Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Kivéve ha ez a nagyobb kerék szélesebb is, mert akkor bejátszanak mindenféle ellenállások, úgymint lég- és gördülési például. :)

Ezt tudom igazolni, mikor az enyémen 195/50R15-ös kerék volt fenn, érezhetően lomhább lett az autó (az egyéb problémák mellett persze).

Link to comment
Megosztás:

aham szoval akkro ez természetes?

én számolgattam itt papiron magamnak átmérőből arányokkal, de az monjuk kis eltéréssel de hozza is a sebességeket pl a téli kerékkel 160al ment most meg 140el alig de nem számoltam bele ellenállásokat és 5km/ h s eltéréssel hozta is az adatokat

akkor ezekszerint jo lesz igy ahogy van

ja am jlegközelebb ne iet veszek rá ez is faterom hülyesége

vagy 185/60 as lesz vagy 195/50 - 55

vagyha felidegesit felnicsere 14re:)

Link to comment
Megosztás:

Nekem van ilyen, hogy egy nap állás után már jóval többet kell pörgetni, hogy beinduljon. Az injektor lenne a ludas? :)

Jah, 99% B)

Hacsak máshol nem ereszt a rendszer... illetve nem tudom hogy ezeknél a központi

injektoros autóknál hol a nyomásszabályzó... mert még az lehet ludas.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek milyen következménye lehet annak hosszutávon, ha egy motor tartósan benzinszegény állapotban megy. Szóval a légtömegmérő nagyon alacsony értéket mutat (éppen nem érte el a sárga lámpicsek határát)... ergo a befecskendezett benzin is kevesebb. Következmény: rángat és nem megy, de nagyon keveset is fogyaszt. És ez 10 ezer kilométeren keresztül igy ment. Valami káros hatása lehetett a motorra?

Emlékezetem szerint, a régi mopedem ha nem kapott elég benzint a karburátorból, akkor nagyon melegedett.....

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek milyen következménye lehet annak hosszutávon, ha egy motor tartósan benzinszegény állapotban megy. Szóval a légtömegmérő nagyon alacsony értéket mutat (éppen nem érte el a sárga lámpicsek határát)... ergo a befecskendezett benzin is kevesebb. Következmény: rángat és nem megy, de nagyon keveset is fogyaszt. És ez 10 ezer kilométeren keresztül igy ment. Valami káros hatása lehetett a motorra?

Emlékezetem szerint, a régi mopedem ha nem kapott elég benzint a karburátorból, akkor nagyon melegedett.....

Anti autóját ismered? :)

A benya itt is kell a hűtéshez. Igaz ennyitől szerintem egyáltalán nem lesz baja, pláne ha nem terheled.

Az, hogy kevés a benya viszont lehet pár dolgtól.

Link to comment
Megosztás:

Hát ez terhelni nem is nagyon lehetett.... annyira gyengén megy.

Az Anti autójának mi a specialitása?

Mire is gondolsz még mikor azt mondod, hogy pár oka lehet a kevés benzinnek? Benzinnyomás mérve, az rendben. Légtömegmérő nem a legjobb (a diagnosztika szerint nagyon az alsó határon dolgozik), ez cserélve lesz. Ezután elválik.... de remélem jó lesz mihamarabb.... X18XE

Link to comment
Megosztás:

Ha az AFR nem optimális, hanem mondjuk egységnyi levegőre kevesebb üzemanyag jut (bizonyos

határokon belül), akkor gyorsabb és nagyobb hőmérsékletű égés történik.

Amíg nem kajabál a sárga pilács a légtömegmérőre, addig nem fog olyan gondot okozni, ami

izgalmas lehet az autó életútjában. :)

Link to comment
Megosztás:

Sárgapilács volt, légtömegmérő hibás, kicserélve utánagyártottra, az is elromlott, vissza az eredeti - ezzel megy most. Sárga lámpicsek most nem világit, de a Tech szerint már néha alapjáraton piros értéket mutat. (9-19 ig kellene mutasson, ő meg folyamatosan változik 7 és 10 között) Szerelő szerint határeset, de még nem érte el a pilács határértékét. Uj eredeti légtömegmérő megrendelve, csütörtökön leszálitják, vasárnap beszereljük. Utána kiderül, mi is az igazság.....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.