Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2007 Ó-ó-ó! Köszi! Ezek szerint ne akarjam elvégeztetni egy délelőtt. Majd mondom nekik a féktisztítót! Grrrr... :unsure: Nehogy ezért pénzt adj. Csak a megfelelő torx fej kell (20as vagy 25ös). SE-n sokkal hozzáférhetőbb mint NZ-n. Kiszeded, leoldod a szutykot (házból is), visszarakod. 10-20 perc. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember21, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2007 Nehogy ezért pénzt adj. Csak a megfelelő torx fej kell (20as vagy 25ös). SE-n sokkal hozzáférhetőbb mint NZ-n. Kiszeded, leoldod a szutykot (házból is), visszarakod. 10-20 perc. NZ-n se nehéz hozzáférni. Én ilyen célból (is) vettem egy torx imbusz készletet, azzal könnyű hozzáférni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2007 NZ-n se nehéz hozzáférni. Én ilyen célból (is) vettem egy torx imbusz készletet, azzal könnyű hozzáférni. Én azért a felső csavar tekerése közben mindig anyáztam egy sort. :unsure: (természetesen, ha nincs semmi más leszedve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
DP@i Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Én is nemrég tisztítottam, nem tartott sokáig a művelet. Azóta teljesen más a motor járása, alacsonyabb a hideg motor alapjárata is. Pár kép: ... Köszi! Majd nekiesek, ha a szerelők lusták. Torxom van. Látva képeid, elhatároztam magam egy motormosásra is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kontárgyerek Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Én is kitakarítottam és kapott egy új alapjárati mocit, de mégis roszalkodik pirinyót a moci. Ha jól látom ti nem csak azt a részt pucoltátok ki ahol az van, hanem melette is....? Lehet kéne azt az adalékot is a benyába nyomni, amiről már olvastam valahol itt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Én is kitakarítottam és kapott egy új alapjárati mocit, de mégis roszalkodik pirinyót a moci. Ha jól látom ti nem csak azt a részt pucoltátok ki ahol az van, hanem melette is....? Lehet kéne azt az adalékot is a benyába nyomni, amiről már olvastam valahol itt.... A másik két lik a vákumcsatlakozó alatt van, gondoltam nem árt azt is kipucolni. Az adalékról nem tudok semmit, én nem használok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Szeptember22, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2007 Ha már itt tartunk, a Jet benzinje milyen? Valakinek tapasztalat? Rendszeresen Jet benzint tankolok, ha véletlenül nem, akkor Tecsót "réklámáron". Semmi panaszom rájuk két év óta, igaz töltöm bele 4-5 ezer kilométerenként az STP injektor tisztítót (azt is a Tecsóban veszem ócsó áron). Sőt, amikor a kocsit megvettem 155000 km-rel, az alapjáratom egyenetlen volt, vittem egyik szakszervíztől a másikig, nem tudtak rajta segíteni. Alapjárati motort is tisztítottak, az se segített. Kb. 2-3 hónap után a rendszeres injektor tisztítós kezelés után minden helyreállt, a motor járása alapjárattól max fordulatig egyenletes, jól gyorsul. Amikor Németországban tankoltam Shell-t az sem volt jobb. Most már 200 ezer van a kocsiban, de semmi jele, hogy fáradna, 10.000 km-ként cserélek olajat (Metabond), de csere perióduson belül nem kell rátöltenem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Sziasztok! Olyan gondom van, hogy amikor alapjáraton jár a motor, mintha az egyik henger néha kihagyna egy gyujtást. És menet közben is, kis fordulaton, mintha néha rántana egyet. Nincs valakinek ötlete, hogy merre keressem a hibát? A gyertyákba kb. 3000 km van, és kétpólusú GM gyertyák. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 gyertyakábel tán? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 gyertyakábel tán? :lol: És azt ki lehet mérni valahogy? A kábelek egyeznek a c16se kábeleivel? Mert az van az egyik ismerősömnek és abból át tudom rakni probaképp. Nekem c14se. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 És azt ki lehet mérni valahogy? A kábelek egyeznek a c16se kábeleivel? Mert az van az egyik ismerősömnek és abból át tudom rakni probaképp. Nekem c14se. Kell egy hosszú csupasz drót darab. Jobb kézzel az akksi negatív sarkára,bal kézzel a kábel mellett közel húzd végig. Persze ha a kábel szigetelése nem elég,húz kesztyűt. Ha rossz a kábel sötétben nagyon szépen szikraesőt szór,ahol átüt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 ...A kábelek egyeznek a c16se kábeleivel?... Ha mindkettő DIS gyújtásos, akkor elvileg passzolnia kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
feryke Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Astra f re tett már fel valaki motorháztető teleszkópot? mert ahogy mi néztük és ahova elvileg kéne tenni úgy nem igazán áll lyukra! esetleg valaki tud képet beszúrni vagy leírni hogy hogyan kéne!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
atis c14se Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 Ha mindkettő DIS gyújtásos, akkor elvileg passzolnia kell. A DIS gyújtás alatt arra gondolsz, ami nem rotoros, hanem egy fekete dobozból jön ki a négy gyertyakábel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember30, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2007 A DIS gyújtás alatt arra gondolsz, ami nem rotoros, hanem egy fekete dobozból jön ki a négy gyertyakábel? ja :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Üdv Mindenkinek! Egy elég érdekes jelenséget produkál az autóm (C16NZ) az elmúlt 4 hónapban, mégpedig egyszercsak gondol egyett, és az alapjárati fordulat nem esik vissza 900-ra, hanem olyan 1300 körül pörög a motor. Ezt még ráadásul azzal cifrázza, hogy ha ilyenkor benyomom a féket, akkor felmegy 2000-re, ha elengedem a féket, akkor visszaesik ismét 1300-ra. Először valami vákuum gondra gondoltam, de ugyan ezt csinálja akkor is, ha az utastér ventillátorát bekapcsolom, azaz akkor is felmegy 2000-re az alapjárat, és addig ott is marad, míg ki nem kapcsolom a ventillátort. Ha ilyenkor leállítom a motort és újraindítom, akkor minden visszaáll normálisra. Nincs esetleg valakinek ötlete, hogy holl keresgéljek a hiba után??? Még annyi a dologhoz, hogy nem tudom, hogy az mennyire normális, hogy ha minden "rendben" a fordulatszám akkor is 2 lépésben esik vissza 900-ra... először megáll az 1300 környékén egy-két másodpercre, és utána megy le 900-ra. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Az még vákum gond is lehet, át kéne azért nézni a vákumcsöveket. Meg tech-el rá kéne nézni, ha ott nem találsz semmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Hello ! Indításnál nekem is vannak ilyen fordulatszám-felpörgős gondjaim, de rájöttem, ha indítás után, amikor a motor felpörög, egyből kiengedem a kuplungot, akkor nem áll be magas fordulatszámra a moci... Másik dolog, hogy már írtam nektek korábban a motorborító műanyagról, meg a hozzávaló tömítésről. Sikerült beszerezni egy ilyet, fel is raktuk a cimborával, de a műanyag borítás feszítette felfele az olajbeöntő sapkát, és bizony elég rendesen spriccelt ki az olaj... Nosza, műanyag borítás le, olajsapka fel, rövid úton ( 3-4-5 km ) nincs is gond, de reggel, ahogy jöttem dolgozni ( 30 km ), észrevettem, hogy van egy kis olajfolyás a sapka mellett. Egy sapkacsere maradéktalanul megoldja a problémám ? 1890 az utángyártott. Egyszer ( kb 4 honapja ) vettem már egy utángyártottat, de mikor ráraktam, már akkor sem tetszett, kicsit zötyögött rajta... Létezik az olajbeöntő-sapkából gyári is ? Vagy nézzek szét bontóban ? Köszi és üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Akkor szarul lett felrakva a műanyag fedél. A gyári sapka pedig szerintem nem tud deformálódni, továbbra is tömítés baja lesz szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Akkor szarul lett felrakva a műanyag fedél. A gyári sapka pedig szerintem nem tud deformálódni, továbbra is tömítés baja lesz szerintem. A fedél úgy lett felrakva, hogy gumiszilentek ráhúzva, fedél vissza, imbuszcsavarok vissza. Amikor a sapkát rácsavartam, éreztem, hogy egy kicsit feszíti ( a fedél a sapkát ). De most fedél nincs rajta, sapka van rajta csak, és vékonyan ugyan, de csordogál az olaj. Kérdem én : fedél nélkül is elérhető a tökéletes tömítettség ? ( Gondolom igen ) köszi és üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Igen, fedél nélkül is. De akkor vagy rossz helyre raktátok vissza a fedelet (könnyen lehet), vagy meg van vetemedve, mert alapból nem szabad elérnie a sapkát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 Igen, fedél nélkül is. De akkor vagy rossz helyre raktátok vissza a fedelet (könnyen lehet), vagy meg van vetemedve, mert alapból nem szabad elérnie a sapkát. Akkor valami hiba volt, az tuti. Mert amikor helyrement a fedél, a sapkát "erőltetni" kellett, hogy rákapjon a menetre. MEg is feszítette a fedél, de azt hittem, ez így van rendjén. Rossz helyre ment volna a fedél... Lehetséges, bár a két csavar behatárolja a pozíciót. Meg lenne vetemedve... Ki tudja... Próbálok szerezni egy új sapkát :lol: köszi és üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 A két csavar az egyik oldalát rögzíti csak, előlről jó helyre kell illeszteni, és szerintem nálatok ez a gond. Rossz helyre rakjátok elöl a talpát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 A két csavar az egyik oldalát rögzíti csak, előlről jó helyre kell illeszteni, és szerintem nálatok ez a gond. Rossz helyre rakjátok elöl a talpát. Könnyen lehet. Mindenesetre egy új sapka mindenképpen esedékes, fedél nélkül ( is ) könnyezik a sapka környékén az olaj... ( Mellesleg megjegyzem, hogy lehet, pont ezért jött ki nekem egy 300 km autópályára 6-7 deci olajfogyás... ) Remélem, az új sapkával nem lesz ilyen gikszer... Köszi és üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Október1, 2007 Megoszt Elküldve Október1, 2007 a helyedben inkább csak a gumitömítését venném meg. Nekem anno 100 Ft-ba került, és megoldotta minden bajom. (zörgött is picit, meg pár csepp olaj is volt) a burkolatot meg ahogy Gabi is írta, elől is illeszteni kell a helyére. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts