Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Köszi Gsi.Tamás, Redline, Opel16v!!!

Na akkor erről a témáról is megtudtam amit akartam!!

Ez a projekt is akkor törölve!!

Köszi mindenkinek!!

Elküldve

Ha nagyobb sebességgel megyek (80+) pár percig, sokszor világít a motordiagnosztika lámpa. Városban ritkábban, begyullad pár másodpercre,majd kialszik.

Mi lehet?

Lehet az, hogy mivel nem műxik a kilométerórám, a bc "csodálkozik", hogy dől a benzin a kocsiba, és nem megy? /Ez lenne az optimális/

Elküldve

Szerintem ha az lenne, előbb szólna érte.

Tudtommal a GSi-k nem a km-óráról veszik a "haladásjelet".

Szerintem lehetséges a lambda szonda pl.

De még sok más oka is lehet... :)

Elküldve
Szerintem ha az lenne, előbb szólna érte.

Tudtommal a GSi-k nem a km-óráról veszik a "haladásjelet".

Szerintem lehetséges a lambda szonda pl.

De még sok más oka is lehet... :)

GSI kmoraban van egy digit jelado

az küld jelet pl a BC nek is

hogy masnak is küldene azt nem tom de

ha nem muxik a kmora

akkor egy F betü lessz az ora mellet ha minden igaz

de ha az ora belseje muxik

és csak a rugo ment szét a mutatonal akkor kap jelet a BC

Elküldve

iqbéla

egyébként van most elado kmora muszerem

fordszam mérö, kmora, és benzin+vizhö

ha neked nem jo a km ora akkor potom árért oda tom adni

ezen nincs szamlap de az is atrakom neked ha kell

jelenleg a kmora ki van nullazva

legalabb uj autod lessz :)

Elküldve
Sziasztok!!

Kérdésem csak annyi hogy van-e valakinek könnyitett lendkerék a gépében?

Ha igen,akkor a tapasztalatok érdekelnének,hogy érdemes-e belevágni!

Mennyivel javul töle a gépezet,stb....?

Nekem van, bár nagy összehasonlítási alapot nem tudok nyújtani ugyanis az alany egy 1.4i.

Tapasztalat: Fura de nekem mintha emelkedőn szedné jobban a lábát. Nyomatékvesztést igazából nem tapasztaltam, de lehet hogy csak azért mert általában kellőképpen forog a motor. :) Nekem 15-ből lett meg. Nem bántam meg, de lehet hogy mostani tapasztalatokkal már nem csináltatnám meg.

Elküldve

Szeva Opel16v!

Gyújtás ráadásakor világít, de nem villog, és én úgy tudom, hogy annak így kell működnie.Vagy rosszul tudom?

Elküldve
Az 1.4 azt jelenti, hogy 1db 400ccm-es motor van az autóban? :roll:

Nem. Az azt jelenti hogy akár 4-en is jöhetnek úgyis az első leszek. :)

Szemben a 2.0-val, ahol ha nincs senki akkor is csak második vagy. :lol:

Elküldve

Hi all!

Egy 1.4 16v-es gépnek kb: mennyi lenne az ideális fogyasztása?

Még csak 230 km-t mentem vele ennek felét városban és elég hidegben, úgyhogy sokmindent nem tudok még levonni belőle. :lol:

Tankolnom sem kellett, mert volt benne bőven anyag, az előző tulaj rendes volt. :)

Elküldve
50-60-at megér? 2.0 gsi 93-as motortér kiégve?

Pfff...attól függ mi maradt éppen. (eladhatón...)

Még szerencse, hogy a barátnőmtől kaptam egy mini oltókészüléket is karácsonyra... :)

Elküldve

Renzso! Nem látod, hogy ezen már nincs rajta a szárny? Sőt, a hátsó lökös sem. Ebből már nemigen lehet kitermelni értékes alkatrészt...

Viszont éppen most láttam DuEn oldalon egy Astra elejet, vagyis a teljes

kibelezett kaszni első épp felét. Erről le kell vágni, azt ráhegeszteni,

lakatolni, fényezni, új moci+váltó+többi kellék a motortérbe, és kb. 500-

600E HUF-ból van egy legális szép új állapotú GSi-d...

Akinek van ideje és szuflája az utánajáráshoz, biztos meg fogja érni,

hiszen így félárban kap egy GSi-t.

Elküldve

Hali mindenkinek!

Most hozott a kollegám egy astra könyvet amit a 0 km-s kocsikkal adnak, csak kölcsönbe van itt, de egy csomó dolog van amit érdemes lenne belőle tudnom.

A kérésem a következő, ha valakinek lenne egy felesleges, az legyenszives szóljon, igényt tartanék rá.

Elküldve

Egy kis csemege a topichoz... :)

Ma elhoztam Szuromitól a felkészített hengerfejet a versenymocira.

Olyan profi munkát végzett a mester, hogy azóta sem győzök betelni

a látvánnyal... :lol:

Íme pár kép

Néhány adat:

A tengelyek fokolása 270 fok. A szelepek 1mm-el nyitnak nagyobbat,

a sűrítési arány pedig kb. 10,8 lesz. A szívójáratok térfogata kb. 10%-al,

míg a kipufogójáratok térfogata közel 15%-al nőtt. Mindkét oldalon

polírozva vannak a járatok.

Elküldve
Egy kis csemege a topichoz... :)

Ma elhoztam Szuromitól a felkészített hengerfejet a versenymocira.

Olyan profi munkát végzett a mester, hogy azóta sem győzök betelni

a látvánnyal... :lol:

Íme pár kép

Néhány adat:

A tengelyek fokolása 270 fok. A szelepek 1mm-el nyitnak nagyobbat,

a sűrítési arány pedig kb. 10,8 lesz. A szívójáratok térfogata kb. 10%-al,

míg a kipufogójáratok térfogata közel 15%-al nőtt. Mindkét oldalon  

polírozva vannak a járatok.

Gyönyürü lett:)

Elküldve

Sziasztok!

Oly régen látogattam el ide, hogy azóta teljesen megváltozott a lap.

Szépnek szép, csak elég nehezen igazodtam/ok ki rajta.

Láttam valaki a GSI fogyasztására panaszkodott. Nekem is ezzel kapcsolatban lenne kérdésem. Igaz az enyém egy 1.4-es / lengyel / classic. És - bár az asszony vezeti - a "drága" 13 litert bír elfogyasztani százon. Hát ez azért mégiscsak sok. Gondolom ugyan azokat kell átnézni amit lentebb emlitettek, de ha valakinek van erröl konkrét tapasztalata azt szívesen venném. Esetleg ha egy megbízható szerelőt tud valaki - Bp - azt is megköszönném.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.