, már a szíjak cserélve lettek, generátor első-hátsó csapágy is, tárcsa is és a mai napig ha olyan kedve van akkorát visít, hogy majdnem kipattanok a verdából 120nál :?

Elküldve

A szelepbeégés mindenképpeni velejárója az alapjárati fordszám

ingadozása, egyenetlensége.

A hangra nem tudok mit mondani, meghallgatjuk majd a talin közösen,

aztán mondunk rá valami okosat. :)

Elküldve

Tegnap nekem is hasonló dolgot művelt a mocim mint Butraguenonak.

Sőt az enyém már meleg volt és egyszer csak a fordulat az 1000-ről felpörgött 2000-re majd vissza 600-ra. Aztán nem csinált már semmit. Ma reggel ismét kezdte, meleg mocinál is 1500-as fordulanon tartja. :)

Butragueno!

Neked megoldódott a problémád?????? Mi volt a megoldás??

Elküldve
Opel16v, köszi a tippet... Lehet az, hogy beégett szelepek mellett tök jól megy a kocsi? Azt nem mondanám, hogy egyenetlen a járása, csak ráz.

Fordulatszámmal sem szarakodik.

Miért van az, hogy hideg indításkor, abban a pillanatban, amikor a motor kezd járni (tehát nem az indítómotor), nagy hangon felvisít valami fél másodpercre, majd elkussol és minden oké. Ez mitől van?

Olyan hangja van, mintha ráindítóznék, de 1000 alkalomból 1000 alkalommal nem indítózok rá... Ha nemrég állítottam le a motort, nem csinálja. Mi lehet az?

Kösz

c20xe

Hi

A fater alfája is ezt csinálja a blendix körül lehet valami gubanc nála legalábbis ott a gond

Elküldve

Na lehet,h nagyon amteur a kérdése, de az normális, hogy a leendő gsim indításakor a ford szám felugrik 2000re, mintha adnék egykövéret neki és utána visszaáll normálisra.... :?:

Elküldve

IQBéla!

Nézz rá a www.opelklub.hu oldalra, ott találsz némi infót! :)

Aztec!

Ja, szerintem normális. Alapjárati moci így áll be indításnál.

Lehet hogy már lassabb, de ha rendes alapjárat nem ingadozik,

akkor semmi gond.

Elküldve

Hy minden hozzáértőnek... Egy nagy gondom van énnékem 8van több is, de azok annyira nem lényegesek) astra 1.4GLS-em van a hengerenkénti spricces, direktszűrő stb. 1-2-3 ban húz is mint a gép, 5-ben viszint egyszerűen nem hajkandó 4200-nél többet fordulni/min. Ez kb 170 km/h, na most a vicc 4-ben simán 185 km/h-t ki lehet húzni belőle. szóval ez széria probléma, motor vagy váltó vagy csak az én gépem tesz ilyet!!! várok minden építő jellegű hozzászólást!!! Thanks

Elküldve
Sbush!

Nem folyik valahol a benya?

Lambdaszonda, motor hőjeladó és termosztát lehet főképpen a ludas.

Opel16v!

Köszönöm a tanácsot! ( Csak most volt időm elolvasni. )

Elküldve

Sziasztok!

92-es c20xe GSI-m van. Szeretnék bele direktszűrőt, de riogatnak, hogy nem szereti az elektronika. Tapasztalatok???????? :roll:

Műszakin nagyon nézik a középdob hiányát???? :wink:

Köszi!

Üdv.: Atommanó

Elküldve
Sziasztok!

92-es c20xe GSI-m van. Szeretnék bele direktszűrőt, de riogatnak, hogy nem szereti az elektronika. Tapasztalatok????????  :roll:  

Műszakin nagyon nézik a középdob hiányát????  :wink:  

Köszi!

Üdv.: Atommanó

Hali

Nekem szintén 92es gsi-m van és az enyém nagyon nem szerette

a direkt szüröt, hibakodot is irt hogy a légtömeg mérö nem muxik rendesen, vagy tul magas vagy tul alacsony az áram erösség

be raktam egy JR lapszüröt no azota semmi gaz no hiba kod és

kb ugyan azt tudja mint direkt szürövel , ha nem jobb igy neki mert ugye igy hidegebb levegöt sziv ..

bár nekem a légszüröhaz alja ki van furkálva hogy azért kapjon elég anyagot !!!

Udv

Sonique

Elküldve

Sonique!

A lapszűrőtől is szebb lesz a hangja, vagy csak a direktszűrőtől?

lapszűrő=betétszűrő :wink:

Attól, hogy megfúrtad alúlról, nincs sípoló hangja egy kicsit?

Elvileg így is több levegőt kap mint kéne nem??? Bár ha így műxik!

Üdv.:Atommanó :)

Elküldve
Sziasztok!

92-es c20xe GSI-m van. Szeretnék bele direktszűrőt, de riogatnak, hogy nem szereti az elektronika. Tapasztalatok????????  :roll:  

Műszakin nagyon nézik a középdob hiányát????  :wink:  

Köszi!

Üdv.: Atommanó

Hali!

Az enyémben is volt. Sajnos vagy sem, de nálam sem bírta a moci, a fordulat összevissza jár, sokszor befulladt stb.

Én gyárival járok csak sűrübben cserélem :wink:

Elküldve

Hali!

Lehet hogy idióta a kérdés, de egy x17dtl (diesel) astraba érdemes e sportlégszűrőt rakni, itt is van fogyasztáscsökkenés és nyomatéknövekedés, vagy inkább ez a nbenzines pörgős motoroknál eredményes?

Előre is köszi hali

Elküldve

Sziasztok!

Régen jártam erre, és mennyi sok új dolog :shock:

A régi fórumban valaki segített nekem, abban a kérdésben, hogy műanyagos szakembert keresek. Olyat aki műnyag elemek javításával foglalkozik. Bár nem javítani kell, hanem egy gyári hűtőrácsot átalakítani.

Akkor mondott valaki egy címet Budakeszin, de nem írtam fel, a hozzászólások meg elvesztek.

Kérem azt a segítőkész kartársat írja meg még 1x a címet.

Előre is köszi.

Smég valami.

hogy kell képet beilleszteni a hozzászólásba?

Előre is kösz

Elküldve

Hali Szizso!

Lacee nevű kartársat kérdezd a műanyagosról, friss tapasztalata van benne. :)

Képet úgy kell beilleszteni, ahogy az Img gomb mutatja a szövegsáv feletti részben, amikor írod a hozzászólást.

Ha jövő héten ráérsz valamelyik estefelé, becsüccsenhetünk egy fél órára valahova dumálni!

Elküldve
Hali Szizso!

Lacee nevű kartársat kérdezd a műanyagosról, friss tapasztalata van benne. :)

Képet úgy kell beilleszteni, ahogy az Img gomb mutatja a szövegsáv feletti részben, amikor írod a hozzászólást.

Ha jövő héten ráérsz valamelyik estefelé, becsüccsenhetünk egy fél órára valahova dumálni!

Hahó opel16V!

Ok! Megbeszéljük a beülést.

Nézz már rá erre a linkre:

http://www.risse-motorsport.de/shop_motor_...ohc/index.shtml

ismered?

Elküldve

Szizso!

Amit írnak ezen az oldalon az 1.6 16v komplett tuningról, az lesz most

az enyémben is, csak nem 4000 euróért, és nem 180LE-re kiélezve.

Majd írd meg, melyik nap érsz rá!

Elküldve
Szizso!

Amit írnak ezen az oldalon az 1.6 16v komplett tuningról, az lesz most

az enyémben is, csak nem 4000 euróért, és nem 180LE-re kiélezve.

Majd írd meg, melyik nap érsz rá!

Ok! Majd mailbe!

Van 200LE feletti 1.6 16V is 9,502 euro! :twisted:

Laceee help!!!!!!!!!!

Elküldve

>Van 200LE feletti 1.6 16V is 9,502 euro!

Igen, ismerem, ez van a Corsa Super1600-ban. :lol:

Elég ütős motor, kár hogy 600 versenykm-ként fel kell újítani, ami

nem kis összeg. :)

Elküldve

Bacca meg megtalltam hogy miért is fogyaszt sokat az kocsim

természetesen a nem a legolcsobb alkatrész

hanem a légtömegmérö :)(

alapjaraton a CO kb~0,5-0,56 köz van

fordulatom viszont ~0,7-0,8 között ami nem jo

mivel fordulat a CO nak kevesebbnek kéne lennie mint alapjaraton

kiprabaltam egy masik szerkezetet no avval szintén ~0,5 körül van alapjaraton viszont fordulaton 0,4-0,5 között

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.