Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Idővel sajnos cserélni kell azt a fránya szelepfedél tömítést...

Ez időben kb mennyit jelent? Vagy amikor már látszik, hogy megint ereszt? Mondjuk most, hogy meghúztam kicsit a csavarokat, talán jó lesz még egy darabig.

Elküldve

Szerintem az olaj minősége is szerepet játszik, de lehet, hogy a szelepdekiben lévő olajcspda is tisztításra szorúl, esetleg "nagy" a kartergáz nyomása is. Többek között a az olajcspda miatt.

Elküldve
Ez időben kb mennyit jelent? Vagy amikor már látszik, hogy megint ereszt? Mondjuk most, hogy meghúztam kicsit a csavarokat, talán jó lesz még egy darabig.

Nekem a nem opel kocsimban 19 évesen kellett a gyárit kicserélni...

Elküldve
Nekem a nem opel kocsimban 19 évesen kellett a gyárit kicserélni...

Opelnál ez sajnos gyakoribb tudtommal. De ez legyen a legnagyobb probléma vele, nem valami komoly tétel. :rolleyes:

Elküldve
Ez időben kb mennyit jelent? Vagy amikor már látszik, hogy megint ereszt? Mondjuk most, hogy meghúztam kicsit a csavarokat, talán jó lesz még egy darabig.

Nálam 11 éves korában, 145ekm körül kellett. Nem volt tétel, viszont a régi eléggé rá volt égve, nagyon macera volt leszedni, mivel nem akartam kalapáccsal leütni róla. :rolleyes:

Elküldve
Kicsit több, mint fél éve volt cserélve a szelepfedél tömítésem, de észrevettem, hogy megint elég jelentősen folydogál ki az olaj. Gondoltam megnézem a csavarokát, és hát elég sokat tudtam rajtuk húzni. Normális ez? Megpuhul idővel a szigetelés, vagy mi a gond? Vagy a szerelőm annak idején nem húzta meg rendesen? Mennyire kell amúgy rászorítani a csavarokat? ....

Nem mindegy, milyet veszel tömítésből. Kérdezz rá a boltban, mert elég szarok is vannak az utángyártottak között.

Elküldve
Nem mindegy, milyet veszel tömítésből. Kérdezz rá a boltban, mert elég szarok is vannak az utángyártottak között.

Aha, hát majd legközelebb jobban megnézem. De azthiszem nem utángyártott lett berakva. De most remélem/gondolom jó lesz még egy darabig, hiszen tudtam rajta szorítani egy keveset.

Elküldve
Meg nem árt nagyon gondosan lepuccantani a régi tömítés maradványait, mielőtt bekerül az új. Mert az ráég s ha ott marad, akkor mindig átszivároghat ott.

Legalább 2 órát pucoltam a nyáron. :rolleyes:

Persze marhára vigyáztam, h a ne potyogjon a mociba be a tomítés.

Elküldve
Legalább 2 órát pucoltam a nyáron. :rolleyes:

Persze marhára vigyáztam, h a ne potyogjon a mociba be a tomítés.

Igen, mi is így csináltuk, amikor cserélve volt. Óvatosan lelett kapirgálva minden kosz, mondjuk meglepődtem, hogy alig volt rajta maradvány. Épp hogy csak egy kevés. Szerintem nálam csak annyi történt, hogy a szerelő nem húzta rá nagyon, és azóta puhult a tömítés (ez látszik is, hogy "laposabb" lett). Na de majd meglátjuk, ha picit melegebb lesz, nyomok egy teljes motormosást, utána majd látszik, ha újra szivárog.

Elküldve
Igen, mi is így csináltuk, amikor cserélve volt. Óvatosan lelett kapirgálva minden kosz, mondjuk meglepődtem, hogy alig volt rajta maradvány. Épp hogy csak egy kevés. Szerintem nálam csak annyi történt, hogy a szerelő nem húzta rá nagyon, és azóta puhult a tömítés (ez látszik is, hogy "laposabb" lett). Na de majd meglátjuk, ha picit melegebb lesz, nyomok egy teljes motormosást, utána majd látszik, ha újra szivárog.

Nálam először le sem akart jönni a szelepfedél. A bal oldali utolsó hengernél engedett csak, 1 órát ütöttem gumikalapács/fa kombóval. Végigütögettem az egészet minden szögből, majd a picit megfeszegettem a kiálló csövek alá nyúlva, de semmi. Visszatekertem a csavarokat, mentem vele 1 hetet, de hét végére már a bal oldali 3 henger mellett engedett olajat, szóval a következő hétvégén relatíve könnyen lejött. :rolleyes:

Ezután úgy kellett a hengerfejről letördelni a darabokat, majd sniccerrel marha óvatosan leszedtem a nagyját, utána finom csiszoló papír egy fadarabon, h sík legyen.

Szóval, coptam vele rendesen, de gyári tömítés került rá, azóta sem enged. Sztem még az eredeti tömítés volt rajta. :blink:

Elküldve

ismét kaptam árajánlatot :blink:

Ez a vízpumpa nem egy olcsóság :rolleyes:

-Vezérműszíj Gates : 5.550,- gyári : 6.083,-

-Feszítő,vezetőgorgő Skf : 10.328,- gyári : 11.934,-

-Vízpumpa Delphi : 7.727,- gyári :18.125,-

-levegőszűrő Filtron : 1.600,- gyári : 2.807,-

-pollenszűrő Filtron : 1.920,- gyári : 3.407,-

-oljaszűrő gyári :746,-

-üzemanyagszűrő Delphi : 2.424,- gyári : 3.433,-

email-be kértem és ezt írták mögé

Az után gyártott termékek mind kiváló minőségűek, gyári beszállítói

minősítéssel rendelkeznek.

Elküldve
ismét kaptam árajánlatot :D

Ez a vízpumpa nem egy olcsóság :rolleyes:

-Vezérműszíj Gates : 5.550,- gyári : 6.083,-

-Feszítő,vezetőgorgő Skf : 10.328,- gyári : 11.934,-

-Vízpumpa Delphi : 7.727,- gyári :18.125,-

-levegőszűrő Filtron : 1.600,- gyári : 2.807,-

-pollenszűrő Filtron : 1.920,- gyári : 3.407,-

-oljaszűrő gyári :746,-

-üzemanyagszűrő Delphi : 2.424,- gyári : 3.433,-

email-be kértem és ezt írták mögé

Az után gyártott termékek mind kiváló minőségűek, gyári beszállítói

minősítéssel rendelkeznek.

Érdemes lenne klubba belépve lekérni ugyanezeket az infókat a Csergőből. Tagsággal együtt is olcsóbban kijönnél. :blink:

Vízpumpából csak gyárit tegyél bele. ;)

Elküldve
Érdemes lenne klubba belépve lekérni ugyanezeket az infókat a Csergőből. Tagsággal együtt is olcsóbban kijönnél. :blink:

Vízpumpából csak gyárit tegyél bele. ;)

Miert mennyi kedvezmény van nálluk a klubbtagoknak? :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok (tudom ez nem az a topic de s.o.s) nemtudja valaki h lehet-e hátsó gyári fém fékcsövet kapni előre lehajltottat valahol? (nem márkaképviseletnél)

Elküldve
Miert mennyi kedvezmény van nálluk a klubbtagoknak? :rolleyes:

"MOTE Klubtagoknak 15% kedvezmény!!!"

Gyári vízpumpa asszem vmi 14e náluk eleve. :blink:

De nem csak ezért éri meg belépni. ;)

Elküldve

Na megvásroltam a GM-es szíjat,vizpumpát,és feszítőt.

Szűrőket utángyártottakat vettem remélem nem túl gagyikat.Az olajszűrő kinézetre legalábbis sokkal jobbnak és megbíhatóbbnak tűnik mint az eredeti volt ott morfondiroztam melyiket vegyem :rolleyes:

Szombaton bele is rakják:)

Hűtőfolyadék mindegy milyen megy bele vagy valami specko kell bele?Azt is ki akarom cserélni.

Valahol olvastam hogy olyat kell venni ami nem korodálja az alut mert hogy abbol van a hűtője :blink:

Ha bármi gáz lesz a GM-es alkatrészekkel biztos befordulok ;)

A DOLZ az milyen márka?

Elküldve
Hűtőfolyadék mindegy milyen megy bele vagy valami specko kell bele?Azt is ki akarom cserélni.

Valahol olvastam hogy olyat kell venni ami nem korodálja az alut mert hogy abbol van a hűtője :rolleyes:

Éredmes azt is eredeti GM-est venni (az sem drága) de állítólag jó még a shell is.

Elküldve

Kértem árajánlatot Csergőtől vezérlő szett-re.

Vezérműszíj, feszítő görgő, vízszivattyú, terelőgörgő GM:57494Ft tagságival 48870Ft

Utángyártott:31433Ft tagságival 26791Ft

Hidrotőke -GM:9889Ft

-Utángyártott:5186Ft

Elküldve
Kértem árajánlatot Csergőtől vezérlő szett-re.

Vezérműszíj, feszítő görgő, vízszivattyú, terelőgörgő GM:57494Ft tagságival 48870Ft

Utángyártott:31433Ft tagságival 26791Ft

Hidrotőke -GM:9889Ft

-Utángyártott:5186Ft

Ezt ugattam. Legrosszabb esetben ingyen tag lehet az ember ilyen esetben. :rolleyes: Innen már csak a lustaság, illetve az antiszociális beállítottság lehet a gátló tényező.

Elküldve
Kértem árajánlatot Csergőtől vezérlő szett-re.

Vezérműszíj, feszítő görgő, vízszivattyú, terelőgörgő GM:57494Ft tagságival 48870Ft

Utángyártott:31433Ft tagságival 26791Ft

Hidrotőke -GM:9889Ft

-Utángyártott:5186Ft

Az király. Mostmár mindegy bevásároltam :blink: Meg én nem pesti vagyok sajna.Nekem neccesebb eljuttatni a csomikat.De mindegy majd lehet akkor belépek a klubba ;)

Nekem azt mondták az enyémbe nincs vezető görgö :rolleyes:

Elküldve
Az király. Mostmár mindegy bevásároltam :blink: Meg én nem pesti vagyok sajna.Nekem neccesebb eljuttatni a csomikat.De mindegy majd lehet akkor belépek a klubba ;)

Nekem azt mondták az enyémbe nincs vezető görgö :rolleyes:

40 felett ingyé szállítanak asszem:)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.