Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A Janó dob utódjánál? Ezt nem értem. Átvette valaki más a janó dobot? És mibe került az ismidnek?

Janóék egy testvérpár, csak összevesztek és mindketten két különböző háznál csinálják tovább a kipufogókat,(dinamit kipuf.. stb..) nem több mint 100 méterre van egymástól a két lakás :unsure: érdekes de így van..

Elküldve
Próbáld meg a jobb hátsó küszöb alatt.Hamarabb meglesz! :unsure:

Megtalaltam, Koszi

Viszont, most azt nemtudom,hogy ilyet boltban kell kerni a tipushoz(csak mert latom,hogy ez valami speci jo nagy es bilincsel van rogzitve),vagy mezei benzinkutas szurot lehet mar csak kapni ehhez?

Elküldve
Ha gyári leömlőre van szükséged azt tudok adni.

Az zsír lenne! Mert az enyém az három darabból van összehegesztve! Mibe adod? Van hozzá csonkod is? Tápiószecsőn laksz? Mert az kb 12 km-re van tőlem! :unsure:

Elküldve
Megtalaltam, Koszi

Viszont, most azt nemtudom,hogy ilyet boltban kell kerni a tipushoz(csak mert latom,hogy ez valami speci jo nagy es bilincsel van rogzitve),vagy mezei benzinkutas szurot lehet mar csak kapni ehhez?

Sztem bármelyik autósboltban kapsz hozzá való beninszűrőt :unsure:

Elküldve

Hali.

Folytoszelep, és alapjárati motor tisztitáshoz kell esetleg valmilyen tömitést vagy más egyebet venni?

Illetve nagyon szét kell bontani?

Még nem csináltam, azért kérdezem.

Elküldve
Folytoszelep, és alapjárati motor tisztitáshoz kell esetleg valmilyen tömitést vagy más egyebet venni?

Illetve nagyon szét kell bontani?

Még nem csináltam, azért kérdezem.

Elvileg nem, bár a te motorodat nem ismerem. Ha esetleg valami nagyon ramaty állapotban lenne azt cseréld ki.

Amennyire tudod. Legalábbis úgy érdemes. Nem kell sietni vele és akkor valószínű nem is teszel tönkre semmit.

Elküldve
Hali.

Folytoszelep, és alapjárati motor tisztitáshoz kell esetleg valmilyen tömitést vagy más egyebet venni?

Illetve nagyon szét kell bontani?

Még nem csináltam, azért kérdezem.

Ezt még nem csináltam, de szelepfedéltömítés cserénél körbenéztem a motort. Készülj fel mindenre, mert nagyon nehéz hozzáférni. Főleg, ha minden van a verdában (ABS, szervókormány, klíma). Jó munkát!

Elküldve

Átalakkításban jártas segítség kellene! C14SE -ből C16SE! mi kell hozzá? computer, vezérműtengely meg még micsoda? És mibe fájhat ez? Gondolom a befecskendezés az ugyanaz maradhat! Vagy nem?

Elküldve
Átalakkításban jártas segítség kellene! C14SE -ből C16SE! mi kell hozzá? computer, vezérműtengely meg még micsoda? És mibe fájhat ez? Gondolom a befecskendezés az ugyanaz maradhat! Vagy nem?

Másik motor.

NZ-SE átalakítás szokott menni viszonylag könnyedén. 1.6-nál furat-löket is más, azaz szinte minden.

1.4:

Bohrung (mm): 77,6

Hub (mm): 73,4

1.6:

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 81,5

Elküldve
Másik motor.

NZ-SE átalakítás szokott menni viszonylag könnyedén. 1.6-nál furat-löket is más, azaz szinte minden.

1.4:

Bohrung (mm): 77,6

Hub (mm): 73,4

1.6:

Bohrung (mm): 79,0

Hub (mm): 81,5

Olvastam, hogy neked mennyi mindent ki kellett cserélni az autódban, nem kevés cuccot kellett! :unsure: De nekem a befecskendezés maradna hengerenkénti! Nem elég csak a hengerfejet a vezérműtengelyt meg a computert kicserélni? Mert nekem azt mondta egy opeles ismerősőm hogymár az is teljesítmény növelő lenne ha csak a computert cserélem ki, mert ők már csináltak ilyet!!Csak nem tudom hogy ez fogyasztásban mit eredményezne. A vezérléshez meg nem kell nyulni mert a szerelési könyv szerint ahogy elnéztem az ugyanaz az 1.4 és az 1.6-nál!

Elküldve
és ha csak a computert cserélem ki?

Túl sok dologban különbözik a 2 motor: pl. a C16NZ-nek már van AGR-szelepe, a C14NZ-n nincs (hál' az égnek), azt kapásból hibának jelezné a kompi. Aztán nem tudom, a gyújtásuk egyforma-e, de ha nincs szerencséd, kifognál egy DIS gyújtáshoz való kompit, az meg abszolute nem működne C14NZ-vel. És akkor még ottvan a csatlakozók bekötésének a különbsége... semmi értelme. Nem hiszem, hogy jobb lenne tőle.

Elküldve
és ha csak a computert cserélem ki?

Ugyanaz a kérdés mint ami már sokszor elhangzott a tuning topikban. Mit szeretnél és mennyit szánsz rá?

Én személy szerint nem hiszek az ilyen most ezt dobok rá aztán azt és csak jobb lesz dolgokban.

Elküldve

Én szeretnék egy 100 - 110 LE autót :unsure:! De ha ezt meg lehet csinálni az 1.4 SI- ből is akkor engem az is érdekelne! Csak mit kell benne cserélni? Meg mit kell pluszba belerakni? És az ára azért érdekel hogy melyik az olcsóbb: dolgokat kicserélni meg belerakni vagy venni egy másik autót?

Elküldve
Én szeretnék egy 100 - 110 LE autót :unsure:! De ha ezt meg lehet csinálni az 1.4 SI- ből is akkor engem az is érdekelne! Csak mit kell benne cserélni? Meg mit kell pluszba belerakni? És az ára azért érdekel hogy melyik az olcsóbb: dolgokat kicserélni meg belerakni vagy venni egy másik autót?

Meglehet. Ár az 200-250 pluszban csak motorra.

Ha gazdaságosan akarod megúszni másik autó, aztán motorcsere ami egy fokkal rosszabb de még mindig jobb anyagilag mint a mostanit építeni.

Elküldve
Én szeretnék egy 100 - 110 LE autót :unsure:! De ha ezt meg lehet csinálni az 1.4 SI- ből is akkor engem az is érdekelne! Csak mit kell benne cserélni? Meg mit kell pluszba belerakni? És az ára azért érdekel hogy melyik az olcsóbb: dolgokat kicserélni meg belerakni vagy venni egy másik autót?

Itt megtalálod, miket kell cserélni: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1069&st=600

Erre még egy sportvezérműtengely + chip és máris 100LE körül jársz, ráadásul még a motorszám is marad, nem kell papirozni :wacko:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.