Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor lehet azt ki kéne cserélni, mert repedt. Valaki írt nemrég ilyet, hogy azt a kemény csövet cserélte, de nemtom már, ki volt az.

És lambda szonda nem lehet? autópályán 120 fölött bejelez, h az értéke nem változik, asszem 13-as kód.A rásegítőt nem tanulmányoztam még annyira, de ha le van kötve a fojtósz.házról hogyan tud beleszólni az alalpjáratba?

Link to comment
Megosztás:

És lambda szonda nem lehet? autópályán 120 fölött bejelez, h az értéke nem változik, asszem 13-as kód.A rásegítőt nem tanulmányoztam még annyira, de ha le van kötve a fojtósz.házról hogyan tud beleszólni az alalpjáratba?

Ha le van kötve, akkor sehogy. Lambda okozhat ilyet, viszont a lambda hibajelzése lehet annak a következménye, hogy valami miatt nem megfelelően adagolja az ECU a benyát, pl. mert valahol falsot szív a rendszer. Ha tudsz kölcsönbe egy tuti jó lambdát, meg lehet próbálni egy cserét, és ha venned kell, javasolt csak a gyárit venni, mert az utángyártottak állítólag nem bírják sokáig, ill. már újonnan se mindegyiknek a jele felel meg az ECU-nak.

Kicsit még kiegészítettem az előző hsz-omat is.

Link to comment
Megosztás:

de a lamda hibakód csak hosszabb ídő (10-15 km) után jön be, és kb 120 fölött egyenletes gáznál. országúton 100-110 körül még soha, és városban sem.

Meg az miért van, hogy csak mozgás közben pörög, mikor megáll a kocsi akkor visszavesz?

Ez az, mivel a korábbi hsz-omat kiegészítettem, direkt van így, hogy amikor a gurulás után fékezel az autóval, legyen a rendszerben elegendő vákuum a fékrásegítőnek.

Link to comment
Megosztás:

Hali! Az alapjáratgondom még mindig nem szűnt meg. összef tömítés kicserélve, sz.ház csillog villog a tisztaságtól, új alapjárati moci, poti. lekötötttem a tankszellőzés csövét is. ugyanúgy megvan, hogy felpörög a motor, magas fordulaton jár míg a kocsi mozgásban van. 7 végén tanítottam vezetni bnőmet, majd egy órát gurult 1-2-ben a gép. kuplung kinyomásakor felpörög és nem áll vissza míg gurul a kocsi. fékezés közben ingadozik a fordsz. mikor megeállok, még pörög, nyomom a féket, nem engedem föl, 5-6mp után szabályozza le és akkor a fékpedál is beesik pár centit.

már az agyamra megyezzel a hülyeséggel. :(

Pedig akkor a fékszervónál van gebasz. Van előtte egy vákumszelep a csövön, azt nézd meg...

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Segítségre lenne szükségem,vettem egy 1,6-os astrát pesten.

Már ott is melegedett a vize de gondoltam ha kiérek a városból majd lehül.de nem! fűtés föl ablak le.

Így tudtam 95 fok körül tartani. megálltam a hűtő hideg volt.

Másnap autószerelő semmi nyoma a híbánal még híre sem.Minde ok még szerintem hülyének is nézett.

De ingyen volt :(

KB 150km és a hiba elő jött megint most a hűtő langyos volt

a visszatérő hideg.

ha valakinek volna ötlete mi lehet a baj megköszönném.

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Segítségre lenne szükségem,vettem egy 1,6-os astrát pesten.

Már ott is melegedett a vize de gondoltam ha kiérek a városból majd lehül.de nem! fűtés föl ablak le.

Így tudtam 95 fok körül tartani. megálltam a hűtő hideg volt.

Másnap autószerelő semmi nyoma a híbánal még híre sem.Minde ok még szerintem hülyének is nézett.

De ingyen volt :(

KB 150km és a hiba elő jött megint most a hűtő langyos volt

a visszatérő hideg.

ha valakinek volna ötlete mi lehet a baj megköszönném.

Elsőre temosztát hiba vagy dugulás van valahol a hűtőben vagy a csőben.

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Segítségre lenne szükségem,vettem egy 1,6-os astrát pesten.

Már ott is melegedett a vize de gondoltam ha kiérek a városból majd lehül.de nem! fűtés föl ablak le.

Így tudtam 95 fok körül tartani. megálltam a hűtő hideg volt.

Másnap autószerelő semmi nyoma a híbánal még híre sem.Minde ok még szerintem hülyének is nézett.

De ingyen volt :cry:

KB 150km és a hiba elő jött megint most a hűtő langyos volt

a visszatérő hideg.

ha valakinek volna ötlete mi lehet a baj megköszönném.

Szia Brazi :(

HA cserélni akarod a vezérlést is a közeljövőben, akkor azért kérdezd meg a munkadíj mennyivel nőne ha azt is belevenné mivel le kell bontani a vezérlést a termo cseréhez :D

Egy füst alatt lehet nem nagy a szerelési költség.

Én is a termostátra voksoltam :P

bár azt nem értem hogy miért vban az hogy hol működik hol nem :S

Link to comment
Megosztás:

Alapból is a 16v megy jobbat, mert jóval nagyobb a nyomatéka. :(

Lehet, hogy árban belefér egy 1999-2000es évjárat is, szóval tapasztalatotok alapján a 16v-s változatot is ugyanolyan nyugodtan megvehetem, mit mondjuk egy síma 75-LE-s változatot? Perszea döntést én hozom meg, csak érveket, meg ellenérveket próbálok rangsorolni, mert utána pár évig ennek az autónak megkellene maradnia.Szívesen döntenék a 16 szelepes változat mellett, mert mégis csak erősebb és úgytudom az 1.6SE hengerenkénti befecskendezéses 8 szelepest ekkor már nem is gyártották, azért vagyok csak tanácstalan, mert mondjuk motorikusan több negatívumot hallottam róla, mint a síma 75-LE s változatró, ugyanakkor szívesen döntenék emellett is, saját tapasztalatom nincs és ezért is érdeklődök itt, kinek milye van, mi a véleménye róla, stb.

Link to comment
Megosztás:

Ez érdekes!

Itt a piros protecet direktbe a motornak adagolva írja. :P

"A karburátoros motorok tüzelõanyagellátó berendezésének tisztítása egyszerûen megoldható: kössük be a tápszivattyú szívócsövét a PRO-TEC Üzemanyagrendszer tisztító dobozába és járassuk a motort a tisztító folyadékkel. Ha a rendszernek van a tüzelõanyagtartály felé visszafolyó csõve, akkor azon keresztül hamar a tartályba kerül a tisztítóanyag és a tisztítás a rövid idõ alatt nem lesz elég hatékony. Ilyen esetben célszerû a visszafolyó ágat is belekötni a tisztítóanyagos dobozba.

Befecskendezõs motorok esetén a PRO-TEC ClearFLOW injektortisztító készülékkel elõ tudjuk állítani a motor mûködéséhez szükséges tápnyomást. Ezáltal mód nyílik a befecskendezõ szelepek, szívószelepek és az égéstér hatékony, de kíméletes tisztítására."

Most akkor ezt már nem a tankba kell önteni??? :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.