Udi Elküldve November15, 2007 Megoszt Elküldve November15, 2007 Nem vág szét semmit, viszont a 2 db bilincset csak érzéssel szabad meghúzni. Méretben elvileg minden stimmel de sajnos ez 89 fokos, nem tudom van-e belőle 92 fokos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 A szakálmetálról mostanság elég rosszakat hallani, hozzánemértés terén. Egyébként új dugóknál kell gépmunka is, nemtom ki mondta hogy nem. Első túlméretre kell csinálni, ilyen dugókat is kell belerakni (meg gyűrűket és csapágyakat is, főtengelyen is kell gépmunka). A kolbensmidt dugókat választanám a helyedben. ebayen láttam 600 euróért 98-as x16xel mocit, igaz hengerfej nélkül. bár az nekem most lett felújítva de akkor mi lesz a motorszámmal ? nem megy át vizsgán :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 ebayen láttam 600 euróért 98-as x16xel mocit, igaz hengerfej nélkül. bár az nekem most lett felújítva de akkor mi lesz a motorszámmal ? nem megy át vizsgán :( 100-ért már kapsz itthon hasonlót kompletten. Ha kell, tudok segíteni :P Vizsgán át tudsz vele menni, ugyanis csak a motorkódnak kell stimmelnie, a motorszámról elég egy származási papír (számla, átírás, ilyesmi). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 gabi ha nem 92 fokos termosztátot sikerül szerezni hanem pl 85 körülit az mennyire gríz?? ha jol tudom a dúsítás joval alacsonyabb hőmérsékleten leáll talán 60 fok körül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 gabi ha nem 92 fokos termosztátot sikerül szerezni hanem pl 85 körülit az mennyire gríz?? ha jol tudom a dúsítás joval alacsonyabb hőmérsékleten leáll talán 60 fok körül... Szerintem 92 helyett bőven jó a 85. Sokkal nagyobb eltérést azért már nem vállalnék be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 gabi ha nem 92 fokos termosztátot sikerül szerezni hanem pl 85 körülit az mennyire gríz?? ha jol tudom a dúsítás joval alacsonyabb hőmérsékleten leáll talán 60 fok körül... Nem az a bajod hogy túl alacsony a vízhőmérsékleted a mostani termosztáttal? Erre meg kicserélnéd egy olyanra ami "gyárilag" viselkedik hasonlóan? (a fejemben van egy diagram a kopás és a hőmérséklet viszonyáról, de nem lelem sehol, és nem vagyok benne biztos hogy jól emlékszem rá így nem mondok semmit) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 tápi a mostanival az a baj hogy 0 nál is nyit:S szoval ha sikerülne egy olyat betenni, ami 85nél nyit, az is nagyon sokat segitene rajtam... két lehetőség adott: veszek egy gyári termosztátot, és annak esztergáltatni kell egy házat. másik az a csöbe dugható termosztát, deaz kicsit alacsonyabb hőmérsékleten nyit ki ezért kérdeztem, hogy mekkora lehet az eltérés. utóbbi valszin olcsobb, és gyorsabban megoldható, ezért érdeklődök :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 Hát jobb mint az állandó nyitott termosztátod, de nem éppen a legjobb választás a 85 fokos. Így az üzemi hőmérsékleted télen 80-85 fok körül lesz, ami nem éppen jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November16, 2007 Megoszt Elküldve November16, 2007 akkor csak marad az a verzió, hogy alubol vagy rézből termosztát ház egy gyári termosztátnak, és akkor a gömicsőbe kell iktatni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Ha elkészül csinálhatnál pár képet róla...esetleg lehetne több darabot is gyártani. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 ha csinálom, bizots csinálok róla képeket egyenlőre pénz és anyag hiányában vagyok :( mennyi lehet egy akkora alu tömb, vagy tömör rud, amiből ki lehetne esztergáltatni azt a termosztátházat?? ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 ha csinálom, bizots csinálok róla képeket egyenlőre pénz és anyag hiányában vagyok :( mennyi lehet egy akkora alu tömb, vagy tömör rud, amiből ki lehetne esztergáltatni azt a termosztátházat?? ?? Kell, hogy alu legyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Sziasztok! (Tápiószecső) Már anyit olvastam a fórumban, hogy poros lett a szemem. Nem nagyon vagyok megelégedve a mocimmal (C14NZ). Nem azért mert kicsi vagy akármi, hanem már csomó pénzt ráköltöttem, de még mindig vacakol és nem mükszik úgy ahogy szeretném. Na nem is ez a lényeges... arra a döntésre jutottam, hogy motorátalakítás, vagy motorcsere. Nem tudom mi volna a jobb (és persze olcsóbb) az SE -ités vagy a komplett motorcsere 1.4 szelepenkénti befecsi, 16V-re. Találtam egy srácot aki vágja az Opelszerelést, és azt mondta nekem, hogy 60-65-ért megcsinál egy motorcserét munkadíjjal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Neked csak az SE-sítés játszik, a 16v-t nem tudod lepapíroztatni. És a 16v nem szelepenkénti befecsis, hanem hengerenkénti, mint az SE is :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Hát Gabi!Asszem a termosztát kész van.Ma Győrbe jövet már visszaesett néha 6X fokra is.Úgyhogy irány Roland visszafelé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 szelepenkénti befecsi van egyáltalán?? én központirol tudok, meg hengerenkéntiről. és most egy nagyobb mocit le lehet papiroztatni nem?? csak sok a költsége, meg az utánajárás. kontár ha beleszámolsz, egy sima c14nz, 60 lo az SE 8X szerintem az is elég jo erőtöblet. de ha nagy erőre vágysz, akkor add el a mostani és vegyél nagyobb mocisat. ahogy tápi is mondta, nagyon sok pénzbe van neki mire igy kész lett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 ja és a termosztát ház jolenne ha alubol lenne, mert vas rozsdál, műanyagba nem bízok, meg réz drágább igy az alu marad, műanyagot nem tudom, mert gyárilag is ugyebár alubol van, és a műanyga lehet nem zárna annyira jol, hajlik esetleg stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Grrrrr..... Bocsesz jól elírtam :()) Nem szelepenkénti, hanem hengerenkénti..... Érdekes volna 16 db mi :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 kicsit:) de az se 16 lenne hanem csak 8 8kipuff+8 szívó ugyebár :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 350 oldalt végigolvasni.... Már most rosszul vagyok, és időm sincs rá... :( Az SE -re ráálok, hogy hogyan néz ki az a dolog, vagy hogyan is kell azt csinálni. utánnaolvasok.. eltart majd egydarabig. ... azt ha kb annyi mint egy mocicsere, inkább mocicsere. + akkor már egy olyan komplett moci amin gyárilag rajta van a kormányszervó rendszer, és akkor az is megoldva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 kicsit:) de az se 16 lenne hanem csak 8 8kipuff+8 szívó ugyebár :P Lehet 16 is, de akkor lángokat szór a kipuff. :( :P :cry: :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 kötekedek csak, de ott szelep sincs :P sőt semmi se kell, csak jodarabig városba járni aztán kimenni pályára, nekünk a waresz is vert ekkora lángokat, mikor egy év után kimnetünk vele a 37esre és kihuzattuk, a sok lerakódott olaly csak ugy verte a lángcsóvákat :cry: bárdinál néztem termosztátokat, 2110 ft küröl megy a c14nz 1,4 eshez gumitömítéssel együtt. hamarosan megvételezésre fog kerülni akkor. és indulhat a ház készítése utánjárós projekt :D de roka nemlesz jo nekem mert ő csak vas at tud hozni :( Roka vas nem kell Alu kell ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 350 oldalt végigolvasni.... Az SE -re ráálok, hogy hogyan néz ki az a dolog, vagy hogyan is kell azt csinálni. utánnaolvasok.... Pedig biztos sok érdekeset olvasnál a 350 oldal alatt, de ha csak SE-sítés érdekel akkor -> F astra tuning egy sima c14nz, 60 lo az SE 8X szerintem az is elég jo erőtöblet. Egyéntől függ, de valószínűleg csak egy darabig. ...olaly... Neeeeeeeeeee. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 hogy érted azt hogy csak egy darabig?? kinövi az ember és erősebb autora vágyik? am az olalyért bocsi kerstem délután hova is irtam:S és nem találtam meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November17, 2007 Megoszt Elküldve November17, 2007 Hát Gabi!Asszem a termosztát kész van.Ma Győrbe jövet már visszaesett néha 6X fokra is.Úgyhogy irány Roland visszafelé. Hát jah. Én éppen ma helyeztem üzembe az új termosztáttal az omega motorját, dolgozik szépen, mint a kisangyal :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts