Sörös Sanyi Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 :lol: Nade ki nyert??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 :lol: Nade ki nyert??? http://www.worth1000.com/entries/269000/269132TYbx_w.jpg Döntetlen :lol: Amit én írtam, az a sima egypólusú ("Így csináld... könyvből), a kétpólusút nem ismerem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Olvastam, h a termosztát 92 °C nál nyit ki, ebből én arra következtetnék, hogy a műszerfal hőmérséklet jelzőjének mindig fel kéne menni 92 fokig és ott megállni. Nálam a mutató a kék vonal és a 90 °C között félúton van, ez a normális érték? Autópályán 140-nel, kb 5°-os külső hőmérsékletnél vissza is hűl majdnem a kék jel felső széléig. Új termosztát megvéve. Megnéztem az így csináldban, hogy is lehet kicserélni, úgy találtam nem egyszerű. Biztos ami biztos, még egy próbát teszek, elkezdetem melegíteni a mocit a parkolóban. Csekkolom a vízcsövet ami lejön a mototrról a t.sztátnál, tök hideg,közpes fordulaton melegítem tovább, egszercsak elekzd csökkenni a hőfok a műszerfalon, a csövön megindult a víz a hűtő felé, mutató 70 °C-nál jól van, éljen, szar a t.sztát, azonban nemsoká bekapcsol a hűtőventillátor is. Azta paszta, gyanakodtam h itt más gond lehet, lehúztam a venti csaatiját, hagy melegedjen tovább, mivel mutató még alig 80 °C körül járt. Nagy nehezen felmászott 90 fokra a mutató, csekkolom a vizet, felforrt. Akkor most mi van? Ami a műszerfalban van kijelző honnan veszi a jelet? Az érzékelő a rossz, vagy a műszer? Ezek után tuti h jó a termosztát! U.i.: Tudok eladó termosztátot, bontatlan csomagolásban, 2400 Ft! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nem tudjátok véletlenül hogy mennyibe kerül Astra F-hez a középdobtól a hátsó dobig tartó csőrész? Azt kellene cserélni a verdámon, de fingom sincs mennyi lehet az ára, a bolt már meg bezárt. :lol: Egyébként vettem kipufogódobot. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Új termosztát megvéve. Megnéztem az így csináldban, hogy is lehet kicserélni, úgy találtam nem egyszerű. Biztos ami biztos, még egy próbát teszek, elkezdetem melegíteni a mocit a parkolóban. Csekkolom a vízcsövet ami lejön a mototrról a t.sztátnál, tök hideg,közpes fordulaton melegítem tovább, egszercsak elekzd csökkenni a hőfok a műszerfalon, a csövön megindult a víz a hűtő felé, mutató 70 °C-nál jól van, éljen, szar a t.sztát, azonban nemsoká bekapcsol a hűtőventillátor is. Azta paszta, gyanakodtam h itt más gond lehet, lehúztam a venti csaatiját, hagy melegedjen tovább, mivel mutató még alig 80 °C körül járt. Nagy nehezen felmászott 90 fokra a mutató, csekkolom a vizet, felforrt. Akkor most mi van? Ami a műszerfalban van kijelző honnan veszi a jelet? Az érzékelő a rossz, vagy a műszer? Ezek után tuti h jó a termosztát! U.i.: Tudok eladó termosztátot, bontatlan csomagolásban, 2400 Ft! :lol: Tedd el azt a termosztátot, még jól jöhet, enni meg nem kér :lol: Valószínűleg a hőmérőd csal. Vagy a jeladód rossz, vagy a műszerfal nem eredeti az autódban. Hőmérő szempontjából kétfajta műszerfalat láttam eddig, az egyiken az első osztás a 90-es, a másikon a második a 90-es. Arra jöttem rá, hogy pl. C14NZ és 17DR motorhoz az való, amelyiken az első osztás a 90-es. Sajna az enyémben is olyan van, amin a 2. a 90-es osztás, így nekem is keveset mutat, de mivel tudom, hogy a termosztát jó (nemrég lett cserélve), így nem érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Új termosztát megvéve. Megnéztem az így csináldban, hogy is lehet kicserélni, úgy találtam nem egyszerű. Biztos ami biztos, még egy próbát teszek, elkezdetem melegíteni a mocit a parkolóban. Csekkolom a vízcsövet ami lejön a mototrról a t.sztátnál, tök hideg,közpes fordulaton melegítem tovább, egszercsak elekzd csökkenni a hőfok a műszerfalon, a csövön megindult a víz a hűtő felé, mutató 70 °C-nál jól van, éljen, szar a t.sztát, azonban nemsoká bekapcsol a hűtőventillátor is. Azta paszta, gyanakodtam h itt más gond lehet, lehúztam a venti csaatiját, hagy melegedjen tovább, mivel mutató még alig 80 °C körül járt. Nagy nehezen felmászott 90 fokra a mutató, csekkolom a vizet, felforrt. Akkor most mi van? Ami a műszerfalban van kijelző honnan veszi a jelet? Az érzékelő a rossz, vagy a műszer? Ezek után tuti h jó a termosztát! U.i.: Tudok eladó termosztátot, bontatlan csomagolásban, 2400 Ft! :lol: A hőgomba a szívócsonk generátor felőli oldalán felül van, egy kék szinű kábel megy rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Tedd el azt a termosztátot, még jól jöhet, enni meg nem kér :lol: Valószínűleg a hőmérőd csal. Vagy a jeladód rossz, vagy a műszerfal nem eredeti az autódban. Hőmérő szempontjából kétfajta műszerfalat láttam eddig, az egyiken az első osztás a 90-es, a másikon a második a 90-es. Arra jöttem rá, hogy pl. C14NZ és 17DR motorhoz az való, amelyiken az első osztás a 90-es. Sajna az enyémben is olyan van, amin a 2. a 90-es osztás, így nekem is keveset mutat, de mivel tudom, hogy a termosztát jó (nemrég lett cserélve), így nem érdekel. Nálam a műszerfal lehet a gond, mivel ált az első osztás környékén tanyázik a mutató, a 90-es számnál meg már forr a víz, szóval az felelhet meg a 110-nek, ez alapján tuti cserélték a műszerfalat? Akkor már a km óraállás is lehet kamu, nem hinném, h olyan óra ment bele ami többet mutatott a valósnál :lol: Amúgy is ki akarom cserélni majd a műszerfalat fordulatszámmérősre, másik topicban olvastam hogyan lehet. Hőmérő szempontból milyet válasszak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nálam a műszerfal lehet a gond, mivel ált az első osztás környékén tanyázik a mutató, a 90-es számnál meg már forr a víz, szóval az felelhet meg a 110-nek, ez alapján tuti cserélték a műszerfalat? Akkor már a km óraállás is lehet kamu, nem hinném, h olyan óra ment bele ami többet mutatott a valósnál :lol: Amúgy is ki akarom cserélni majd a műszerfalat fordulatszámmérősre, másik topicban olvastam hogyan lehet. Hőmérő szempontból milyet válasszak? Az általad leírt hibajelenség lehet kontakthiba is. Leginkább a hőmérsékletjeladó gombára tippelek, ugyanis az a motortérben van, ahol elég sok szennyeződés érheti. Próbáld megtisztítani a csatit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október19, 2007 Megoszt Elküldve Október19, 2007 Nálam a műszerfal lehet a gond, mivel ált az első osztás környékén tanyázik a mutató, a 90-es számnál meg már forr a víz, szóval az felelhet meg a 110-nek, ez alapján tuti cserélték a műszerfalat? Akkor már a km óraállás is lehet kamu, nem hinném, h olyan óra ment bele ami többet mutatott a valósnál :lol: Amúgy is ki akarom cserélni majd a műszerfalat fordulatszámmérősre, másik topicban olvastam hogyan lehet. Hőmérő szempontból milyet válasszak? Ha lehet, olyat keress, aminél az első osztás a 90-es, persze az egyéb szempontok mellett (W=szám, 220-as km-óra, 7000-es fordszám (ha nem dieseles az autód, mert akkor 6000)). Az általad leírt hibajelenség lehet kontakthiba is. Leginkább a hőmérsékletjeladó gombára tippelek, ugyanis az a motortérben van, ahol elég sok szennyeződés érheti. Próbáld megtisztítani a csatit. Valóban lehet kontakthiba is, ezt egyszerű ellenőrizni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
takarp Elküldve Október20, 2007 Megoszt Elküldve Október20, 2007 Visszaolvastam hidrotőke ügyben, ezek alapján nekem már igen időszerű lesz a csere. Lesz-e baja a mocinak h így marad? Kérdés: Ilyesmit szabad-e bontóban venni? 8 db 5000 Ft. Ha igen, lehet válogatni a jót? A cseréhez C16NZ motornál mit kell bontani? Vezérlést le kell venni vagy csak a fedelet? kell-e bármi spéci szerszám hozzá? mit érdemes még ilyenkor cserélni? előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Az új is megvan 8db 14ezer körül :lol: Bontóból nem érdemes, ki tudja azok milyen állapotúak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Az új is megvan 8db 14ezer körül :lol: Bontóból nem érdemes, ki tudja azok milyen állapotúak. X16XEL-nél 16db hidrotőke van, ugye ? :lol: Akkor az 2*14.000 ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 X16XEL-nél 16db hidrotőke van, ugye ? :lol: Akkor az 2*14.000 ? ha nem is 14/db, de 4 felett lehet számítani rá- Vagyis 16*4 minimum. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 X16XEL-nél 16db hidrotőke van, ugye ? :lol: Akkor az 2*14.000 ? Nem akarlak elkeseríteni, de a 16v-s motorokban másfajta hidrotőke van, és az többször drágább, így egy komplett szett cseréje megközelítheti a 100k-t :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Nem akarlak elkeseríteni, de a 16v-s motorokban másfajta hidrotőke van, és az többször drágább, így egy komplett szett cseréje megközelítheti a 100k-t :lol: hujuj.. szerencsére különösebb gondja nincs, reggel hidegben van egy kis kattogás ( nagyon enyhe ), de pár méter, és csend van. 10-15 fokban, hideg motornál már nem hallok semmit. csak érdeklődtem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 Gondom van a járművel. Hideg motornál beindítom, semmi gond. Megyek pár métert és le akar állni, ha kiveszem hajtásból. Illetve leesik a fordulat 500 körülre, ha nem adok gázt azonnal, le is áll. Újraindítás nehezen megy, de összejön. 2-3 perc menet után már semmi gond, jól ketyeg a jármű. Nincs jelentős fogyasztásnövekedés sem. Spurit használok az utobbi 2ezer kilóméter alatt, minek köszönhetően gázadáskor azonnal jobban reagál. Van ötletetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 Gondom van a járművel. Hideg motornál beindítom, semmi gond. Megyek pár métert és le akar állni, ha kiveszem hajtásból. Illetve leesik a fordulat 500 körülre, ha nem adok gázt azonnal, le is áll. Újraindítás nehezen megy, de összejön. 2-3 perc menet után már semmi gond, jól ketyeg a jármű. Nincs jelentős fogyasztásnövekedés sem. Spurit használok az utobbi 2ezer kilóméter alatt, minek köszönhetően gázadáskor azonnal jobban reagál. Van ötletetek? Nekem hőmérsékletjeladónak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 Gondom van a járművel. Hideg motornál beindítom, semmi gond. Megyek pár métert és le akar állni, ha kiveszem hajtásból. Illetve leesik a fordulat 500 körülre, ha nem adok gázt azonnal, le is áll. Újraindítás nehezen megy, de összejön. 2-3 perc menet után már semmi gond, jól ketyeg a jármű. Nincs jelentős fogyasztásnövekedés sem. Spurit használok az utobbi 2ezer kilóméter alatt, minek köszönhetően gázadáskor azonnal jobban reagál. Van ötletetek? NEKEM AKKOR CSINÁLT ILYET MIKOR SZAKADT VOLT A SPIRÁLOM, DE CSAK 1X ÁLLT LE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 Van ötletetek? Én alapjáratira tippelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 Gondom van a járművel. Hideg motornál beindítom, semmi gond. Megyek pár métert és le akar állni, ha kiveszem hajtásból. Illetve leesik a fordulat 500 körülre, ha nem adok gázt azonnal, le is áll. Újraindítás nehezen megy, de összejön. 2-3 perc menet után már semmi gond, jól ketyeg a jármű. Nincs jelentős fogyasztásnövekedés sem. Spurit használok az utobbi 2ezer kilóméter alatt, minek köszönhetően gázadáskor azonnal jobban reagál. Van ötletetek? Dieselnél láttam már ilyet, mikor levegős volt az üzemanyagcső. Benzinszűrő mikor volt cserélve? Alapjárati motor tisztogatás sem ártana neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 És még lehet az AGR is. Sárga lámpa világít gyújtás ráadáskor, és máskor nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október25, 2007 Megoszt Elküldve Október25, 2007 És még lehet az AGR is. Sárga lámpa világít gyújtás ráadáskor, és máskor nem? :lol: 1405 :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 most vagyok a szerelőnél, aszongya 16os a kompresszió, gyári érték. Én viszont 10.5 emlékeim szerint, bár Redline már felvilágosított, hogy nem értek hozzá... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 most vagyok a szerelőnél, aszongya 16os a kompresszió, gyári érték. Én viszont 10.5 emlékeim szerint, bár Redline már felvilágosított, hogy nem értek hozzá... :lol: Az egyik a sűritési végnyomás a másik az arányszám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kösze Elküldve Október26, 2007 Megoszt Elküldve Október26, 2007 Az egyik a sűritési végnyomás a másik az arányszám. Kösz. És annak jó vajon a 16 c20xe esetén? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts