Silver79 Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Ami a képeken látszik az normális. Főleg ebben a hideg időben. Mivel a motorolaj a motorral együtt melegszik, a levegő kívül pedig hideg, így a pára lecsapódik. A vízfogyás lehet a tágulási tartály sapkájának a hibájából (nem tartja a nyomást és lassan szivárog a víz), vagy a fagyálló megette a hengerfejtömítést. Általában a víztér felöl a tűzgyűrű felé megy tönkre és elégeti a vizet. A hétvégén két ilyen autót csináltam. Lehet még, hogy a hűtő szivárog, de mivel az forró, így el is párolog a víz. Szia én is ugy láttam hogy az olajjal semmi gond mivel maga az olaj elég tiszta. És azt hogy a tűzgyűrű felé megy e a víz azt csak szétszedéssel lehet meglesni? Nekem is C16SE motorom van 240e km-el, és meg vagyok elégedve. 100 lova már kicsit megcsappant de azért még nem egy kiöregedett ménes :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Szereltem X16XEL-t is, ami szerintem túl bonyolult, amihez nem jár plusz teljesítmény. Jó kis találmány az is pedig, ha rendesen karban van tartva :cry: Amúgy ha el akarsz kezdeni pacit emelni, akkor csakis a 16v jöhet szóba, a SE mocin nem olyan sokat lehet hegyezni. :( Szal azért nem kell leírni azt a teljesítmény dolgot :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Sztem Ő arra gondolt, hogy a bonyolultságához képest nem nyújt többlet teljesítményt a C16SE-nél, nem tuningolásra gondolt. Aztán lehet én értettem félre :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Ha kell, megy 200-at is. Lejtőn, hátszéllel? :P 190 a gyárija. :cry: ...a SE mocin nem olyan sokat lehet hegyezni... Micsodaaa? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Sztem Ő arra gondolt, hogy a bonyolultságához képest nem nyújt többlet teljesítményt a C16SE-nél, nem tuningolásra gondolt. Aztán lehet én értettem félre :( Alapból is a 16v megy jobbat, mert jóval nagyobb a nyomatéka. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Szia én is ugy láttam hogy az olajjal semmi gond mivel maga az olaj elég tiszta. És azt hogy a tűzgyűrű felé megy e a víz azt csak szétszedéssel lehet meglesni? Ha sehol máshol nincs nyoma annak, hogy folyik a víz, akkor nagy a valószínűsége, hogy hengerfejes a gép. Mivel ez a probléma csak szétszereléssel orvosolható, ezért egyértelmű, hogy csak akkor látszik, ha leveszed a hengerfejet. Még egy nyom, ha a kipufogó fehéren gőzöl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Sztem Ő arra gondolt, hogy a bonyolultságához képest nem nyújt többlet teljesítményt a C16SE-nél, nem tuningolásra gondolt. Aztán lehet én értettem félre :( Így igaz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Lejtőn, hátszéllel? :( 190 a gyárija. :P Az órája szerin 200 km/h. http://kepfeltoltes.hu/071126/962258167DSC...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Az óra kb annyit csal felfelé :D Nekem is mutatott már gyári korában 210-et a versenygép :( Most meg már csak 170-et :P :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Alapból is a 16v megy jobbat, mert jóval nagyobb a nyomatéka. :( X16XEL 100 LE-6200 1/min, 148 Nm-3500 1/min C16SE 100 LE-5800 1/min, 135 Nm-3400 1/min Szerintem nem olyan nagy külömbség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Az óra kb annyit csal felfelé ;) Nekem is mutatott már gyári korában 210-et a versenygép :( Most meg már csak 170-et :P :cry: De ebben az autóban 245000 km van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Az órája szerin 200 km/h. Egy kerékfordulatból mérő eszköz soha nem lesz pontos. X16XEL 100 LE-6200 1/min, 148 Nm-3500 1/min C16SE 100 LE-5800 1/min, 135 Nm-3400 1/min Az 10%. Nem mindegy hogy ~63 lovad van 3500-nál vagy ~71. És ez érvényes lehet a teljes fordulatszámtartományban. Én annyira örülnék, ha nem csúcsadatokat adnának meg a gyártók hanem nyomatékgörbéket. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 X16XEL 100 LE-6200 1/min, 148 Nm-3500 1/min C16SE 100 LE-5800 1/min, 135 Nm-3400 1/min Szerintem nem olyan nagy külömbség. Hogyne lenne :cry: Meg ha megnézed a nyomatékgörbéjét, akkor látod igazán :( Én még annó, 2002-ben (vagy 2003, nem is tom) az opeles nemzetközi talin gyorsultam egy 16SE ellen (akkor még teljesen gyári volt az autóm), és simán rávertem 200m-en egy-másfél autónyitt :D És az sok ám... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 ha a fene fenét eszik, akkor se találom, hogy tudom kiolvasni a hibakódot azt tudom, hogy össze kell kötni madzaggal a ....... és a villanásoakt számolni, de pontozott rész kimaradt :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 nálad 10 pines csati van, annál az A-B pontokat kell összekötni. :( http://www.topbuzz.co.uk/info/fault_codes/fault_codes.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 ha a fene fenét eszik, akkor se találom, hogy tudom kiolvasni a hibakódot azt tudom, hogy össze kell kötni madzaggal a ....... és a villanásoakt számolni, de pontozott rész kimaradt :( Az A és B lábat, és ráadni a gyujtást. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 24-es kód az az útvonal-jeladó vagy mifene, igaz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Hali! Az alapjáratgondom még mindig nem szűnt meg. összef tömítés kicserélve, sz.ház csillog villog a tisztaságtól, új alapjárati moci, poti. lekötötttem a tankszellőzés csövét is. ugyanúgy megvan, hogy felpörög a motor, magas fordulaton jár míg a kocsi mozgásban van. 7 végén tanítottam vezetni bnőmet, majd egy órát gurult 1-2-ben a gép. kuplung kinyomásakor felpörög és nem áll vissza míg gurul a kocsi. fékezés közben ingadozik a fordsz. mikor megeállok, még pörög, nyomom a féket, nem engedem föl, 5-6mp után szabályozza le és akkor a fékpedál is beesik pár centit. már az agyamra megyezzel a hülyeséggel. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 24-es kód az az útvonal-jeladó vagy mifene, igaz? Útszakasz freki adó-nincs impulzus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 24-es kód az az útvonal-jeladó vagy mifene, igaz? Igen, amit a km-óra hátulján levő jeladó állít elő. Vagy a jeladó hibás, vagy csak kontakthibás a csatlakozása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 pedig olyan imulzusokat kapott 120-nál, hogy csak na :( eddig sose volt baja és újraindítás után se Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Hali! Az alapjáratgondom még mindig nem szűnt meg. összef tömítés kicserélve, sz.ház csillog villog a tisztaságtól, új alapjárati moci, poti. lekötötttem a tankszellőzés csövét is. ugyanúgy megvan, hogy felpörög a motor, magas fordulaton jár míg a kocsi mozgásban van. 7 végén tanítottam vezetni bnőmet, majd egy órát gurult 1-2-ben a gép. kuplung kinyomásakor felpörög és nem áll vissza míg gurul a kocsi. fékezés közben ingadozik a fordsz. mikor megeállok, még pörög, nyomom a féket, nem engedem föl, 5-6mp után szabályozza le és akkor a fékpedál is beesik pár centit. már az agyamra megyezzel a hülyeséggel. :( Csak akkor esik be a fékpedál? Nem lehet, hogy valahol a fékrásegítés környékén van a hiba? Fékdob ereszt, vagy az a lapos vákuumszelep hibás, ami előtte van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 pedig olyan imulzusokat kapott 120-nál, hogy csak na :( eddig sose volt baja és újraindítás után se Ahogy Pepe írja, lehet, hogy csak kh. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Csak akkor esik be a fékpedál? Nem lehet, hogy valahol a fékrásegítés környékén van a hiba? Fékdob ereszt, vagy az a lapos vákuumszelep hibás, ami előtte van. Megnéztem, indítás után is beesik, elvileg van fékrásegítő. a vastag kemény vákuumcsövet ha oldalról megfeszítem a dobnál sziszeg. vaaki hasonló problémával találkozott már? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November26, 2007 Megoszt Elküldve November26, 2007 Megnéztem, indítás után is beesik, elvileg van fékrásegítő. a vastag kemény vákuumcsövet ha oldalról megfeszítem a dobnál sziszeg. vaaki hasonló problémával találkozott már? Akkor lehet azt ki kéne cserélni, mert repedt. Valaki írt nemrég ilyet, hogy azt a kemény csövet cserélte, de nemtom már, ki volt az. Az meg, hogy amíg az autó gurul, magasabb fordulaton tartja a motort a compi (~1500) nem hiba, állítólag direkt van. Viszont megállás után rögtön vissza kéne esnie. Ha cseréled azt a csövet, a szeleppel (Vac Control) együtt cseréld sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts