Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 és az AGR-rel akkor mit kezdjek? vagy jó így ahogy van? Szedd ki, zárd le, iktasd ki. :( (legalább egy teszt erejéig) De amúgy én sem tudom soha nem volt AGR-em. Nem is hiányzik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Meséljen már nekem valaki a motor-, váltótartó bakokról. Van ezeknek ajánlott csereperiódusa? (akár tapasztalati úton-módon) Ha baja van az mindenképpen látszik vagy lehet hogy elgyengül úgy az anyag, hogy már nem tart kellőképpen, de nem látszik semmise kívülről. Keményebbre cserélés komforton kívül mit ronthat? Érdemes-e? Hol, mennyiért? Vagy a sima gyári, utángyártott is sokkal keményebb lesz mint 10 éves? Azoknak mennyi az áruk? Mennyiért cserélnek ilyeneket, bonyolult művelet? Stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Az autó tizenéves korára már biztos ki van gyengülve, de esélyes a szakadás is. Az utángyártott típusok alapból keményebbek kicsit. Még jobban lehet keményíteni, ha kinyomod az üregeket szélvédőragasztóval :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Az autó tizenéves korára már biztos ki van gyengülve, de esélyes a szakadás is. Az utángyártott típusok alapból keményebbek kicsit. Még jobban lehet keményíteni, ha kinyomod az üregeket szélvédőragasztóval :( Hol érdemes venni? Ár kb.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Hol érdemes venni? Ár kb.? Csergő... úgy emlékszem, 5-6 ezer körül van az utángyári darabja. Talán a hátsó kicsivel drágább is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Hol érdemes venni? Ár kb.? A 2 első 5- 6e körül van a Bárdinál és a Unix-nál is. Persze van drágább is. A hátsó olyan 8e-től kezdődik. Bárdi, Unix Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Az autó tizenéves korára már biztos ki van gyengülve, de esélyes a szakadás is. Az utángyártott típusok alapból keményebbek kicsit. Még jobban lehet keményíteni, ha kinyomod az üregeket szélvédőragasztóval :( Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. bármi megeshet :( ha kézzel elkezded löködni a motort, és sikerül nagyokat mozdítani rajta, az már biztos jele a bak halálának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. Azért nézd át a kipufogót és a felette lévő hővédő lemezeket. Szépen tudnak szólni. :( Én most erősebb mozgásoknál fellépő váltópontatlanság miatt gyanakszom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy a gyári kipufogórendszer hányas? Kerestem már a Javítási kézikönyvben is de nem találtam. Talán 50es lehet? Az új kipufogómnak a vége 50es azt tudom, csak azt nem hogy a gyári helyére hogy lehet majd berakni. Kell hozzá majd valami tágító/szűkítő vagy ilyesmi... vagy egy az egyben rámegy majd... Előre is kösz. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy a gyári kipufogórendszer hányas? Kerestem már a Javítási kézikönyvben is de nem találtam. Talán 50es lehet? Az új kipufogómnak a vége 50es azt tudom, csak azt nem hogy a gyári helyére hogy lehet majd berakni. Kell hozzá majd valami tágító/szűkítő vagy ilyesmi... vagy egy az egyben rámegy majd... Előre is kösz. :( Elvileg 50-es...... de 45-nél nem kisebb! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Elvileg 50-es...... de 45-nél nem kisebb! :P Tenkjú veri a macskád. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 én is valami 45 re gyanakszom valaki kínált itt bakot de lehet váltóhoz ezekről a szelepekről nem tudnátok képet linkelni, mégis hol van hogy néz ki? kössz üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Ez milyen hibát tud okozni? Lehet emiatt, hogy az autó karosszériája bizonyos fordulatszámon rezonál? ~2700 fordulatnál rezeg a kasztni, mint állat, alatta és felette csendesebb. Nekem nagyon hasonló jelenség volt. A hátsó motortartó eléggé odavan és már kétszer törte el a kipufogónak/leömlőnek azt a részét ahol hozzá van applikálva a kasztnihoz és akkor zörgött. LenderLaci mindig leb@sz, hogy azonnal cseréltessem ki mert egyszer le fog tépni mindent :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Valaki meg tudná nekem mondani azt hogy a gyári kipufogórendszer hányas? Kerestem már a Javítási kézikönyvben is de nem találtam. Talán 50es lehet? Az új kipufogómnak a vége 50es azt tudom, csak azt nem hogy a gyári helyére hogy lehet majd berakni. Kell hozzá majd valami tágító/szűkítő vagy ilyesmi... vagy egy az egyben rámegy majd... Előre is kösz. :( 45 az. De fogsz egy tolómérőt és az lesz a biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Tápi jól mondja, megnéztem a kipuff katalógusban és a gyári méret 45-ös. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 bármi megeshet :( ha kézzel elkezded löködni a motort, és sikerül nagyokat mozdítani rajta, az már biztos jele a bak halálának. Nekem valószínűleg a hátsó gyenge,szakadást ugyan nem látni rajta,de csúsztatott kuplungnál végigrezonál a kipuff rendszerem(idegesítő) és a váltókar is jócskán bólogat.(tehát jobban mozog a motor,mint kellene)A jobb oldalit nemrég,még szervósításkor cseréltem,az már szakadt volt.Először a hővédő lemezekre gyanakodtam,de azok rendesen fel vannak fogatva,csedben vannak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Nekem valószínűleg a hátsó gyenge,szakadást ugyan nem látni rajta,de csúsztatott kuplungnál végigrezonál a kipuff rendszerem(idegesítő) és a váltókar is jócskán bólogat.(tehát jobban mozog a motor,mint kellene)A jobb oldalit nemrég,még szervósításkor cseréltem,az már szakadt volt.Először a hővédő lemezekre gyanakodtam,de azok rendesen fel vannak fogatva,csedben vannak. a szervósítás nagyon sok melo volt?? kell egy olyan kormánymű, szervószivattyú , utána meg futómű állítás, és még??? ja igen alapbol keresztbordás a szij, utána meg hoszbordás, szoval ha jol sejtem a generátoron is kell cserélni az ékszíjat, meg a főtnegelyen is, és ezeken kivül? mert nekem sincs szervó, de a szalonba meg már hozzászokok a sok szervós géphez :P :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 Tápi jól mondja, megnéztem a kipuff katalógusban és a gyári méret 45-ös. :P Hmm, akkor mégis kell majd átalakító. Köszi. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október31, 2007 Megoszt Elküldve Október31, 2007 tuningdobokhoz többnyire kell :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 Először a hővédő lemezekre gyanakodtam,de azok rendesen fel vannak fogatva,csedben vannak. Ettől még nem 100 hogy nem az a baj. Nekem volt már hogy egy bizonyos tartományban muzsikált. Alánéztem, ütögettem egyáltalán nem tűnt annak, de végül csak ki lett szedve és elmúlt. (ez a középdob feletti lemez volt) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 Ettől még nem 100 hogy nem az a baj. Nekem volt már hogy egy bizonyos tartományban muzsikált. Alánéztem, ütögettem egyáltalán nem tűnt annak, de végül csak ki lett szedve és elmúlt. (ez a középdob feletti lemez volt) De 100! :( A karosszériás spanomnak lefoglalatam egy délutánját a dologgal.(tök jó aknája van)Levettük a hővédőket,és mentem 1 kört.Nem az volt a gond.Aztán visszaraktuk a hővédőket. :P Kivettük a katalizátort,hátha az.Nem az,de nem raktuk vissza. :cry: Az egészben az a vicc,hogy a hátsó bak taljesen jónak tűnik. Lehet,hogy egy rezonátorcső megoldaná a gondot.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November1, 2007 Megoszt Elküldve November1, 2007 a szervósítás nagyon sok melo volt?? kell egy olyan kormánymű, szervószivattyú , utána meg futómű állítás, és még??? ja igen alapbol keresztbordás a szij, utána meg hoszbordás, szoval ha jol sejtem a generátoron is kell cserélni az ékszíjat, meg a főtnegelyen is, és ezeken kivül? mert nekem sincs szervó, de a szalonba meg már hozzászokok a sok szervós géphez :cry: :P A szervósítás topikban részletesen leírtam. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Hi. Mostanában szinte csak városban rövid távokon használom a gépet, munkába ki és vissza, ki is jött a 10 L-es fogyi. Kérdés: le lehet-e valahogy "pudingosítani", hogy ne harapjon olyan jól a motor és cserébe kevesebbet hörpöljön a benzinből? Meg lennék most a 80 paci nélkül is, nagypapásan kigurulni a munkabába. de ha kell könnyen vissza lehessen adni, kis szereléssel. Más: hallottatok-e már olyan motor melegítőről, amit a hűtőrendszerbe kell kötni, elektromosan fűti a vizet, és így bemelegíti a motort? indulás előtt 20 perccel kell bedugni a konnektorba. Használt-e esetleg valaki ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Na szevasztok, motor rángatás és köhécselés, sokadik folytatás :( Ma kivettük a kb 1000km-es GM gyertyákat. Kormosak voltak, de érdekes módon szinte mind csak az egyik oldalukon. Egyik oldalon sokkal világosabb, néha majdnem fehér volt a gyertya... Arra már korábban rájöttem, hogy a kopogásérzékelőm néha bejelez... ( hibakódot kiolvastam manuálisan ). Eddig azt hittem, csak kontaktos, de kezdem azt hinni, hogy rossz, és nagyban köze van a dolgokhoz... Mit gondoltok, jól hiszem ? Mivel szar, belebabrál a vezérlésbe, és vagy túldúsít, vagy kevés naftát ad be a hengerbe, ezért lehet fehér a gyertya egyik fele, és ezért rángathat, nem ? Ha azt írjátok, hogy "meglehet :P", akkor kiugrom az ablakon, de előtte 5L benzint szétlocsolok az autóban, meggyújtom, és rítustáncot járok körülötte, mint a vad indiánok : ) Köszi a hozzászólásokat, üdv valamit elfelejtettem : hogyan lehetne egyáltalán meggyőződni arról, hogy tényleg rossz ? Le lehet csak úgy húzni ? Lehet valahogy tesztelni ? Újba 16.000 Ft lenne ez a kütyü, nem szívesen adok ki ennyit úgy, hogy lehte nem is ez aludas... Bontottról lebeszéltek.. köszi, üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts