Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A konzol perselyeit nézted? Ahogy már írtam,a kopott perselyek miatt feszítéskor a generártor már nem egészen párhuzamos ,hanem húzza magával az ékszíj .Ez okozza utána a tárcsa kopását is.Az enyémnek nedves időben már katasztrofális hangja volt.! :blink: Perselyezés és új ékszíj felrakása után végre CSEND lett! :unsure:

Semmi időm nincs, így nem néztem semmit sem. Az átalakítás óta kb. 3x2 percre néztem be a motortérbe. Asse tudom mit hogy raktak össze. ;)

Azért kösz. ;)

Elküldve

Mert ez a vectraclub.hu honlap, és gondolom ők vectra dolgokról beszélgetnek. Ez a gyártási évekből is látszik.

Elküldve

C16SE (1.6/100)

Teljesítmény LE...ford/perc-nél 100/5800

Forgatónyomaték...ford/percnél 135/3400

Furat 79,0

Löket 81,5

Sűrítés 9,8

Sebességváltómű F13-CR

Végáttétel: 3,94

  • 1 month later...
Elküldve

Na kikaptam a generátort. Azóta is volt hang minden hosszabb állás utáni indításnál. Sajnos tényleg rendesen meg van kopva a tárcsa így cserélve lesz. De a szíj is volt egyfajta állapotban. Minden fognál be volt repedve 1-2-3 mm-eket. Szóval nem kellett volna sok a szakadáshoz.

És bizony 4800g a generátor. :lol:

Elküldve

Halihó!

Egy kis segítségre lenne szükségem! Ha lepadlózom alacsonyabb fordulaton a sárkányt, akkor fulladni kezd, rosszabb esetben le is áll. Ha fokozatosan emelem a fordulatot, akkor ez nem jelentkezik. Mi lehet a gubanc? Esetleg légtömegmérő? (C20XE)

Amúgy erőtlen is azóta, amióta ezt csinálja...

Elküldve

Eléggé úgy hangzik, mintha világítania kellene a sárga check lámpának.

Ha nem világít, nézd már meg, indításnál gyújtásráadáskor világít-e?

Elküldve
Eléggé úgy hangzik, mintha világítania kellene a sárga check lámpának.

Ha nem világít, nézd már meg, indításnál gyújtásráadáskor világít-e?

Nincs check engine lámpám. Azt még nem volt kedvem, időm bekötni (kadett motor, nem vágom, hogy a vezérlő melyik vezetékére kössem, nameg nincs kadett vezérlőhöz rajzom, így nem tudom, melyik szín lesz a nekem való, azt a nagy busunga csatlakozót meg valahogy nincs indíttatásom szétszedni. Esetleg ötlet? :lol: )...

Elküldve
Ment rendesen kb. két hónapig :lol: , azután kezdett vacakolni...

Hibakódot kell belőle olvasni. :)

Caravan is fullad, visszajelző jó és nem világít soha, ha megy az ótó.

Nem csak hidegen/langyosan?

Elküldve

Ha már erről van szó, az enyém is hidegen elég nehezen veszi a lapot, nagyobb gázadásnál megtorpan egy másodpercre, aztán kezd gyorsulni némi rángatással. De amint bemelegszik, megszűnik a probléma. Hibakód nincs az ECU-ban, legalábbis kivillogtatással, aztán lehet, hogy egy Tech többet tudna mondani...

Kicseréltem a motorhőfok-jeladót (a kétvezetékest, ami az ECU-é), de nem segített. Ebben ugyebár nincs légtömegmérő, meg egyéb ilyen "nyalánkságok", talán a lambda lehet? Egyéb ötletek? :lol:

Elküldve
Ebben ugyebár nincs légtömegmérő, meg egyéb ilyen "nyalánkságok", talán a lambda lehet? Egyéb ötletek? :)

Hidegen nincs lambda érték figyelés. :lol:

Más sajnos nemtudok, én is hőfokjeladóra gondoltam volna első körben. De majd az okosak megmondják, ne izgulj. :)

Elküldve

Nekem ugyanez van az omiban, 40-50 fokos hűtővíz esetén, néha egész szépen befulladozik.

Azt mondta egy okos ember, hogy valószínű "természetes" jelenség, az első környezetvédelmi

normákra kihegyezett motoroknál előfordul (ugye az enyém X-es), hogy nem mindig optimális

a keverékképzés.

Egyébként a tiedben ha nincs légtömegmérő, akkor viszont van MAP szenzor. De nem hiszem

hogy az a rossz. Nekem egyébként forrófilmes légtömegmérő van az omiban.

Talán még majd érdemes lesz a beszívott levegőhőmérséklet jeladót is megnézni. :lol:

Elküldve
C16SE (1.6/100)

Teljesítmény LE...ford/perc-nél 100/5800

Forgatónyomaték...ford/percnél 135/3400

Furat 79,0

Löket 81,5

Sűrítés 9,8

Sebességváltómű F13-CR

Végáttétel: 3,94

Kicsit megcsúszva de köszi ! :lol:

  • 4 weeks later...
Elküldve

Üdv az uraknak!

Valaki el tudná nekem mesélni, hogy C20XE motor esetében hová, hogyan kössem az alapjárati motort? Érdekelne, hogy hová, honnan mennek a csövek, na meg nem utolsó sorban, hogy a vezérlő melyik lábaira kellene kötnöm, mert érdekes mód nem találtam a hozzá való csatlakozót. Még jobb lenne, ha ne adj' isten kép is lenne róla... :unsure:

Köszönöm!

Elküldve
Üdv az uraknak!

Valaki el tudná nekem mesélni, hogy C20XE motor esetében hová, hogyan kössem az alapjárati motort? Érdekelne, hogy hová, honnan mennek a csövek, na meg nem utolsó sorban, hogy a vezérlő melyik lábaira kellene kötnöm, mert érdekes mód nem találtam a hozzá való csatlakozót. Még jobb lenne, ha ne adj' isten kép is lenne róla... :unsure:

Köszönöm!

Keresd meg Udi vagy Demó kollegát pü-vel!Ők tudnak segíteni! :huh:

  • 4 weeks later...
Elküldve
Eldönthető egyértelműen milyen lendkerék van az autómban kiszerelés nélkül. Azaz csak egyfélét raktak-e az 1.4 8v-kbe? Vagy van esetleg valami külső azonosító?

Én úgy tudom, kétféle volt (az Így csináld... könyv is kétfélét ír), volt egy tányérszerű kialakítással és egy lapos fajta. Nem tudom, meg lehet-e állapítani kívülről, de pl. kuplungcserénél van jelentősége, melyik van az autóban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.