opel16v Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 és most egy nagyobb mocit le lehet papiroztatni nem?? csak sok a költsége, meg az utánajárás. Az autó értékének a többszöröséért... :( Mérnöki terveztetés kell, az alapján adják ki az egyedi átépítési engedélyt. Ez alaphangon veri a milkát :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 ezek de buzik... mi különbség van egy 1.4 es vagy egy 1.6 os mociterében??? a gsi ről hallottam valamit, hogy ott már kissé át van alakitva.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 ezek de buzik... mi különbség van egy 1.4 es vagy egy 1.6 os mociterében??? a gsi ről hallottam valamit, hogy ott már kissé át van alakitva.. A nagyobb teljesítmény. Emiatt az egész erőátvitel, fékrendszer változhat, ami már közlekedésbiztonsági kockázatokat is rejt. Mondjuk ettől függetlenül én se értem, miért kell terveztetni egy olyan rendszert, amit egyszer a gyárban már megterveztek, hiszen ha egy az egyben átépítesz egy erősebb motrot váltóval, féltengelyekkel, fékrendszerrel együtt, az már egy hivatalosan létező konfig... ez Mo. Bürokrácia mindenek felett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 szoval buzik ezek :( én ezzel kezdtem :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Amit még sokan nem tudnak, én sem szoktam mondani, mert igazán értelme nincs is egy ilyennek nekiállni... szal ha mondjuk 1.4 helyett 1.6 kerül bele, akkor az egy sokszázezres költség, hogy egy közlekedés- vagy gépészmérnök megtervezi az átalakítást, plusz illetékek az átépítési engedélyhez, de még egy költség van: a regisztrációs adó különbözetét is meg kell fizetni a két motorral szerelt változat között. :( Ezért is szoktam mondani, hogy hülyeség ilyennek nekiállni, mert vagy nem papírozza le az ember, és akkor kockáztat, vagy lepapírozza, de akkor az autó értékének a többszörösét is kifizetheti... inkább érdemes eladni, ha valakinek kicsi a motor, és venni egy gyárilag nagyobbat :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 És mi van azzal, ha azonos méretü mocit telepítek be, azonos méretü moci helyére? Pl.: 1.4 8v - 1.4 16v Akkor is szükséges az összes hercehurca??????? A mérnöki bizgentyüre megvan az emberem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 10% teljesítménykülönbségnél már terveztetni kell. Csak olyan tervezheti, akinek van ilyen hatósági engedélye, tehát nem jó mindenféle ilyen-olyan papírral rendelkező mérnök. Szerintem még nem sok élő ember volt, aki ezt végigjárta :( Ja, és nem tudok üzenetet küldeni neked!! Vegyél ki a címlistádból, vagy nemtom hova raktál be! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 Kiszedtelek.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 Csak olyan tervezheti, akinek van ilyen hatósági engedélye, tehát nem jó mindenféle ilyen-olyan papírral rendelkező mérnök. Tudsz erről többet mondani? Hatósági engedélyhez mi kell? Amúgy a tervezés az milyen szintű kell hogy legyen? Láttál már ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 Tudsz erről többet mondani? Hatósági engedélyhez mi kell? Amúgy a tervezés az milyen szintű kell hogy legyen? Láttál már ilyet? Erről bővebbet nem tudok én sem, nem vagyok közlekedésmérnök :( Azt tudom, hogy a tervnek tartalmaznia kell a főbb elemek módosítását is, mint pl a fék. Nem is tudom, hol lehetne bővebben utánajárni, talán a kff honlapjáról lehetne nézni illetékest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 tápi kicsit bajban vanakkor :P de nemigazán fogják bemérni padon műszakin még jodarabig :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 Erről bővebbet nem tudok én sem, nem vagyok közlekedésmérnök :P Azt tudom, hogy a tervnek tartalmaznia kell a főbb elemek módosítását is, mint pl a fék. Nem is tudom, hol lehetne bővebben utánajárni, talán a kff honlapjáról lehetne nézni illetékest. Még 1,5 évig biztos nem aktuális. :D Csak azt nem értem, hogy számításokat például mit lehetne végezni?! Bonyolultabb formájú esetleg több alkatrészből és ilyen olyan anyagból álló rendszer szilárdságtani vizsgálata számítása papíron tuti nem lehetséges. Azt el tudom képzelni hogy egy féktartó konzolt vagy egy motortartó bakot méretezni kelljen, de amikor LEGO az egész akkor nincs szükség ilyenekre. Ha meg csak az kell hogy valaki rámondja hogy jó, akkor meg nem nehéz a dolog. Majd ha sok időm lesz utánanézek. :cry: tápi kicsit bajban vanakkor de nemigazán fogják bemérni padon műszakin még jodarabig Az autó teljesen korrekt. Nemrég műszakizott. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 műszakin nem is jön elő a lóerőtöbbleted :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 Biztos lehet lekérni a beépítendő alkatrészekről olyan műszaki adatokat is, amik kellenek egy ilyen tervezéshez, és biztos lehet számításokkal alátámasztani, hogy az adott alkatrész megfelelő a feladatra. De ennek a folyamatát mint mondtam, én sem ismerem, hiszen ezt 5 évig tanítják a műegyetemen is adott szakon :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 De ennek a folyamatát mint mondtam, én sem ismerem, hiszen ezt 5 évig tanítják a műegyetemen is adott szakon :P Ok. Meg is hallgatnám ha nem csak nappali lenne. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 csak nem mindegy meik részét hallgatod :( nagyrésze szerintem azon a szakokon is csak süketelés :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 csak nem mindegy meik részét hallgatod :( nagyrésze szerintem azon a szakokon is csak süketelés :P Az egészet meghallgatnám. Kevés olyan órám volt még aminek semmi értelme nem volt, legfeljebb nem érdekelt vagy akkor még nem láttam értelmét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November18, 2007 Megoszt Elküldve November18, 2007 akkor te egy szerencsés ember vagy nekem az otoszerelő suliban is van oylan orám, ami annyira de annyira nemérdekel hogy hu :( pl környezetvédelem, vagy fuvarozás, amibőlaz éven még semmit tárgyilagosat nem tanultunk :P de lehet bennem van a hiba, mert pl volt hogy szerkezettanon is koppant a buksim a padon :ops de egyetemre akkor se vágyom vissza (majdmegbánom) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 az 1.6 os astrákbol a 75 lovas az központis ugye?? ha ott is hengerenkéntiset keresek ugy keressem, hogy 1.6 Se ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 az 1.6 os astrákbol a 75 lovas az központis ugye?? ha ott is hengerenkéntiset keresek ugy keressem, hogy 1.6 Se ?? így van, C16SE, vagy 1.6Si-ként szokták emlegetni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 gondolom azok joval drágábbak is mint a sima nz-k... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 hm lehet nem lesz olyan eccerű ez a különházas termosztát:S holnap veszek termosztátot, és akkor remélhetőleg elkészül a termosztátház is.... és utána meglátjuk hogy is lehet belepakolni a kocsiba, lehet bontobol kell egy másik cső is a bontóból... hogy feszülésmentes legyen az egész fényképeket majd csinálok, és ha sikerül akkor a termosztátházat is lerajzolom, és felteszema netre, vagyis ide , ha valaki esetleg tudna javasolni megoldás szoljon!!! akár pü be is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 így van, C16SE, vagy 1.6Si-ként szokták emlegetni A C16NZ és a C16SE között is csak a befecskendezésben és a hengerfejben van különbség vagy már a motor alapvetően is különbözik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 A C16NZ és a C16SE között is csak a befecskendezésben és a hengerfejben van különbség vagy már a motor alapvetően is különbözik? Meg elektronika, meg kábelkészlet.... Kb. mint Tszecső cartársnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November19, 2007 Megoszt Elküldve November19, 2007 Meg elektronika, meg kábelkészlet.... Kb. mint Tszecső cartársnak. Aha, szóval akkor tszecsőnek is az volt az egyik legköltségesebb dolog hogy az elektronikát és a hozzá tartozó kábelköteget kicserélje a verdában. Vágom. Pedig milyen jó lett volna egy sima hengerfej cserével plusz Le-ket nyerni. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts