Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hi

Reggel eltűnt az 1-es és a 2-es. Csak 3-4-5 ér rükim van.Mi a franc lehet vele? Kicsit furcsa is a váltókar olyan mintha lógna egy kicsit. Valaki adjon tippet mert elég tré 3,-ban indulni.

Elküldve

Egyik pillanatról a másikra ment el.Reggel elindultam és nem volt semmi baja.A Blahánál álltam a lámpánál,mikor észrevettem hogy nem oké a dolog raktam 1-be és a hülye 3.-ba indult

Elküldve

Érdekes koncepció :)

Csak úgy kiváncsiságból : B Vectra elemei miért jobbak, mint mondjuk egy V6-os Calibra-é ?

Mert egy generációval újabb fejlesztésű a váltó, az ABS, jobbak féknyergek, fékmunkahengerek, és NAGYOBB átmérőjű a tárcsa, stb

Elküldve
Egyik pillanatról a másikra ment el.Reggel elindultam és nem volt semmi baja.A Blahánál álltam a lámpánál,mikor észrevettem hogy nem oké a dolog raktam 1-be és a hülye 3.-ba indult

A motortérben, a váltó és a tűzfal között van a váltórudazat állító eleme, elképzelhető hogy ez lelazult, vagy félig száthullott...

Elküldve
....Nem célom turbósokkal felvenni a versenyt, én ebből a szívó benyásból szeretnék csodát....

Óóóóó persze, te nem vagy az a versenyző tipus :) Azt csak szép csendben jegyezném meg, hogy nálad minden csoda másfél napig tart :wink:

Elküldve
Mert egy generációval újabb fejlesztésű a váltó, az ABS, jobbak féknyergek, fékmunkahengerek, és NAGYOBB átmérőjű a tárcsa, stb

Köszi. Mindig tanul valamit az ember :) Az átalakítás kapcsán van valami konkrét elképzelésed ? Mondjuk tavaszra meglesz esetleg ?

Elküldve

Akkor máshogy fogalmazok...

Szívem szerint Turbós lenne szó nélkül, Twin turbós :) :) de...

Ezt szabad azt meg nem... :roll: (Mármint papíron otthon ezt is csak módjával... :wink: ) Ezzel kell beérnem..

Azért így sem rossz a dolog...

Isti Te pedig ne kötekedj...

Te is ott voltál múltkor... :wink: ...Hallottad... :shock: :?

Üdv.: Atommanó

Elküldve

Akkor is azt mondom, hogy a C20XE-ből 180LE-t kihozni, utcai használatra, az már igencsak a felső határ lesz, nem beszélve arról, hogy pörgetni kell majd mint állat.

Ezzel szemben a 2,5 V6 élből 170LE, gyárilag nincs is annyira felhúzva mint a C20XE, és a pincéből húz... Egy kis szívóldali meg kipufogóoldali tuningal, chip-el simán 200LE, és még pörgetni sem kell.

Elküldve

Hát ha már mocibiznisz lenne akkor inkább a turbós...

Higgyétek el, hogy nekem is jobban esne bármilyen más variáció, de ezt az én drága feleségemnek nem tudom megmagyarázni...(Vagyis megmagyarázni meg tudom, de nem vevő a dologra... :wink: )

Üdv.: Atommanó

Elküldve
Akkor máshogy fogalmazok...

Szívem szerint Turbós lenne szó nélkül, Twin turbós :) :) de...

Ezt szabad azt meg nem... :roll: (Mármint papíron otthon ezt is csak módjával... :wink: ) Ezzel kell beérnem..

Azért így sem rossz a dolog...

Üdv.: Atommanó

Nem adhatok tanácsot, csak azt tudom mondani, hogy rengeteg Mantában láttam 3000-es soros 6 hengeres motort, aminek 20E, 20S, 19S-el ketdődott a motorszáma. Mindezeket mondjuk lengyel rendszámú autóban.

Elküldve

Szerintem is a C20XE 170LE felett már csak küszködéssel valósítható

meg, és egyáltalán nem utcára kigondolva... Azt alapból nem szabad

elfelejteni, hogy ez a motor már gyárilag fel van tupírozva, az "utcai"

tuning dolgok nem sokat emelnek a pacik számán.

Ami pedig nem utcai, az nem is használható ott (mint Dark is mondta,

folyamatosan pörgetni kell, emellett pedig lehet utánahúzni a benyakutat),

és iszonyat drága.

16DA!

Szinte biztos hogy a váltórudazatod mászott el!

Fogsz egy 13-as kulcsot, motortérből a homlokfalnál eléred a racsnis

váltórudazat végen a toldás csavarját. Ezt lelazítod, váltót beteszed

kézzel a motortérből először 1-be, és megpróbálod a váltókart is abba

a pozícióba tenni. Kicsit meghúzhatod a csavart, majd bele kell próbálni

5-be és R-be is. Ha már megfelelő a pozíció, jól húzd rá a rscsnira a

csavarral a toldást.

Elküldve

Mi lenne, ha lefordítanád ?

Na vettem a fáradtságot, és szépen végigolvastam... :wink:

Szóval ez egy ilyen belülről módosítható chip féleség... elég röviden... :wink:

Azt írja, hogy OPEL Vectra B 2.0 16V Ecotec ami ugye gyári 136 LE, +16 LE-t dob rá... :wink: :) :) :D

Üdv.: Atommanó

Elküldve

Ahányszor kevesellem azt a (z elméletileg) 150 lovat, amit az astrám tud, mindig visszaülök egy kicsit apám A omegájába.

Utána ismét meglep a saját kocsim, és örülök neki, hogy de k.rv@ jól megy :).

Így minden héten újból örülök a saját autómnak :). (Csak kéne már bele egy nem nyisszogós vezetőülés :D )

Ez a legolcsóbb tuning :D.

Sőt, probléma sincs vele, tök megbízható.

Elküldve

Köszi. Mindig tanul valamit az ember :) Az átalakítás kapcsán van valami konkrét elképzelésed ? Mondjuk tavaszra meglesz esetleg ?

Tavaszra nem lesz, talán inkább sazondom jövőre nekifogok, és ha minden OK, még jövőre el is készül...

folytatás a Calibra topicban

Elküldve
Szerintem is a C20XE 170LE felett már csak küszködéssel valósítható

meg, és egyáltalán nem utcára kigondolva... Azt alapból nem szabad

elfelejteni, hogy ez a motor már gyárilag fel van tupírozva, az "utcai"

tuning dolgok nem sokat emelnek a pacik számán.

Ami pedig nem utcai, az nem is használható ott (mint Dark is mondta,

folyamatosan pörgetni kell, emellett pedig lehet utánahúzni a benyakutat),

és iszonyat drága.

16DA!

Szinte biztos hogy a váltórudazatod mászott el!

Fogsz egy 13-as kulcsot, motortérből a homlokfalnál eléred a racsnis

váltórudazat végen a toldás csavarját. Ezt lelazítod, váltót beteszed

kézzel a motortérből először 1-be, és megpróbálod a váltókart is abba

a pozícióba tenni. Kicsit meghúzhatod a csavart, majd bele kell próbálni

5-be és R-be is. Ha már megfelelő a pozíció, jól húzd rá a rscsnira a

csavarral a toldást.

Köszi a segítséget délután megnézem. Majd jelentek mi történt. Csak az a furcsa hogy semmi előjele nem volt a dolognak.

Elküldve

Jó ez a kocsi, leforogta ötösben túlságos erőlködés nélkül a tartományt 6000ig...

Ment volna tovább is, csak úgy döntöttem, jobb élni, meg féltem, hogy elvisz a kocsiban uralkodó tornádó... Nem mondanám, hoyg autópályára tervezték az astra kasznit...

Elküldve

Az utóbbi hideg időben rengeteget kellett rövid távon üzemeltetni a kocsit, kicsit meg is ijedtem mert 10l/100km lett a fogyasztásom (1.4 16v), gondoltam a hideg miatt lehet, persze azért még gyanakodtam. Ma volt egy hosszabb utam, gondoltam akkor megint mérés.

Telitank, megyek, jövök, telitank.

Az eredmény 170 km után átlag 100-as tempóval 5.88 lityi.

Azt hiszem megnyugodthatok. Szerintetek?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.