takarp Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Akkor lehet azt ki kéne cserélni, mert repedt. Valaki írt nemrég ilyet, hogy azt a kemény csövet cserélte, de nemtom már, ki volt az. És lambda szonda nem lehet? autópályán 120 fölött bejelez, h az értéke nem változik, asszem 13-as kód.A rásegítőt nem tanulmányoztam még annyira, de ha le van kötve a fojtósz.házról hogyan tud beleszólni az alalpjáratba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 És lambda szonda nem lehet? autópályán 120 fölött bejelez, h az értéke nem változik, asszem 13-as kód.A rásegítőt nem tanulmányoztam még annyira, de ha le van kötve a fojtósz.házról hogyan tud beleszólni az alalpjáratba? Ha le van kötve, akkor sehogy. Lambda okozhat ilyet, viszont a lambda hibajelzése lehet annak a következménye, hogy valami miatt nem megfelelően adagolja az ECU a benyát, pl. mert valahol falsot szív a rendszer. Ha tudsz kölcsönbe egy tuti jó lambdát, meg lehet próbálni egy cserét, és ha venned kell, javasolt csak a gyárit venni, mert az utángyártottak állítólag nem bírják sokáig, ill. már újonnan se mindegyiknek a jele felel meg az ECU-nak. Kicsit még kiegészítettem az előző hsz-omat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 de a lamda hibakód csak hosszabb ídő (10-15 km) után jön be, és kb 120 fölött egyenletes gáznál. országúton 100-110 körül még soha, és városban sem. Meg az miért van, hogy csak mozgás közben pörög, mikor megáll a kocsi akkor visszavesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 de a lamda hibakód csak hosszabb ídő (10-15 km) után jön be, és kb 120 fölött egyenletes gáznál. országúton 100-110 körül még soha, és városban sem. Meg az miért van, hogy csak mozgás közben pörög, mikor megáll a kocsi akkor visszavesz? Ez az, mivel a korábbi hsz-omat kiegészítettem, direkt van így, hogy amikor a gurulás után fékezel az autóval, legyen a rendszerben elegendő vákuum a fékrásegítőnek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Hali! Az alapjáratgondom még mindig nem szűnt meg. összef tömítés kicserélve, sz.ház csillog villog a tisztaságtól, új alapjárati moci, poti. lekötötttem a tankszellőzés csövét is. ugyanúgy megvan, hogy felpörög a motor, magas fordulaton jár míg a kocsi mozgásban van. 7 végén tanítottam vezetni bnőmet, majd egy órát gurult 1-2-ben a gép. kuplung kinyomásakor felpörög és nem áll vissza míg gurul a kocsi. fékezés közben ingadozik a fordsz. mikor megeállok, még pörög, nyomom a féket, nem engedem föl, 5-6mp után szabályozza le és akkor a fékpedál is beesik pár centit. már az agyamra megyezzel a hülyeséggel. :( Pedig akkor a fékszervónál van gebasz. Van előtte egy vákumszelep a csövön, azt nézd meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Pedig akkor a fékszervónál van gebasz. Van előtte egy vákumszelep a csövön, azt nézd meg... ok, majd bekukkantok a napokban. Kösz az infókat :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 nekem volt elrepedve, ott ahol a belső levegő keringető kapcsoló vákumjára ment az elágazás. egyébként nekem asszem azóta megszünt az az ingadozás, de nekem másabb volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lucabrazi Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Szisztok! Segítségre lenne szükségem,vettem egy 1,6-os astrát pesten. Már ott is melegedett a vize de gondoltam ha kiérek a városból majd lehül.de nem! fűtés föl ablak le. Így tudtam 95 fok körül tartani. megálltam a hűtő hideg volt. Másnap autószerelő semmi nyoma a híbánal még híre sem.Minde ok még szerintem hülyének is nézett. De ingyen volt :( KB 150km és a hiba elő jött megint most a hűtő langyos volt a visszatérő hideg. ha valakinek volna ötlete mi lehet a baj megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Szisztok! Segítségre lenne szükségem,vettem egy 1,6-os astrát pesten. Már ott is melegedett a vize de gondoltam ha kiérek a városból majd lehül.de nem! fűtés föl ablak le. Így tudtam 95 fok körül tartani. megálltam a hűtő hideg volt. Másnap autószerelő semmi nyoma a híbánal még híre sem.Minde ok még szerintem hülyének is nézett. De ingyen volt :( KB 150km és a hiba elő jött megint most a hűtő langyos volt a visszatérő hideg. ha valakinek volna ötlete mi lehet a baj megköszönném. Elsőre temosztát hiba vagy dugulás van valahol a hűtőben vagy a csőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 termosztát csere első lépésben... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolee1977 Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Sziasztok. Új vagyok de régi tapasztalatokkal. A termosttát cserével egy időben egy jó vízkő mentesítés is nagyon segíthet el se gondolnád hogy mennyi vízkő fér el egy ilyen rendszerben. Egy próbát megér. zolee1977 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 ha vízköves a rendszer, az a termosztátnál úgyis látszik :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 meg ha lukas a rendszer, akkor nemsokkal később a szőnyegen is :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Szisztok! Segítségre lenne szükségem,vettem egy 1,6-os astrát pesten. Már ott is melegedett a vize de gondoltam ha kiérek a városból majd lehül.de nem! fűtés föl ablak le. Így tudtam 95 fok körül tartani. megálltam a hűtő hideg volt. Másnap autószerelő semmi nyoma a híbánal még híre sem.Minde ok még szerintem hülyének is nézett. De ingyen volt :cry: KB 150km és a hiba elő jött megint most a hűtő langyos volt a visszatérő hideg. ha valakinek volna ötlete mi lehet a baj megköszönném. Szia Brazi :( HA cserélni akarod a vezérlést is a közeljövőben, akkor azért kérdezd meg a munkadíj mennyivel nőne ha azt is belevenné mivel le kell bontani a vezérlést a termo cseréhez :D Egy füst alatt lehet nem nagy a szerelési költség. Én is a termostátra voksoltam :P bár azt nem értem hogy miért vban az hogy hol működik hol nem :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 bár azt nem értem hogy miért vban az hogy hol működik hol nem :S megragad, és néha nem nyit ki. addig is figyelni kell, mert jól meg lehet főzni így a motort. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 ezek a termosztátok, hol nyit hol nem hol nyitvamarad.... :( melyik a jobb??? szerintem az ha nyitva marad, megfőzni legalább nem lehet.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Szevasztok! Ismét piros Protec adalékot vadászok. Tud valaki budapesten egy biztos beszerzési forrást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 http://www.pro-tec.hu/kapcs.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
silverdome Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Alapból is a 16v megy jobbat, mert jóval nagyobb a nyomatéka. :( Lehet, hogy árban belefér egy 1999-2000es évjárat is, szóval tapasztalatotok alapján a 16v-s változatot is ugyanolyan nyugodtan megvehetem, mit mondjuk egy síma 75-LE-s változatot? Perszea döntést én hozom meg, csak érveket, meg ellenérveket próbálok rangsorolni, mert utána pár évig ennek az autónak megkellene maradnia.Szívesen döntenék a 16 szelepes változat mellett, mert mégis csak erősebb és úgytudom az 1.6SE hengerenkénti befecskendezéses 8 szelepest ekkor már nem is gyártották, azért vagyok csak tanácstalan, mert mondjuk motorikusan több negatívumot hallottam róla, mint a síma 75-LE s változatró, ugyanakkor szívesen döntenék emellett is, saját tapasztalatom nincs és ezért is érdeklődök itt, kinek milye van, mi a véleménye róla, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Na ma le lett szedve a hengerfej.4. hengernél ment bele a víz, de a Roland(a Mester) azt mondta, hogy nem vészes.Már el is vitték és szépen rendbe lesz rakva rajta minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 Na ma le lett szedve a hengerfej.4. hengernél ment bele a víz, de a Roland(a Mester) azt mondta, hogy nem vészes.Már el is vitték és szépen rendbe lesz rakva rajta minden. De csak a tömítésnél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 De csak a tömítésnél? nekem is ott ment bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 De csak a tömítésnél? Igen! Azt mondta, hogy a dugattyún nem látszott semmi, úgyhogy teljesen időben vittem hozzá. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 http://www.pro-tec.hu/kapcs.htm Ez érdekes! Itt a piros protecet direktbe a motornak adagolva írja. :P "A karburátoros motorok tüzelõanyagellátó berendezésének tisztítása egyszerûen megoldható: kössük be a tápszivattyú szívócsövét a PRO-TEC Üzemanyagrendszer tisztító dobozába és járassuk a motort a tisztító folyadékkel. Ha a rendszernek van a tüzelõanyagtartály felé visszafolyó csõve, akkor azon keresztül hamar a tartályba kerül a tisztítóanyag és a tisztítás a rövid idõ alatt nem lesz elég hatékony. Ilyen esetben célszerû a visszafolyó ágat is belekötni a tisztítóanyagos dobozba. Befecskendezõs motorok esetén a PRO-TEC ClearFLOW injektortisztító készülékkel elõ tudjuk állítani a motor mûködéséhez szükséges tápnyomást. Ezáltal mód nyílik a befecskendezõ szelepek, szívószelepek és az égéstér hatékony, de kíméletes tisztítására." Most akkor ezt már nem a tankba kell önteni??? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November27, 2007 Megoszt Elküldve November27, 2007 de abba, csak ha töményen járatod róla a motort, akkor egy drasztikus tisztító hatást érsz el, ilyenkor minden távozik, aminek nem kéne ott lennie :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts