cseke Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 és mért akarod eladni azt a szép autót??? mi lesz helyette? amugy hozzám 2 egri srác jár szervizeltetni pont az ilyen csalódások miatt :unsure: Szívem szerint nem adnám el, de sok pénzt felemészt! Főleg csak 3. autóként használható, pláne télen(a só megenné a vászontetőt, és az egész autót)! Amúgy hű maradok a márkához, az új autó egy Astra H Caravan 1.7cdti lesz! Ennek talán olcsóbb lesz a fenntartása, és nekem munkába járáshoz kell(Biatorbágyon dolgozom)! Te is szerelő vagy? Hol lehet elérni helyileg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 én nem szerelő vagyok.... nem is értek hozzá... csak osztom az észt :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 Akkor oszthatnál arról is, hogy az olajjáratok tisztitását hogyan is lehet csinálni? :unsure: Nekem egyre durvább a csattogás, már simán kell menni 2-3-4 km-t és/vagy 4-5-6 (vagy mégtöbb) percet egy kicsit elkussoljon :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 Mondtam hogy az olajpumpával kéne kezdeni... :unsure: Az olajjáratokat pl. Szuromi nagyon szépen újjá tudja varázsolni, hidrotőke pucolással/válogatással/cserével egyetemben. És ilyenkor érdemes átesni a hengerfej kisebb generálján is. És ez a hidrotőkék cseréje nélkül nem is nagy összeg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
cseke Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 Én ma megrendeltem az olajpumpát(20e Ft, egy kis kedvezménnyel), és valamelyik nap ki is lesz cserélve! Remélem ez megoldja a problémát... Amúgy nekem is néha kopog a hidrotőke, néha nem! Általában hideg indításkor kopog jobban, de most pár napja akkor nem csinálja! Mikor hogy! Meg van úgy, hogy rohangálok a kocsival, aztán valahol megállok, jár alapjáraton pár percig és el kezd kopogni... ...de ma pl ez se úgy volt, elmentem az Opel szalonba, a szervízbe, és ott meg se mukkant... ...bezzeg utána.... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 Én ma megrendeltem az olajpumpát(20e Ft, egy kis kedvezménnyel), és valamelyik nap ki is lesz cserélve! Remélem ez megoldja a problémát... őszintén remélem, hogy megoldódik a porblémád de félek egy olajpumpacserével nem úszod meg (bocs tényleg nem akarok vészmadárkodni) a calis topikban (talán a motoros részben) is ugyanezzel szivott egy srác Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Augusztus15, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2006 Akkor oszthatnál arról is, hogy az olajjáratok tisztitását hogyan is lehet csinálni? :unsure: Nekem egyre durvább a csattogás, már simán kell menni 2-3-4 km-t és/vagy 4-5-6 (vagy mégtöbb) percet egy kicsit elkussoljon :) na acsattogásról ne is beszéljünk, nekem 8 perc telik el a full hideg indítástól az utolsó hidrotőke elkussolásáig,na ez 1 indok az 1000 ből h mért vettem másik mocit(csak a hidrotőkék cseréje 60-80 pénz és ez még csak ht. akkor még nem nyúltak a hf-hez meg mint említett olajjártok tisztítása bla bla..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 na acsattogásról ne is beszéljünk, nekem 8 perc telik el a full hideg indítástól az utolsó hidrotőke elkussolásáig,na ez 1 indok az 1000 ből h mért vettem másik mocit(csak a hidrotőkék cseréje 60-80 pénz és ez még csak ht. akkor még nem nyúltak a hf-hez meg mint említett olajjártok tisztítása bla bla..... Az új moci is lehet HT-s. Szal az is lutri. De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Az új moci is lehet HT-s. Szal az is lutri. De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek. Miket nem mondol :unsure: Azt remélem tudod, hogy az Atyaúristent is ki kell majd cserézni ám! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Egyelőre jó a gép. Kopp, kopp, kopp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus18, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2006 Atyaúristent is ki kell majd cserézni ám! :D Nem is tudttam,hogy a tiétekben az is van! :unsure: Szal ezért imádkoztok annyit neki! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Augusztus23, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2006 Az új moci is lehet HT-s. Szal az is lutri. De ha enyémben is elkezd a moci nyűglődni, akkor én is valszeg' 2.0-ra upgrade-lek. Dinytől vettem és vkiben akkor benne megbízok, 2.0 16v-t már sajna nem tom upgrade-elni :unsure: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Augusztus23, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2006 Dinytől vettem és vkiben akkor benne megbízok, 2.0 16v-t már sajna nem tom upgrade-elni :unsure: :) :D Dehogynem, egy jó turbóval. :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus23, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2006 Dehogynem, egy jó turbóval. :D :lol: Minek :unsure: :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus23, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2006 Dehogynem, egy jó turbóval. :D :) Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus24, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2006 Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :D nincs az 1.5 másodperc :unsure: :) jó ha 1 megvan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus24, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2006 nincs az 1.5 másodperc :unsure: :) jó ha 1 megvan :lol: Arra gondoltam, hogy biztos van rendesen megcsinált turbó és az megy is valahogy... :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus24, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2006 Arra gondoltam, hogy biztos van rendesen megcsinált turbó és az megy is valahogy... :) :unsure: Volt is kint olyan,de nem ment 1másodpercel jobb időt és a végére a cooler is kilukadt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Augusztus24, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2006 Volt is kint olyan,de nem ment 1másodpercel jobb időt és a végére a cooler is kilukadt. Mondom én hogy királyság ez a turbó... :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Augusztus24, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2006 Mondom én hogy királyság ez a turbó... :unsure: Akarsz Te is egyet?Beszélhetek az Attival ha gondolod :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Augusztus24, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2006 Khm........ Motor téma!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sárgaGSI Elküldve Augusztus28, 2006 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2006 Ha negyed mérföldön megér neked 1.5 másodperc különbség 1 millió forintot, akkor tényleg lehet upgradelni. :wub: hacsak egymillió lenne......+standard szervice team, meg fix vagyonfizu...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2006 Tisztelt Cartársak! Lenne egy kérdésem: mitől lehet az, hogy az autó hidegen alig akar menni, rángat az első pár száz méteren, utána jó. Hidegen kell neki 8-10 főtengelyfordulat, hogy beinduljon, melegen 1 fordulat után már indul is. Kicseréltem a motorhőfok-jeladót (a kétvezetékest), de nem változott semmi. Most kijárattam egy adag Protecet is, az se segített. Kaptam olyan tippet, hogy a gyertyáktól is lehet, most Bosch van benne (ezekkel vettem az autót). Van valakinek valami tippje? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember30, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2006 Én a helyedben a gyertyákkal kezdeném, és a gyári GM -re cserélném. Ha vissza olvasol, hosszan kitárgyalták. Azután jöhetnel a kontaktok, a vákumcsövek, a gyertyakábelek, a komresszió mérés. De remélhetőleg idáig már nem jutsz el. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2006 Én a helyedben a gyertyákkal kezdeném, és a gyári GM -re cserélném. Ha vissza olvasol, hosszan kitárgyalták. Azután jöhetnel a kontaktok, a vákumcsövek, a gyertyakábelek, a komresszió mérés. De remélhetőleg idáig már nem jutsz el. :D Remélem nem jutok el odáig :lol: A gyári GM gyertyákról azt mondta a helyi autósboltos srác, hogy mióta kínában (is) készül, nem olyan jó a minőségük. Ó a Denso-t javasolta. De ettől függetlenül hozatok vele GM-et, ha azt javasoljátok :lol: A gyertyakábelek okozhatják, hogy csak hidegen problémázik a motor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts