Silver79 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Esetleg összejönni egy jól működő Astrással és cserélgetni a cuccokat. De ha olyan az ECU, mint más OFF verdában (feljebb írtam), nem biztos, hogy csak úgy simán megjavul és elmúlik a jelenség. Mi is az a ECU :rolleyes: Ja közbe a leglényegesebb dolog kimaradt :blink: 7végén voltam vele szervízbe és idáig nem csinálta. Szervízbe cserélték vezműszíj,feszítő,vízpumpa,légszűrő,pollenszűrő,üzanyag szűrő,olajszűrő,olaj. ezek valamelyike esetleg nem e lehet a gubanc oka pld üzemanyag szűrő ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 És a mutálás az mit jelent? Motorhőfok jeladó cseréje házilag megoldható? :rolleyes: Injektortisztító mindegy milyen?Nem árt a mocinak? Beletankoltam a jó kis víííííípowert és büfög neki :blink: 1.Simán. 2. Az a tuti, mikor kiszeded és kitakarítod. (tudod, a szifonba is önthetsz csodaszereket, de mikor szétszeded és trutyi ki, az az OK) 3. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Jó drágán vetted. Jaja, de gyorsan és helyben ennyiért volt. Még bírja a tárcám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Mi is az a ECU :rolleyes: Ja közbe a leglényegesebb dolog kimaradt :blink: 7végén voltam vele szervízbe és idáig nem csinálta. Szervízbe cserélték vezműszíj,feszítő,vízpumpa,légszűrő,pollenszűrő,üzanyag szűrő,olajszűrő,olaj. ezek valamelyike esetleg nem e lehet a gubanc oka pld üzemanyag szűrő ;) Az ECU=EngineControlUnit A fentiekből a legesélyesebb az üza. szűrő. Pl. nem mindig elegendő a nyomás az injektornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 1.Simán. 2. Az a tuti, mikor kiszeded és kitakarítod. (tudod, a szifonba is önthetsz csodaszereket, de mikor szétszeded és trutyi ki, az az OK) 3. :D ;) Én inkább nem állok neki injektort tisztitgatni mert nem lenne jó vége. Az ECU=EngineControlUnit A fentiekből a legesélyesebb az üza. szűrő. Pl. nem mindig elegendő a nyomás az injektornak. De menet közbe nem lehet semmit észrevenni :rolleyes: És a mutálás mitől lehet? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 ;) Én inkább nem állok neki injektort tisztitgatni mert nem lenne jó vége. De menet közbe nem lehet semmit észrevenni :rolleyes: És a mutálás mitől lehet? :blink: Esetleg fals levegő? csak tipp... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 "de az üres tanba belerakott 5L anyaggal 25KM tehető meg, a 8L-el 40km és így tovább" Ez így teljesen rossz mérés. Ugyanis a kocsi dőlési helyzetétől függően akár 5L benya is bent maradhat a tankban... Tele tankkal mérj, az hitelesebb lesz. :blink: Egyébként meg rövid távokra hidegen használva még egész jó az a 11-12L-es átlag. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Szép jó napot mindenki. Tippeket várok mi okozhatja: -indítás után néha egyből leáll a motor vagy majdnem leáll. -hebeg vagy dadog a motor alapjáraton ;) -ha hirtelen és nagygázt adok a kocsinak 3-4-5-dikbe akkor mély hangja lesz sok kaját kap? ;) Egyelőre ennyi :D 1: alapjárati tisztítás, mint már sokan mondták, vagy mocihő jeladó . kicserélni nem nagy kunszt. gyakorlatilag csatija le(kicsit trükkös, meg kell nyomni kétoldalt a "drótót" aztán maga a jeladó, kiteker, mint egy csavar.. aztán a new gyorsan be, mert gyün kifelé a lé.. (hütőfolyadék) 2: lásd 1es pont 3: őőő nem véletlen arra a természetes jelenségre gondolsz, hogy ezekben az esetekben relative kicsi a fordulatszám, és akkor biza, hiába nyomsz neki nagy gázt, csak megy a delej, de nem tud megindúlni.. nincs ereje.. nah ilyenkor csak brummok.. (kínlódik) aztán szépen kezd magáhoztérni ahogy megy fel a fordulat, kraft... Kicsit más, de nekem a gyári kábel a C20NE-hez 4000ft volt.1!!!!!db. ;) Ehh. de jó.. ebben is jobb az NE nekem anno még vmi 50 körüli árat mondtak a c20xe mocihoz komplet szetre. ez vmi horror.. meg kellene megent kérdeznem Viktort, hátha van ócsóért.. Nincs esetleg vmi másik tipusban ugyanilyen kábel? jah és ez már a DIS gyújtásos.. már ha számit... Mi is az a ECU :rolleyes: Ja közbe a leglényegesebb dolog kimaradt :blink: 7végén voltam vele szervízbe és idáig nem csinálta. Szervízbe cserélték vezműszíj,feszítő,vízpumpa,légszűrő,pollenszűrő,üzanyag szűrő,olajszűrő,olaj. ezek valamelyike esetleg nem e lehet a gubanc oka pld üzemanyag szűrő ;) hmmm.. ezeknek nem kellene ilyen galibát okozni. max a vezérlés, ha xarul csinálták volna, de akkor nem csak alapjáraton lenne gondod szvsz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 1: alapjárati tisztítás, mint már sokan mondták, vagy mocihő jeladó . kicserélni nem nagy kunszt. gyakorlatilag csatija le(kicsit trükkös, meg kell nyomni kétoldalt a "drótót" aztán maga a jeladó, kiteker, mint egy csavar.. aztán a new gyorsan be, mert gyün kifelé a lé.. (hütőfolyadék) 2: lásd 1es pont 3: őőő nem véletlen arra a természetes jelenségre gondolsz, hogy ezekben az esetekben relative kicsi a fordulatszám, és akkor biza, hiába nyomsz neki nagy gázt, csak megy a delej, de nem tud megindúlni.. nincs ereje.. nah ilyenkor csak brummok.. (kínlódik) aztán szépen kezd magáhoztérni ahogy megy fel a fordulat, kraft... Ehh. de jó.. ebben is jobb az NE nekem anno még vmi 50 körüli árat mondtak a c20xe mocihoz komplet szetre. ez vmi horror.. meg kellene megent kérdeznem Viktort, hátha van ócsóért.. Nincs esetleg vmi másik tipusban ugyanilyen kábel? jah és ez már a DIS gyújtásos.. már ha számit... hmmm.. ezeknek nem kellene ilyen galibát okozni. max a vezérlés, ha xarul csinálták volna, de akkor nem csak alapjáraton lenne gondod szvsz. Mert ha a vezérlés el van egy foggal rakva mit vennék észre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Mert ha a vezérlés el van egy foggal rakva mit vennék észre? Pontosan nem tudom, nem volt hozzá szerencsém, de menetteljesitmény kaki lenne.. meg nem tom. nem akarok ######ságot mondani.. majd vmki okosabb.. vkinek mintha lett is volna ilyen.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Ez a mocihőjeladó ez hol van a javítási kézikönyvben? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Ez a mocihőjeladó ez hol van a javítási kézikönyvben? :rolleyes: Nekem van egy plusz, ha ki akarod próbálni. Akár neked is adom. Csak el kellene jönnöd érte. Én tegnap cseréltem. A problémám nem változott. A régim is jó ezek szerint. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Nekem van egy plusz, ha ki akarod próbálni. Akár neked is adom. Csak el kellene jönnöd érte. Én tegnap cseréltem. A problémám nem változott. A régim is jó ezek szerint. :rolleyes: Pilisvörösvár? 213 km :blink: De nem biztos hogy nekem is az a baja. ;) Az injektor tisztító fogyasztást befolyásolja e?Ha igen növeli vagy csökkenti?Mennyibe kerül és milyet érdemes?Olvastam itt protec-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Ez a mocihőjeladó ez hol van a javítási kézikönyvben? :rolleyes: Kb. a motorvezérlős cuccoknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 De ha stimmel ez a C16SE motorjelölés, akkor a gyújtásmodul mellett, alatt van a hűtő felőli oldalon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 :rolleyes: Pilisvörösvár? 213 km :blink: Megéri, íngyé adom! :D Megéri, íngyé adom! ;) Azér, ha valaki kéri, szívesen adom. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Hazafele nem volt gond. Mentem egy akkora kört, hogy bemelegedjen a motor. Nem akart leállni. Ha motor hőfok jeladót cseréltem. A levegő hőfokmérő csere is segíthet a problémán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Ez a mocihőjeladó ez hol van a javítási kézikönyvben? :rolleyes: A 100. oldalon (ha az Így csináld... -ra gondolsz) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Megoszt Elküldve Február21, 2006 Szép jó napot mindenki. Tippeket várok mi okozhatja: -indítás után néha egyből leáll a motor vagy majdnem leáll. -hebeg vagy dadog a motor alapjáraton ;) -ha hirtelen és nagygázt adok a kocsinak 3-4-5-dikbe akkor mély hangja lesz sok kaját kap? :blink: Egyelőre ennyi :rolleyes: Megnézegettem neked Autodata-ban. Ezeket írja: 1. Motor elindul, majd leáll - levegőbeömlő rendszer/vákum rendszer szivárgás - fojtószelep koszos/szorulás - fojtószelep jeladó hibás - alapjárati szelep hibás - levegőbeömlő rendszer/vákum rendszer szivárgás - ECM motorvezérlő hiba 2. Rossz alapjárat - hideg motornál - levegőbeömlő rendszer/vákum rendszer szivárgás - alapjárati szelep hibás - fojtószelep jeladó hibás - ECM motorvezérlő hiba 3. Akadozó alapjárat - levegőbeömlő rendszer/vákum rendszer szivárgás - motorvezérlő rendszer - csatlakozások/vezetékek/relék - benzin nyomás/szállított mennyiség/nyomásszabályzó - üza. minősége/üza.szűrő - üza.pumpa/csatlakozások - injektorok - fojtószelep koszos/szorulás - fojtószelep jeladó hibás - alapjárati szelep hibás - ECM motorvezérlő hiba Egyenlőre ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
szauter74 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 2. Rossz alapjárat - hideg motornál - levegőbeömlő rendszer/vákum rendszer szivárgás - alapjárati szelep hibás - fojtószelep jeladó hibás - ECM motorvezérlő hiba Nekem a 3 lehetőségből ez passzol leginkább. Levegő beömlő rendszer a légszűrőház a továbbvezetéssel. A vákuumrendszer mely része a sok-sok vezetéknek? Az alapjárati szelep? A folytószelep jeladó? Az ECM motorvezérlő, asszem a computer. Tudnátok segíteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Nekem a 3 lehetőségből ez passzol leginkább. Levegő beömlő rendszer a légszűrőház a továbbvezetéssel. A vákuumrendszer mely része a sok-sok vezetéknek? Az alapjárati szelep? A folytószelep jeladó? Az ECM motorvezérlő, asszem a computer. Tudnátok segíteni? Nos a vákuumrendszerrel tökéletesen énm sem vagyok tisztában, úgyhogy ezt majd más... Az alapjárati szelepet ill a folytószelepet gyakorlatilag ha ügyes és bátor vagy, akkor saját magad otthon egy féktisztító spré meg némi szerszám segítségével meg tudod oldani, de figyelni kell szétszedéskor, hogy ne ugorjon szét, ameddig nep tároltad magadban, mi hová való. szétkapod, megtisztítod, aztán nagyonnagyonnagyon óvatosan rahod össze, ha picit is meszorúl, azonnal szedd szét és újra, mert eltörhet a lamella. Nos hirtelen ennyi, a részleteket a szakik majd elmondják, mert az én mocim az 8 szelepes, más a felépítés, tehát pontos lépésrőllépésre dolgot nem tudok neked mondani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Na vettem protec-et első körbe kipróbálom ezt.Mennyi ennek a reális ára?Kicsit soknak tünt de lehet csak nekem :blink: Egész tankba dobjam bele vagy várjam meg míg félig kiürül? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Féltankba öntsd, és lehetőleg nyomatékosan, prögősen járd ki. :blink: Aztán egy tankot még járj ki, és cseréld a benyaszűrőt. Ha új, akkor is. :rolleyes: Ja, ára úgy 2700 körül szokott lenni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Silver79 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Féltankba öntsd, és lehetőleg nyomatékosan, prögősen járd ki. ;) Aztán egy tankot még járj ki, és cseréld a benyaszűrőt. Ha új, akkor is. ;) Ja, ára úgy 2700 körül szokott lenni :blink: Király most volt cserélve a szűrő szombaton ;) Na mindegy, ha így javallott akkor így csinálom. Akkor nem id vettem drágán a protec-et :D Remélem ez a baja :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve Február22, 2006 Megoszt Elküldve Február22, 2006 Nekem a 3 lehetőségből ez passzol leginkább. Levegő beömlő rendszer a légszűrőház a továbbvezetéssel. A vákuumrendszer mely része a sok-sok vezetéknek? Az alapjárati szelep? A folytószelep jeladó? Az ECM motorvezérlő, asszem a computer. Tudnátok segíteni? 1. Vákuumrendszernél lehet, hogy a MAP-érzékelőre gondolnak, habár azt külön is emlegetik más hibánál. Nem ismerem az SE motorokat, hogy van-e valamilyen vákuumos szabályzás ezenkívül. 2. Alapjárati szelep=alapjárati motor. Általában a torok -fojtószelep alatti részen található a blokk felőli oldalon. Két csavar fogja, egy kisméretű csati megy rá. Gyakorlatilag ez állítja az alapjáratot, vezérli az ECM. 3. Fojtószelep jeladó a jobb oldalon található, gyakorlatilag a fojtószelep tengelye van meghosszabbítva és erre a tengelyvégre van ráültetve a jeladó, amiben egy potméter van. Ezt forgatja a tengely és ez alapján tudja az ECM, milyen állásban van a fojtó(pillangó)szelep. Ez is nagyon beleszólhat az alapjáratba. 4. Talált. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts