Novy Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 azért irtam az 50 et :( akkor miért kötöttél bele? na jo legyen 60 de akkor betétcsere meg tárcsák dobok szabályozva vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 azért irtam az 50 et ;) akkor miért kötöttél bele? na jo legyen 60 de akkor betétcsere meg tárcsák dobok szabályozva vannak. Így már inkább. :( Csak hogy kicsit szívjam a véred. :( :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 ijjj ez azéé sértő ti nekem ? :) azt hittem én vok itt a köcsög szunyog és szid mindenki, erre meg na tessék,a fal adja a másikat az asztal alatt ;) jovot :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 ijjj ez azéé sértő ti nekem ? :( azt hittem én vok itt a köcsög szunyog és szid mindenki, erre meg na tessék,a fal adja a másikat az asztal alatt ;) jovot :( Egyébként nem szoktam, azért THX. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Tárcsát és dobot nem szabályoztatunk ám :( miért is nem ? tárcsából csak a hűtöttet nem lehet ha jól tudom...dobot meg simán lehet 2x is...szerintem... de hogy ne legyek off...nekem a 2.0 8V hez a vezérlés plafonban 25 lehetett... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 miért is nem ? tárcsából csak a hűtöttet nem lehet ha jól tudom...dobot meg simán lehet 2x is...szerintem... de hogy ne legyek off...nekem a 2.0 8V hez a vezérlés plafonban 25 lehetett... avégén elég lesz az az 50 :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 avégén elég lesz az az 50 ;) Siiiimááán. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 avégén elég lesz az az 50 :lol: több mint egy éve lett a kabrioban cserélve és tuti nem volt 50 :huh: az egyszerű feszítő görgö nélküli vezérlés van benne....kell egy szíj, 10ből kijön meg egy vízpumpa ami szintén ilyesmi lehet...plussz a beszerelés amiért megint nem kérhetnének túl sokat.... de ez a C20NE...de nemhinném hogy az C16NZ más lenne.... 93 utáni motorokban -asszem- feszítőgörgős volt a vezérlés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 több mint egy éve lett a kabrioban cserélve és tuti nem volt 50 :huh: az egyszerű feszítő görgö nélküli vezérlés van benne....kell egy szíj, 10ből kijön meg egy vízpumpa ami szintén ilyesmi lehet...plussz a beszerelés amiért megint nem kérhetnének túl sokat.... de ez a C20NE...de nemhinném hogy az C16NZ más lenne.... 93 utáni motorokban -asszem- feszítőgörgős volt a vezérlés... Asszem ott más a szivattyú és a feszítő is, bár azt csak a könyvben láttam eddig. Az 1,4, 1,6 motorokon a szivattyúval feszíted, míg az 1,8, 2,0 a feszítővel, mert a szivattyút jelre kell állítani. Ja csak 8V-nél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Sziasztok.:-) Szerintetek mennyire reális ár egy vezérléscsere isuzus dízelnél? Első körben 42 ezret mondtak a szíjra, a két görgőre, valamint a vízpumpára? Most tartok olyan 70 ezer km-él vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Sziasztok.:-) Szerintetek mennyire reális ár egy vezérléscsere isuzus dízelnél? Első körben 42 ezret mondtak a szíjra, a két görgőre, valamint a vízpumpára? Most tartok olyan 70 ezer km-él vele. Csere és ha lehet gyári cuccokat,ha spórolsz az utángyárottal lehet cumi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 Jól beszélsz Johnny. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 asszem ezt eldönti mindenki magának, de ez motor topic sráccok :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December26, 2007 Megoszt Elküldve December26, 2007 asszem ezt eldönti mindenki magának, de ez motor topic sráccok :lol: Eldöntöd,hogy életben akarsz-e maradni? Érdekes hozzáállás! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Este megtankoltam sima benyával. Majd most meglátjuk, végleg lemondhatok a leállásokról? Tapasztalatról majd írok még. :huh: Reggel meg is volt az 1 leállás. De egyből indult újra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balfék Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 8V-nél is 60 ekm-ként kell a vezérlő szíjat cserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 8V-nél is 60 ekm-ként kell a vezérlő szíjat cserélni? Minden benzines, és dizel motoron annyi, kivéve az Isuzu. Mondjuk ez évjárattól is függ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Minden benzines, és dizel motoron annyi, kivéve az Isuzu. Mondjuk ez évjárattól is függ. Az isuzuson mennyi km-ént kell cserélni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 Az isuzuson mennyi km-ént kell cserélni ? 1991, 08.-ig gyártott motoron 105000. Az utánna gyártott 120000. Jó jó tudom, hogy az Astra-ba 1993, 01.-től raknak Isuzut, de asszem előtte volt a Kadettban, és a Veki-ben is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December27, 2007 Megoszt Elküldve December27, 2007 1991, 08.-ig gyártott motoron 105000. Az utánna gyártott 120000. Jó jó tudom, hogy az Astra-ba 1993, 01.-től raknak Isuzut, de asszem előtte volt a Kadettban, és a Veki-ben is. Höj milyen jól mondja a kollega! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 8V-nél is 60 ekm-ként kell a vezérlő szíjat cserélni? vagy 6 év után ha jól emlékszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 vagy 6 év után ha jól emlékszem Minden 4. szervízperiódus alkalmával, márha valaki 15000 km-enként cserél olajat, miegymást vagy 60000 km-enként,. A karbantartási terv szerint ez van előírva. (Így csináldd 284. oldal.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 kaptam egy segítségkérő mailt : Sziasztok Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket. '92-es F astrám van, és az a probléma vele, hogy a műszerfalon kivillan a motorellenörző lámpa, de csak akkor, ha autópályán megyek vele, mikor a fordulat tartósan 3000 fölött van, kb 120 km/óránál, de nem világít folyamatosan, csak kb egy percig, aztán elalszik, majd pár perc mulva újra kivillan pár másodpercre, aztán megint elalszik. És így tovább. Szervízbe hiába viszem, mert nem produkálja folyamatosan a hibát, így gondolom nem nagyon tudnak mit kezdeni vele. Ha van tippetek, hogy hogyan lehetne kideríteni a hiba okát annak nagyon örülnék. Előre is köszi. BÚÉK Sanyi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 jolenne tudni milyen amoci. szervizbe lehet ki tudják olvasni, mert elvileg X ideig tárolja ahibát. biztos meglesz a megoldás, mert ilyen volt már valakinek itt. AGR szelep probléma volt talán, vagy icsoda. de majd jönnek a szakik és segitenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December28, 2007 Megoszt Elküldve December28, 2007 hát, ha 92-es f, akkor legvalószínűbb lehet a c14nz ha nem áll fenn elég ideig a hiba, akkor nem fogja eltárolni talán útszakasz-jeladó szerk: meg kellene kivillogtatni, hátha okosabbak leszünk :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts