Kzotya Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 a helyedben inkább csak a gumitömítését venném meg. Nekem anno 100 Ft-ba került, és megoldotta minden bajom. (zörgött is picit, meg pár csepp olaj is volt) a burkolatot meg ahogy Gabi is írta, elől is illeszteni kell a helyére. :lol: Hali! Ma vettem olajbeöntő sapka tömítést, Opel szervízben 89,- Ft volt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október2, 2007 Megoszt Elküldve Október2, 2007 Hali! Ma vettem olajbeöntő sapka tömítést, Opel szervízben 89,- Ft volt! Akkor legközelebb majd okosabb leszek :lol: Már megvettem a sapkát, érdekes módon ez fekete színű, és más a gyártója is, mint azelőzőnek... a régi is megvan még, most már kíváncsiságból veszek egy tömítést bele, és megnézem, hogy miújság. Köszi és üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Szevasztok ! Elhatároztam, hogy kipróbálom a Protec adalékot, utána is olvasgattam a fórumon, de azt sehol nem találtam meg, hogy valójában hogy is kell csinálni :lol: ELmondom, hogy gondolom, és majd kijavítottok. Teletankolom az autót. Elmegyek venni szép, piros színű Protec injektor ( üzemanyagellátórendszer ) tisztító adalékot. Beleöntök belőle az autóba. Első kérdés, hogy mennyit ? Az autón nem tudom, volt-e ilyen adalék használva, az utóbbi 25ezer kmen biztos nem. Szóval beleöntöm a megfelelő keverési arányban. Kijárom belőle a tank benzint. Utána újra kell tankolnom :lol: Benzinszűrőt kell cserélni. Kb ennyi ? Benzinszűrőt akkor kell cserélni, ha kijártam a proteces tank benzint, vagy esetleg még egy teli tank benzin elfogyasztása után ? Köszi a segítéget, üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Elég a tankban 30L benya is. Ebbe beletöltöd a protecet, teljes dobozt. Ha a régi "konzervdobozt" kapod, akkor kell hozzá tölcsér is. Kijárod szinte teljesen, majd még egy tank sima benzint is kijársz. Utána szűrő csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Megéri végrehajtani ezt műveletet?Mennyibe kerül ez a cucc? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Mindenképpen. 2-3ezer körül szokott lenni (piros protec) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Október5, 2007 Megoszt Elküldve Október5, 2007 Mindenképpen. 2-3ezer körül szokott lenni (piros protec) Köszi.Lehet, hogy megkérem kedvenc szerelőnket, hogy akkor ezt is hajtsuk végre, úgyis nála van az autó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Mindenképpen. 2-3ezer körül szokott lenni (piros protec) Szombaton rendeltem meg, szegedi opel márkakereskedés, 2400 Ft körül van, ha jól emlékszem. Ha megjön, majd beszámolok a tapasztalatokról. üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Sziasztok! Észrevettem,hogy elkezdett szivárogni az olaj (vagy mi :lol: )a képen látható helyeken (ez nem az én autóm képe): Ezt otthon meg tudom csinálni,vagy szerelő? köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Sziasztok! Észrevettem,hogy elkezdett szivárogni az olaj (vagy mi :lol: )a képen látható helyeken (ez nem az én autóm képe): kép Ezt otthon meg tudom csinálni,vagy szerelő? köszi. Ez a szelepfedéltömítés lesz. Mondjuk - az én véleményem szerint - az autók 80%-nál szivárog ott az olaj ( még apósom 18ezer km-t futott KIA-jában is ). Ha nem vészes az olajfogyi, szerintem nem kell foglalkozni vele, de ha zavar, akkor sem egy nagy kaland kicserélni. Faterom 150ezret futott Suzukijában mióta nálunk van ( 7 éve ), azóta könnyezik. Eddig nem okozott különösebb gondot. Szerintem :lol: üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Köszi a választ, sztem kicserélem,mert eddig nem volt vele ilyen gond. üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Köszi a választ, sztem kicserélem,mert eddig nem volt vele ilyen gond. üdv. Semmi nehézséget nem okoz a csere. Leakasztod a szelepfedélen levő lemezekről a gyújtókábeleket, hátul a kábelköteget, csavarokat kitekered és már lenn is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Sziasztok. Nem tudná valaki valamilyen ábrával illusztrálni hogy az Astra F-ekben hol van a kilóméteróra spirálja rácsatizva a váltóra? Nézegettem a szerelési kézikönyvet de nem nagyon találtam ilyesmit... Előre is kösz. Zsolti Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Csak egy pillantást vetsz a váltó difiházának tetejére, és máris meglátod :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Semmi nehézséget nem okoz a csere. Leakasztod a szelepfedélen levő lemezekről a gyújtókábeleket, hátul a kábelköteget, csavarokat kitekered és már lenn is van. ok,köszi már meg is vettem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 csavarokat kitekered és már lenn is van. Ezért vakartam majdnem félórán át,mert úgy oda volt égve? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október8, 2007 Megoszt Elküldve Október8, 2007 Ezért vakartam majdnem félórán át,mert úgy oda volt égve? :lol: A Tiéd olajkályha :lol: Az enyém most lett cserélve pár hónapja, és könnyen lejött, nem volt ráégve. Nyilván kortól, motortól, gyártótól... stb. függ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 mennyibe kerül manapság egy üzemanyagszűrő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 1300 asszem, tegnap vettem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lacee Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 Jó kérdés, Laci4 GSI -s kartárs asszem nemrég cserélte készített is róla "how to-t" ... nekem is aktuális lesz asszem mert vannak gondjaim a benzinnel is ... meg amúgy is. mennyibe kerül manapság egy üzemanyagszűrő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 Jó kérdés, Laci4 GSI -s kartárs asszem nemrég cserélte készített is róla "how to-t" ... nekem is aktuális lesz asszem mert vannak gondjaim a benzinnel is ... meg amúgy is. köszi. igen,olvastam, onnan kaptam kedvet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 Sziasztok! Multkor vezérmű csere alaklmával a folytószelep környékét is kitakarította a szerelő. Hát lehet nem kellett volna. Most reggel indításkor nehezen találja az alapjárati fordulatot. :lol: Az alapjárati motort biztos nem takarította mert még a gyári piros festék sértetlen a csavarokon így ez rám vár. De hogy ne végezzek fél munkát kitakarítanám a pillangó szelep környékét is rendesen. X16XEL-nél nagyon szét kell dönteni, hogy hozzáférhető legyen? Más: A régóta remegő km mutatóm most már hangot is hallatot 1-2 hete. Így vettem is gyorsan egy új spirált. Régit kiszedtem és a két végén két darabban esett ki belőle a spirál. Ez bizony el volt már törve csak gondolom összeakadt és még hajtott. Újat berakatm, de egy nap (20km) után kezdett hangja lenni. Mérges voltam, hogy az új is :lol: De hétvégén szétszedtem és jól belefolyattam olajat és azóta csendben van. Lehet, hogy ezt gyárilag nem is kenik meg semmivel? (gyári gm matricásat vettem) Remélem nem tett benne kárt ez a 20km szárazon futás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október9, 2007 Megoszt Elküldve Október9, 2007 Multkor vezérmű csere alaklmával a folytószelep környékét is kitakarította a szerelő. Hát lehet nem kellett volna. Most reggel indításkor nehezen találja az alapjárati fordulatot. :lol: Az alapjárati motort biztos nem takarította mert még a gyári piros festék sértetlen a csavarokon így ez rám vár. De hogy ne végezzek fél munkát kitakarítanám a pillangó szelep környékét is rendesen. X16XEL-nél nagyon szét kell dönteni, hogy hozzáférhető legyen? Attól függ. Ha neked a felül kacskaringós szívósorod van, akkor mókás, mert nehéz jobb oldalt hozzáférni a folytószelepházhoz. De azért nem veszélyes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 Attól függ. Ha neked a felül kacskaringós szívósorod van, akkor mókás, mert nehéz jobb oldalt hozzáférni a folytószelepházhoz. De azért nem veszélyes. Igen kacskaringós. :lol: De mi van ha leveszem azt a kacskaringóst. Multkor szervizben levették... nem tűnt bonyolultnak és akkor már szabad az út a folytószelepházhoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október10, 2007 Megoszt Elküldve Október10, 2007 így van, ezt lehet tenni. csak így már időigényesebb a művelet. és valszeg kell majd egy új tömítés is a szívósor két része közé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts