opel16v Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 nincs egyben. de ha nem koszos, akkor mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 a szelp feltti rész ugy ragyog mint a tükör, ezt eccer mutattam is neked képen alatta nem tudom mi a hézag azt hogy lehetne megpucolni? szivosorral együtt vegyem le szedjek ki belőle mindent???mert én ugy néztem ma, hogy egybe van a szivosorrala szelepház is Központi injektorod van ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 Központi injektorod van ugye? igen központis gabi de csak felette szép tiszta nem jutott eszembe ma se elforditani alatta mi a helyzet Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 igen központis gabi de csak felette szép tiszta nem jutott eszembe ma se elforditani alatta mi a helyzet Bakker be akartam linkelni neked, azt amikor én csináltam, de az oldal karbantartás alatt van. A lényeg, hogy le kell szedni az injektor részt(2+2 csavar tartja, üza csövet nem kell leszedni), majd le lehet szedni a folytószelep házat. Nekem is kaparni kellett a kúpot is, meg a fészket is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 azzal nekem sincs baj hogy meleget ne fujna csak az a bibi hogy elvileg olyan 80 fok az üzemi hőmérséklet másik, meg a 60 fokos víztől is tud jo meleget befujni, és 60 foknál még nemigazán van üzemi hőmérsékleten, és igy a fogyi is nő kb 1 literrel Tom szerint legalábbis az óra jeladó jo, mert nyáron dugóba ugy működik ahogy kell, csak ilyen hidegebb időkben nem akar a kék tetej felől elmozdulni Nekem a második jelölés a 90 fok, de ha néha nyáron eléri, akkor már kapcsol a venti. Nem tudom, hogy az órának a jeladója, vagy az óra a rossz. Eleinte zavart de mostmár megszoktam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 hát én most kikapartama fészket is meg a kupot is:) igen sokáig keleltt áztatgatni mire feloldódott Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 hát én most kikapartama fészket is meg a kupot is:) igen sokáig keleltt áztatgatni mire feloldódott A vákumcsövek csatlakozóját is leszedted? Nekem az alatt is gyanyés volt. http://kepfeltoltes.hu/071028/DSC00583_1_w...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/071028/DSC00584_1_w...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/071028/DSC00585_1_w...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/071028/DSC00586_1_w...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 Nekem a második jelölés a 90 fok, de ha néha nyáron eléri, akkor már kapcsol a venti. Nem tudom, hogy az órának a jeladója, vagy az óra a rossz. Eleinte zavart de mostmár megszoktam. Van pár lehetőség: - jeladó hiba - kontakthiba - a műszerfal nem a kocsidhoz való Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 Van pár lehetőség: - jeladó hiba - kontakthiba - a műszerfal nem a kocsidhoz való És honnan tudom meg, hogy a műszerfal a z enyémhez való-e, és milyen való hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 És honnan tudom meg, hogy a műszerfal a z enyémhez való-e, és milyen való hozzá? Ha az előbbi pontok mind rendben vannak (jó a jeladó, nincs kh.), és jó a termosztát is, és emellett menet közben csak az első osztásig (kicsit fölé) megy a mutató, akkor jó eséllyel a Tiédbe is az a fajta műszerfal való, mint a C14NZ-be, és az 17DR-be, amelyiken az első osztás a 90-es. Azt viszont nem tudom, mi a különbség a két fajta műszerfal között. Ránézésre úgy tűnik, hogy ugyanazzal a jeladóval a mutató kitérése ugyanannyi mindkettőben, csak ugye egyiknél ez 90 fokot jelent, a másiknál kevesebbet a számlap szerint. Ezért valószínűsítem, hogy a különbség a jeladó lehet, tehát ha ki tudnám deríteni, milyen jeladó való egy gyárilag olyan műszerfallal szerelt autóhoz, amin a második osztás a 90-es, azt a jeladót bele tudnám próbálni az enyémbe, és akkor lehet, hogy pontos lenne az is. Akkor konkrétan meg lehetne mondani a műszerfalat cserélőknek, hogy ha az új műszerfal hőmérője nem ugyanolyan, mint az eredeti, akkor xy jeladót is szerezzen be hozzá, hogy pontos legyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október28, 2007 Megoszt Elküldve Október28, 2007 gabi de csak felette szép tiszta nem jutott eszembe ma se elforditani alatta mi a helyzet Ha felül tiszta, akkor alatta is, mivel a kartergáz felülről érkezik :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 szevasztok, el vagyok átkozva. az autó hidegen TÖKÉLETES. Nem rángat, veszi a fordulatot, tökéletes. Viszont ahogy bemelegszik, előjön a rángatás. Mondjuk ha a gázpedálnak van 10cm útja, és csak mondjuk 2cm-t taposok bele, akkor nem rángat, ha több gázt adok, rángat. Benzinszűrő. gyertyák, cserélve. Proteces kezelést kapott. Utolsó dolog, ami eszembe jutott, a motorhőfok-jeladó. Hátha az szarakodik, és rossz jelet küld az ECU-nak. Mert ha más baja lenne, akkor hidegen miért jó ? Szóval vettem egy ilyen kütyüt, http://kepfeltoltes.hu/view/071029/DSC0082...ltoltes.hu_.jpg Remélem, jót vettem. ugye ez a motorhőmérsékletet méri, és nem a hűtővíz hőmérsékletét ? Vagy hogy is van ez ? :( és ez a fajta jeladó miből veszi a motorhőmérsékletet ? Srác azt mondta a boltban, hogy a szívócsőben keresgéljek... Akkor nem a hűtvőízbe megy ? Tudtok segíteni ? Köszi és üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 szevasztok, el vagyok átkozva. az autó hidegen TÖKÉLETES. Nem rángat, veszi a fordulatot, tökéletes. Viszont ahogy bemelegszik, előjön a rángatás. Mondjuk ha a gázpedálnak van 10cm útja, és csak mondjuk 2cm-t taposok bele, akkor nem rángat, ha több gázt adok, rángat. Benzinszűrő. gyertyák, cserélve. Proteces kezelést kapott. Utolsó dolog, ami eszembe jutott, a motorhőfok-jeladó. Hátha az szarakodik, és rossz jelet küld az ECU-nak. Mert ha más baja lenne, akkor hidegen miért jó ? Szóval vettem egy ilyen kütyüt, http://kepfeltoltes.hu/view/071029/DSC0082...ltoltes.hu_.jpg Remélem, jót vettem. ugye ez a motorhőmérsékletet méri, és nem a hűtővíz hőmérsékletét ? Vagy hogy is van ez ? :( és ez a fajta jeladó miből veszi a motorhőmérsékletet ? Srác azt mondta a boltban, hogy a szívócsőben keresgéljek... Akkor nem a hűtvőízbe megy ? Tudtok segíteni ? Köszi és üdv Igen ez küldi a jelet az ECU-nak. A szívócső hátsó részén keresgélj, a motor és kabin válaszfal felé, nem biztos, hogy ilyen szép kék lesz a műanyag rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Ez az, de kétféle van belőle. Ha egyforma hidegben tartod őket, mérd meg az ellenállást a két saruján. Az egyik fajtának tudom az ellenállás értékeit, pl 25 fokon 2,8Kohm, 10 fokon 5,7Kohm. Bár lehet hogy ami most benne van, tényleg rossz, és akkor rossz értékeket is fog mutatni a multiméter. Ha cseréled, egy kis hűtővíz el fog folyni, azt majd pótolni kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Ez az, de kétféle van belőle. Ha egyforma hidegben tartod őket, mérd meg az ellenállást a két saruján. Az egyik fajtának tudom az ellenállás értékeit, pl 25 fokon 2,8Kohm, 10 fokon 5,7Kohm. Bár lehet hogy ami most benne van, tényleg rossz, és akkor rossz értékeket is fog mutatni a multiméter. Ha cseréled, egy kis hűtővíz el fog folyni, azt majd pótolni kell. Köszi a gyors válaszokat, tehát akkor hűtővízbe megy bele. Nem gond, van ioncserélt víz a csomagtartóban, majd pótolom :( Mennyire macerás ennek a cseréje ? Ha ezt cserélem, légteleníteni nem kell majd ? Ellenállást mérni... Nem tudom, meg tudom-e csinálni... Kicserélem, hátha megjavul a vas, ha nem, lépünk tovább ( bár már kezdek sokkos lenni :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Drukkolunk! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Ellenállást mérni... Nem tudom, meg tudom-e csinálni... Kicserélem, hátha megjavul a vas, ha nem, lépünk tovább ( bár már kezdek sokkos lenni :( ) Ha nem segít, akkor levegőhőmérsékletmérőt is nézd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Ha nem segít, akkor levegőhőmérsékletmérőt is nézd meg. Köszi a drukkot :cry: Van levegőhőmérsékletmérő-jeladó is ? :( :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Van levegőhőmérsékletmérő-jeladó is ? :( :P Kellene hogy legyen. De ha beírod az aláírásodba a motortípust akkor sokkal pontosabb információkat is kaphatsz. :cry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Kellene hogy legyen. De ha beírod az aláírásodba a motortípust akkor sokkal pontosabb információkat is kaphatsz. :P X16XEL És képet hogy tudok berakni, hogy megjelenjen a hozzászólásoknál ? :( Már próbáltam, de az csak a profilomban jelenített meg képet. Kicsit offos, bocs : ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 X16XEL És képet hogy tudok berakni, hogy megjelenjen a hozzászólásoknál ? :( Már próbáltam, de az csak a profilomban jelenített meg képet. Kicsit offos, bocs Hát eléggé off. :P Ez még nem aláírás, így jóeséllyel is csak pár ember jegyzi majd csak meg egy időre. (Vezérlőpult/aláírás szerkesztése) Én képet csak külső forrásbó linkelek, ahhoz meg előbb fel kell tölteni valahova. Bár lehet közvetlenül is, viszont azt nem tudom hogy kell, de elég nagy a fórum kizártnak tartom, hogy ne legyen ilyen topik, ahol le van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 én anno feltöltöttem a vezérlőpulban találtam rá opciót de azt azóta se tudommegváltoztatni hogy forumlakó:S egyébként nekem ennyire azért nem volt dzsuvás mint a képeken:D de a vákumcsöveket nem szedtem le de ha ott is gondot okoz meg fogom azt is köszi hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 Ha felül tiszta, akkor alatta is, mivel a kartergáz felülről érkezik :( Ez csak félig igaz. Nz-ben szépen mossa a benzin felülről, míg alulról az eldugott részekben nem tisztul ki olyan könnyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 és a vízet hoigy kell visszatölteni?? hol kell légteleniteni stb?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2007 Megoszt Elküldve Október29, 2007 és a vízet hoigy kell visszatölteni?? hol kell légteleniteni stb?? Hűtővizet? Gondolom a kiegyenlítőnél. Nagyrészt kilégtelenedik az magától. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts