J0hnny Elküldve Április2, 2007 Megoszt Elküldve Április2, 2007 Pjoc anno hasonló problémával küzdött! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Április4, 2007 Megoszt Elküldve Április4, 2007 Pjoc anno hasonló problémával küzdött! Bezony.... :blush: Csak nekem sikerült időben elkapni a hibát, és csak a befecskendezőig tudta felszívni az aktívszén granulátumot... jó móka volt kitakarítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 Idézek egy kartársat, aki megoldott egy x-aktás problémát a C14NZ Astráján. :D " Érdekes, hogy az injektor csere után nem lett sokkal-sokkal jobb egy kis ideig. Meg az is hogy a kompjuter csere után jobban ment pár napig. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Április5, 2007 Megoszt Elküldve Április5, 2007 "A tankbetöltönél már kezd kicsit rizsdásodni,de azt csak jövöre" ---Nekem hasonló volt a betöltőnyílás,csak kicsit több volt a rozsda.FPepe jól mondja,ezt még nem érdemes lakatoltatni,le kell csiszolni,rozsdamarózni és befesteni.Előtte persze érdemes kipucolni azt a 2-3 kiló mocskot,amit a hátsó dobbetét hiánya miatt a kerék felhord a benyatöltőnyílás környékére belül.Ha ezt megcsinálod,és veszel oda dobbetétet,még jó darabig megúszható a lakatolás.A kocsihoz gratula,szép darab ,ilyen felszereltséggel nagyon megérte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Köszönöm :blush: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 coupe! nekem C18XE van 94-es, és nagyon meg vagyok elégedve vele! Volt amikor pár 100 km-t ment olaj és hűtővíz nélkül miközben fémes hangon sívitott, de azóta is szépen megy. Éppen mostanság generálozom:) Gratula hozzá, szvsz jó gép! És akkor most a lényeg! Szétszedtem a kicsikét, és lenne pár technikai kérdésem hozzátok. A gépsárkány amúgy C18XE, 5 ajtos Astra F caravan, 1994-es. 1; A bütyköstengelyre és a házara masszívan le van rakodva egy marék sz@ar. Meg kell ezt takarítani, vagy érdemes? És ha igen akkor mivel? kép: Ugyanez az olajteknőben, illetve a motor alsó részén+a válaszfalon. A teknőt már kitakarítottam, a többivel kellene valamit kezdeni? No aztán 2; Adva vagyon az olajteknőben lévő válaszfal. Azon körbe gumitömítés, nos ez meg vagyon egy kissé pusztulva. Szerintetek lehet rá tömítést szerválni, vagy komplet csere? 3; A teknő külső felülete kissé rozsdás, levakarásztam róla a rozsdát. Mivel praktikus lefesteni/lekezelni a külső felületét? Hammerite? Vagy van valami f@sza cucc reá? 4; Lehet, hogy nem jó helyen dobom fel a témát, de akkor szoljatok rám:), nos a klíma csővét meg kellett hegesztetnem. A hegesztő azt mondta, hogy amikor megnyomták a csővet próbaképp, akkor a jelölt szelep eresztet. Normális ez, vagy csere? És ha csere, akkor minek híjják pontosan ezt a szelepet? 5, A kipuff leömlőjén van egy csavarhely (amit a képen jelöltem) amiben eddig nem volt semmi, de úgy tűnik, hogy kellene bele valami, talán egy érzékelő? Valaki meg tudná mondani, hogy mi? 6, Amint látható a lendkerék egy kissé rozsdás és dzsuvás. És a lentebbi képen található olajsarat vagy mi a rákot kapartam ki belőle. Normális ez? És vaj'n a lendkeréknek ilyen állapotunak kell lennie? várom ötleteiteket és előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Szépen szétrobbantottad :blush: A 2. kérdésedre lenne 1 tippem (meg egyuttal a további alkatrészbeszerzéssel kapcsolatosra is): mivel látom, Te Bp-en lakozol, sztem látogass el a Csergőbe, vagy eressz meg egy telefont, ha létezik, nekik biztos van ilyen tömítésük (hirdetés az oldal alján), ráadásul klubtagként kedvezményed is van ;) Egyébként ha már ennyire szétszedted, sztem érdemes mindenhonnan leszedni az olajlerakódást, ahol csak hozzáférsz, én először Brigéciollal próbálkoznék, aztán majd a hozzáértők mondanak még tippeket :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április6, 2007 Megoszt Elküldve Április6, 2007 Szépen szétrobbantottad :blush: A 2. kérdésedre lenne 1 tippem (meg egyuttal a további alkatrészbeszerzéssel kapcsolatosra is): mivel látom, Te Bp-en lakozol, sztem látogass el a Csergőbe, vagy eressz meg egy telefont, ha létezik, nekik biztos van ilyen tömítésük (hirdetés az oldal alján), ráadásul klubtagként kedvezményed is van :lol: Egyébként ha már ennyire szétszedted, sztem érdemes mindenhonnan leszedni az olajlerakódást, ahol csak hozzáférsz, én először Brigéciollal próbálkoznék, aztán majd a hozzáértők mondanak még tippeket :lol: Alkatrész beszerzést CSergőnél intézem és nagyon meg vagyok velük elégedve :D A Brigéciól egy rakás 'X', vettem egy pár flaskával mert sokan ezt tanácsolták, viszont azon kívül, hogy lemarta mancsomat nem sokat javított. Viszont egy kanna benzin csodás dolgot művelt, mindenhonnan letakarított mindent! Bár lehet, hogy csak én balf@szkodtam el ;) A fútóművek nem soká következnek lehet, hogy a Brigi ott jó lesz! Köszi a válaszod! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 A takarításhoz jól jön a féktisztító is, az is leszed egy nagy rakás trutyit. Sajnos az én beszerzési forrásom most elakadt, ezért most a beszerzésben (netto nagyker ár :blush: ) nem tudok segíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Ha minden igaz hamarosan kuplungot kellene cserélnem, Igazából nincs bajom vele csak meg lesz bontva és ~200000 van benne. Maradnék a gyárinál, de nem ártana ha valami 1.6-osé felmenne rá, ugyanis a nyomatékom már 30-40%-al magasabb a gyárinál. Egyáltalán mik a függvények? Váltó, motor? De ha valaki tud ajánlani valami spéci (könnyű) cuccot lehet azt is meggondolom. :blush: ... fél óra múlva ... Nézegettem Sachs katalógust, 1.6se-hez is ugyanaz van mint 1.4i-hez. És 215Nm a határ. Ez egyelőre tetszik, de ha valaki tud jobbat ne tartsa magában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Azt biztosan tudom hogy tömítést csak egybe tudsz venni,nincs külön csak a gumi.Az ára olyan 7000ft körül va .A leömlöt meg holnap megnézem hogy nekem van e ott valami,de az is lehet hogy valaki fejből tudni fogja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Azt biztosan tudom hogy tömítést csak egybe tudsz venni,nincs külön csak a gumi.Az ára olyan 7000ft körül va .A leömlöt meg holnap megnézem hogy nekem van e ott valami,de az is lehet hogy valaki fejből tudni fogja. Tömítést vettem, de ezen kivűl még kell az a elválasztó tömítve is:((( Na majd Kedden kiderül. Jah iigen, a lendkerék ház oldalán lévő hajtóműház fedélnek vajon van tömítése? Amikor lekaptam semmit nem találtam benne:))) Gepard: a féktisztított is próbáltam, de az sem vált be:(( Viszont meg kell követnem magam, mert a Brigi a műanyag alkatrészeket nagyon szépen megtisztította, de a fémekre marad a jó öreg benzin:))))) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Gázolajjal próbáld! Amúgy teljes motorgenerál lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 Gázolajjal próbáld! Amúgy teljes motorgenerál lesz? Háát, aztat még nem tudom, van egy közeli ismerősöm aki azt mondta, hogy átnézi a motort. Nos nem tudom, hogy nála ez mit jelent (elvileg ebből él), de mindenképp szeretném szétkapni/szétkapatni és átnézni. A gyertya furatokon át jól látni, hogy tök fekete a hengerfej. Meg egy kissé kopog a hidrotőke, bár melegedés után nem hallani. Most reménykedem a jó olajban és esetleg valami adalékban. Meg különben is látni szeretném milyen belüről. :blush: Gondolom az olajjáratok is itt-ott el lehetnek koszolódva. És köszi a tippet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 aZ A a leömlőben lévő csavarhely nem egy hőterelő lemeznek lenne a csavarhelye? jut eszembe. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 aZ A a leömlőben lévő csavarhely nem egy hőterelő lemeznek lenne a csavarhelye? jut eszembe. :blush: Az az egy? Elvileg arra 3 db van nem? párhuzamosan a rögzitőkkel. De szinte biztos, hogy nem tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Április7, 2007 Megoszt Elküldve Április7, 2007 nekem 3 a sornál 1 vonalban, és 1 az alján. igaz enyém X-es, de én erre tippelnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Április8, 2007 Megoszt Elküldve Április8, 2007 Gepard: a féktisztított is próbáltam, de az sem vált be:(( Viszont meg kell követnem magam, mert a Brigi a műanyag alkatrészeket nagyon szépen megtisztította, de a fémekre marad a jó öreg benzin:))))) Esetleg még valami jobbfajta háztartási tűzhelytisztítót is ki lehet próbálni, főleg ha ráégett trutyiról van szó. Egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsojja ki'! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Április8, 2007 Megoszt Elküldve Április8, 2007 Esetleg még valami jobbfajta háztartási tűzhelytisztítót is ki lehet próbálni, főleg ha ráégett trutyiról van szó. Egyebet nem tudok mondani, kérem kaccsojja ki'! Aztán olyan tiszta lesz, hogy enni lehet majd róla! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Április8, 2007 Megoszt Elküldve Április8, 2007 A lendkerékre meg lehet egy féltengelyt hegeszteni, oszt' jó lesz voknak. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április8, 2007 Megoszt Elküldve Április8, 2007 oszt' jó lesz voknak. ;) Te állat! :blush: Hanyatvágtam magam a székkel a röhögéstől! :D Megmondom őszintén az ilyen ráégett olajos kokszot én nem kaparnám le.Egyrészt úgyis ugyanilyen lesz,másrészt amit a benzin/brigi páros nem old le kár bántani. Úgy vagyok vele,mint a motormosó folyadékokkal.Beöntöd,örülsz,hogy kijött a trutyi,aztán orrán/szájján folyik az olaj,mert a "jótékony" koszt is kioldja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
steelhand Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 A Wok-os ötlet jól hangzik:))) És ha elég nagy fordulaton megy a motor, akkor még szén sem kell hozzá:D) Ok, koszréteg egy része marad:) Legalább nem kell sokat melozni :blush: A szerszámokkal is az a baj,hogy dolgozni kell velük, pedig jól mutatnak a falon a pléhboj nyuszik mellett:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnatano Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 Segítséget kérnék ! 1,4 SE motoros Astra került eladó sorba, de vezérszíjszakadt. Nem merem megvenni mert nem látok bele. Mi a legvalószínűbb, amit cserélnem vagy javítanom kell, kinek van tapasztalata szíjszakadt 1,4 SE-motorral kapcsolatosan. Megúszom egy hengerfejjel, vagy dugó is kuka és akkor annyi... Köszi előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április9, 2007 Megoszt Elküldve Április9, 2007 Segítséget kérnék ! 1,4 SE motoros Astra került eladó sorba, de vezérszíjszakadt. Nem merem megvenni mert nem látok bele. Mi a legvalószínűbb, amit cserélnem vagy javítanom kell, kinek van tapasztalata szíjszakadt 1,4 SE-motorral kapcsolatosan. Megúszom egy hengerfejjel, vagy dugó is kuka és akkor annyi... Köszi előre is. Elvileg az a blokk hasonlít a c14nz-re felépítésében,ergo nem verhet szét semmit. De majd jönnek a benyások és mondanak okosat! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts