Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Csak sajna amit találsz blokkot, az jó esetben is csak 1 évvel fiatalabb az említettnél,

és ki tudja, nem-e jóval többet kapott a pofájába... teljesen lutri téma.

Attól még hogy lutri éppúgy ki lehet fogni jót is mint rosszat. :)

Silver79

A karosszériát sem árt alaposan megnézni, szerintem bonyolultabb a javítása/cseréje mint a motornak és nem is olcsóbb.

Elküldve
Te szerintem a SLICK-re gondolsz, fekete dobozban és arsnyszínű betűk rajta.

Én raktam bele, rosszabb nem lett a motor, talán halkabb lett.

Az az, arra gondoltam, de letettem róla, benne van a meta M :)

Elküldve

Ha egy olyan komolyabbat motorfékezek pl:4.ből---3.ba 70-80-nál és/vagy 3.ból 2.-ba 40-50-nél,akkor percekig (felhúzott ablaknál percekig) ilyen érdekes szag(büdös) tölti be az utasteret.

Ezt főleg akkor vettem észre mikor spuri adalék is volt a benyában :D

Lehet vmi összefüggés?Tudja vki mitől lehet ez? :)

köcce ;)

Elküldve
Ha egy olyan komolyabbat motorfékezek pl:4.ből---3.ba 70-80-nál és/vagy 3.ból 2.-ba 40-50-nél,akkor percekig (felhúzott ablaknál percekig) ilyen érdekes szag(büdös) tölti be az utasteret.

Ezt főleg akkor vettem észre mikor spuri adalék is volt a benyában :D

Lehet vmi összefüggés?Tudja vki mitől lehet ez? :)

köcce ;)

Nem tudom, ilyet még nemigen hallottam, de én így hirtelen arra gondolok, hogy motorféknél nem zárja le a naftát, és az összegyült benya kellemetlen szaga jöhet be, a spuris benya meg ugye alapból büdösebb. De ez csak tipp, akár bármi is lehet. A fogyid nem nőtt? vagy mennyi alapból városban?

Elküldve

full pest, rövidtávok,hidegindítások,nem éppen fogyasztásra autózós jobb lább,c14nz: nyáron 7L,mostanság 8,5L :)

jaaa és nem nőt a fogyim.Más tünet nincs,csak ez amit leírtam.

Még ami lehet??? talán köze hozzá: középdob ki van szedve,cső van helyette,a végén meg sportdob van :D ;) ;)

Elküldve
Ha egy olyan komolyabbat motorfékezek pl:4.ből---3.ba 70-80-nál és/vagy 3.ból 2.-ba 40-50-nél,akkor percekig (felhúzott ablaknál percekig) ilyen érdekes szag(büdös) tölti be az utasteret.

Ezt főleg akkor vettem észre mikor spuri adalék is volt a benyában :D

Lehet vmi összefüggés?Tudja vki mitől lehet ez? :)

köcce ;)

Ha fűtést rányomatod, akkor nincs benzinszag az utastérben ?

Elküldve
Ha fűtést rányomatod, akkor nincs benzinszag az utastérben ?

NINCS :) Csak motorféknél csinálja és csak ha drasztikusabban váltok vissza :D

De azt látom a reakcióitokból h ennek nem kéne így lennie,szal csak van vmi gebasz ;)

Elküldve
Ha egy olyan komolyabbat motorfékezek pl:4.ből---3.ba 70-80-nál és/vagy 3.ból 2.-ba 40-50-nél,akkor percekig (felhúzott ablaknál percekig) ilyen érdekes szag(büdös) tölti be az utasteret.

Ezt főleg akkor vettem észre mikor spuri adalék is volt a benyában :D

Lehet vmi összefüggés?Tudja vki mitől lehet ez? :)

köcce ;)

Szerintem meg ennek nem kéne így lennie. Nagyon ártasz a vezérlésnek, ha motorfék céljából ekkora fordulaton váltasz vissza sűrűn. Az más ha úgy váltasz vissza, hogy gázt is adsz, azzal nem ártasz neki. De annak meg nincs értelme csak ha gyorsan akarsz menni, ilyenkor ugyanis jóval több benzint vesztesz mint amennyit a fékbetéten spórolsz.

5900-é kapsz Ferodo Premier fékbetétet inkább azt koptasd el a motorod helyet...

Elküldve

Ezekszerint én mocigyilkos vok.. 70-80nál én is lazán dobom a hármast visszafelé.. ritkábban még a 2est is..(pláne ha nem lassítás a cél :D )

MOndjuk mostanság mióta vmi xar, valszeg a mocitartó bakok, azóta megszelidűltem,mert 2-3e felett majd szét hullik a vas.. :)

Elküldve
Ezekszerint én mocigyilkos vok.. 70-80nál én is lazán dobom a hármast visszafelé.. ritkábban még a 2est is..(pláne ha nem lassítás a cél ;) )

MOndjuk mostanság mióta vmi xar, valszeg a mocitartó bakok, azóta megszelidűltem,mert 2-3e felett majd szét hullik a vas.. :D

Én 90-nél is toltam 3-ast mikor kellett ;) mert barom voltam és belementem úgy egy előzésbe, hogy nem kellett volna (de szerencsére Ecotec power rulz ;)

De ez felváltás volt és kapott gázt - nem érte nagy terhelésváltás a vezérlést, ezért nem ártottam neki.

Úgyhogy ezzel még nem vagy mocigyilkos - persze csak üzemmelegen szabad ennyire forgatni -

De lassítás céljából nem szabad ilyet csinálni - az tényleg gyilkolás.

Jah most nézem, hogy "2est is" - nem szótam, :) GSi power rulz :P

Elküldve

Jaja. nekem a 2esnek 100nál van vége.. mondjuk természetesen igy csak racing esetén használom.. meg vissza is..

Nyugisan nem is tom.. érzésre.. vhogy ugy, hogy olyan 3-5e között mocifék esetén. felváltás meg olyan 3 esetleg 4 körül.. nah de ez már lehet off..

viszont az nem, hogy a kuplungom(sztem az) egyre hangosabban kottyan néha.. többnyire terhelésváltáskor, vagy amikor felengedem.

Pl. parkoló. bemegyek parkoló, megáll, lüki, felenged kotty meg olyan kicsit mintha rugo pattanna.. lehet döglődik a szerkezett? esetleg törik a rugó? a pedál is nagyon lent fogott.. utána lett állítva, de még igy is ki kell nyomni rendesen..

Nah mindegy.. majd kiderül ha beborúl.. majd figyelem hogy pontosan mit hallat...

Elküldve

Azért egy C14NZ-n máshogy vannak az áttételek, a GSi még lazán alacsonyabb fordulaton van

ugyanabban a sebességben. :)

De fékezés gyanánt tényleg nem illik visszakapcsolgatni magassabb fordulatokra, mert azzal motort

is, váltót is, difit is, kuplungot is fixen le lehet gyilkolni.

Laci!

Cserélj kuplungbowdent, mert nemsokára el fog szakadni! :D

Elküldve
Pedig tippppikus jellemző, hogy elkezd lentebb fogni a kuplung, és néha rotyogó hang is jön.

Ez inkább kottyan, kattan mikor ráengedem a kuplungott, illetve amikor megkapja a terhelést. de bezzeg tegnap nem csinálta,amikor Petyával sassoltuk :)

Nah mindegy.. majd meglássuk hova fajúl.. mondjuk én nem csodálnám, elismerem hogy kuplung nyilkos fajta vok :D

Elküldve

Az enyémben nemrég cseréltünk tárcsát,mert már úgy éreztem hogy megcsúszik néha..De nem ez volt a baja,a benne lévő tárcsa bőven jó volt még..Szerintem a rugó kezd megfáradni.Ha kuplungoztok,javaslom a komplett szerkezet cseréjét,nekem is így lesz majd.

Elküldve

Az teljesen egyértelmű, hogy kuplung csere a tárcsa+szerkezet+kinyomócsapágy cserét jelenti.

Ugyanis együtt "fáradnak meg". Ha a tárcsa elkopott, akkor a szerkezet is már biztos halálban

van, még ha nem is látszik rajta. És a kinyomócsapágy sem szokott sokkal többet bírni.

Elküldve
94es asztrához létezik még eredeti vezérműszíj?

Létezik gyári GM-s de tökéletes a GATES is mert ez gyári beszállító.

Csak ezek közül válasszál, mert megbízhatóak.

Többiek is ezt gogják mondani... asszem :)

Ja és ha cserélsz szíjat, cserélj vízpumpát is meg feszítőgörgőt is, mert ha behal a régin a csapágy akkor szakad a szíj és össszetudja kócolni a szelepeket :D

Elküldve
Ja, Gates vagy GM.

És kell cserélni feszítőt, meg vezetőgörgőt is, ha van. :D

A vízpumpa is ajánlott, és ezekből nem szabad gagyit venni.

Értem és egy nem szakmabeli honnan tudja hogy gagyi e :)

Elküldve

Márka, ár. :)

Általában 3 kategória szokott lenni: gagyi utángyártott, beszállítói utángyártott, gyári

Ebből az első egyáltalán nem ajánlott motorcuccokban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.