Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azért mert szegény ország vagyunk, és csak a gagyira telik.

Tudod itt sokminden nem azért népszerű, mert olyan frankón meg

van csinálva, hanem mert nagyon olcsó... :wink:

Az Opel sem felsőkategóriás, de azért a viszonylag szerény ára mellé

kapsz minőséget, biztonságot, és mellesleg arcpirítóan olcsóak hozzá

az alkatrészek.

Elküldve

persze, ezzel tisztában vagyok, sőt, ékes pédája és bizonyítéka is:)

ezért nézegetek eleve ilyen autókat...

szeretnék 645Ci bmw-t, de ha nem telik rá...:)

ezért olyan kell, ami a lehető legolcsóbban eljuttat A pontból B-be, ha lehet viszonylag kényelmesen és biztonságosan, és műszaki elakadások nélkül amennyiben lehet.

Havi 500-1000 km-t mennénk csak, xal nem lehettetlen remélem.

Elküldve

Az Astra F egy -főleg a kategóriájában- biztonságos autó. S nem csak elölről, mivel szériában dupla acélcső merevítés van az ajtókban. Szal ha ez is szempont akkor a kérdés nem kérdés: Astra :) . A suzuki lehet, hogy kevesebbet kajol valamivel, de hát ugye könnyebb is... nincs benne annyi anyag... szal nem annyira biztonságos.

Elküldve

Na dehogy ne csak Offoljak, meg mivel olyan rendes vok :) , kimentem a kézikönyvért: Szal itt vannak a hivatalos fogyi adatok: Város / 90 /120 :

X14NZ: 8.6 / 5.4 / 6.9

C14SE: 9.1 / 5.5 / 7.1

X14XE: 8.8 / 5.2 / 6.8

Az új szabvány szerint: Városi / Nem városi / Általános:

X14NZ: 10.5 / 6.1 / 7.7

X14XE: 11.1 / 5.8 / 7.8

Ez valami elég durva városi sport üzemmód lehet, 11 lityit beleverni egy 1.4-be no de mind1. A fogyasztás úgyis nagyban függ a motor állapotától, szal inkább arra törekedj, hogy jó állapotú gépet vegyél. Vigyél magaddal szerelőt !! - mindenki azt teszi aki nem ért hozzá fullra. S ne kapkodd el, van sok, lehet válogatni. Saját fogyasztást én pl. egy két napja linkeltem be v.melyik topicba: nézz szét.

Elküldve

nem

gondolj csak bele -> sokkal erősebb/nyomatékosabb ugyanakkora kasztnihoz

sztem a miénk többet eszik mint az SE moci...sőt sztem egy c16nz-nél is többet eszünk

Bocs Red, de tapasztalataim alapján többet kajol az 1.6-os, pár ismerősömnek olyan van. Alig 15LE a különbség (C14NZ/C16NZ), de ~1 lityi nyállal több csúszik! Én megelégedtem az 1.4-el, ez is megy 160 felett.

Elküldve
Havi 500-1000 km-t mennénk csak, xal nem lehettetlen remélem.

Látom nagyon okosan mérlegelve a futásteljesítményt :) a Diesel kiesett :wink:

Okos gondolat!!

Szerintem, neked egy 1,4SE már sportkocsi lenne a Dákó után a 16V ecotekben pedig egy hónapig nem térnél magadhoz.

Én 1,3 Wartyogón tanultam vezertni, aztán vett a család egy 1,3 Skoda Felicia kombit és majd elsültem az első kilométereken, pedig ezt(Skodát) a 68le diesel Opel kenterbe veri mind motorban mind futóműben mind kényelemben!

Elküldve

Eric!

Nem meggyőzni akarlak, de amikor vki azt mondta, hogy az Astra futóművek vannak kitalálva ezekre az utakra én sem hittem el. Ma már hívő vagyok :twisted:

Belső tere 1,5x akkora, mint a szuziké.

Motorilag SE (vagy Si) a jó megoldás neked, a világ végéig elmegy... 8)

Elküldve

hát igen :)

amihez nem értek azt megkérdezem :D

ha az van, hogy 10ezer alatt nem érdemes dízelt akkor nem sokat kell gondolkodnom...

én havi 500, max 1000km-et fogom használni, az össz olyan 7500 km körül lesz.

Azért a Dacián kivül vezettem pár rendes autót is... fél évig vezettem egy suzukit, dolgoztam Ford transit-on, a szolgálati autóm fiat punto... :D

A csúcs meg tegnap volt, kipróbáltunk egy alfa romeo 166 3000cm3, V6ost az M7esen...

238at ment óra szerint

de felmérve anyagi lehetőségeinket és igyényeinket az astra pont jó lenne :D

Elküldve

nincs, a cégnél a flotta felelős azt ajánlotta keressek egy kereskedőt aki behoz autókat, és csatlakozzak hozzá, persze fizetni kéne neki.

Állítolag olyan 50KHuf-ért vállalja, hogy elvisz, és ott rendezi a papírokat egy kereskedő. Konkrét személyt nem ismerek.

Elküldve
nincs, a cégnél a flotta felelős azt ajánlotta keressek egy kereskedőt aki behoz autókat, és csatlakozzak hozzá, persze fizetni kéne neki.

Állítolag olyan 50KHuf-ért vállalja, hogy elvisz, és ott rendezi a papírokat egy kereskedő. Konkrét személyt nem ismerek.

Ennek azért nézz utána komolyabban, mert vannak még egyéb költségek is!

Elküldve

xal, amit felvázolt, 50ezer a kereskedőnek/kiút,kinti papírok, hazaút, 50ezer forgalomba helyezés, kötelező műszaki vizsga, regisztrációs díj(ami nem tudom mennyi ennek a tipusnak, a cm3 miatt) biztosítás...

Elküldve
nincs, a cégnél a flotta felelős azt ajánlotta keressek egy kereskedőt aki behoz autókat, és csatlakozzak hozzá, persze fizetni kéne neki.

Állítolag olyan 50KHuf-ért vállalja, hogy elvisz, és ott rendezi a papírokat egy kereskedő. Konkrét személyt nem ismerek.

?????? Egy sima magyar átírás eredetvizsga, Mozaikozás(csempézés :) ) 80ezer, a behozatal kicsit szerintem több, becsületes haszonnal dolgoznak a kupecek.

A haver hozatott magának Audit úgy hogy neten kinézte ráküldte a rokonait, ők élőben lecsekkolták, aztán valami Tatai cég trailerrel behozta és mint első tulaj a nevére adták át a kocsit egy héten belül. Szerinted ez 50e :?: ne röhögtess. Meg tudom kérdezni hétvégén a cég telefonszámát lehet náluk érdeklődni.

Nekem a legnagyobb élményem egy Lancia Thema volt a motortérben Ferrari motorral(limitált széria) kettesben ment erölködés nélkül 120-130-at, és nem mertünk feljebb váltani(mert ahogy az a 130 kijött belőle :twisted: ) igaz városban próbálgattuk.

Elküldve

nem tudom, nem saját tapasztalatom az 50 ezres...

de, reálisnak tűnik, hisz annyit tesz, hogy elvisz a kabinban, magyarán potyautasként, ott az általam kiszemelt autót lebeszéli, adásvételi, stb , de ezt emúgy is csinálná a sajátjaira...

onnantól kezdve meg minden költség az enyém, tankolás, pályadíj stb, jövök ahogy tudok a verdámmal

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.