Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Köszi loree!

Azt azért megemlítem hogy kb 3hét szünet után tegnap este röffent be a gép előszőr,mert dirib darabra volt szedve,a blokk síkolása miatt.Új gyűrűk vannak benne ami most éppen szorul 1picit benne.Emiatt nem lehet hogy nagyobb áram kell az alapjárati mocinak?

Lehet hogy most én kérdeztem hülyeséget. :blink:

Nem hiszem hogy az lenne a baj.

De nagyon vigyázz a motor bejáratására, gondolom nem akarod frissen meghajtani :)

Elküldve
Nem hiszem hogy az lenne a baj.

De nagyon vigyázz a motor bejáratására, gondolom nem akarod frissen meghajtani :blink:

Aha értem,és köszi még 1x!

Ja és vigyázni fogok rá! :)

Elküldve

Sziasztok! :blink:

Új vagyok a fórumon, 3 éve hajtok egy ASTRA 1.6 Si-t. A tapasztalok jók az autóval akpcsolatban, igen ritkán kellett komolyan belenyúlni. Örülnék neki, ha valaki tudna segíteni egy javítási útmutatóval, ahol a leírás mellett rajzokat is találok.

Előre is köszi a segítséget! C16SE

Elküldve
Sziasztok! :blink:

Új vagyok a fórumon, 3 éve hajtok egy ASTRA 1.6 Si-t. A tapasztalok jók az autóval akpcsolatban, igen ritkán kellett komolyan belenyúlni. Örülnék neki, ha valaki tudna segíteni egy javítási útmutatóval, ahol a leírás mellett rajzokat is találok.

Előre is köszi a segítséget! C16SE

Hi! Üdv a fórumon :)

Opel javítási, beállítási könyvek közül legtöbben az "Így csináld..." sorozat Opeles részét ajánlják itt a fórumon, nekem is ez van, innen tudod megrendelni: http://www.maroti.net/products/product_49.html :)

Elküldve
Hi! Üdv a fórumon :)

Opel javítási, beállítási könyvek közül legtöbben az "Így csináld..." sorozat Opeles részét ajánlják itt a fórumon, nekem is ez van, innen tudod megrendelni: http://www.maroti.net/products/product_49.html :lol:

C16SE nevében köszönöm linket, régóta keresem könyv formájában! :blink: PDF-em van, de az szinte használhatatlan...bár nyomtatva talán jobb lenne :) De inkább megveszem, a pdf-es verzióban nagyon rosszak a képek.

Köszi!

Elküldve

"Új vagyok a fórumon, 3 éve hajtok egy ASTRA 1.6 Si-t."-Na végre! :blink: Már kezdtem egyedül érezni magam,mint 1.6 Si-tulaj! :) Üdv a fórumon!

Elküldve
Ezt én is köszönöm Pepe!

Már rendeltem is 1et. :blink:

Nekem meg pdf illetve fénymásolt formában, a fénymásoltat tökélrtrs.

Ha valakinek kell és erre jár kölcsön adom vagy a pdf formátumot le lehet tölteni a dc-n tőlem, csak szóljatok előre.

Elküldve

No hat en megvettem a konyvet kemeny penzekert! Rengeteg szaladgalas utan.

30 eve javitok/butykolok kocsit./Igaz,hogy csak Skodat/

Es eddig egyetlen magyarazo abrat,leirast nem ertettem!

A Skoda-konyvvel az elso pillanattol kezdve semmi problemam nem volt!

Talaltam az Astra-konyvbe olyat,hogy mittomen... lasd a 228.oldalon a leirast

a kiszereleserol,es a 228.oldalon arrol az alkatreszrol szo sem volt!!!

Az zavar q*vara,hogy a magyarazo abraknal nincsenek beszamozva az egyes elemek.

Az a sok egyforma fekete pont a magyarazo-azonosito soroknal nem igazan segit!

/A velemenyeket,hogy bena vagyok,meg csinaljak lavrot inkabb-nem kerem!/

Ha valakinek volt hasonlo gondja-irja meg,hogy hogyan kuzdotte le! :blink:

Elküldve

Ugyanez a véleményem. Nekem volt F-m is, de a G-s könyv rajzai is ugyanolyan szarok. :blink: :)

Igazad van, egy régi Ladás vagy Skodás javítási könyv sokkal jobb volt.

Elküldve
No hat en megvettem a konyvet kemeny penzekert! Rengeteg szaladgalas utan.

30 eve javitok/butykolok kocsit./Igaz,hogy csak Skodat/

Es eddig egyetlen magyarazo abrat,leirast nem ertettem!

A Skoda-konyvvel az elso pillanattol kezdve semmi problemam nem volt!

Talaltam az Astra-konyvbe olyat,hogy mittomen... lasd a 228.oldalon a leirast

a kiszereleserol,es a 228.oldalon arrol az alkatreszrol szo sem volt!!!

Az zavar q*vara,hogy a magyarazo abraknal nincsenek beszamozva az egyes elemek.

Az a sok egyforma fekete pont a magyarazo-azonosito soroknal nem igazan segit!

/A velemenyeket,hogy bena vagyok,meg csinaljak lavrot inkabb-nem kerem!/

Ha valakinek volt hasonlo gondja-irja meg,hogy hogyan kuzdotte le! :blink:

Egyetértek! Nekem is volt kodám 3 is, az egyszerűbb is volt, meg jobb is volt az info. Én is csak meresztgetem a nem túl fiatal szememet és próbálom kitalálni, hogy miről ír a szerző. Lehet, hogy a szükséges eligazító számok/jelek elvesztek a neves fordítás során, mi meg megveszünk mindent amit a kezünkbe adnak! Szerintem is silány 4000-ért!!!

epk947

Elküldve
No hat en megvettem a konyvet kemeny penzekert! Rengeteg szaladgalas utan.

30 eve javitok/butykolok kocsit./Igaz,hogy csak Skodat/

Es eddig egyetlen magyarazo abrat,leirast nem ertettem!

A Skoda-konyvvel az elso pillanattol kezdve semmi problemam nem volt!

Talaltam az Astra-konyvbe olyat,hogy mittomen... lasd a 228.oldalon a leirast

a kiszereleserol,es a 228.oldalon arrol az alkatreszrol szo sem volt!!!

Az zavar q*vara,hogy a magyarazo abraknal nincsenek beszamozva az egyes elemek.

Az a sok egyforma fekete pont a magyarazo-azonosito soroknal nem igazan segit!

/A velemenyeket,hogy bena vagyok,meg csinaljak lavrot inkabb-nem kerem!/

Ha valakinek volt hasonlo gondja-irja meg,hogy hogyan kuzdotte le! :)

Fogadjunk, hogy másodszori kézbevételkor szét is esett a könyv. Én a 123-as merci könyvvel voltam így. :blink: A fénymásolt ábrák használhatatlanok, a fordítás szvsz nincs lektorálva. Pl amikor a differenciálműt hátsótengely-középrésznek fordította, dobtam egy hátast. Persze csak percek múlva, mikor rájöttem mi is az. A szocreál időkben minőségi nyomtatással készültek, ma már óccsón készítenek szart, amit drágán lehet megvenni.

Megoldás: Csak angol vagy német nyelvűt szabad megvenni!!! Viszont az megéri a 12-14 ezret is!

Elküldve

Hasonlítgatva a TIS-el nekem úgy tünt, hogy ez alapján van írva meg a képek is ugyanazok...ergo ha angolul kell, az alapján lehet boldogulni. Ja, csak ehhez kell egy szervízes ismerős, akinek van ilyen :blink: licenszel.

Elküldve

Asszem motor gondom van. Elég sok oldalt olvastam visszafele. Igazából a régi problémámmal valóban találkoztam.

Probléma volt: motor beindul, néhány 10 méter után erősen rángat, sőt le is áll. Durrogással, hosszas indítózgatással újra lehetett éleszteni. időnként meg semmi baja sem volt. A javaslatok szerint gyertyakábel csere. Meg is történt. Először csak a 4. hengernél. Ez meg is oldotta a problémát fél évre. Ismétlő probléma miatt lecseréltem az egész sort.

Az erős rángatás, leállás, durrogás elmúlt.

Hibalámpa nem világított sem elötte, sem azóta. Tech-es ismerősöm pedig nincs.

Viszont az autó iszonyatosan gyenge, alapjáraton jár a moci, üresben jól lehet túráztatni, csak terheléssel válik gyengévé.

Magas fodulaton tudok csak járni, minden sebességet nagyon ki kell húzni, pl. 5.-be csak 80 felett tudom rakni. A kormányon, a váltón és a pedálon keresztűl érzékelek egy enyhe rángatózást. Menet közben a kipufogón olyan "vw bogáros" hang jön.

Help! Ismerős valakinek a probléma?

Vagy tudtok egy jó szerelőt műszerrel?

Elküldve
Vagy tudtok egy jó szerelőt műszerrel?

Vidd el ---------------------------- a fogyasztás topicban épp most volt róla szó, hogy egy műszeres átvizsgálás ott is csak 5e, s ott értenek is hozzá !

Elküldve
Vidd el ---------------------------- a fogyasztás topicban épp most volt róla szó, hogy egy műszeres átvizsgálás ott is csak 5e, s ott értenek is hozzá !

bejelentkezni műszeres átvizsgálásra, vagy csak a szervizben lehet?

És a fő kérdés megvárható?

Elküldve

Hasonlítgatva a TIS-el nekem úgy tünt, hogy ez alapján van írva meg a képek is ugyanazok...ergo ha angolul kell, az alapján lehet boldogulni. Ja, csak ehhez kell egy szervízes ismerős, akinek van ilyen :blink: licenszel.

...Probaltam erdeklodni az Opel-szarvizben/kerepesi-uti!/...kirohogtek!

/Mit akar a Kontar Tomi a szervizes-kezikonyvvel?...De megjavitani nem tudtak!/ :) :)

Elküldve
Nálad is lehet bejelentkezni műszeres átvizsgálásra, vagy csak a szervizben lehet?

És a fő kérdés megvárható?

Klubtagoknak... :blink:

Elküldve
Vidd el ---------------------------- a fogyasztás topicban épp most volt róla szó, hogy egy műszeres átvizsgálás ott is csak 5e, s ott értenek is hozzá !

hahó.

nálam bejelentkezni nem lehet, segiteni nem tudok, előnyt senki sem élvez, csak azok akiket ismerek, és baráti viszonyba vagyok velük.

Tégen nem ismerlek. bejelentkezhetsz hozzánk, de én sem garantálom a sikerességet.

Elküldve
módositottam :)

remélem nem tapostam bele senki lelkivilágába, nem volt szándékomba. :blink:

Szerintem korrekt volt.

Mondjuk a mostani is az. :)

Elküldve

Aloha!

X14NZ .-ben hol van alapjárati motor Urak(ugy totál pontosan :blink: ) ? én asszem ,ha minden igaz a vezérműszij oldalán az injektor fele de abszolut szakács vagyok szal valaki okos sötétitsen már fel legyen oly kedves.

Köszönöm !!!

Elküldve
Aloha!

X14NZ .-ben hol van alapjárati motor Urak(ugy totál pontosan :blink: ) ? én asszem ,ha minden igaz a vezérműszij oldalán az injektor fele de abszolut szakács vagyok szal valaki okos sötétitsen már fel legyen oly kedves.

Köszönöm !!!

Ezen az oldalon alul van egy "keresés" gomb. Elé írd be, például, hogy "alapjárati". A második találat meg is mutatja, hogy tegnap volt róla szó. :) :)

Elküldve
hahó.

nálam bejelentkezni nem lehet, segiteni nem tudok, előnyt senki sem élvez, csak azok akiket ismerek, és baráti viszonyba vagyok velük.

Tégen nem ismerlek. bejelentkezhetsz hozzánk, de én sem garantálom a sikerességet.

Válaszodra nincs kifogásom. Bár az előző inkább elutasítónak hangzott. Félreértettél, nem szívességet kértem, inkább információt. Pl.: "Nálad is jelentkezhetek. Jelentkezésemre beírsz egy szabad időpontra a szervízbe, mintha telefonáltam volna." Ilyesmire gondoltam, nem előnyre. :)

Remélem én sem bántottalak meg.

De tudd, így gondolkodtam:

Szerintem itt vannak olyan Opelosok is, akiknek nem 1-2 éve van Opeljuk, sőt talán szervizesek is. (pl te)

Ezt tapasztalom. Őket szólítottam meg. Örülök, mert kaptam választ.

Válaszban "Uhuhu cégét" kaptam meg, mint hozzá értőket. Elnézést, hogy ilyen kérdéssel fordultam hozzád.

Egyik szakszervízben már jártam, de ezt nem akartam említeni. Ugyanis hibakódot én is tudok olvasni. És nem volt hibakód eltárolva, sőt fel sem villant a visszajelző. Elmondtam nekik előre, mégis állították, megoldják, majd műszerrel megvizsgálták, aztán arra hivatkoztak, hogy nincs hibakód, nem tudnak mit tenni, és ezért fizettem 15k-t.

Ma reggel az asszonyt bevittem a kórházba és hazafelé beugrottam az Opel Vektor-ba Solymáron. Gondoltam megpróbálom újra, mert így nem lehet közlekedni.

Megérte, mert ők meg elsőre megtalálták a hiba okát: a 4. gyújtáskábel ki volt csúszva.

És még pénzt sem kértek érte.

De mivel nem ismertem őket, sőt az előző tapasztalatból kiindulva tartottam újabb csalódásban, nem mertem elsőre akármelyikbe bemenni.

Opel klub: Tudd, hogy már kétszer nekiindultam a tagsági kitöltésének. Gondoltam azzal hozzájárulok a működtetéshez. Végül későbbre akartam halasztani, mert még azt hinnétek, hogy a problémám miatt lett ilyen fontos.

Én az autómat nagyon szeretem (mert Opel), és 7 évig kellett várnom, mire tudtam venni egyet.

Most nincs gondom az autóval, késöbb újra megfontolom a belépést. :blink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.