Silver79 Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Esetleg alapjárati motor? Az is ki lett szépen puccolva a fojtószelepházzal együtt :blink: http://www.kep.tar.hu/silver79/50259926#2
szauter74 Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Az is ki lett szépen puccolva a fojtószelepházzal együtt :blink: http://www.kep.tar.hu/silver79/50259926#2 Gyújtás, levegő, kartergáz, alapjárati, stb. motoron kívüli nálam is ki lett pucolva, le lett ellenőrizve. Mégis hasonló problémám volt. Mikor már megint leállt elmentem a szerelőhöz. Szétszedte a motort. Viszont csak a szelepekre volt túl sok dzsuva rátapadva, mek egy nagy adag korom. Ezért nem zárt mindegyik rendesen. Protec volt már? Én kipróbálnám.
Silver79 Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Protec volt már? Én kipróbálnám. .....Protecet kihajtottam belőle egy flakonnal. Gyertyakábelcserét kellene még kipróbálni. De nekem is az a furcsa hogy nem egyből dadog hanem az elején tök jó és 5-10mp után megy bele egy dadogás :blink:
Madthomas Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Hi ! Elöször is szeretném megköszönni mindenkinek a segítségét!!Bejött amit javasoltatok!!/Alapjárati mocit kiszedtem és már nem áll le!/DE most abban szeretném kérni a segítségetek,hogy hogyan lehetne az alapjáratomon kicsit feljebb állítani mert naon alacsony.....Itt is van valami csavar mint a karburátoros autóknál?? 1.4 8v c14nz
opel16v Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Nem lehet rajta állítani. Normálisan üzemmelegen 850 körül kell lennie, de a 800 sem vészes.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 hogyan lehetne az alapjáratomon kicsit feljebb állítani mert naon alacsony..... Nem lehet inkább eddig volt magas (ezt megszoktad) és most normális?
FPepe Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Nekem melegen néha 780-820-ra is leesik a BC szerint, de semmi gondot nem jelent. Állítani az ECU programozásával lehetne, Tech műszerrel.
ZAG Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Mivel utána gyakorlatilag tünetmentes a gép! :blink: Mondjuk azt nem mondta ZAG, hogy volt-e v.mi kergetőzős, nagyonpörgetős játék, mert állítólag ez a motor ilyenkor így csinál utána. Hebeg-habog, egyenetlenül jár.Ez van. Probáltam autópályás 160-nal ,Tatabánya-Kecskemét,oda-vissza,de normális hajtásnál is ilyen.Nincs rajta direktszürő sem,semmi extra. Amúgy a Protec-et hol kapni Kecsón,mennyibe fáj 1 flaska,és mi a pontos neve??
warwolf Elküldve Április12, 2006 Elküldve Április12, 2006 Probáltam autópályás 160-nal ,Tatabánya-Kecskemét,oda-vissza,de normális hajtásnál is ilyen.Nincs rajta direktszürő sem,semmi extra. Amúgy a Protec-et hol kapni Kecsón,mennyibe fáj 1 flaska,és mi a pontos neve?? Kiss és tsa kft a Mindszenti végén, a Forrtuna oldalában :blink: 2700ft, kedvezménnyel.De gondolom ilyesmid van náluk. B)
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április13, 2006 Elküldve Április13, 2006 Amúgy a Protec-et hol kapni Kecsón,mennyibe fáj 1 flaska,és mi a pontos neve?? Szinte minden opel márkakereskedésben kapható. Én fél éve vettem 2450ft-ért Fehérváron.
Emi2 Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Sziasztok! c14NZ 93-as a mocim. Mióta megvettem egy rakás szenvedés az élet :blink: Nemrég volt behúzómágnes csere, meg miegymás. Most hogy újra ilyen szép meleg idő van, megjöttek a gondok. (télen minden rendben volt, semmi gond nem volt vele) Meleg motornál nem indúl (önindító dolgozik, persze csak a behúzómágnes csere után), és rángat amikor kedve tartja. Érdekes hideg időben semmi gond. Szerelők már a fél autót kicserélték és semmi javulás. Lassan már kezdem megunni a dolgot. Tudtok valami ötletet így látatlanban??
leslie Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Szaxervíz néha csak látszólag drágább... :blink:
redline Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 ugye a c20xe-ben 16db hidrotőke van? :blink: amikor szettről beszélnek a 16db-os csomagról van szó? B)
Atommanó Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Elvileg 8 db-os csomagolásban lehet kapni, szal meg kell kérdezni pontosan!
Udi Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Sziasztok! c14NZ 93-as a mocim. Mióta megvettem egy rakás szenvedés az élet :blink: Nemrég volt behúzómágnes csere, meg miegymás. Most hogy újra ilyen szép meleg idő van, megjöttek a gondok. (télen minden rendben volt, semmi gond nem volt vele) Meleg motornál nem indúl (önindító dolgozik, persze csak a behúzómágnes csere után), és rángat amikor kedve tartja. Érdekes hideg időben semmi gond. Szerelők már a fél autót kicserélték és semmi javulás. Lassan már kezdem megunni a dolgot. Tudtok valami ötletet így látatlanban?? Szia Sorstárs!!! Enyémre is sokat kellett költeni...pedig ha megtalálták volna elsőre a hibát akkor jobban jártam volna. Egy dolgot kellene megtenned amikor nem akar beindulni a biztitáblánal van egy ECU diagnosztikai csatlakozó...abban az A+B érinketzőt kellene rövidre zárni és úgy indítozni. (Erről majd küldök képet, hogy mit kell összezárni.) Persze az is sokat segítene ha leírnád eddig miket cseréltek benne. Rángatásnak több oka lehet, de legtöbbször gyújtásnál, vagy üzemanyag ellátásnál szokott hiba lenni. B)
Atommanó Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Elvileg 8 db-os csomagolásban lehet kapni, szal meg kell kérdezni pontosan! Ja és igen 16 DB... :D De Redi ugye ezt nem Te kérdezted???? :blink: csak valamelyik kollegád odaült a gépedhez és gyorsan begépelt valamit...nyugtass meg... B)
redline Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Ja és igen 16 DB... ;) De Redi ugye ezt nem Te kérdezted???? :blink: csak valamelyik kollegád odaült a gépedhez és gyorsan begépelt valamit...nyugtass meg... B) jaja egy gonosz szemuveges kisköcsög volt az amelyik www nélkül akart regelni :D :D
Atommanó Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Akkor mond meg neki, hogy várjon míg az ebayon lesz fennt, mert ott 45 körül hazával együtt megvolt a 2 pack... B) Tessék itt van pl: c20xe hidrotőke De ez csak 8 db, tehát kettőt kell venni mint már mondtam... az pikk pakk 70 alatt itthon van... :blink: Huh...felment az ára...akkor meg cseck a CSergő, mert ott sem mondtak rá túl rossz árat... :D
Laci4 Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 (edited) Sziasztok! c14NZ 93-as a mocim. Mióta megvettem egy rakás szenvedés az élet :blink: Nemrég volt behúzómágnes csere, meg miegymás. Most hogy újra ilyen szép meleg idő van, megjöttek a gondok. (télen minden rendben volt, semmi gond nem volt vele) Meleg motornál nem indúl (önindító dolgozik, persze csak a behúzómágnes csere után), és rángat amikor kedve tartja. Érdekes hideg időben semmi gond. Szerelők már a fél autót kicserélték és semmi javulás. Lassan már kezdem megunni a dolgot. Tudtok valami ötletet így látatlanban?? Gyertyakábelek? esetleg hőmérséklet jeladó? Módosítva Április18, 2006 : Laci4
Blitz Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Akkor mond meg neki, hogy várjon míg az ebayon lesz fennt, mert ott 45 körül hazával együtt megvolt a 2 pack... B) Tessék itt van pl: c20xe hidrotőke De ez csak 8 db, tehát kettőt kell venni mint már mondtam... az pikk pakk 70 alatt itthon van... :blink: Huh...felment az ára...akkor meg cseck a CSergő, mert ott sem mondtak rá túl rossz árat... :D Nálam 65 lenne a 16db Vigyázat, motorszám szerint 2 féle lehet !
Atommanó Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Hát ezt a mociszámfüggőséget még nem is hallottam...dehát akkor a hengerfejeket sem lehetne csak úgy cserélgetni... B) , akkor azért lehet, hogy ugyan az, csak cikkszámot váltottak valamiért???? Ez érdekes... Na és a 65 is jobb már mint a 70... :D akkor én még nagyon tutko áron vettem...bizti akkor borult a kamion... :blink:
FPepe Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Sziasztok! c14NZ 93-as a mocim. Mióta megvettem egy rakás szenvedés az élet :blink: ... Meleg motornál nem indúl (önindító dolgozik, persze csak a behúzómágnes csere után), és rángat amikor kedve tartja. Azt nézd még meg, hogy amikor nem akar indulni az autó, akkor a műszerfalon a sárga színű motorkontroll lámpa világít-e a gyújtás ráadásakor? Ha nem, arra még lenne egy tippem, mi lehet.
Blitz Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Hát ezt a mociszámfüggőséget még nem is hallottam...dehát akkor a hengerfejeket sem lehetne csak úgy cserélgetni... B) , akkor azért lehet, hogy ugyan az, csak cikkszámot váltottak valamiért???? Ez érdekes... Na és a 65 is jobb már mint a 70... :D akkor én még nagyon tutko áron vettem...bizti akkor borult a kamion... :blink: A katalógusom 14137011 motorszámnál cikkszámot vált. Biztos van valami különbség.
Emi2 Elküldve Április18, 2006 Elküldve Április18, 2006 Azt nézd még meg, hogy amikor nem akar indulni az autó, akkor a műszerfalon a sárga színű motorkontroll lámpa világít-e a gyújtás ráadásakor? Ha nem, arra még lenne egy tippem, mi lehet. Nem világít
Recommended Posts