hening Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Aha, szóval akkor tszecsőnek is az volt az egyik legköltségesebb dolog hogy az elektronikát és a hozzá tartozó kábelköteget kicserélje a verdában. Vágom. Pedig milyen jó lett volna egy sima hengerfej cserével plusz Le-ket nyerni. :( Félreértessz, nem az volt a legtöbb, hanem még azok is hozzáadódtak. Jobb, ha beszélsz vele, vagy a tuning topicban visszaolvasol, asszem ott tárgyalták ki ezt a dolgot. Egyébként úgy tudom a blokk nem változott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Félreértessz, nem az volt a legtöbb, hanem még azok is hozzáadódtak. Jobb, ha beszélsz vele, vagy a tuning topicban visszaolvasol, asszem ott tárgyalták ki ezt a dolgot. Egyébként úgy tudom a blokk nem változott. Oks, majd visszaolvasok a tuning topicban. Köszi azért. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 szerintem az elektromos dolgok nem tettek ki jelentős összeget, a heng fej, meg a szerelés volt a nagyobb pénz én visszakerestem, de még eddig nem sok sikerrel, és eléggé kiábrándultságot olvastam ki mikor irta hogy kész lett nem érdemes igy kinlodni vele, mert sok pénz kell hozzá.. igaz olcsobb a biztosítás.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 szerintem az elektromos dolgok nem tettek ki jelentős összeget, a heng fej, meg a szerelés volt a nagyobb pénz én visszakerestem, de még eddig nem sok sikerrel, és eléggé kiábrándultságot olvastam ki mikor irta hogy kész lett nem érdemes igy kinlodni vele, mert sok pénz kell hozzá.. igaz olcsobb a biztosítás.. Igen, úgy gondolom én is, hogy a hf lehetett a legdrágább. A többi meg jön vele :( . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Hát én most elkezdtem visszafelé olvasgatni kettesével szedtem az oldalakat és tszecső avatarját kerestem a sorok között, de semmi. Elmentem 2005 fabruárjáig de nem nagyon találtam olyan hozzászólást amiben az alkatrészlista lett volna megemlítve, sőt nem sok utalást látok a motorátalakításra sem. Volt egy srác aki kérdezgette hogy mi kellhet még hozzá pluszban de az is csak 4-5 komment volt. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 jaja én se nagyon találtam meg. de ha tápi avatarjár lépsz, akkor ott csak 75 oldalt kell átnézned 5X oldalon olvastam elsőnek valami motortémát ami neünk kellene, de én 75 től ahaldtam Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Elmentem 2005 fabruárjáig de nem nagyon találtam olyan hozzászólást amiben az alkatrészlista lett volna megemlítve, sőt nem sok utalást látok a motorátalakításra sem. Ha elölről kezdted akkor így jártál, ha hátulról akkor benézted. :( Fene a jó dolgotokat: :P SE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 de nehéz is volt ez neked :( am még egy oldalt kellett volna elolvasgatni és meglett volna:D az megvolt hogy kész, de a következő beirásodat nem láéttam, vagyis de... bazki nem görgettem le:S :P :cry: :D ;) lementettem, hátha eccer eljutok odáig,mondjuk egy 1.6ossal.... ahogy elolvastam kell egy komplett heng fej, elektronika meg szijtárcsa..ja meg légszűrő rendszer Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Ha elölről kezdted akkor így jártál, ha hátulról akkor benézted. :D Fene a jó dolgotokat: ;) SE Még jó hogy én páros oldalakon lépkedtem. :( :P :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 sunyi ez a fehér villám :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Szerintem is, ilyen használatra gazdaságosabb egy kis köbcentis diesel, pl. 1.5d Corsa. Egy kérdés a cartársakhoz: tud valaki mondani egy hatékony üzemanyagadalékot, ami a szelepekre rakódott szennyeződéseket segítene eltávolítani? Alapjáraton, főleg hidegen hallani a kipufogóból némi buffogó hangot, szerelő srác szerint valamelyik szelep nem zár rendesen. De szétszedni nincs kedvem emiatt a motort, ha nem muszáj... Próbáld meg a Metabond Megalene-t! Kevesebbet fogyaszt az autó, kis mértékben tisztítja az üzemanyagrendszert, apró részekre bontja az üzemanyagban a vizet (amit aztán el tud égetni a motor), keni a mozgó alkatrészeket a rendszerben, megkönnyíti a hidegindítást (következmény-kíméli az önindítót és az akkut), növeli az oktánszámot, javítja az égést. Röviden ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 de nehéz is volt ez neked :( Rászántam vagy 3 percet az életemből, de mivel nem hiszem hogy utoljára volt kérdés, megkönnyítem mindenki életét. (beraktam aláírásba) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Rászántam vagy 3 percet az életemből, de mivel nem hiszem hogy utoljára volt kérdés, megkönnyítem mindenki életét. (beraktam aláírásba) :( :P :cry: Kéne írni róla egy leírást, és mehetne a magazin oldalra. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 :( :P :cry: Kéne írni róla egy leírást, és mehetne a magazin oldalra. :P Lehetne, de mit? Lista ott van, szerelésről nem tudnék sokat mondani meg az egyértelmű nagyjából, tapasztalatok meg inkább a fórumba valók mint egy objektív leíró cikkbe. Más: 110 után egész érdekes diskurzosok vannak. ;) Még nekem is mondtak újat, pedig egy részét én írtam. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Lista, mire kell figyelni, mik a buktatók, stb. Ha nem, hát nem. :( (mellesleg tényleg, aki akarja, most már megtalálja az aláírásodban :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November20, 2007 Megoszt Elküldve November20, 2007 na ez igen hasznos tápi egyébként megvan a megoldás a termomra egy darabig legalábbis király kartonlap a fél hűtő elé :( :P de megvettema termosztátot is gates termosztát gumikkal együtt, rem sikerül házat csináltatni hozzá kp zár utolagos beépítése esetleg érdekelheti a magazint?? arrol irnék szívesen, képekkel illusztrálva. más említésreméltó átalakítást eddig sajnos még nem vittem véghez... csak ilyen "sufnis" dolgokat csináltam még, mint a lábtérvilágítás, csomi tér világítás neonnal, meg az orrába is van egy árvácska neon..., de mondjuk a lábtérnek haszna is van, igy utolag belegondolva, meg a féklámpám van még átalakitva, ugy ahogy gabinak is, a ködlámpa is üzemel féklámpával együtt, de forditva nemigaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Döglődik a termosztátom, csere lesz, de nem tudom eldönteni, hogy megcsináltassam e a vezérlés cserét is egyúttal, még 10000 km lenne addig, 1 olajcsere... Gyári alkatrészek mibe kerülnek most 1,4 8V vezérléshez? Az olajcseréhez már megvettem a cuccot, a hétvégére terveztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Döglődik a termosztátom, csere lesz, de nem tudom eldönteni, hogy megcsináltassam e a vezérlés cserét is egyúttal, még 10000 km lenne addig, 1 olajcsere... Gyári alkatrészek mibe kerülnek most 1,4 8V vezérléshez? Az olajcseréhez már megvettem a cuccot, a hétvégére terveztem. Szerintem megcsináltathatod, a 60e km nem szentírás, előbb lehet :( Árak kb: - vezérműszíj: Gates, ~6000Ft, Opel 8700Ft - vízpumpa: gyári 17391Ft, Ident Opel 7984Ft - feszítőgörgő: 12000Ft, Ident Opel 9800Ft A termosztát tömítéssel Gates-ből olyan 3000Ft körül lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Milyen sok embernek jelentkezik mostanában ez a termosztát dolog. :( Érdekes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Meg ha a gyertyák sem voltak cserélve az utóbbi 40000 km-en, akkor azokat sem ártana. És a benzinszűrő? :( Meg a fékolaj? Ezek mikor voltak? :P Ja, és új fagyálló is dukál a termoszcserével egyetemben :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Milyen sok embernek jelentkezik mostanában ez a termosztát dolog. :( Érdekes. gondolom azért, mert +30 fokban a kutyát nem érdekli, hogy mikorra melegszik fel az autó, de mínusz 5ben azért nem hátrány, ha minél hamarabb van fűtés :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 gondolom azért, mert +30 fokban a kutyát nem érdekli, hogy mikorra melegszik fel az autó, de mínusz 5ben azért nem hátrány, ha minél hamarabb van fűtés :( Nem a nem érdeklés dologról lehet szó, hanem a melegebb időben könnyebben melegszik a motor is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 [quote name='FPepe' date='2007-11-21 - 02: A termosztát tömítéssel Gates-ből olyan 3000Ft körül lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 A termosztát tömítéssel Gates-ből olyan 3000Ft körül lehet. 1550ért vettem nagyker áron, de kisker ára is 2200 volt gumival együtt gates... azért nekem nyáron is szurta a szemem, hogy kék tetejéről else mozdult, de msot meg már kék alját se éri el, de betettem egy kartonpapirt, és most még fentebb van mint nyáron :( rem haamr sikerül a többi cuccot előállítani. Na holnap de. nekem is ki lesz cserélve, ha minden jól megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve November21, 2007 Megoszt Elküldve November21, 2007 Meg ha a gyertyák sem voltak cserélve az utóbbi 40000 km-en, akkor azokat sem ártana. És a benzinszűrő? :( Meg a fékolaj? Ezek mikor voltak? :P Ja, és új fagyálló is dukál a termoszcserével egyetemben :D ;) gyertya ~15000 km es benzinszűrő még egy hetes sincs fékolaj nyáron lett cserélve féktárcsacserekor a fagyálló meg egyértelmű :cry: De számolgattam asszem csak kivárom még azt a 10 000 ret... most lett a futómű rendbetéve... jön a karácsony is... A termosztátot + az olajat szürőkkel kicserélem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts