warwolf Elküldve November3, 2004 Megoszt Elküldve November3, 2004 Hogyne tudnám! :) Én cseréltem! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Tápiószecső! A Géjesíken már időszerű volt pár kartárs esetében a csere, tehát a 10 év irányadó lehet. :) Persze sokminden függvénye az elhasználódás, lehet pár hetes korában is rossz egy alkatrész. :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Gabi: thx! A fagyálló beállt -32 fokra. Így már tökéletes. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Gabi: thx! A fagyálló beállt -32 fokra. Így már tökéletes. :) És árt az valaminek ha mondjuk -50 es ??? mert szerintem nekem is akörül lehet... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 És árt az valaminek ha mondjuk -50 es ??? mert szerintem nekem is akörül lehet... Nekem azt mondta szerelő hogy megmarhatja a hengerfejtömítést, és egyebek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Nekem 1.2-es 16v Gastrám van. Lecseréltük a benzin szűrőt, ilyenkor nem kell légteleníteni a csúcsokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Nekem azt mondta szerelő hogy megmarhatja a hengerfejtömítést, és egyebek. Elvileg a gyáriban ugye pont az a jó, hogy az biztos nem csinál ilyen csúnyaságokat... mindenestre holnap megméretem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Elvileg a gyáriban ugye pont az a jó, hogy az biztos nem csinál ilyen csúnyaságokat... mindenestre holnap megméretem... a tul tömény fagyálló megmarja a tömitéseket, vizpumpa tömbszelencét stb..... szóval tessék higitni. mikor volt itt olya hideg, hogy a -25 fokra állitott fagyálló kevés volt??? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November4, 2004 Megoszt Elküldve November4, 2004 Nekem 1.2-es 16v Gastrám van. Lecseréltük a benzin szűrőt, ilyenkor nem kell légteleníteni a csúcsokat? Szvsz nem, de rögtön utánna célszerűbb egy kicsit nagyobb fordulaton járatni kb.30-40mp-ig.Bár nekem F van, de nem okozott gondot, hogy kicseréltem.Be sem dadogott, nem kellett ráindítani, semmi ilyesmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve November5, 2004 Megoszt Elküldve November5, 2004 most mérettem fagyállót -32c 8) nem bántom Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve November5, 2004 Megoszt Elküldve November5, 2004 Szvsz nem, de rögtön utánna célszerűbb egy kicsit nagyobb fordulaton járatni kb.30-40mp-ig.Bár nekem F van, de nem okozott gondot, hogy kicseréltem.Be sem dadogott, nem kellett ráindítani, semmi ilyesmi. OK. kössz a segítséget, akkor meghajtom a kicsikét. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November5, 2004 Megoszt Elküldve November5, 2004 Üdv mindenkinek, rég jártam erre, igaz, csak kábé két hete ültem vissza a kocsiba... Van is némi kérdeznivalóm: A kocsi jól megy, hidegen sincs túlzottan ronda hangja (kicsit ciccegnek a hidrotőkék, de 15sec és csönd van), túlságosan az olajat sem eszi (egy liter/6000 km, 10w-40 opel), viszont melegen is van némi fémes vakarós hangja. Hidegen rondább, melegen szerényebb, de ott van. Növekvő fordulattal növekszik a frekvenciája, 3000 felett elhallgat (vagy csak annyira sűrű lesz, hogy összefolyik). Maga a kocsi szépen húz, viszont elég hangos a motor. Valakinek ötlete? Nagynevű szerelők mondanak egymásnak ellentmondó dolgokat. Egyik szerint hidrotőke, másik szerint dugattyú vagy csapágy... Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November5, 2004 Megoszt Elküldve November5, 2004 viszont melegen is van némi fémes vakarós hangja. Hidegen rondább, melegen szerényebb, de ott van. Na ilyen hangom sajna nekem is van, és egyre inkább az az érzésem, hogy a generátor felől jön, de nekem csak full meleg motornál jön elő... csilingel valami... először azt hittem valami lemez, de félek, hogy v.mi csapágy a generátornál, nemtom... :) A másik igen durva eredmény a mai fagyálló mérés: -30 fok !!! mindez úgy, hogy a régi elvileg -38 volt, abból kb. 1-1.5 liter maradt, 3 liter gyári fagyálló koncentrátum, plusz kb. 1 liter víz.... szerintem tuti rosszul mérték, pedig OMV kút volt... de ezt kizártnak tartom: maga a 3 liter gyári koncentrátum ha a többi sima víz akkor is -40... szal ennek legalább -50-nek kellene lennie... jah és mondtam, hogy félek, hogy túl tömény... erre: nem baj az... szal erről ennyit... majd megméretem máshol is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November6, 2004 Megoszt Elküldve November6, 2004 Ez érdekes, a TotalCar-os cikkben is OMV-s műszert tekintenek etalonnak... s amivel tegnap az enyémet mérték az is ilyen volt.... szal lehet, hogy a gyári koncentrátum ennyire gyengusz lenne ??? Valaki járt már így ??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November6, 2004 Megoszt Elküldve November6, 2004 Na feloldódott a rejtély: Elmentem a Kistarcsai OMV kúthoz is, s az ottani srác ugyanolyan műszerrel, de tök alaposan (előtte megtisztította, rendes mennyiséget tett rá) megmérte: -48, -49 fok... na ez már reális, kérdeztem is, hogy tuti, azt mondta tuti... a fentiek alapján is ez így van rendjén. Az árpádföldi OMV-s gyerek meg elmehet a francba szerintem nem is vett rendesen mintát belőle... úgy lehet még a korábbit mérte.... Szal gyári koncentártum rulez... én meg megyek ki hígítani... meg ha már valahol úgyis ki kell engedni, akkor úgy döntöttem cserélek vízhőfokjeladót: 1300 körül volt a Csergőben (Identikus, szal gyári beszállító, de nem gyári zacsi). Remélem tényleg az lesz a rossz... igazából mostmár folyamatosan kevesebbet mutat... szal szerintem folyamatosan döglik a mostani jeladó... (remélem az, s nem a műszer) Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November7, 2004 Megoszt Elküldve November7, 2004 Na az egyik szemem sír :) a másik nevet... :) A jó hír az, hogy a vízfőfokjeladó volt a rossz, mostmár jól mutatja, csak mondjuk tömítenem kellett (mivel más nem volt FBS pasztával) mert melegen csöpögött egy kicsit a jeladó mellett, de most már jó... A baj viszont az, hogy megvan mi csilingel: a kuplung (vagy ott valami). Ha eléri az üzemi hőfokot a moci akkor kezdni és a fordulatszám növelésével szinkronban gyorsul a csilingelés. Ha lenyomom a kplungot akkor szinte full elhallgat, ha viszont direket még fel is húzok a pedálok akkor még erősebben csinálja... Ezt mi okozza ??? Félek, hogy zsebbenyúlós móka lesz... :D :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve November7, 2004 Megoszt Elküldve November7, 2004 elképzelhető, hogy kinyomó csapágy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November7, 2004 Megoszt Elküldve November7, 2004 Inkább a kuplungtárcsán levő rugó lehet a ludas... De lehet kinyomócsapágy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve November7, 2004 Megoszt Elküldve November7, 2004 Inkább a kuplungtárcsán levő rugó lehet a ludas... De lehet kinyomócsapágy is. Ilyesmitől féltem én is... :) Mennyibe szokott egy ilyen beavatkozás fájni ? Ja és ha mondjuk így hagynám egy darabig... (bár az a baj, hogy egyre sűrűbben csinálja...) akkor sok egyéb dolgot szétverne ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
GH Elküldve November7, 2004 Megoszt Elküldve November7, 2004 Ma fel volt emelve az auto bal eleje es eszrevettem hogy jaro motornal alapjaraton a levegoben egesz gyorsan forog a kerek. Nem volt sebessegben. Ez mitol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November7, 2004 Megoszt Elküldve November7, 2004 Ma fel volt emelve az auto bal eleje es eszrevettem hogy jaro motornal alapjaraton a levegoben egesz gyorsan forog a kerek. Nem volt sebessegben. Ez mitol van? Semmi gáz. Ez természetes. Az olaj átviszi a forgást a kerekeknek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
semseyp Elküldve November8, 2004 Megoszt Elküldve November8, 2004 Semmi gáz. Ez természetes. Az olaj átviszi a forgást a kerekeknek. Ja, és ezért érdemes mindig kinyomni a kuplungot indításkor, főleg nagy hidegben... könnyebben pörög az önindító. :wink: Legalább is nálam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve November8, 2004 Megoszt Elküldve November8, 2004 Help Keresek olyan emberkét aki tudna segíteni alapjárati motor kitisztításában. (Rakoncátlankodik az alapjárat) :wink: Még sosem szereltem ilyesmit ezért jobb lenne hozzáértővel megcsináltatni mert nem ócsó egy ilyen moci.............. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve November8, 2004 Megoszt Elküldve November8, 2004 Ehh. azóta is csinálja? :? Én meg amikor eljöttem kicsit megkergettem a vasat, olyan mély hangja lett.. ehh.. :) viszont gázfröcsnél vmi elég fura hangot ad... lehet elszabadult, vagy elszabadúlni készül vhol a kipuffrendszerben..(vmi lamela vagy csöcs tudja...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
PetiGSI Elküldve November8, 2004 Megoszt Elküldve November8, 2004 sztem vmi gáz van az alapjárati motorral :) Ugyan tegnap kicsit megmozgattam (sőőt ha gyujtás alatt próbálom megmozgatni akkor vadul ellenáll :) ) De vmi nem okey mert olyan 1000rpm és 500között ingadozik........mintha nem vezérelne az alapjárati. (szétbontani nem merem mert még nem szereltem ilyet sose) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts