Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha jól emlékszem,mikor megvetted,cseréltetted a vezérlést.Utána kezdte csak a dadogást?

Igen jól emlékszel.

Az a baj hogy előtte nem sokat használtam.De emlékeim szerint nem csinálta a cere előtt :)

Elküldve
Igen jól emlékszel.

Az a baj hogy előtte nem sokat használtam.De emlékeim szerint nem csinálta a cere előtt :)

Nincs más hátra,akkor vissza kell vinni.
Elküldve
Nincs más hátra,akkor vissza kell vinni.

Az lesz ;)

Csak az a szervíz ide 130km-re van ;)

És majd csak jövő hétvégén megyek legközelebb szüleimhez. :)

Elküldve
De itt nem SE-ről van szó?

Az csak elírás volt szerintem. :)

És ha tényleg a vezérlés csere után jelntkezett a probléma, akkor vidd vissza! Még a végén igazam lesz, hogy gyanús a szerelő! ;)

Elküldve
Az csak elírás volt szerintem. :)

És ha tényleg a vezérlés csere után jelntkezett a probléma, akkor vidd vissza! Még a végén igazam lesz, hogy gyanús a szerelő! ;)

"Gyanus a szerelő" alatt pontosan mit értesz?

Elküldve
"Gyanus a szerelő" alatt pontosan mit értesz?

Én igazából elgondolkoznék, hogy biztos jól dolgozik-e?

Ha tényleg azóta van a "dadogás", akkor csinálja meg! Persze ingyen és bérmentve!

Elküldve
Én igazából elgondolkoznék, hogy biztos jól dolgozik-e?

Ha tényleg azóta van a "dadogás", akkor csinálja meg! Persze ingyen és bérmentve!

Vidéken olcsók a szervízek :)

Sacc/kb szted mennyiért csinálta meg a

-vezérlés cserét (szíj,pumpa,feszítő)

-Szűrők cseréjét(pollen,lég,olaj,üzemanyag)

-olajcserét

Elküldve

Halihó mindenkinek!

Akinek van ötlete, hogy a GSi-m ( 2.0 16V 1993.12.31. ) miért csinálja azt amit mindjárt leírok, az küldje el e-mailben az ötletét a gombitomi@vipmail.hu-ra. ( előre is köszönöm neki )

Nos az Astrám egy olyat csinál, hogy amikor odakint rohadt hideg van, akkor olyat csinál inításkor, mintha a szelepek ki akarnának esni a helyükről. Ugyanakkor amint egy 300-500 métert megyek az autóval, abbamarad ez a szelephang ( feltéve hogy az csinálja ). Viszont nem attól függ, hogy az motor hőfoka milyen, hanem a kinti hőfoktól.

Ugyanis ha mondjuk csak -5 van, akkor 1-2 másodpercig csinálja és utána elhallgat.

De ha van mondjuk -15, akkor több idő kell neki.

Nos ebben a dologban kérem segítségeteket!

Előre is köszi a tippeket!

Elküldve
Vidéken olcsók a szervízek :)

Sacc/kb szted mennyiért csinálta meg a

-vezérlés cserét (szíj,pumpa,feszítő)

-Szűrők cseréjét(pollen,lég,olaj,üzemanyag)

-olajcserét

Passz! De ha azt nézzük, hogy miként rakta össze, akkor drága is lehet! ;)

Halihó mindenkinek!

Akinek van ötlete, hogy a GSi-m ( 2.0 16V 1993.12.31. ) miért csinálja azt amit mindjárt leírok, az küldje el e-mailben az ötletét a gombitomi@vipmail.hu-ra. ( előre is köszönöm neki )

Nos az Astrám egy olyat csinál, hogy amikor odakint rohadt hideg van, akkor olyat csinál inításkor, mintha a szelepek ki akarnának esni a helyükről. Ugyanakkor amint egy 300-500 métert megyek az autóval, abbamarad ez a szelephang ( feltéve hogy az csinálja ). Viszont nem attól függ, hogy az motor hőfoka milyen, hanem a kinti hőfoktól.

Ugyanis ha mondjuk csak -5 van, akkor 1-2 másodpercig csinálja és utána elhallgat.

De ha van mondjuk -15, akkor több idő kell neki.

Nos ebben a dologban kérem segítségeteket!

Előre is köszi a tippeket!

Valószínüleg a hidrotőkék "csörögnek"! Ezt okozhatja nem megfelelő olaj, de lehet akár a hidrotőkék állapota is a bűnös! Első körben meg kéne vizsgálni az olajat, hogy milyen. ;)

Elküldve
Halihó mindenkinek!

Akinek van ötlete, hogy a GSi-m ( 2.0 16V 1993.12.31. ) miért csinálja azt amit mindjárt leírok, az küldje el e-mailben az ötletét a gombitomi@vipmail.hu-ra. ( előre is köszönöm neki )

Nos az Astrám egy olyat csinál, hogy amikor odakint rohadt hideg van, akkor olyat csinál inításkor, mintha a szelepek ki akarnának esni a helyükről. Ugyanakkor amint egy 300-500 métert megyek az autóval, abbamarad ez a szelephang ( feltéve hogy az csinálja ). Viszont nem attól függ, hogy az motor hőfoka milyen, hanem a kinti hőfoktól.

Ugyanis ha mondjuk csak -5 van, akkor 1-2 másodpercig csinálja és utána elhallgat.

De ha van mondjuk -15, akkor több idő kell neki.

Nos ebben a dologban kérem segítségeteket!

Előre is köszi a tippeket!

Valószínű a hidrotőkéid szólnak,de az olaj se lehet a legjobb...Már megelőztek.. ;) :) ;)
Elküldve
Passz! De ha azt nézzük, hogy miként rakta össze, akkor drága is lehet! ;)

Remélem nem lesz drága ;)

Amúgy 3000Ft volt ;) Mivel én barom otthon hagytam az olajamat 130km-re így olajat is ott vettem valvoline dura 2100Ft/L így 11000ft se lett volna ha nem adok borravalót :)

Elküldve

Sziasztok!

A kérdésem az lenne, hogy mivel lehet elérni az autóban ,hogy a sárga szervízlámpa világítson?

A kérdés azért merült föl, mert komoly fogyiproblémával kűzdve a szerelők is, meg és is baszogatom az autót( csatlakozószéthúzások, kontaktisztítás...), de semmilyen módon nem sikerült kicsiholni a gépből, hogy világítson a sárgalámpám. Félreértés ne essék, nem vagyok szadista barom, nem rombolni akarok, de van egy aggályom.

Gondoltam arra is, hogy mivel kb. fél éve vettem a gépet, valamelyik visszajelzőlámpámra(olajnyomás, töltés, légzsák) rákötötték a sárgát, így ráadott gyújtinál világít, járó motornál elalszik, és ily módon jótékonyan leplezi a problémákat, hiszen nem a funkciójának megfelelően működik. Mert lehet, hogy már a megvételkor is volt vele gond(???)

Mivel a műszerfalamban kiégett a bal oldalán a világítás, úgyhogy rövidesen szétszedem, és úgyis kiderül.

A gyanúm azért merült fel, mert a (meleg motoron)széthúzott lamdaszonda-csatlakozóra, és az alapjárati moci csatlakozó széthúzásra sem reagált.

Előre is köszi a segítséget.

Karesz

Elküldve

De megteheted azt is, hogy megpróbálod a hibakódokat kivillogtatni, arra tuti kell reagálnia. Összezárod a megfelelő kapcsokat a szervízcsatin, ráadod a gyújtást, és sasolod a lámpát. Ha erre sem világít, akkor lehet valami geb@sz vele. A csatlakozó bekötéséről volt már soxor szó itt, pár oldallal előrébb is van link egy ezzel foglalkozó oldalhoz, így most nem írom ide.

Elküldve
De megteheted azt is, hogy megpróbálod a hibakódokat kivillogtatni, arra tuti kell reagálnia. Összezárod a megfelelő kapcsokat a szervízcsatin, ráadod a gyújtást, és sasolod a lámpát. Ha erre sem világít, akkor lehet valami geb@sz vele. A csatlakozó bekötéséről volt már soxor szó itt, pár oldallal előrébb is van link egy ezzel foglalkozó oldalhoz, így most nem írom ide.

Jaja mert ha nem villog akkor helytálló a félelme.Ha meg elkezdi a 12-es kódott akkor nem ott van a bibi :)

Elküldve
De megteheted azt is, hogy megpróbálod a hibakódokat kivillogtatni, arra tuti kell reagálnia. Összezárod a megfelelő kapcsokat a szervízcsatin, ráadod a gyújtást, és sasolod a lámpát. Ha erre sem világít, akkor lehet valami geb@sz vele. A csatlakozó bekötéséről volt már soxor szó itt, pár oldallal előrébb is van link egy ezzel foglalkozó oldalhoz, így most nem írom ide.

Köszi!

Holnap megpróbálom kivillogtatni. Aztán, ha semmire nem reagál, akkor sajna valamire rá van kötve, hogy induláskor elaludjon és akkor semmi köze a computerhez.

Majd meglátjuk.

Én a gyujtás-ráadáson kívül még sohasem láttam világítani. Ha semmi problámám nem lenne a géppel , akkor nem érdekelne, hogy enm viágít, de mindenesetre GYANÚS!

Amire biztos meg kell szólalnia és rögtön, mert ezt már tapasztaltam: MAP-szenzor, ETC-szenzor. Ezekről aránylag egyszerű is lehúzni a csatit.

Szia!

MAP és ETC szenzor van a C14NZ-ben?

Ha van, akkor melyik az?

Előre kösz.

Karesz

Elküldve
MAP és ETC szenzor van a C14NZ-ben?

Ha van, akkor melyik az?

Előre kösz.

Karesz

Sztem ne erölködj ezekkel a villogtatás a leg egyszerűbb és legtisztább megoldás :)

Elküldve

Holnap megvillogtatom, aztán kiderül.

Írok majd a fejleményekről.

Meghát lehet, hogy benézek úgyis a műszerfalamba,a tankműszer izzója miatt, aztán ránézek, hogy nincs-e

valami trükközés a nyákon.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.