warwolf Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 Amúgy a váltás téma azért nem állja meg szerintem a helyét, mert akkor csak pár mp-ig tartaná feljebb a fordulatot váltásnál, de ha nem érzékel utána folytószelepállás változást (tehát csak ki lett véve üresbe), akkor visszább venné. Legalábbis így logikus. Érdekes.Azért mert az Astra váltásidőben mindig 2-3 mp-ig tartotta a fordulatot, és csak utána engedte vissza.A 2-3mp csak úgy kb.......Én ezért is tippeltem inkább a kiegyensúlyozottabb menetdolgokra...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 Érdekes.Azért mert az Astra váltásidőben mindig 2-3 mp-ig tartotta a fordulatot, és csak utána engedte vissza.A 2-3mp csak úgy kb.......Én ezért is tippeltem inkább a kiegyensúlyozottabb menetdolgokra...... De akkor nem a 850-re engedte vissza, hanem 1000 körülire, amíg gurultál. nem? Ennek szerintem az lehet a magyarázata, hogy az alapjárati motor alapból jobban nyitva van részterhelésen menet közben, és van egy kis idő, míg visszábbteker. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December14, 2007 Megoszt Elküldve December14, 2007 De akkor nem a 850-re engedte vissza, hanem 1000 körülire, amíg gurultál. nem? Ennek szerintem az lehet a magyarázata, hogy az alapjárati motor alapból jobban nyitva van részterhelésen menet közben, és van egy kis idő, míg visszábbteker. Jaja.Erről lenne szó........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 Praktikusabb ha kiszeded a műszeregységet, és a hátulján lehúzod a sebességjeladó csatiját és kész. A kollegák azt mondták ez nem egészséges, mert vmi vészprogramra vált (elég starwars-osan hangzik), de nekem se sárga lámpa se semmi. Nem is igazán értem a jelentőségét, de mindegy. Csőváz! Ez érdekes! Nekem kmspirál szakadás esetén mototrfék üzemben átállt vészprogramra. Sebességjel hibakódott dobott a computer. Nem igazán tudta összeegyeztetni a következőket: 0 sebesség, 0 folytószelepállás, 3000 1/min fordulat. Menet közben nem volt gond. Csak motorféküzemben. Akkor viszon a következő indításig vészprogramon ment. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 ha ütöm vágom a kocsit, mi lesz az ami a leghamarabb megadja magát?? motor váltó környékére gondolok. heng fej főteng netán ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 ha ütöm vágom a kocsit, mi lesz az ami a leghamarabb megadja magát?? motor váltó környékére gondolok. heng fej főteng netán ??? Mi is az apropója ezen kérdésednek ? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 Mi is az apropója ezen kérdésednek ? :( hát ugy érdeklődés szintű, mert ha eljutok a saját autó megvételéig, egy sima 1.6 ost terveznék központi injiset és szeretném majd én is Se siteni, és ahhoz ugyebár a heng fej csere az alap Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 hát ugy érdeklődés szintű, mert ha eljutok a saját autó megvételéig, egy sima 1.6 ost terveznék központi injiset és szeretném majd én is Se siteni, és ahhoz ugyebár a heng fej csere az alap Hali. Akkor inkább ugy álj hozzá hogy SI-legyen belölle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 hát ugy érdeklődés szintű, mert ha eljutok a saját autó megvételéig, egy sima 1.6 ost terveznék központi injiset és szeretném majd én is Se siteni, és ahhoz ugyebár a heng fej csere az alap Si nem ? Tán egyszerűbb lenne c20ne-t venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 si se itt egy lapra veszik tépi is se sitést ir mindneki ezzel a c 20 al jön.... lehet erő szempontjábol tényleg jobb, de nem akarok alapbol 120on lovakért fizetni, meg kezdeten egy 75 lovas auto is elég lenne nembeszélve a fogyirol is :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 si se itt egy lapra veszik tépi is se sitést ir mindneki ezzel a c 20 al jön.... lehet erő szempontjábol tényleg jobb, de nem akarok alapbol 120on lovakért fizetni, meg kezdeten egy 75 lovas auto is elég lenne nembeszélve a fogyirol is :S C20NE.Legalizánli uccse tudod, így szal továbbra is egynégy után fizetsz...Nem eszik botrányosan sokat mert ez senem XE, senem LET, senem V6.Cserébe viszont legalább megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 C20NE.Legalizánli uccse tudod, így szal továbbra is egynégy után fizetsz...Nem eszik botrányosan sokat mert ez senem XE, senem LET, senem V6.Cserébe viszont legalább megy. A c20xe sem eszik sokkal többet, mint az 1.6-os.Ezen ne spórolj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 A c20xe sem eszik sokkal többet, mint az 1.6-os.Ezen ne spórolj. Csak XE-t drágábban kapni szürkebontásban mint NE-t.A macera is több vele.De majd kitalálja az ember, mit is akar.Én mégegyszr nem vágnék bele ilyen átépítősdibe az 100.Inkább olyat vennék, ami gyárilag erős mocival van szerelve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December15, 2007 Megoszt Elküldve December15, 2007 ha ütöm vágom a kocsit, mi lesz az ami a leghamarabb megadja magát?? motor váltó környékére gondolok. heng fej főteng netán ??? Szinkrongyűűűűűrűűűű! :DDDD Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Szinkrongyűűűűűrűűűű! :DDDD Előbb törik a végáttétel foga, mint a szinkrongyűrű :( Tapasztalat ;) A gyűrűnek max elnyalódnak kicsit a fogai, ha nem úgy bánsz vele, de töröttet még nem láttam :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 mi van ezzel a 20 ne vel?? legalizálni nem tudom, ezért 1.4 után fizetek?? ha meg belenéznek a motortérbe el veszik az autot? ;) annyira átépíteni nem akarok, hogy komplett mocicsere legyen, az joval gríesebb nem?? annyit szeretnék, hogy alpbol ne 1.4 legyen, meg ha nem is egyből olyat venni, de később, egy esetleges heg fej felújjítás helyett inkább az Se vagy Si :) -t megoldani. de ez még mind mind csak érdeklődés szinten megy se oto se píz :( heng fej comp káébelköteg ez mind csere ugyebár, és érzékelőkből mit kell cserélni?? ha kell egyáltalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 mi van ezzel a 20 ne vel?? legalizálni nem tudom, ezért 1.4 után fizetek?? ha meg belenéznek a motortérbe el veszik az autot? ;) annyira átépíteni nem akarok, hogy komplett mocicsere legyen, az joval gríesebb nem?? annyit szeretnék, hogy alpbol ne 1.4 legyen, meg ha nem is egyből olyat venni, de később, egy esetleges heg fej felújjítás helyett inkább az Se vagy Si :) -t megoldani. de ez még mind mind csak érdeklődés szinten megy se oto se píz :( heng fej comp káébelköteg ez mind csere ugyebár, és érzékelőkből mit kell cserélni?? ha kell egyáltalán. Keresd Udi-t vagy Tápiószecsőt! Nekik ilyen update van a C14NZ-n! Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Előbb törik a végáttétel foga, mint a szinkrongyűrű :( Tapasztalat ;) A gyűrűnek max elnyalódnak kicsit a fogai, ha nem úgy bánsz vele, de töröttet még nem láttam :( Megadom magam!!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 tudom tápinak be is van linkelve már de én ott érzékelőkről nem olvastam sajnos. elkészíthetné a koplett projekt leírását, alkatrész szükséglettel mire kell figyelni stb.. és kirakhatnák akkor a magazinra. érdeklődtem egy két helyen, és eléggé eccerűnek mondták a dolgokat: heng fej le fel az uj, comp csere és kész... kcisit gyanusan eccerű. vezérlés ugyan ugy van vajon ugyan ugy kell jelre állítani....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 tudom tápinak be is van linkelve már de én ott érzékelőkről nem olvastam sajnos. elkészíthetné a koplett projekt leírását, alkatrész szükséglettel mire kell figyelni stb.. és kirakhatnák akkor a magazinra. érdeklődtem egy két helyen, és eléggé eccerűnek mondták a dolgokat: heng fej le fel az uj, comp csere és kész... kcisit gyanusan eccerű. vezérlés ugyan ugy van vajon ugyan ugy kell jelre állítani....... Milyen érzékelőre gondolsz? Hőmérsékletérzékelőkre? Azok a motorblokkon vannak ugyebár, tehát maradnak. Egy plusz érzékelő kell hozzá, ami a főtengely pozícióját érzékeli, az oda megy le a vezérléshez, a főtengely ékszíjtárcsáján van egy "fogazott" rész, azt figyeli. A magazin oldalra kitenni nem lenne bölcs dolog, mert ez ugyebár illegális átépítés... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Si nem ? Szerintem sz SE és az SI is megfelelő. SE ugyebár a motorkód, az SI meg talán a sequential injection-ra vonatkozik. elkészíthetné a koplett projekt leírását, alkatrész szükséglettel mire kell figyelni stb.. Nem lesz ilyen leírás, mégpedig azért mert nincs értelme. Alkatrészlista ott van, és mivel nem én csináltam nem tudom mire kellene figyelni. Szerintem egyszerűen cserélni kell a dolgokat. Másrészt pedig több mint 2 éve volt, kb. azokra a dolgokra emlékszem amik le vannak írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 Milyen érzékelőre gondolsz? Hőmérsékletérzékelőkre? Azok a motorblokkon vannak ugyebár, tehát maradnak. Egy plusz érzékelő kell hozzá, ami a főtengely pozícióját érzékeli, az oda megy le a vezérléshez, a főtengely ékszíjtárcsáján van egy "fogazott" rész, azt figyeli. A magazin oldalra kitenni nem lenne bölcs dolog, mert ez ugyebár illegális átépítés... na pl már ezzel is többet tudtunk meg :( illegális vagy sem, az meg olyan dolog hogy létezik egy olyan auto, vagy több de hogy kié azt nem is tudtuk soha ugye tápi? ;) annak az érzékelőnek megvan lent a helye??? és a vezérmű tengely és a főtengely jelei ugyan ott vannak?? mint az nz nél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 illegális vagy sem, az meg olyan dolog hogy létezik egy olyan auto, vagy több de hogy kié azt nem is tudtuk soha ugye tápi? :( Az átalakítás nem lehet illegális, a felhasználás módja már talán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 na pl már ezzel is többet tudtunk meg :( illegális vagy sem, az meg olyan dolog hogy létezik egy olyan auto, vagy több de hogy kié azt nem is tudtuk soha ugye tápi? ;) annak az érzékelőnek megvan lent a helye??? és a vezérmű tengely és a főtengely jelei ugyan ott vannak?? mint az nz nél? A vezérlése tudtommal teljesen ugyanolyan, mint az NZ-é. Az átalakítás nem lehet illegális, a felhasználás módja már talán. Miért, kértél rá engedélyt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December16, 2007 Megoszt Elküldve December16, 2007 hátőő ez egy érdekes kérdés egyébként, mert semmilyen szám sincs a forgalmiba, ami a hegn fejre vonatkozna, ugyhogy erről a részről kapják be másrészt meg kipufogóért is szívózhatnak, meg égőkről ne is beszéljünk, de szerintem ha valaki megoldja ezt az Se si dolgot, nemhiszem hogy szolnának érte, akárhol is.... Tápi vezérműszíj ugyan az mint az Nzbe is volt ugye??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts