Laci4 Elküldve Október28, 2004 Elküldve Október28, 2004 Nah bazz!!! :evil: :evil: :evil: Nemrég értem haza,és megint rakoncátlankodik az a rohadt kis sárga lámpicsek :) :) Pedig most allig 40nel mentem..nem pörgettem.. nem nyomtam neki... Már elöre félek,hogy mi a csöcs lesz megint :D Aszem muszáj lesz bevinnem mostmár egy szervizbe, hogy olvassák ki, mi a fene rakoncátlankodik. Egy helyen,ahol sajna nem volt csak a régi csatis tech, azt mondták, állitólag csak bizonyos inditásszámig marad benne(20at saccoltak) ez igy igaz? :shock:
tgabika76 Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Egy helyen,ahol sajna nem volt csak a régi csatis tech, azt mondták, állitólag csak bizonyos inditásszámig marad benne(20at saccoltak) ez igy igaz? :shock: Nem sacc, hanem pont annyi. Idézet: "...automatikusan törlődnek a tárolt hibakódok, ha 20-szor az egymást követő indítás során (fordulatszám min. 450/perc) a hiba többé már nem jelentkezik. Az azonnali törléshez elegendő az akkusarut kb. 10 másodpercre levennünk"
opel16v Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Hűtővízből Nekem anno a Shell fajta nagyon bejött, 3 évig volt benne, úgy megérte megvenni. Most hogy már nincs benne 1 évig sem a víz, jó a noname fajta is... :) ING! Nem túl sűrű olaj került a gépbe? Mennyi km van az olajban? Laci! Lambda a gyanús, szerintem arra készülj...
kori Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Mennyiben befolyásolja a motor működését ha a gyertyahézag az előírt 1mm helyett 0,6mm-re van állítva?
opel16v Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Szerintem a gyáritól eltérő érték mindenképpen rontja a hatásfokot/teljesítményt. :)
Laci4 Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Tök poén!! Megmérettem egy kútnál a hütövizem.. asszondta a csákó,h -20fokos.. ehh.. jó tömény lehetett anno.. mer vagy 1.5lityi sima desztviz bele ment már... söt lehet több is.. Tech1 el nincs vkinek 5lete? Benéztem a váci úton lévö schilerhez, és aszondták 4.5-7-8 ronygy.. hmm.. kicsit nagyon sokallom!!
Laci4 Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Nem sacc, hanem pont annyi. Idézet: "...automatikusan törlődnek a tárolt hibakódok, ha 20-szor az egymást követő indítás során (fordulatszám min. 450/perc) a hiba többé már nem jelentkezik. Az azonnali törléshez elegendő az akkusarut kb. 10 másodpercre levennünk" Idézet a........ :?:
PetiGSI Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Laci ! Schillet azonnal felejtsd el !!!! Nem értenek hozzá és nagyon lehúznak pénzzel.......... Nekem a B.C.-mel nem csináltak semmit és 4500Ft-al akartak lehúzni. Balhéztam de kikellett fizetni......... Mondja a ######i.......tankoljam tele ,menjek kb. 20km-t és akkor megjön a reichweite. (tudtam,hogy kalibrálni kell és ennek ellenére hülyének nézett) :) Szóval Schiller az SUXXX Tech-1 műszert keresek és 120ohm-os ellenállást a Reichweite kalibrálásához
ING Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 X16XEL (1995), 10W40 OPEL olajjal Mlyen autó? És milyen olaj van benne?? Üdv.: Atommanó
ING Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 ING! Nem túl sűrű olaj került a gépbe? Mennyi km van az olajban? /quote] 10W40 opel olaj van benne amivel eddig 2000km-t futott. Rakjak bele 5W40-et?
aztec Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Tök poén!! Megmérettem egy kútnál a hütövizem.. asszondta a csákó,h -20fokos.. ehh.. jó tömény lehetett anno.. mer vagy 1.5lityi sima desztviz bele ment már... söt lehet több is.. Tech1 el nincs vkinek 5lete? Benéztem a váci úton lévö schilerhez, és aszondták 4.5-7-8 ronygy.. hmm.. kicsit nagyon sokallom!! Utánakérdezek egy olyan kereskedésnél, amelyek itt senki nem dícsér viszont van PRO teksön :wink: :)
Sonique Gsi 16V Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Laci ! Schillet azonnal felejtsd el !!!! Nem értenek hozzá és nagyon lehúznak pénzzel.......... Nekem a B.C.-mel nem csináltak semmit és 4500Ft-al akartak lehúzni. Balhéztam de kikellett fizetni......... Mondja a ######i.......tankoljam tele ,menjek kb. 20km-t és akkor megjön a reichweite. (tudtam,hogy kalibrálni kell és ennek ellenére hülyének nézett) :) Szóval Schiller az SUXXX Tech-1 műszert keresek és 120ohm-os ellenállást a Reichweite kalibrálásához hivd fel menj el hozza neki van tech1 e és nem fog sokat elkérni http://www.vectraclub.hu/eszgab/ 120ohm os ellenallast meg kapsz a konrad -ban vagy a lomex ben.....
tgabika76 Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Idézet a........ :?: ..."Így csináld..." könyvből. Mondjuk a Calibrásból, de szvsz Astrán is épp így működik
opel16v Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 ING! Annak jónak kellene lennie. Ne tegyél bele 5-öst, mert azt zabálni fogja. Nézd meg, van-e elég olaj benne. Ha igen, és nem csattognak folyamatosan a hidrotőkék, akkor olajnyomásod van rendesen, nem kell aggódni. Max. kicsit szar ez az Opel olaj, és nehezen "kapja el" reggel a viszkozitási adatait... :)
Gepard Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Miért baj az ha nagy mínuszt bír a folyadék? Nekem már mutatott a kocsi hőmérője -22-t így a -25-öt én egy kicsit kevésnek tartom. Szerintem inkább egy kicsit rá kell hagyni és akkor bele van kalkulálva a mérőműszer pontatlansága is, és nem kell x helyre elmenni méregetni. A mostani vizemről még nem tudom mennyi, de szerintem ez is erősen mínuszos lesz. Pár nap múlva megméretem. (most keveredik :) ) A -25 éppen elég, és mivel zárt a rendszer így még 5 fokkal meg lehet toldani, és akkor már -30 is elmegy. OFF a wartburgomba tiszta víz volt és minusz 10 foknál kezdett kásásodni a kiegyenlítőben, de semmi problémát nem okozott,(pedig paráztam rendesen)ON Ha rá is hagysz akkor is érdemes több helyen megméretni, már csak azért is mert biztos, hogy nem lesz egyforma két különböző helyen az eredmény.
aga Elküldve Október29, 2004 Elküldve Október29, 2004 Nem csak a fagyás miatt kell -33fokos fagyálló, hanem a kenés miatt is.
redline Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 jó hogy előjött a fagyálló téma... Az egynégyes elfogóba mit rakjak? A tartályban elég kevés a folyadék tehát mindenképpek pótolni kell mielott bejön a fagyos idő. Az enyémben simán lehet, hogy még a gyári van. Le kell ezt engedni? Vagy mi a gyikot csináljak? Vagy megveszem a hütőfolyadékot vmi köcsögben és beleborítom oszt' kalács? :)
opel16v Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 Le kell engedni. Aztán az újat beletölteni. Nem tudom mennyi kell a tiedbe, Nekem asszem 4 vagy 5 L ment bele összesen. Az első beletöltés után még el kell indítani, aztán ha szükséges utántölteni.
redline Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 Le kell engedni. Aztán az újat beletölteni. hová? hogyan?
mélykék76 Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 hová? hogyan? Hát lefelé gondolom van valami leengedő csavar, befelé pedig a kiegyenlítő tartályon keresztül. Tán :roll:
aga Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 Lehet, hogy célszerü lenne előbb beméretni, azután dönteni.
Gepard Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 Le kell engedni. Aztán az újat beletölteni. Nem tudom mennyi kell a tiedbe, Nekem asszem 4 vagy 5 L ment bele összesen. Az első beletöltés után még el kell indítani, aztán ha szükséges utántölteni. Nem kell légteleníteni meg ilyenek?
Atommanó Elküldve Október30, 2004 Elküldve Október30, 2004 Azt elvileg megteszi maga... Azért kell utánatölteni... Üdv.: Atommanó
Recommended Posts