cseke Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 és mért akarod eladni azt a szép autót??? mi lesz helyette? amugy hozzám 2 egri srác jár szervizeltetni pont az ilyen csalódások miatt :unsure: Szívem szerint nem adnám el, de sok pénzt felemészt! Főleg csak 3. autóként használható, pláne télen(a só megenné a vászontetőt, és az egész autót)! Amúgy hű maradok a márkához, az új autó egy Astra H Caravan 1.7cdti lesz! Ennek talán olcsóbb lesz a fenntartása, és nekem munkába járáshoz kell(Biatorbágyon dolgozom)! Te is szerelő vagy? Hol lehet elérni helyileg?
uhuhu Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 én nem szerelő vagyok.... nem is értek hozzá... csak osztom az észt :unsure:
redline Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 Akkor oszthatnál arról is, hogy az olajjáratok tisztitását hogyan is lehet csinálni? :unsure: Nekem egyre durvább a csattogás, már simán kell menni 2-3-4 km-t és/vagy 4-5-6 (vagy mégtöbb) percet egy kicsit elkussoljon :)
opel16v Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 Mondtam hogy az olajpumpával kéne kezdeni... :unsure: Az olajjáratokat pl. Szuromi nagyon szépen újjá tudja varázsolni, hidrotőke pucolással/válogatással/cserével egyetemben. És ilyenkor érdemes átesni a hengerfej kisebb generálján is. És ez a hidrotőkék cseréje nélkül nem is nagy összeg.
cseke Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 Én ma megrendeltem az olajpumpát(20e Ft, egy kis kedvezménnyel), és valamelyik nap ki is lesz cserélve! Remélem ez megoldja a problémát... Amúgy nekem is néha kopog a hidrotőke, néha nem! Általában hideg indításkor kopog jobban, de most pár napja akkor nem csinálja! Mikor hogy! Meg van úgy, hogy rohangálok a kocsival, aztán valahol megállok, jár alapjáraton pár percig és el kezd kopogni... ...de ma pl ez se úgy volt, elmentem az Opel szalonba, a szervízbe, és ott meg se mukkant... ...bezzeg utána.... :unsure:
redline Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 Én ma megrendeltem az olajpumpát(20e Ft, egy kis kedvezménnyel), és valamelyik nap ki is lesz cserélve! Remélem ez megoldja a problémát... őszintén remélem, hogy megoldódik a porblémád de félek egy olajpumpacserével nem úszod meg (bocs tényleg nem akarok vészmadárkodni) a calis topikban (talán a motoros részben) is ugyanezzel szivott egy srác
sárgaGSI Elküldve Augusztus15, 2006 Elküldve Augusztus15, 2006 Akkor oszthatnál arról is, hogy az olajjáratok tisztitását hogyan is lehet csinálni? :unsure: Nekem egyre durvább a csattogás, már simán kell menni 2-3-4 km-t és/vagy 4-5-6 (vagy mégtöbb) percet egy kicsit elkussoljon :) na acsattogásról ne is beszéljünk, nekem 8 perc telik el a full hideg indítástól az utolsó hidrotőke elkussolásáig,na ez 1 indok az 1000 ből h mért vettem másik mocit(csak a hidrotőkék cseréje 60-80 pénz és ez még csak ht. akkor még nem nyúltak a hf-hez meg mint említett olajjártok tisztítása bla bla.....
Gepard Elküldve Augusztus18, 2006 Elküldve Augusztus18, 2006 na acsattogásról ne is beszéljünk, nekem 8 perc telik el a full hideg indítástól az utolsó hidrotőke elkussolásáig,na ez 1 indok az 1000 ből h mért vettem másik mocit(csak a hidrotőkék cseréje 60-80 pénz és ez még csak ht. akkor még nem nyúltak a hf-hez meg mint említett olajjártok tisztítása bla bla..... Az új moci is lehet HT-s. Szal az is lutri. De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek.
warwolf Elküldve Augusztus18, 2006 Elküldve Augusztus18, 2006 Az új moci is lehet HT-s. Szal az is lutri. De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek. Miket nem mondol :unsure: Azt remélem tudod, hogy az Atyaúristent is ki kell majd cserézni ám! :)
J0hnny Elküldve Augusztus18, 2006 Elküldve Augusztus18, 2006 Atyaúristent is ki kell majd cserézni ám! :D Nem is tudttam,hogy a tiétekben az is van! :unsure: Szal ezért imádkoztok annyit neki! :)
sárgaGSI Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Az új moci is lehet HT-s. Szal az is lutri. De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek. Dinytől vettem és vkiben akkor benne megbízok, 2.0 16v-t már sajna nem tom upgrade-elni :unsure: :) :D
Gepard Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Dinytől vettem és vkiben akkor benne megbízok, 2.0 16v-t már sajna nem tom upgrade-elni :unsure: :) :D Dehogynem, egy jó turbóval. :D :lol:
coupe Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Dehogynem, egy jó turbóval. :D :lol: Minek :unsure: :) :D
Tom Elküldve Augusztus23, 2006 Elküldve Augusztus23, 2006 Dehogynem, egy jó turbóval. :D :) Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :unsure:
coupe Elküldve Augusztus24, 2006 Elküldve Augusztus24, 2006 Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :D nincs az 1.5 másodperc :unsure: :) jó ha 1 megvan :lol:
Tom Elküldve Augusztus24, 2006 Elküldve Augusztus24, 2006 nincs az 1.5 másodperc :unsure: :) jó ha 1 megvan :lol: Arra gondoltam, hogy biztos van rendesen megcsinált turbó és az megy is valahogy... :D :D
coupe Elküldve Augusztus24, 2006 Elküldve Augusztus24, 2006 Arra gondoltam, hogy biztos van rendesen megcsinált turbó és az megy is valahogy... :) :unsure: Volt is kint olyan,de nem ment 1másodpercel jobb időt és a végére a cooler is kilukadt.
Tom Elküldve Augusztus24, 2006 Elküldve Augusztus24, 2006 Volt is kint olyan,de nem ment 1másodpercel jobb időt és a végére a cooler is kilukadt. Mondom én hogy királyság ez a turbó... :unsure:
coupe Elküldve Augusztus24, 2006 Elküldve Augusztus24, 2006 Mondom én hogy királyság ez a turbó... :unsure: Akarsz Te is egyet?Beszélhetek az Attival ha gondolod :) :D
sárgaGSI Elküldve Augusztus28, 2006 Elküldve Augusztus28, 2006 Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :wub: hacsak egymillió lenne......+standard szervice team, meg fix vagyonfizu......
FPepe Elküldve Szeptember30, 2006 Elküldve Szeptember30, 2006 Tisztelt Cartársak! Lenne egy kérdésem: mitől lehet az, hogy az autó hidegen alig akar menni, rángat az első pár száz méteren, utána jó. Hidegen kell neki 8-10 főtengelyfordulat, hogy beinduljon, melegen 1 fordulat után már indul is. Kicseréltem a motorhőfok-jeladót (a kétvezetékest), de nem változott semmi. Most kijárattam egy adag Protecet is, az se segített. Kaptam olyan tippet, hogy a gyertyáktól is lehet, most Bosch van benne (ezekkel vettem az autót). Van valakinek valami tippje?
afonya Elküldve Szeptember30, 2006 Elküldve Szeptember30, 2006 Én a helyedben a gyertyákkal kezdeném, és a gyári GM -re cserélném. Ha vissza olvasol, hosszan kitárgyalták. Azután jöhetnel a kontaktok, a vákumcsövek, a gyertyakábelek, a komresszió mérés. De remélhetőleg idáig már nem jutsz el. :lol:
FPepe Elküldve Szeptember30, 2006 Elküldve Szeptember30, 2006 Én a helyedben a gyertyákkal kezdeném, és a gyári GM -re cserélném. Ha vissza olvasol, hosszan kitárgyalták. Azután jöhetnel a kontaktok, a vákumcsövek, a gyertyakábelek, a komresszió mérés. De remélhetőleg idáig már nem jutsz el. :D Remélem nem jutok el odáig :lol: A gyári GM gyertyákról azt mondta a helyi autósboltos srác, hogy mióta kínában (is) készül, nem olyan jó a minőségük. Ó a Denso-t javasolta. De ettől függetlenül hozatok vele GM-et, ha azt javasoljátok :lol: A gyertyakábelek okozhatják, hogy csak hidegen problémázik a motor?
Recommended Posts