Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 és az AGR-rel akkor mit kezdjek? vagy jó így ahogy van? Szedd ki, zárd le, iktasd ki. :( (legalább egy teszt erejéig) De amúgy én sem tudom soha nem volt AGR-em. Nem is hiányzik.
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Meséljen már nekem valaki a motor-, váltótartó bakokról. Van ezeknek ajánlott csereperiódusa? (akár tapasztalati úton-módon) Ha baja van az mindenképpen látszik vagy lehet hogy elgyengül úgy az anyag, hogy már nem tart kellőképpen, de nem látszik semmise kívülről. Keményebbre cserélés komforton kívül mit ronthat? Érdemes-e? Hol, mennyiért? Vagy a sima gyári, utángyártott is sokkal keményebb lesz mint 10 éves? Azoknak mennyi az áruk? Mennyiért cserélnek ilyeneket, bonyolult művelet? Stb...
opel16v Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Az autó tizenéves korára már biztos ki van gyengülve, de esélyes a szakadás is. Az utángyártott típusok alapból keményebbek kicsit. Még jobban lehet keményíteni, ha kinyomod az üregeket szélvédőragasztóval :(
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Az autó tizenéves korára már biztos ki van gyengülve, de esélyes a szakadás is. Az utángyártott típusok alapból keményebbek kicsit. Még jobban lehet keményíteni, ha kinyomod az üregeket szélvédőragasztóval :( Hol érdemes venni? Ár kb.?
opel16v Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Hol érdemes venni? Ár kb.? Csergő... úgy emlékszem, 5-6 ezer körül van az utángyári darabja. Talán a hátsó kicsivel drágább is.
hening Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Hol érdemes venni? Ár kb.? A 2 első 5- 6e körül van a Bárdinál és a Unix-nál is. Persze van drágább is. A hátsó olyan 8e-től kezdődik. Bárdi, Unix
FPepe Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Az autó tizenéves korára már biztos ki van gyengülve, de esélyes a szakadás is. Az utángyártott típusok alapból keményebbek kicsit. Még jobban lehet keményíteni, ha kinyomod az üregeket szélvédőragasztóval :( Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb.
opel16v Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. bármi megeshet :( ha kézzel elkezded löködni a motort, és sikerül nagyokat mozdítani rajta, az már biztos jele a bak halálának.
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. Azért nézd át a kipufogót és a felette lévő hővédő lemezeket. Szépen tudnak szólni. :( Én most erősebb mozgásoknál fellépő váltópontatlanság miatt gyanakszom.
Zsoltee Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy a gyári kipufogórendszer hányas? Kerestem már a Javítási kézikönyvben is de nem találtam. Talán 50es lehet? Az új kipufogómnak a vége 50es azt tudom, csak azt nem hogy a gyári helyére hogy lehet majd berakni. Kell hozzá majd valami tágító/szűkítő vagy ilyesmi... vagy egy az egyben rámegy majd... Előre is kösz. :(
warwolf Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy a gyári kipufogórendszer hányas? Kerestem már a Javítási kézikönyvben is de nem találtam. Talán 50es lehet? Az új kipufogómnak a vége 50es azt tudom, csak azt nem hogy a gyári helyére hogy lehet majd berakni. Kell hozzá majd valami tágító/szűkítő vagy ilyesmi... vagy egy az egyben rámegy majd... Előre is kösz. :( Elvileg 50-es...... de 45-nél nem kisebb! :P
Zsoltee Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Elvileg 50-es...... de 45-nél nem kisebb! :P Tenkjú veri a macskád. :(
Novy Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 én is valami 45 re gyanakszom valaki kínált itt bakot de lehet váltóhoz ezekről a szelepekről nem tudnátok képet linkelni, mégis hol van hogy néz ki? kössz üdv
redline Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. Nekem nagyon hasonló jelenség volt. A hátsó motortartó eléggé odavan és már kétszer törte el a kipufogónak/leömlőnek azt a részét ahol hozzá van applikálva a kasztnihoz és akkor zörgött. LenderLaci mindig leb@sz, hogy azonnal cseréltessem ki mert egyszer le fog tépni mindent :(
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy a gyári kipufogórendszer hányas? Kerestem már a Javítási kézikönyvben is de nem találtam. Talán 50es lehet? Az új kipufogómnak a vége 50es azt tudom, csak azt nem hogy a gyári helyére hogy lehet majd berakni. Kell hozzá majd valami tágító/szűkítő vagy ilyesmi... vagy egy az egyben rámegy majd... Előre is kösz. :( 45 az. De fogsz egy tolómérőt és az lesz a biztos.
Udi Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Tápi jól mondja, megnéztem a kipuff katalógusban és a gyári méret 45-ös. :(
powerup Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 bármi megeshet :( ha kézzel elkezded löködni a motort, és sikerül nagyokat mozdítani rajta, az már biztos jele a bak halálának. Nekem valószínűleg a hátsó gyenge,szakadást ugyan nem látni rajta,de csúsztatott kuplungnál végigrezonál a kipuff rendszerem(idegesítő) és a váltókar is jócskán bólogat.(tehát jobban mozog a motor,mint kellene)A jobb oldalit nemrég,még szervósításkor cseréltem,az már szakadt volt.Először a hővédő lemezekre gyanakodtam,de azok rendesen fel vannak fogatva,csedben vannak.
