Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Miután kikötötted a kartergázt, ki lett takarítva az alapjárati motor levegőjárata is?

Mert esetleg onnan még jöhetett ki sok dzsuva a szelepre...

Egyébként nem juthat vissza kipuffgáz a tiedben a szívósorba.

Patyolat volt, és ez nem is volt olyan régen. Talán az alapjárati belső részében maradt valami. Viszont ez korom. Apró finom fekete por. Az a levegőjárat amúgy is a szelep mögé visz, és a bemenő oldalán volt inkább.

És az alapjárati kúpos fején is volt egy kis olajos kosz meg a házában is a szokásos lerakódott mocsok. Ennyi meg nem maradhatott benne.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...

Lecseréltük a vezérlést az SI-n,Gates szíj,Dolz vízpumpa,SKF feszítőgörgő került bele.A hosszbordás szíjhoz való generátort is feltettük végre.(a konzolja hiányzott) Kiderült,hogy nem a főtengely szimmering ereszti az olajat,hanem a kartertömítés. :huh: Persze olajat nemrég cseréltem!A következő cseréig folyni fog..A váltótorony szimmeringet is megvettem,vmelyik nap kicserézem.(ott is folyik az olaj).Egyébként szokatlanul csendes lett a masina,mivel a régi vízpumpa hangoskodott... :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...
Urak nem lehet, hogy a termosztátom a halott? 95 fok fölé szökőévben talán ha félszer megy a mutató még dugóban is a körnéykén marad (vagy paraszthajszálnyit átlóg) Nem lehet, hogy állandóan nyitva van és emiatt nagyobb a fogyasztás?

Egyszerű az ellenőrzés: ha hosszú dugóban nem megy kicsivel 95 fölé, akkor nem a termosztát

roszz, hanem a műszer csal. :unsure:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Nemrég ki lett cserélve a motorban az összes hidrotőke(INA lett belerakva),

de ugyanolyan kopogós hangja maradt mint előtte!

Tehát valószínű valamelyik hibás!!??

Hogyan tudom kideríteni, hogy melyik a rossz??

Megvannak a régi hidrotőkék is, házi körülmények között ki lehet cserélni?

Vagy csak szerelő nyúlhat hozzá??

Az összes szerelő máshogy közelíti meg a problémát, nem tudom melyiknek higgyek....

Előre is köszi az infót!!

X18XE - 1.8i 16v '97

Link to comment
Megosztás:

Először is: ki csinálta a cserét?

Másodszor: a hengerfejben levő olajjárat át lett pucolva? Lett olajnyomás ellenőrizve?

Hidrotőke fészkeket is meg kellett volna mérni, nincs-e nagyon kikopva.

Jah, és milyen olajat használsz?

Mindentől függetlenül még lehet az is, hogy az új tőkék közül szar valamelyik.

Link to comment
Megosztás:

Ez mind jó kérdés!!

Nem tudom!

Elvileg ez egy rutinos öreg róka a szakmában itt Egerben! Megbízhatónak tűnt...

De ott hagytam nála egy zsák pénzt, úgy tűnik, a semmiért!

Ráadásul most szabin vannak, és nekem nagyon gyorsan rendbe kéne rakni az autót!

Amúgy ez a szerelő azt hajtja, hogy akkor nem is hidrotőke baja van, hanem olajpumpa!!!

De voltam már kb 5 másik szerelőnél, és az összes kizárja az olajpumpa hibát!

Mindenki a hidrotőkére gyanakszik....

most MobilS 10W-40 van benne!

Előtte Mobil1 5W-50 volt!

Link to comment
Megosztás:

Azért fizettem neki, mert nem értek eléggé az autókhoz(nem vagyok autószerelő), és elhittem neki amit mond!!!

Tele a tököm az összes egri szerelővel!!!

Már mindegyikben csalódtam legalább egyszer!

Az a baj, hogy ez a csávó csak szept 1-én kezd melózni újra,

nekem pedig addig már el kéne adnom az autót!

Na, mind1! Asszem ez már nem is ebbe a rovatba tartozik...

Köszi a segítséget!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.