szobikari Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Az autónak most már alapjáraton is van egy kis dadogó hangja... Alapjárati motor + fojtószelepház takarítás ? :( üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 én kipucoltam, de egy kis dadogó hangja a kipufnál mindig is volt, lehet a kipuf van szét annyira mondjuk:S Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Alapjárati motor + fojtószelepház takarítás ? :( Az sose árt :P Gyújtáskábelek, gyertyák, szűrők hogy állnak? :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Az sose árt :( Gyújtáskábelek, gyertyák, szűrők hogy állnak? :cry: gyertyák, benzinszűrő teljesen új. légszűrő kb 5ezer km-es. gyertyakábel. hmmm. az még sárga GM-matricás :P lehet, hogy gyári ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Váltóba? :( Én 1 liter körül gondoltam. Én vagyok eltévedve ennyire? benéztem, bocs. Szal csak gyári, és 2L-t vegyél.Nem kell bele mind, de célszerű kisit túltölteni.Olyan 2e.ft literje kb........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Gabival karöltve ezzel a csak gyárival kicsit vitatkoznék :( gyáritol rosszabbat ne de nem csak gyári jo oda:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Gabival karöltve ezzel a csak gyárival kicsit vitatkoznék :( gyáritol rosszabbat ne de nem csak gyári jo oda:) A meta 1200/liter. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 hm még az ára is jo:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 olvastam valami olyasmit hogy ha a kartelgáz visszavezetéseket kikötik jobban megy a motor ebben van valami igazság?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Gabival karöltve ezzel a csak gyárival kicsit vitatkoznék :( gyáritol rosszabbat ne de nem csak gyári jo oda:) Nekem a nem olcsó, nem gyárit nemes egyszerűséggel kiköpte a szuszogón.Ettől függetlenül persze meg lehet próbálni...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 uh az nem kellemes, én még nem tudom, mi a hézag vele, de gabinak bevált már, legalábbis a metabondos Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 olvastam valami olyasmit hogy ha a kartelgáz visszavezetéseket kikötik jobban megy a motor ebben van valami igazság?? nincs. csak nem koszolja össze a folytószelepet olajsárral. én már régóta meta olajat használok a váltóba a versenyautónál, nekem bevált az is :P előtte a GM volt sokáig, az is jó volt :( amikor a sperr került bele tavalyelőtt, akkor váltottam a metára, mert annak szerintem jobb lehet a hőtűrése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 mai szerelési tapasztalatok: reggel lehúztam a csövet a f.szelepházról ami a tartályszellőzés felől jött az előzőekben kitárgyalt szelepen keresztül. a pörgés fékezéskor megszűnt, kösz a tippet :( viszont váltáskor néha ugyanúgy felpörög mint eddig. lezártam az összes csonkot ami kijön a f.szelepházból, semmi eredmény. levettem az AGR szelepet. Na ott volt "meglepi"! Hengeres részén ami kinyúlik lefele olajos korom állt rajta, fél centi vastagon mintha dér lenne, csak épp fekete. Viszont tovább nem tudtam szétszedni, nem találtam rajta csavart. Rázva valami zörög benne, mintha tele lenne apró törmelékkel, de csurig. A tetején levő cső pedig el van záródva, talán sár van benne, úgy néz ki. hogy tuti legyen, ez a dolog a vezmű fedél és a f.szelepház között van, gomba alakú, alul két kb 6-os csavarral rögzítve a szívósorba. Az alján két lyuk az egyik majdnem téglalap alakú, a másik kör, és kilóg a csatlakozás síkjából, ugye ez az AGR. Ezzel kell valamit kezdeni? okozhat ez a fent leírtakhoz hasonló gondot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 olvastam valami olyasmit hogy ha a kartelgáz visszavezetéseket kikötik jobban megy a motor ebben van valami igazság?? KarteR. :( De ha kikötöd kell valami szűrő-lecsapató, különben szétköpködi az olajat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 ja és C16NZ motorról van szó, 93' as évjáratban Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 mai szerelési tapasztalatok: reggel lehúztam a csövet a f.szelepházról ami a tartályszellőzés felől jött az előzőekben kitárgyalt szelepen keresztül. a pörgés fékezéskor megszűnt, kösz a tippet :( viszont váltáskor néha ugyanúgy felpörög mint eddig. lezártam az összes csonkot ami kijön a f.szelepházból, semmi eredmény. levettem az AGR szelepet. Na ott volt "meglepi"! Hengeres részén ami kinyúlik lefele olajos korom állt rajta, fél centi vastagon mintha dér lenne, csak épp fekete. Viszont tovább nem tudtam szétszedni, nem találtam rajta csavart. Rázva valami zörög benne, mintha tele lenne apró törmelékkel, de csurig. A tetején levő cső pedig el van záródva, talán sár van benne, úgy néz ki. Az a lényeg, hogy a vákumrendszer, szívósor, folytószelepház mind zárt rendszert alkosson, sehol ne kaphasson falsot. Legrosszabb esetben az egész szívósort, és az összes vákumcsövet végig kell fújkodni féktisztító sprével, miközben jár a motor. Ha valahol fújkodva felpörögne a motor, ott falsot szív. AGR-t be kell áztatni birgéciolba vagy féktisztítóba, aztán azzal még át kell mosni. Amúgy azt a tengelyt be tudod nyomni, ami az egyik lyukban van. Ha nagyon szorul, az már a szelep végét jelenti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 ja és C16NZ motorról van szó, 93' as évjáratban akkor tárgytalan amit az előbb írtam, az az elektromos AGR-re vonatkozott. neked meg a vákumos van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Szeintem a MAP szenzor vagy az odavezető cső lehet a ludas. Azért pörgeti fel a motort, mert kevésnek érzi a vákuumot. Vagy dugulás van a csőben, vagy valahol szivárgás, vagy maga a szenzor hibás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 meg se moccan a tengely, be van gyógyulva. és akkor a vákumossal mi a szitu? nem jobb így ha be van ragadva? ugyan az mintha le lenne zárva, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Szeintem a MAP szenzor vagy az odavezető cső lehet a ludas. Azért pörgeti fel a motort, mert kevésnek érzi a vákuumot. Vagy dugulás van a csőben, vagy valahol szivárgás, vagy maga a szenzor hibás. ezt még gondold át kicsit :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 a map szenzoron nem láttam rá módot hogy lehetne szétszedni, esetleg pucolni. vagy mégis van? majd megpróbálok kölcsönbe szerezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 ezt még gondold át kicsit :cry: Mért? Pedig azt hittem, jól megmondtam a tutit :( Mi a gond ezzel? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 Mért? Pedig azt hittem, jól megmondtam a tutit :( Mi a gond ezzel? :P A map szenzornak nincs befolyása az alapjáratra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 és az AGR-rel akkor mit kezdjek? vagy jó így ahogy van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október30, 2007 Megoszt Elküldve Október30, 2007 és az AGR-rel akkor mit kezdjek? vagy jó így ahogy van? abban sajnos nem tudok segíteni, csak az elektromossal szereztem pár évi tapasztalatot :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts