Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

jah, persze

nekem elég

nem száguldozni akarok, csak a mozgás szabadságra vágyom, kell egy eszköz amivel eljutok helyekre, kirándulás, stb.

havi 25nél többét nem akarnék rá költeni üzemanyga, szerviz, biztosítások összeségében.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Csak erdeklodeskeppen:

Ha veszek kinn egy GSI-t (hugyert-sz@rert), akkor a regisztracios ado befizetese nelkul behozhatom, de nem helyezhetem forgalomba. Es mi van, ha szetszedem es alkatreszkent eladogatom? (Illetve kiszedem belole, amire nekem szukdegem van?)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Csak erdeklodeskeppen:

Ha veszek kinn egy GSI-t (hugyert-sz@rert), akkor a regisztracios ado befizetese nelkul behozhatom, de nem helyezhetem forgalomba. Es mi van, ha szetszedem es alkatreszkent eladogatom? (Illetve kiszedem belole, amire nekem szukdegem van?)

Régi szép EU előtti időkben kellett egy bontóstól szándéknyilatkozat, hogy a veszélyes hulladéknak számító alkatrészeket majd ő kezelgeti...

Tudja azt vki, hogy pl. kompletten (nem forgalombahelyezésre) hazahozott verdából származó motor átpakolásához milyen papírok kellenek? (új eredetvizsga, új műszaki vizsga, és ...)

Link to comment
Megosztás:

Ha már így beszélgetünk, csak egy jó tanács:

SOHA NE SZERELJETEK MŰSZERFALAT ÚGY, HOGY AZ AKSIRÓL NEM VESZITEK LE A SARUT!!!

Én most Vasárnap futottam bele és 25 ezrem bánta a dolgot! :-(((

(Generátor+feszültségszabályzó javítás)

Link to comment
Megosztás:

Ha már így beszélgetünk, csak egy jó tanács:

SOHA NE SZERELJETEK MŰSZERFALAT ÚGY, HOGY AZ AKSIRÓL NEM VESZITEK LE A SARUT!!!

Én most Vasárnap futottam bele és 25 ezrem bánta a dolgot! :-(((

(Generátor+feszültségszabályzó javítás)

Bocsi, de az ótón semmit ne szerelj anélkül, hogy a testkákelt (a barnát) le ne szednéd. Csak kikapcsolt gyújtásnál lehet lekötni a kábelt :idea: egyébként tönkremehet az elektronika. Ezt ötezerért megmondtam volna :) :D :wink:

Link to comment
Megosztás:

A környezetvédelmi besorolás a forgalmiban van az én dízelem EURO 2-es és négyes a besorolása. Szerintem az ecotec az Euro 3-as (logikusan 5-ös, nézzetek bele a forgalmiba lécci) és a most a H Astrával hozzánk kerülő Twinport motorok (kint már régebben kapható, kipufogógáz visszavezetéses ecotec) az Euro 4-esek.

De nem értek igazán a benyás mocikhoz, a sűrűbb kőolajszörpit itatom a járgánnyal.

Csövi.

Link to comment
Megosztás:

Abban biztos vagyok hogy környezetvédelmi termékdíj már nincs!

Eric- Eleresztenek németországban egy kocsival amire először fizetsz egy rendszámot, majd kötsz egy kétnapos biztosítást mert anélkül úgy megbüntetnek hogy még az unokád is az autobahnpolizeinak fog dolgozni, megtankolsz és egy teljesen ismertlen országban elindulsz hazafelé. Nagyszerűen hangzik.

Nem elkeseríteni akarlak(bár lassan sikerül), csak gondolkozz! :idea:

Utána a magyar határon jelentkezel belépésre és szembesülsz a magyar vendégszeretettel ez kb. 3 űrlap és némi kp. kapsz E rendszámot majd mehetsz a Mozaikba vizsgára, majd eredetvizsga, X. számú vámhivatal ahol befizeted a regisztrációs adót majd kötsz egy biztosítást, okmányiroda, és máris a tied a kocsi. Gyere mégegyszer :wink:

Az 1,4 SE szerintem euro 2 szerintem 4-es besorolás mint az enyém.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.