Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Miután kikötötted a kartergázt, ki lett takarítva az alapjárati motor levegőjárata is?

Mert esetleg onnan még jöhetett ki sok dzsuva a szelepre...

Egyébként nem juthat vissza kipuffgáz a tiedben a szívósorba.

Elküldve
Miután kikötötted a kartergázt, ki lett takarítva az alapjárati motor levegőjárata is?

Mert esetleg onnan még jöhetett ki sok dzsuva a szelepre...

Egyébként nem juthat vissza kipuffgáz a tiedben a szívósorba.

Patyolat volt, és ez nem is volt olyan régen. Talán az alapjárati belső részében maradt valami. Viszont ez korom. Apró finom fekete por. Az a levegőjárat amúgy is a szelep mögé visz, és a bemenő oldalán volt inkább.

És az alapjárati kúpos fején is volt egy kis olajos kosz meg a házában is a szokásos lerakódott mocsok. Ennyi meg nem maradhatott benne.

Elküldve
Nekem felszívta az aktívszénszűrőből a szenet :huh:

Neked az OK??

Az is kizárva. :)

A szelep előtt csak a légszűrőtől érkezhet bármi. Többi nyílás lezárva.

Arra gondoltam még, hogy a a gumicsőből a mozgása okán leradírozódik egy kicsi. És azt véltem koromnak. :lol:

  • 1 month later...
Elküldve

Lecseréltük a vezérlést az SI-n,Gates szíj,Dolz vízpumpa,SKF feszítőgörgő került bele.A hosszbordás szíjhoz való generátort is feltettük végre.(a konzolja hiányzott) Kiderült,hogy nem a főtengely szimmering ereszti az olajat,hanem a kartertömítés. :huh: Persze olajat nemrég cseréltem!A következő cseréig folyni fog..A váltótorony szimmeringet is megvettem,vmelyik nap kicserézem.(ott is folyik az olaj).Egyébként szokatlanul csendes lett a masina,mivel a régi vízpumpa hangoskodott... :lol:

  • 3 weeks later...
Elküldve

Urak nem lehet, hogy a termosztátom a halott? 95 fok fölé szökőévben talán ha félszer megy a mutató még dugóban is a körnéykén marad (vagy paraszthajszálnyit átlóg) Nem lehet, hogy állandóan nyitva van és emiatt nagyobb a fogyasztás?

Elküldve
Urak nem lehet, hogy a termosztátom a halott? 95 fok fölé szökőévben talán ha félszer megy a mutató még dugóban is a körnéykén marad (vagy paraszthajszálnyit átlóg) Nem lehet, hogy állandóan nyitva van és emiatt nagyobb a fogyasztás?

Egyszerű az ellenőrzés: ha hosszú dugóban nem megy kicsivel 95 fölé, akkor nem a termosztát

roszz, hanem a műszer csal. :unsure:

Elküldve
Egyszerű az ellenőrzés: ha hosszú dugóban nem megy kicsivel 95 fölé, akkor nem a termosztát

roszz, hanem a műszer csal. :unsure:

fölémegy de nagyonkicsit

mibe kerülhet egy ilyen termosztát? ha nemvészes cserélem

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Nemrég ki lett cserélve a motorban az összes hidrotőke(INA lett belerakva),

de ugyanolyan kopogós hangja maradt mint előtte!

Tehát valószínű valamelyik hibás!!??

Hogyan tudom kideríteni, hogy melyik a rossz??

Megvannak a régi hidrotőkék is, házi körülmények között ki lehet cserélni?

Vagy csak szerelő nyúlhat hozzá??

Az összes szerelő máshogy közelíti meg a problémát, nem tudom melyiknek higgyek....

Előre is köszi az infót!!

X18XE - 1.8i 16v '97

Elküldve

Először is: ki csinálta a cserét?

Másodszor: a hengerfejben levő olajjárat át lett pucolva? Lett olajnyomás ellenőrizve?

Hidrotőke fészkeket is meg kellett volna mérni, nincs-e nagyon kikopva.

Jah, és milyen olajat használsz?

Mindentől függetlenül még lehet az is, hogy az új tőkék közül szar valamelyik.

Elküldve

Ez mind jó kérdés!!

Nem tudom!

Elvileg ez egy rutinos öreg róka a szakmában itt Egerben! Megbízhatónak tűnt...

De ott hagytam nála egy zsák pénzt, úgy tűnik, a semmiért!

Ráadásul most szabin vannak, és nekem nagyon gyorsan rendbe kéne rakni az autót!

Amúgy ez a szerelő azt hajtja, hogy akkor nem is hidrotőke baja van, hanem olajpumpa!!!

De voltam már kb 5 másik szerelőnél, és az összes kizárja az olajpumpa hibát!

Mindenki a hidrotőkére gyanakszik....

most MobilS 10W-40 van benne!

Előtte Mobil1 5W-50 volt!

Elküldve

Az olaj most jó van benne (10W40 kell bele, és a Mobil1 nem rossz olaj).

Úgyhogy nem azzal van összefüggésben valószínűleg. Kell mérni egy olajnyomást rajta.

Elküldve
Szóval, mit javasolsz?

Vigyem vissza oda, ahol csinálták, hogy csinálják meg rendesen?

Mondjuk ez lenne a legkézenfekvőbb... övék a felelősség...

Elküldve

jah, ezért is kérdeztem, ki lett-e pucolva a hengerfejben az olajjárat... de asszem erre választ

már csak akkor kapunk, ha ez az öreg szaki elnyaralta a bezsebelt sok melódíjat. :unsure:

Elküldve

én ha elvinném az autómat egy szakihoz, és nem lett jó, sőt semmi változás nem lenne, én üvöltenék, nemhogy fizetnék neki....

nem értem ....... mé fizetté neki???

Elküldve

Azért fizettem neki, mert nem értek eléggé az autókhoz(nem vagyok autószerelő), és elhittem neki amit mond!!!

Tele a tököm az összes egri szerelővel!!!

Már mindegyikben csalódtam legalább egyszer!

Az a baj, hogy ez a csávó csak szept 1-én kezd melózni újra,

nekem pedig addig már el kéne adnom az autót!

Na, mind1! Asszem ez már nem is ebbe a rovatba tartozik...

Köszi a segítséget!!

Elküldve

és mért akarod eladni azt a szép autót??? mi lesz helyette?

amugy hozzám 2 egri srác jár szervizeltetni pont az ilyen csalódások miatt :unsure:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.