Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
és mért akarod eladni azt a szép autót??? mi lesz helyette?

amugy hozzám 2 egri srác jár szervizeltetni pont az ilyen csalódások miatt :unsure:

Szívem szerint nem adnám el, de sok pénzt felemészt!

Főleg csak 3. autóként használható, pláne télen(a só megenné a vászontetőt, és az egész autót)!

Amúgy hű maradok a márkához, az új autó egy Astra H Caravan 1.7cdti lesz!

Ennek talán olcsóbb lesz a fenntartása, és nekem munkába járáshoz kell(Biatorbágyon dolgozom)!

Te is szerelő vagy? Hol lehet elérni helyileg?

Elküldve

Akkor oszthatnál arról is, hogy az olajjáratok tisztitását hogyan is lehet csinálni? :unsure:

Nekem egyre durvább a csattogás, már simán kell menni 2-3-4 km-t és/vagy 4-5-6 (vagy mégtöbb) percet egy kicsit elkussoljon :)

Elküldve

Mondtam hogy az olajpumpával kéne kezdeni... :unsure:

Az olajjáratokat pl. Szuromi nagyon szépen újjá tudja varázsolni, hidrotőke pucolással/válogatással/cserével

egyetemben. És ilyenkor érdemes átesni a hengerfej kisebb generálján is. És ez a hidrotőkék cseréje

nélkül nem is nagy összeg.

Elküldve

Én ma megrendeltem az olajpumpát(20e Ft, egy kis kedvezménnyel), és valamelyik nap ki is lesz cserélve!

Remélem ez megoldja a problémát...

Amúgy nekem is néha kopog a hidrotőke, néha nem!

Általában hideg indításkor kopog jobban, de most pár napja akkor nem csinálja! Mikor hogy!

Meg van úgy, hogy rohangálok a kocsival, aztán valahol megállok, jár alapjáraton pár percig és el kezd kopogni... ...de ma pl ez se úgy volt, elmentem az Opel szalonba, a szervízbe, és ott meg se mukkant...

...bezzeg utána.... :unsure:

Elküldve
Én ma megrendeltem az olajpumpát(20e Ft, egy kis kedvezménnyel), és valamelyik nap ki is lesz cserélve!

Remélem ez megoldja a problémát...

őszintén remélem, hogy megoldódik a porblémád de félek egy olajpumpacserével nem úszod meg

(bocs tényleg nem akarok vészmadárkodni)

a calis topikban (talán a motoros részben) is ugyanezzel szivott egy srác

Elküldve
Akkor oszthatnál arról is, hogy az olajjáratok tisztitását hogyan is lehet csinálni? :unsure:

Nekem egyre durvább a csattogás, már simán kell menni 2-3-4 km-t és/vagy 4-5-6 (vagy mégtöbb) percet egy kicsit elkussoljon :)

na acsattogásról ne is beszéljünk, nekem 8 perc telik el a full hideg indítástól az utolsó hidrotőke elkussolásáig,na ez 1 indok az 1000 ből h mért vettem másik mocit(csak a hidrotőkék cseréje 60-80 pénz és ez még csak ht. akkor még nem nyúltak a hf-hez meg mint említett olajjártok tisztítása bla bla.....

Elküldve
na acsattogásról ne is beszéljünk, nekem 8 perc telik el a full hideg indítástól az utolsó hidrotőke elkussolásáig,na ez 1 indok az 1000 ből h mért vettem másik mocit(csak a hidrotőkék cseréje 60-80 pénz és ez még csak ht. akkor még nem nyúltak a hf-hez meg mint említett olajjártok tisztítása bla bla.....

Az új moci is lehet HT-s.

Szal az is lutri.

De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek.

Elküldve
Az új moci is lehet HT-s.

Szal az is lutri.

De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek.

Miket nem mondol :unsure: Azt remélem tudod, hogy az Atyaúristent is ki kell majd cserézni ám! :)

Elküldve
Az új moci is lehet HT-s.

Szal az is lutri.

De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek.

Dinytől vettem és vkiben akkor benne megbízok, 2.0 16v-t már sajna nem tom upgrade-elni :unsure: :) :D

Elküldve
Dehogynem, egy jó turbóval. :D :)

Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :unsure:

Elküldve
Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :D

nincs az 1.5 másodperc :unsure: :) jó ha 1 megvan :lol:

Elküldve
nincs az 1.5 másodperc :unsure: :) jó ha 1 megvan :lol:

Arra gondoltam, hogy biztos van rendesen megcsinált turbó és az megy is valahogy... :D :D

Elküldve
Arra gondoltam, hogy biztos van rendesen megcsinált turbó és az megy is valahogy... :) :unsure:

Volt is kint olyan,de nem ment 1másodpercel jobb időt és a végére a cooler is kilukadt.

Elküldve
Volt is kint olyan,de nem ment 1másodpercel jobb időt és a végére a cooler is kilukadt.

Mondom én hogy királyság ez a turbó... :unsure:

Elküldve
Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :wub:

hacsak egymillió lenne......+standard szervice team, meg fix vagyonfizu......

  • 1 month later...
Elküldve

Tisztelt Cartársak!

Lenne egy kérdésem: mitől lehet az, hogy az autó hidegen alig akar menni, rángat az első pár száz méteren, utána jó. Hidegen kell neki 8-10 főtengelyfordulat, hogy beinduljon, melegen 1 fordulat után már indul is. Kicseréltem a motorhőfok-jeladót (a kétvezetékest), de nem változott semmi. Most kijárattam egy adag Protecet is, az se segített. Kaptam olyan tippet, hogy a gyertyáktól is lehet, most Bosch van benne (ezekkel vettem az autót). Van valakinek valami tippje?

Elküldve

Én a helyedben a gyertyákkal kezdeném, és a gyári GM -re cserélném. Ha vissza olvasol, hosszan kitárgyalták. Azután jöhetnel a kontaktok, a vákumcsövek, a gyertyakábelek, a komresszió mérés. De remélhetőleg idáig már nem jutsz el. :lol:

Elküldve
Én a helyedben a gyertyákkal kezdeném, és a gyári GM -re cserélném. Ha vissza olvasol, hosszan kitárgyalták. Azután jöhetnel a kontaktok, a vákumcsövek, a gyertyakábelek, a komresszió mérés. De remélhetőleg idáig már nem jutsz el. :D

Remélem nem jutok el odáig :lol:

A gyári GM gyertyákról azt mondta a helyi autósboltos srác, hogy mióta kínában (is) készül, nem olyan jó a minőségük. Ó a Denso-t javasolta. De ettől függetlenül hozatok vele GM-et, ha azt javasoljátok :lol:

A gyertyakábelek okozhatják, hogy csak hidegen problémázik a motor?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.