Novy Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Nekem valószínűleg a hátsó gyenge,szakadást ugyan nem látni rajta,de csúsztatott kuplungnál végigrezonál a kipuff rendszerem(idegesítő) és a váltókar is jócskán bólogat.(tehát jobban mozog a motor,mint kellene)A jobb oldalit nemrég,még szervósításkor cseréltem,az már szakadt volt.Először a hővédő lemezekre gyanakodtam,de azok rendesen fel vannak fogatva,csedben vannak. a szervósítás nagyon sok melo volt?? kell egy olyan kormánymű, szervószivattyú , utána meg futómű állítás, és még??? ja igen alapbol keresztbordás a szij, utána meg hoszbordás, szoval ha jol sejtem a generátoron is kell cserélni az ékszíjat, meg a főtnegelyen is, és ezeken kivül? mert nekem sincs szervó, de a szalonba meg már hozzászokok a sok szervós géphez :P :(
Zsoltee Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Tápi jól mondja, megnéztem a kipuff katalógusban és a gyári méret 45-ös. :P Hmm, akkor mégis kell majd átalakító. Köszi. :(
Tápiószecső Elküldve November1, 2007 Elküldve November1, 2007 Először a hővédő lemezekre gyanakodtam,de azok rendesen fel vannak fogatva,csedben vannak. Ettől még nem 100 hogy nem az a baj. Nekem volt már hogy egy bizonyos tartományban muzsikált. Alánéztem, ütögettem egyáltalán nem tűnt annak, de végül csak ki lett szedve és elmúlt. (ez a középdob feletti lemez volt)
powerup Elküldve November1, 2007 Elküldve November1, 2007 Ettől még nem 100 hogy nem az a baj. Nekem volt már hogy egy bizonyos tartományban muzsikált. Alánéztem, ütögettem egyáltalán nem tűnt annak, de végül csak ki lett szedve és elmúlt. (ez a középdob feletti lemez volt) De 100! :( A karosszériás spanomnak lefoglalatam egy délutánját a dologgal.(tök jó aknája van)Levettük a hővédőket,és mentem 1 kört.Nem az volt a gond.Aztán visszaraktuk a hővédőket. :P Kivettük a katalizátort,hátha az.Nem az,de nem raktuk vissza. :cry: Az egészben az a vicc,hogy a hátsó bak taljesen jónak tűnik. Lehet,hogy egy rezonátorcső megoldaná a gondot....
powerup Elküldve November1, 2007 Elküldve November1, 2007 a szervósítás nagyon sok melo volt?? kell egy olyan kormánymű, szervószivattyú , utána meg futómű állítás, és még??? ja igen alapbol keresztbordás a szij, utána meg hoszbordás, szoval ha jol sejtem a generátoron is kell cserélni az ékszíjat, meg a főtnegelyen is, és ezeken kivül? mert nekem sincs szervó, de a szalonba meg már hozzászokok a sok szervós géphez :cry: :P A szervósítás topikban részletesen leírtam. :(
takarp Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Hi. Mostanában szinte csak városban rövid távokon használom a gépet, munkába ki és vissza, ki is jött a 10 L-es fogyi. Kérdés: le lehet-e valahogy "pudingosítani", hogy ne harapjon olyan jól a motor és cserébe kevesebbet hörpöljön a benzinből? Meg lennék most a 80 paci nélkül is, nagypapásan kigurulni a munkabába. de ha kell könnyen vissza lehessen adni, kis szereléssel. Más: hallottatok-e már olyan motor melegítőről, amit a hűtőrendszerbe kell kötni, elektromosan fűti a vizet, és így bemelegíti a motort? indulás előtt 20 perccel kell bedugni a konnektorba. Használt-e esetleg valaki ilyet?
szobikari Elküldve November3, 2007 Elküldve November3, 2007 Na szevasztok, motor rángatás és köhécselés, sokadik folytatás :( Ma kivettük a kb 1000km-es GM gyertyákat. Kormosak voltak, de érdekes módon szinte mind csak az egyik oldalukon. Egyik oldalon sokkal világosabb, néha majdnem fehér volt a gyertya... Arra már korábban rájöttem, hogy a kopogásérzékelőm néha bejelez... ( hibakódot kiolvastam manuálisan ). Eddig azt hittem, csak kontaktos, de kezdem azt hinni, hogy rossz, és nagyban köze van a dolgokhoz... Mit gondoltok, jól hiszem ? Mivel szar, belebabrál a vezérlésbe, és vagy túldúsít, vagy kevés naftát ad be a hengerbe, ezért lehet fehér a gyertya egyik fele, és ezért rángathat, nem ? Ha azt írjátok, hogy "meglehet :P", akkor kiugrom az ablakon, de előtte 5L benzint szétlocsolok az autóban, meggyújtom, és rítustáncot járok körülötte, mint a vad indiánok : ) Köszi a hozzászólásokat, üdv valamit elfelejtettem : hogyan lehetne egyáltalán meggyőződni arról, hogy tényleg rossz ? Le lehet csak úgy húzni ? Lehet valahogy tesztelni ? Újba 16.000 Ft lenne ez a kütyü, nem szívesen adok ki ennyit úgy, hogy lehte nem is ez aludas... Bontottról lebeszéltek.. köszi, üdv
Recommended Posts