tgabika76 Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Pont hogy a százalékos eltéréses lesz jó a nagyobb keréktől. A szomorú az hogy így is nagyobb kerék van rajta a gyárinál (Gyári méret 185/60 R14, ami most rajta van az meg 215/40 R17). Átmérőben a különbség 26mm a mostani kerék javára, és így csal nagyjából 10%-ot. Mi lenne a gyári gumimérettel?
Tápiószecső Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Sziasztok! Leszereltem ma a folytoszelepházat kitakaritás céljábol, "hát volt mit". Amire fel van fogatva, amí megy a hengerfelyre, abba belenéztem és azon is lenne mit pucolni. Nem tudom hogy azt érdemes-e? Ha igen, akkor nincs valami őtletetek, hogyan lehet úgy kitisztítani, hogy nem szerelem le? Vagy mindenképpen le kell szerelni? Köszi a segítséget!!! Ha leszeded a szívósort, még szívósortömítést is cserélhetsz. Én amíg beér az ujjam féktisztítós ronggyal áttörlöm, de tényleg nem lényeg.
Minosz Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Sziasztok! Megcsináltam azt a bizonyos villogtatást, és az eredmény: 24,35, vagyis sebesség érzékelő és alapjárati vezérlőszelep. Azt, hogy a sebességérzékelés finoman szólva botrányos, eddig is érzékeltem, de hogy az alapjáratal bármi gond lenne... nem tudom. Szerintetek mennyire sürgős ezt megnézetni? Letilthat egyáltalán ebben a típusban annyira az elektronika, hogy ott hagyjon az út szélén a kocsi? Van valami ötletetek hová lenne érdemes fordulni, vagy mit kellene cserélni?
opel16v Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Sebességjelet csak akkor ad hibának, ha egyáltalán nem érzékel. Ment mindig mostanában az órád? Valszeg a jeladó hibás akkor, vagy kontaktbibi van. Az alapjárati mocinál pedig pucolni kéne, aztán megnézni, visszajön-e a hiba.
Minosz Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Sebességjelet csak akkor ad hibának, ha egyáltalán nem érzékel. Ment mindig mostanában az órád? Valszeg a jeladó hibás akkor, vagy kontaktbibi van. Az alapjárati mocinál pedig pucolni kéne, aztán megnézni, visszajön-e a hiba. Mérni mért az óra, csak állandóan többet, és sokkal többet a kelletténél. Sőt, hogy így mondjam, nem "egyneletesen többet", autópályán sikerült már úgy gyorsítani, hogy az óra ezt "ne vegye észre", és fordítva, tehát lassítani is. Az alapjárat- takarítás az konkrétan hogy is néz ki? Mit kellene keresni a motortérben ? :)
Tápiószecső Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Az alapjárat- takarítás az konkrétan hogy is néz ki? Mit kellene keresni a motortérben ? :) Olyasmit mint amik a felső sorban vannak. Tisztítást meg szinte minden oldalon újra kitárgyaljuk. B) Lapozz vissza párat és meglesz, vagy keress.
opel16v Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Mérni mért az óra, csak állandóan többet, és sokkal többet a kelletténél. Sőt, hogy így mondjam, nem "egyneletesen többet", autópályán sikerült már úgy gyorsítani, hogy az óra ezt "ne vegye észre", és fordítva, tehát lassítani is. Akkor az az óra rossz. Csere. W= számra és gyártóra kell figyelni... :)
FPepe Elküldve Augusztus6, 2007 Elküldve Augusztus6, 2007 Akkor az az óra rossz. Csere. W= számra és gyártóra kell figyelni... :) Vagy csak a spirál...
kisjoco Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Sziasztok! Meg tudná mondani nekem valaki, hogy az olajteknő csavarok meghúzási nyomatéka mennyi x 14 xe motor esetén? Vagy hogy hol lehet megtalálni az értéket. Köszi.
opel16v Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Vagy csak a spirál... Attól nem akad fenn az óra.
hening Elküldve Augusztus7, 2007 Elküldve Augusztus7, 2007 Sziasztok! Meg tudná mondani nekem valaki, hogy az olajteknő csavarok meghúzási nyomatéka mennyi x 14 xe motor esetén? Vagy hogy hol lehet megtalálni az értéket. Köszi. Az Így csináld alapján. Az olajteknőt egyenletesen 1.4 motornál 8Nm-rel.
kisjoco Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Az Így csináld alapján. Az olajteknőt egyenletesen 1.4 motornál 8Nm-rel. Köszi. Az Így csináld nekem is megvan, de nem az ECOTECH motorra vonatkozó. Remélem elég lessz a 8 Nm. :)
hening Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Köszi. Az Így csináld nekem is megvan, de nem az ECOTECH motorra vonatkozó. Remélem elég lessz a 8 Nm. :) Ha az ECOTECH motoron is parafa a kartertömítés akkor szerintem nem lehet több, mert szétnyomod a tömítést.
kisjoco Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Ha az ECOTECH motoron is parafa a kartertömítés akkor szerintem nem lehet több, mert szétnyomod a tömítést. Nekem olajálló gumit adtak a bótba
hening Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Nekem olajálló gumit adtak a bótba Akkó' viszon' nemtom. :)
tgabika76 Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Ezekkel a kartertömítésekkel mindig gond van... Calinál is 3féle van a 2000-es motorokhoz, mégpedig: C20NE --> gumi C20XE --> parafa X20XEV --> parafa, de egyben adják a hullámtörő lemezzel. Úgyegyébként csereszabatosak egymással (egyedül a C20XE-nél kell valamit mókolni ha nem ahhoz való hullámtörő lemezt raknak bele), és állítólag az X20XEV-é a legjobb. Astránál is ennyi varia van kisebb motoroknál is?
yooccoo Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 sziasztok most vettem észre, hogy az olajteknő eleje a tőmítésnél csupa olaj, illetve most már ilyen homokos-olajos massza ha jól gyanítom, ezt a tőmítés hibája okozta
hening Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Ezekkel a kartertömítésekkel mindig gond van... Calinál is 3féle van a 2000-es motorokhoz, mégpedig: C20NE --> gumi C20XE --> parafa X20XEV --> parafa, de egyben adják a hullámtörő lemezzel. Úgyegyébként csereszabatosak egymással (egyedül a C20XE-nél kell valamit mókolni ha nem ahhoz való hullámtörő lemezt raknak bele), és állítólag az X20XEV-é a legjobb. Astránál is ennyi varia van kisebb motoroknál is? Én 1 éve vettem az Astrát, rögtön a karter tömítés cseréjével kezdtem. :) Elötte a Kadetten(16SV) még a hullámtörővel meg a 2 db tömítéssel is bajlódni kellett. B) Egyébként mindkettő parafa volt. :)
hening Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 sziasztok most vettem észre, hogy az olajteknő eleje a tőmítésnél csupa olaj, illetve most már ilyen homokos-olajos massza ha jól gyanítom, ezt a tőmítés hibája okozta Tömítéscsereszagú a dolog. :) Mennyi van még olajcseréig? "Esetleg egy füst alatt."
yooccoo Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Tömítéscsereszagú a dolog. :) Mennyi van még olajcseréig? "Esetleg egy füst alatt." előzőnél szerelő szerintem meg se nézte B) én is egyszerre gondoltam, de 6-7 ezer km még van, szóval nem holnap esedékes :) az olajszint viszont állandó, tehát nem folyik le belőle
opzsolt Elküldve Augusztus8, 2007 Elküldve Augusztus8, 2007 Ezekkel a kartertömítésekkel mindig gond van... Calinál is 3féle van a 2000-es motorokhoz, mégpedig: C20NE --> gumi C20XE --> parafa X20XEV --> parafa, de egyben adják a hullámtörő lemezzel. Úgyegyébként csereszabatosak egymással (egyedül a C20XE-nél kell valamit mókolni ha nem ahhoz való hullámtörő lemezt raknak bele), és állítólag az X20XEV-é a legjobb. Astránál is ennyi varia van kisebb motoroknál is? van az a Victor Reinc féle ( ha jól emlékszem) X20Xev cucc ahol a hullámtörő lemezen gumi van sütve . az tuti cucc !
tgabika76 Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Hopsz, igazad van, szóval az X20XEV-é nem parafa hanem gumi, de rá van sütve a hullámtörőre. Most erősen agyalok hogy legközelebb milyen legyen, mert a sima gumi amit a C20NE-hez adnak, az nekem nem vált be. Meg aztán ahány embertől hallottam, mind másképp mondta hogy most pasztával vagy paszta nélkül kell felrakni hogy jó legyen...
coupe Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Hopsz, igazad van, szóval az X20XEV-é nem parafa hanem gumi, de rá van sütve a hullámtörőre. Most erősen agyalok hogy legközelebb milyen legyen, mert a sima gumi amit a C20NE-hez adnak, az nekem nem vált be. Meg aztán ahány embertől hallottam, mind másképp mondta hogy most pasztával vagy paszta nélkül kell felrakni hogy jó legyen... Nekem x20xev tömítés van és lassan 1 éve semmi olaj nem folyik a karternál.
tgabika76 Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Akkor én is olyat veszek a C20NE-re. Pasztával vagy anélkül van felrakva?
coupe Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Akkor én is olyat veszek a C20NE-re. Pasztával vagy anélkül van felrakva? Szerintem anélkül,mert ha jól rémlik ha pasztával van felrakva akkor az úgy ráég hogy utána igen nehéz leszedni.....de nem én csináltam így biztosra nem tudom mondani hogy anélkül
Recommended Posts