J0hnny Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Tegnap reggel kissé macerásan indult a drága, ezért ma valamikor szétszedem, és kipucolom a folytószelep házat. Bár lehet, hogy az újra visszarakott GM gyertyák ba...kodtak. :unsure: Kicsit sajnálnám kidobni őket, mert még van bennük vagy 8e km. :lol: Van vagy 600Ft darabja a gyári gyertyának...ezen spórolni? :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Van vagy 600Ft darabja a gyári gyertyának...ezen spórolni? :wacko: Az ahelyzet, hogy vagy 1200 volt darabja, de nem is ez a lényeg, hanem az hogy amit vettem helyette (AcDelco)azzal mintha többet fogyasztana. Mondom, mintha. :unsure: Mindegy a folytószelepházat akkor is ki kell pucolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Neki is van olyan szűrője, ez a benzintank szellőzését hivatott megoldani. Gyertyából szigorúan GM gyárit, bár hallottam hogy abból is árulnak valami kínai gagyit már... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Neki is van olyan szűrője, ez a benzintank szellőzését hivatott megoldani. Gyertyából szigorúan GM gyárit, bár hallottam hogy abból is árulnak valami kínai gagyit már... Hol van az a szűrő? :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Hol van az a szűrő? :unsure: Szedd le a jobb oldali kerékdobot. Mögötte, az A oszlop alatt, a jobb első ajtó előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Szedd le a jobb oldali kerékdobot. Mögötte, az A oszlop alatt, a jobb első ajtó előtt. Köszi. Ha legközelebb szétszedem, megnézem. Amúgy kipucoltam a folytószelepházat. Az alapjárati fészke és a kúp is vastagon kormos volt, úgy kellett le-, kikaparnom. Pedig ráfujtam 1 flakon féktisztítót. Csináltam képeket is, csak közben lemerült a telóm. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Neki is van olyan szűrője, ez a benzintank szellőzését hivatott megoldani. Gyertyából szigorúan GM gyárit, bár hallottam hogy abból is árulnak valami kínai gagyit már... Kicsit körülnéztem a motortérben. A tankszellőző szűrőjéből 1 kerek vákumdobozon(tűzfalon, vákumjeladó mellett) keresztül jut a fojtószelepházba a benzingőz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 A képek: http://www.kepfeltolto.hu/?img=50jq http://www.kepfeltolto.hu/?img=50jp http://www.kepfeltolto.hu/?img=50jn http://www.kepfeltolto.hu/?img=50jm http://www.kepfeltolto.hu/?img=50jo http://www.kepfeltolto.hu/?img=50j4 http://www.kepfeltolto.hu/?img=50jr Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Gyertyából szigorúan GM gyárit, bár hallottam hogy abból is árulnak valami kínai gagyit már... Nekem a C20NE sokat fogyasztott tőle, most Bosch FLR8 LDCU Yttrium van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Nekem a C20NE sokat fogyasztott tőle, most Bosch FLR8 LDCU Yttrium van benne. A múltkori gyengélkedés miatt cseréltem a GM-eket AcDelco R7602-re. De olyan érzésem volt, hogy többet fogyaszt tőle(bár ez is GM termék, mégha Franciaországban gyártják is), ráadásul elég hamar bekormozódott. :unsure: Ezért visszatettem a GM-eket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C16SE Elküldve Szeptember9, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember9, 2007 Sziasztok! Kellene egy kis segítség.. Gondoom eléggé bénázásnak hangzik, de megakadtam a hűtőfolyadék-csere közben :unsure: Nézegettem a leírást, de nem jöttem rá, hogy a folyadék leengedéséhez konkrétan melyik csövet is kell leszerelni a hűtőről... Az autóval szemben állva van egy-egy vastag gumicső jobbról meg balról, meg néhány vékonyabb fémcső a hűtő mögött, ventillátor alatt, továbbá a hűtő bal oldalán egy kis szenzor-szerűség, amiből elektromos kábelek vezetnek valahova ... :lol: Arra kérnék tanácsot, vagy valami képet, linket, hogy mit is kéne megbontani ahhoz, hogy a teljes folyadék cserélhető legyen... az "így csináldban" ugyanis számomra értelmezhetetlen kép van :wacko: Köszi! Az a szenzor-szerűség a ventillátorkapcsoló gomba. Én azt szoktam kivenni, mert alacsonyabban van, mint a visszatérő cső. Így is marad a hűtőben valamennyi víz, de kevesebb, mint, ha a visszatérő vízcsövet vennéd le. Mivel a hűtőben is marad víz, valamint a blokkot sem tudod teljesen leüríteni, ezért én a fagyállót nem szoktam higítani (legalább is a 35 fokost). Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Sziasztok! A következőt tapasztaltam (már a vez csere és folytósz ház pucolás előtt is) 2000-es fordulatnál lepadlózom..... gyorsul ...... eléri a kb 2900-as fordulatot és ránt eggyet.... majd tovább és a 3100 körül is ránt eggyet .... aztán tovább 5e-ig semmi gond. Van valami a motorvezérlő programban ami ezen fordulatokon valamit változtat? vagy miért lehet a rántás? Nem csak padlózásnál hanem ha jobban odalépek is érezni kicsit a rántásokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Nem üzemszerű ez. Lehet hogy haldoklik a gyertyád (gyári kétpólusú?), vagy a gyertyakábeled... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Sziasztok, korábban említettem, hogy hibakód problémáim vannak az autómmal ( 1996 1.6 16V X16XEL ), hétvégén neki is láttam villogtatni gemkapoccsal :unsure: Legnagyobb megdöbbenésemre a 4jegyű ( ha jól emlékszem Simtec 56.5 ) rendszer volt az autómban, holott én nem ezt vártam, hanem GM-Multec rendszerűt. Azt szeretném tudni, hogy ez normális-e, az autó magyarországi ( legalábbis szerintem ), de akkor a vezérlésének nem GM-Multec-nek kellene lennie ? Mégvalami. Szeged környékén tud valaki megbízható motorvezérlő-elektronika hozzáértő embert ? Ja, a hibakódot még nem tudtam kiolvasni, én vártam az 1-2 1-2 1-2-t, és mikor nem az jött, meglepődtem, és elfelejtettem a kódókat :wacko: Segítségeteket köszönöm, üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 nincs azzal semmi gond, ha 4 jegyűeket villog. olvasd ki őket, jegyezd meg, írd ide be, és amit tudunk, segítünk. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 sima ügy, évjárattól függ a hibakód milyensége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Nem üzemszerű ez. Lehet hogy haldoklik a gyertyád (gyári kétpólusú?), vagy a gyertyakábeled... Gyertyák gyáriak és kb 25ekm van bennük. Gyertyakábel..... az még lehet, de mindig pontosan ugyanannál a fordultnál? Nem kellene akkor máskor is csinálnia? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Nézd meg teljes sötétben, nem-e húz szikrát valahol a kábel vagy a gyertyapipa. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Gyertyák gyáriak és kb 25ekm van bennük. Gyertyakábel..... az még lehet, de mindig pontosan ugyanannál a fordultnál? Nem kellene akkor máskor is csinálnia? Én a helyedben kicserélném a gyertyákat!Kb. 5000Ft.Nem tudom, hogy mennyire hajtottad a kocsit, de 25e. után már érdemes.Max. kevesebbet fogyaszt, jobban megy. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Én tízezrenként cserélem a gyertyákat,az olajjal és a szűrőkkel együtt.Nem tétel.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Én tízezrenként cserélem a gyertyákat,az olajjal és a szűrőkkel együtt.Nem tétel.... Én most vettem eredeti Opel gyertyákat, 12 14 807 számút, ezt írta az enyémhez az Így csináld... könyv. 600Ft volt darabja. Mondjuk kissé elbizonytalanít a doboz oldalán olvasható Made in China felirat... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Én most vettem eredeti Opel gyertyákat, 12 14 807 számút, ezt írta az enyémhez az Így csináld... könyv. 600Ft volt darabja. Mondjuk kissé elbizonytalanít a doboz oldalán olvasható Made in China felirat... :unsure: Mintha Gabi is említett volna ilyet, nem olyan rég. Tegnap. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Ja, említett. Én még hálisten nem kaptam ilyet, de már többen szidták mint a lovat :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Uhh remélem nem ilyen került bele a múltkor! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember10, 2007 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2007 Én tízezrenként cserélem a gyertyákat... Nem túlzás az kicsit azért? Még ha nem is nagy tétel. Látszik valami elhasználódás ennyi idő után? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts