egyhapsi Elküldve December31, 2007 Megoszt Elküldve December31, 2007 BUÉK:-) De hol a hőgomba jeladó? Pláne isuzusnál dízelnél? Nekem pl. állandóan kékben áll a mutatóm.:-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December31, 2007 Megoszt Elküldve December31, 2007 BUÉK:-) De hol a hőgomba jeladó? Pláne isuzusnál dízelnél? Nekem pl. állandóan kékben áll a mutatóm.:-( Hogy hol lehet, azt csak sejtem, valahol a termosztát környékén. Az biztos, hogy egy kék vezeték megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 ha állandóan ott van a kékben, akkor lehet vezetékhiba, de ha néha pl dugóba, vagy nagyon terhelve felmegy kék felé is, akkor nem kizárt a termosztát csere se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 ha állandóan ott van a kékben, akkor lehet vezetékhiba, de ha néha pl dugóba, vagy nagyon terhelve felmegy kék felé is, akkor nem kizárt a termosztát csere se. Úgy van ahogy mondod Novyy. Fölmegy kék fölé is dugóban, meg ha meghajtom. Ez csak ilyen téli dolog, hogy állandóan kékben van. De 2-3 km után viszont már kezd jönni a meleg is.:-) Szóval nem tudom.. Más dízeleseknél hogy van ez ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Úgy van ahogy mondod Novyy. Fölmegy kék fölé is dugóban, meg ha meghajtom. Ez csak ilyen téli dolog, hogy állandóan kékben van. De 2-3 km után viszont már kezd jönni a meleg is.:-) Szóval nem tudom.. Más dízeleseknél hogy van ez ? Szinte biztos, hogy a termosztátod van oda. Nem nagy költség, kb 3-4 e. forint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Szinte biztos, hogy a termosztátod van oda. Nem nagy költség, kb 3-4 e. forint. Szerintem is. Amikor nyit a termosztát, akkor egy kicsit visszaeshet, de nem a kékig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Hogy kellene működnie ? Elindulás után ugyanúgy a mutatónak kimennie a kékből ? Mennyi km után ? A fogyasztásom ilyenkor télen, 7-8 liter.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 ...A fogyasztásom ilyenkor télen, 7-8 liter.. Egy Isuzutól az elég sok, sztem is termosztát gond lesz. Úgy kéne működnie, hogy olyan 5km után már fel kéne érnie a 87fokig (ha jól emléxem Isuzunál ennyi a termosztát nyitási hőmérséklete), akkor a termosztát kinyit, visszaesik úgy 5 fokot a hőmérséklet (mert a hűtőből a motorba áramlik a hideg víz), aztán pár percen belül be kell állnia 87-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Egy Isuzutól az elég sok, sztem is termosztát gond lesz. Úgy kéne működnie, hogy olyan 5km után már fel kéne érnie a 87fokig (ha jól emléxem Isuzunál ennyi a termosztát nyitási hőmérséklete), akkor a termosztát kinyit, visszaesik úgy 5 fokot a hőmérséklet (mert a hűtőből a motorba áramlik a hideg víz), aztán pár percen belül be kell állnia 87-re. Ott a pont :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Ok. Nagyon köszönöm.:-) Holnap délelőtt utánajárok a termosztátnak, hogy hol merre mennyi. Mivel jár a termosztát cseréje ? Le kell engedni az egész vizet ? Nemrég vittem féltengely gumiharangcserére az autót, és akkor is mondta a szerelő, hogy neki gyanús a motor melegedése.. Kb. másfél hónapja. Hmmm.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Ok. Nagyon köszönöm.:-) Holnap délelőtt utánajárok a termosztátnak, hogy hol merre mennyi. Mivel jár a termosztát cseréje ? Le kell engedni az egész vizet ? Nemrég vittem féltengely gumiharangcserére az autót, és akkor is mondta a szerelő, hogy neki gyanús a motor melegedése.. Kb. másfél hónapja. Hmmm.. Nem kell leengedni a vizet, amikor leveszed a termosztát fedelét, kifolyik sztem pár deci, amit felfoghatsz egy edénybe, aztán a csere után visszatöltöd. Legalábbis nekünk az 17DR-en így volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Hol van a termosztát helyileg ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Ok. Nagyon köszönöm.:-) Holnap délelőtt utánajárok a termosztátnak, hogy hol merre mennyi. Mivel jár a termosztát cseréje ? Le kell engedni az egész vizet ? Nemrég vittem féltengely gumiharangcserére az autót, és akkor is mondta a szerelő, hogy neki gyanús a motor melegedése.. Kb. másfél hónapja. Hmmm.. Lehúzod a csövet a termosztátházról, kitekered a 2 db csavart, ami fogja a házat. Kiveszed a régi, berakod az új termosztátot (van rajta egy furat, az felfelé álljon), visszaszereled a házat az új tömítéssel, visszarakod a gumicsövet. Felmelegíted a motort, utána öntöd az esetleg hifolyt hűtőfolyadékot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Hol van a termosztát helyileg ? Isuzut még nem láttam közelről, de sztem az autóval szemben állva bal kéz felé kövesd a vastag csövet, ami a hűtőből megy a motor felé, az rámegy egy alu házra, aminek a fedele levehető. Kéne egy kép a motortérnek erről a részéről, akkor pontosabban meg tudnám mondani. Tipp: nézd meg az "Így csináld..." könyvben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Hol van a termosztát helyileg ? Keress egy vastag gumicsövet a motor felső részéhez csatlakozni, oda van csavarozva a hf-re a termosztátház. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Isuzut még nem láttam közelről, de sztem az autóval szemben állva bal kéz felé kövesd a vastag csövet, ami a hűtőből megy a motor felé, az rámegy egy alu házra, aminek a fedele levehető. Kéne egy kép a motortérnek erről a részéről, akkor pontosabban meg tudnám mondani. Nem ugyanolyan a ház, bár neki könnyebb mint nekünk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Nem ugyanolyan a ház, bár neki könnyebb mint nekünk. A miénknél mindegyik könnyebb :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 A miénknél mindegyik könnyebb :huh: Ez sajnos így van, brühühű. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Köszi.:-) Mindjárt megnézem.:-) Bár megint van az autón 8 centi hó, alatta meg 1 centi jég.:-( És megint csak esik és esik.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 még jó, hogy a motortér a kocsi felett és a kocsi alatt között helyezkedik el :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 17DR termoszátcsere: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Néztem.:-) Német dízelnél egyszerű. Elől van a termosztát. De az isuzusnál meg a jobb oldalon, az Intercoolertől jövő vastag cső alatt.:-( Kezdem befonni a szemöldököm.:-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 17DR termoszátcsere: De szép "ződ" a fagyállód. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Hali. A képen látható, vastag gumicsövön lévö bilincset, hogy lehet szétszedni? Fogóval összenyom és lejön? http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg B.U.É.K. Mindenkinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január1, 2008 Megoszt Elküldve Január1, 2008 Hali. A képen látható, vastag gumicsövön lévö bilincset, hogy lehet szétszedni? Fogóval összenyom és lejön? http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg B.U.É.K. Mindenkinek. Én harapófogóval szoktam összenyomni, és feltolni a csővön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts