Tápiószecső Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 És miért van ott 3 vezeték? Egy előre, egy vissza, és a harmadik? Ha csövekre gondolsz, akkor azt hiszem a 3-dik a szellőző csöve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Február26, 2006 Megoszt Elküldve Február26, 2006 Ha csövekre gondolsz, akkor azt hiszem a 3-dik a szellőző csöve. Tényleg! Thx! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Sziasztok! Még folyamatosan küszködök a fogyiproblémámmal. A napokban jártam zöldkártya ügyben szerelőnél, és megcsinálta rendesen a nyüstölős mérést. Majdnem fölszállt a gép. Az eredmény az, hogy a CO-m 2-3percenként változik a 0 és a (brutális)1.8% KÖZÖTT, természetesen melegen. Nyilván a jó eredménynél lett mérve, de aggaszt a dolog. A szerelősrác szerint( akinek ugyanilyen gépe van) a lambdaszonda szokott ilyet csinálni. Vélemény??? Milyen lambda szonda van benne? Lusta lehet a régi gyári is de az új utángyártott is. Hibakód nincs? Nekem mikor kezdett megfáradni a lambda akkor dobálta folyton a túl szegény, túl dús keverék hibakódokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
the_fly Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Üdv mindenkinek! szerintetek mennyibe kerülhet egy '92-es Astra Caravan 1.6i motor generálja? előre is köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Ha minden pöpecül és jó alkatrészekkel van megcsinálva, akkor akár 150-200 is. :blink: De utána vadi zsír a motor. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Üdv mindenkinek! szerintetek mennyibe kerülhet egy '92-es Astra Caravan 1.6i motor generálja? előre is köszi Mit értesz generál alatt nekem c16se-re kb 200at mondtak.De nem mindegymit kell generálozni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
the_fly Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Ha minden pöpecül és jó alkatrészekkel van megcsinálva, akkor akár 150-200 is. ;) De utána vadi zsír a motor. :blink: ...és hol az a szerelõ aki ezt pöpecül és jó alkatrészekkel meg is tudja csinálni? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 ...és hol az a szerelõ aki ezt pöpecül és jó alkatrészekkel meg is tudja csinálni? :rolleyes: Nézelődni kell, olvasgatni a fórumot, elég sok hasznos infó rejlik itt a sorok között. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Milyen lambda szonda van benne? Lusta lehet a régi gyári is de az új utángyártott is. Hibakód nincs? Nekem mikor kezdett megfáradni a lambda akkor dobálta folyton a túl szegény, túl dús keverék hibakódokat. Azt hiszem, a gyárija van még, de sárgalámpa nem virít. Csak a fogyim sz@r, és a zöldkártyán láttam a CO nagymértékű szórását(0-1.8%). Pedig ott aztán meleg mocival mérik, becsülettel a gyilkolóteszten. A baj az, hogy nem mindig csinálja. Amikor techeltetni voltam a légzsák gondom miatt akkor sem volt hibajelzés benne(bár előtte 1héttel cseréltettem vissza a hibás varta-akksimat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
SFU Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Hello! Szerintetek miért van az, hogy reggelente, vagy olyankor mikor sokáig nem hajtom az autót és utána be akarom gyújtani a motor pár másodperc működés után lefullad, mintha elfogyna az üzemanyagja. Utána elég nehéz begyújtani, de ha beindul utána már simán fut. És ha pár óra múlva indítom, már akkor is rendben gyullad és működik. A gázolaj filterre gondoltam, de sajnos kicseréltem és még mindig így viselkedik. Valakinek van valami ötlete? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február27, 2006 Megoszt Elküldve Február27, 2006 Hogyan szoktad begyújtani? Öntesz alá egy kicsit és gyufával, vagy más módon? ;) :blink: Szerintem lehet ez egy haldokló AC-pumpa, esetleg levegős üzemanyagrendszer, vagy ilyesmi. Kérdezd meg a diesel-es topicban is, ott lehet, hogy előbb válaszolnak :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Köszönöm mindenkinek a segítséget. :rolleyes: Most már elvittem szerelőhöz a gépet. Kitisztított már minden rendszert. Üzemanyag ellátó rendben, elektronikus rendszer rendben. Nincs fals levegőre utaló hang. Kiderült, hogy a 3. henger szórakozik. Hidegen nagyon. Melegen nekem normál alapjáratnak tünt, de a szerelő megmutatta, hogy mégsem. Tegnap elkezdte lebontai a szívósort, utánna a motor belseje jön. Mennyibe fog ez fájni! Adományokat fogadok! :blink: ;) :D Opel16V! Igazad volt, hogy talán komolyabb a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Hello! Szerintetek miért van az, hogy reggelente, vagy olyankor mikor sokáig nem hajtom az autót és utána be akarom gyújtani a motor pár másodperc működés után lefullad, mintha elfogyna az üzemanyagja. Utána elég nehéz begyújtani, de ha beindul utána már simán fut. És ha pár óra múlva indítom, már akkor is rendben gyullad és működik. A gázolaj filterre gondoltam, de sajnos kicseréltem és még mindig így viselkedik. Valakinek van valami ötlete? Ne gyújtogasd a motort, mert annak nem lesz jó vége! :rolleyes: Egyébként van benne egy nyomástartó szelep is az adagolónál, éls lehet, hogy nem áll már a helyzete magaslatán! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Na végre meglett a hiba oka. Még1szer köszönöm a sok segítséget! Volt a vákuumrendszerben is dugulás. A hiba oka végül a szívó rendszer tömítése volt. Fals levegőt szívott. Most élvezem a tökéletes motorjárást. Mentem is néhány km-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Na végre meglett a hiba oka. Még1szer köszönöm a sok segítséget! Volt a vákuumrendszerben is dugulás. A hiba oka végül a szívó rendszer tömítése volt. Fals levegőt szívott. Most élvezem a tökéletes motorjárást. Mentem is néhány km-t. Gratula, hogy meglett a probléma! Élvezd a kocsit! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március1, 2006 Megoszt Elküldve Március1, 2006 Na végre meglett a hiba oka. Még1szer köszönöm a sok segítséget! Volt a vákuumrendszerben is dugulás. A hiba oka végül a szívó rendszer tömítése volt. Fals levegőt szívott. Most élvezem a tökéletes motorjárást. Mentem is néhány km-t. Csak kíváncsiságból, melyik tömítés volt az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Na végre meglett a hiba oka. Még1szer köszönöm a sok segítséget! Volt a vákuumrendszerben is dugulás. A hiba oka végül a szívó rendszer tömítése volt. Fals levegőt szívott. Most élvezem a tökéletes motorjárást. Mentem is néhány km-t. Na végre jó sok hibamentes közlekedést :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Csak kíváncsiságból, melyik tömítés volt az? A szívó csonk 3 részből áll. Amelyik tömítésnél volt a hiba, annál csak a szélénél van csavar. Természetesen a középső részénél szívott fals levegőt. :rolleyes: Viszont nem volt hallható a fals levegő hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Március2, 2006 Megoszt Elküldve Március2, 2006 Lehet butaságot fogok kérdezni. Egy eltömődött kipufogó rendszer okozhat magas kartergáz nyomást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 Lehet butaságot fogok kérdezni. Egy eltömődött kipufogó rendszer okozhat magas kartergáz nyomást? Hmmm..nem hinném!Miben nyilvánul meg a magas nyomás?Nekem egyszer kilőtte a nívópálcát egy deci olajjal együtt,de akkor még sz@r opeles olajjal jártam... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 Hmmm..nem hinném!Miben nyilvánul meg a magas nyomás?Nekem egyszer kilőtte a nívópálcát egy deci olajjal együtt,de akkor még sz@r opeles olajjal jártam... :) Most végre megmondta valaki a tutit. 10 éve azon gondolkodom, hogy miért van az, hogy az összes autó amiben olajat cserélünk kilövi a nívópálcát. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 Most végre megmondta valaki a tutit. 10 éve azon gondolkodom, hogy miért van az, hogy az összes autó amiben olajat cserélünk kilövi a nívópálcát. Köszönöm szépen a felvilágosítást. Látod, látod, mindig tanulhatsz a szakiktól.... :) Tescós olajtól még a dugót is kilövi a hengerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 Miben nyilvánul meg a magas nyomás? Abban, hogy hiába cserélem+szilikonozom a szelepdekli tömítést, pár hónap alatt szivárogni kezd az olaj. Itt a fórumon vetődött fel, hogy magas lehet a kartergáz nyomásom. A napokban meg kiderült, hogy a hátsó dobom iszonyatosan lefojtotta a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 1,4i gyertyakábel megegyszik az 1,6si-ével? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március3, 2006 Megoszt Elküldve Március3, 2006 Sztem hosszra nem biztos, mert az 1.4i még elosztós, az 1.6Si meg tudomásom szerint DIS gyújtásos (ebben az esetben az 1.4i-ben még egyel több is a gyújtókábelek száma) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts