mackosajt Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Szia Azt nem tudom igazából hogy maga az olaj az tiszta, de néha onnan is sikerül egy kis fehér valamit kiszedni :( de nem maga az olaj olyan hanem gondolom a kis csőben van amiben van a pálca. NEm szeretném megfőzni a mocit az a baj igazából hogy munkaeszköz az autó.:P A radiátoron mindenképpen átmegy a víz?vagy csak ha fűt? Hát akkor biza szerintem sürgősen tedd félre a gépet, és HF le-fel. az idézésbe meg megkérnék mindenkit, hogy figyeljen az IMG "tag"-ekre, mert képpel nem idézünk szabályzat szerint! Köszönöm. :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 ...A radiátoron mindenképpen átmegy a víz?vagy csak ha fűt? Igen, mindíg tudomásom szerint. Talán a klímásoknál van valami elzárószelepe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve November24, 2007 Megoszt Elküldve November24, 2007 Űdv most gondolkozom, hogy a gyertyán is megkellene látszódni ha víz van a hengerben nem?Elszineződés vagy valami? :( Hát jó kis karácsonyi ajándéknak nézek elébe :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 a hűtőviz rendszerben lehet vákum, és tulnyomás is attol függően milyen meleg a víz ezért van a kiegyenlítő tartályban hely még, ha melegszik feljebb megy a vizszint, kiengedi akupak szelepe a levegőt, ha hül akkor visszább, és a kupak másik szelepe beengedi a levegőt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Hali. Az lenne a kérdésem hogy az üzemanyagszivattyú már a gyujtás ráadásakor nyomja a benyát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 hát szerintem igen, mert ha fülelsz, akkor hallani is lehet, mikor tölti a rendszert. szerintem legalábbis az a kis zugás az lehet, ami jobb hátulja felöl lehet hallani, mivel ott is van :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
silverdome Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Sziasztok! egy kis segítséget kérnék: Az elkövetekző napokban egy 95-98 körüli F Astrát szeretnék / fogok vásárolni , 1.6 os motorral, lévők lettek kinézve viszont ezekből van a síma 8 szelepes 1.6-os azt hiszem 71, vagy 75 LE és van a 16 szelepes Ecotec motoros ami azt hiszem 101 LE Én diesel-ekben vagyok inkáb othon, szóval a két előbb említett típusról sok tapasztalatom nincs. Légyszi ezekről, érvek, ellenérvek hibák, megbízhatóság, stb, hog ymelyik mellett döntsek egy kis segítséget kérnék. AZ az igazság, hogy a 16 szelepes 101LE-teljesítménye tök jó lenne, de ha több nyűg van ezekkel a motorokkal, oljafogyasztás, stb, akkor megelégszek a síma 8 szelepessel, Illetve üzemanyag fogyasztás hogy néz ki a kít model esetében? válaszokat előre is köszi üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 8 szelep előnye, hogy elvileg kevesebb olajjal elégszik meg, mert 1.6 16v általában csipegeti az olajat(személyes tapasztalatom pont az ellenkezője volt, nekem semmit sem evett). 16v pörgetősebb, viszont jobban is megy, mint a 75 lovas. Ami köztes, és jó megoldás lehetne, az a 8 szelepes hengerenkéntis. Az is asszem 100 paci, mégis csak 8 szelep. Nézelődj, hátha találsz olyat is. :( Amúgy még a 16v hátránya az AGR szelep, ami hajlamos olykor feladni a leckét. Mást nem tudok felsorolni, vagy talán még a hidrotőkék árát, ha azokkal gond lenne, 8v esetén eleve fele annyi a darab, meg az ár is kedvezőbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Meg a 16V-snek drágább a vezérlés cuccok cseréje, és a termosztát is. AGR szelep viszont tudtommal van a 8 szelepes 1.6-osokban is. A hengerenkénti injektoros valóban jó választás, 1.6Si a tipusjele az ilyen autóknak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Vagy veszel C16NZ-t és azt alakítod át SE-re!És akkor még a lóerőadó is jobb! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Ez pl. egész jól néz ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 hát szerintem igen, mert ha fülelsz, akkor hallani is lehet, mikor tölti a rendszert. szerintem legalábbis az a kis zugás az lehet, ami jobb hátulja felöl lehet hallani, mivel ott is van :( Hali Tom hol van az AC, de az a helyzet hogy nekem onnan nem jön semilyen zugás vagy bugás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 pedig illene de lehet, hogy a tied hangtalan, biztos valami japán fejlesztés :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 pedig illene de lehet, hogy a tied hangtalan, biztos valami japán fejlesztés :P Én se" hallom. Biztos azé" mer" tüzér "vótam". :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Én se" hallom. Biztos azé" mer" tüzér "vótam". :( Hogy miiii? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Én se" hallom. Biztos azé" mer" tüzér "vótam". :( Hali. :P :cry: :D Én meg sokat (vókmenoztam) ;) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
silverdome Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Ez pl. egész jól néz ki. SZia! köszi az infót! SZóval inkább ezt a 3. motor változatot ajánljátok? Azt hiszem ennek a motor kódja a C16SE? talán de ezt meddig gyártották? szóval mondjuk 96 - 97 körüli van belőle, vagy csak ettől régebbi? üdv: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Hogy miiii? :( :P Nem vak! Hanem nagyothall!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 nekem se zug mindig, gondolom csak akkor ha nicns megfelelő nyomás a rendszerben, de ugy 10 indulásbol 6 x lehet hallani. pár mp csak, és ha figyelsz csak akkor hallod.... lövész nem voltam, de most is fülesezek elég sokat, de tisztán hallom. vagy megtartja neked mindig a nyomást, vagy süket vagy :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 nekem se zug mindig, gondolom csak akkor ha nicns megfelelő nyomás a rendszerben, de ugy 10 indulásbol 6 x lehet hallani. pár mp csak, és ha figyelsz csak akkor hallod.... lövész nem voltam, de most is fülesezek elég sokat, de tisztán hallom. vagy megtartja neked mindig a nyomást, vagy süket vagy :( off Nem lövész, hanem tüzér. on Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 tüzér se votam.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Az az olajbetöltő kupak :( Ami a képeken látszik az normális. Főleg ebben a hideg időben. Mivel a motorolaj a motorral együtt melegszik, a levegő kívül pedig hideg, így a pára lecsapódik. A vízfogyás lehet a tágulási tartály sapkájának a hibájából (nem tartja a nyomást és lassan szivárog a víz), vagy a fagyálló megette a hengerfejtömítést. Általában a víztér felöl a tűzgyűrű felé megy tönkre és elégeti a vizet. A hétvégén két ilyen autót csináltam. Lehet még, hogy a hűtő szivárog, de mivel az forró, így el is párolog a víz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Hali. Az lenne a kérdésem hogy az üzemanyagszivattyú már a gyujtás ráadásakor nyomja a benyát? Nekem a C16SE-nél biztos, hogy nem. Onnan tudom, hogy volt némi problémám a benzincsöveimmel és akkor kipróbáltam. Csak az indítózásnál kezdett el nyomni a szivattyú. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 Nekem a C16SE-nél biztos, hogy nem. Onnan tudom, hogy volt némi problémám a benzincsöveimmel és akkor kipróbáltam. Csak az indítózásnál kezdett el nyomni a szivattyú. Csak akkor ad áramot a ECU/relé, ha van gyujtásimpulzus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November25, 2007 Megoszt Elküldve November25, 2007 8 szelep előnye, hogy elvileg kevesebb olajjal elégszik meg, mert 1.6 16v általában csipegeti az olajat(személyes tapasztalatom pont az ellenkezője volt, nekem semmit sem evett). 16v pörgetősebb, viszont jobban is megy, mint a 75 lovas. Ami köztes, és jó megoldás lehetne, az a 8 szelepes hengerenkéntis. Az is asszem 100 paci, mégis csak 8 szelep. Nézelődj, hátha találsz olyat is. :( Amúgy még a 16v hátránya az AGR szelep, ami hajlamos olykor feladni a leckét. Mást nem tudok felsorolni, vagy talán még a hidrotőkék árát, ha azokkal gond lenne, 8v esetén eleve fele annyi a darab, meg az ár is kedvezőbb. Személyes tapasztalat, hogy a C16SE (1.6 8v hengerenkénti befecskendezés) a legmegbízhatóbb gép. Nekem vegyes használatban, Metabonddal az olajban és a benzinben, a jelenlegi időjárásnál, 100-as tempónál 6 litert eszik. 245000 km után is igen jó erőben van. Ha kell, megy 200-at is. Dinamikus, erős, családi autónak is kiváló. Szereltem X16XEL-t is, ami szerintem túl bonyolult, amihez nem jár plusz teljesítmény. Egyéb tapasztalatokról kérdezd a többieket a 16v-s autókról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts