aranykard Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Sziasztok! Köszi a tippeket. Ma kicseréltem a motorhőfok-jeladót, viszont a motor tényleg megette az 5L anyagot 25km-en.!!!! Most újabb megfigyelési időszak következik üzemelési,fogyasztási szempontból. Szerintetek a az előbbiekben jelzett hibát okozhatja esetleg a szarakodó AC-pumpa? És esetleg lehet, hogy nem is eszik annyit, csak nem talál ki az anyag a tankból olyankor?(bár méréskor kiváló volt az ac-pumpa nyomásom, igaz, akkor nem is jelentkezett a hiba) Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve December13, 2005 Megoszt Elküldve December13, 2005 Annak úgy be fog koszolódni egy 16V... :roll: Mondjuk nem is a 3000 fölé a lényeges, inkább a 2000 alá ne... De nem is a befecskendezés tisztításáról beszéltünk, hanem az olaj időtállóságáról. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitt Elküldve December15, 2005 Megoszt Elküldve December15, 2005 császtok uj tulaj vaok(családi alapon) és kiváncsi lennék, hogy mi az a "tuning" amitől a kocsi jobban megy, de nem fal fel minden benzint amit kap:D én sprtlégszűrőre gondoltam valamilyen sportgyertyára, és olyan dobra, ainek szabadabb kifolyása van nos ti mit javasoltok?? előre is köszi jah metabond az tényleg jó, de azt se arra találták ki, hogy zugatósan is kétszer addig tartson, hanem az is csak a gyári kilcsire hivatott, de azt tényleg tudja és biztosan:D hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 császtok uj tulaj vaok(családi alapon) és kiváncsi lennék, hogy mi az a "tuning" amitől a kocsi jobban megy, de nem fal fel minden benzint amit kap:D én sprtlégszűrőre gondoltam valamilyen sportgyertyára, és olyan dobra, ainek szabadabb kifolyása van nos ti mit javasoltok?? előre is köszi jah metabond az tényleg jó, de azt se arra találták ki, hogy zugatósan is kétszer addig tartson, hanem az is csak a gyári kilcsire hivatott, de azt tényleg tudja és biztosan:D hello 1.: van tuning topic, 2.: ezektől biztosan nem fog jobban menni. Nem elég a dobot cserélni, leömlőtől indítva mindent kellene, de akkor is csak több levegőt kapna, és nem a levegőtől megy jobban, hanem a több bengától 3.: vegyél 1.8-as gépet, az jobban megy, ha kell. :lol: GSi-t nem írok, azokat már csak legyilkolva kapni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 Esetleg olcsóbb megoldásként át lehet alakíttatni a motorodat hengerenkénti injektorosra (14SE), ezzel elvileg nyerhetsz 20-22 LE-t. Itt a fórumon már megcsinálta vki., itt megtalálod a leírást: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=314&st=0 A dolog költsége, ha jól emléxem 150e Ft körül volt (- a régi alkatrészek eladásából bejövő összeg). De nem OFFolok tovább, ez inkább a Tuning topicba való :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pitt Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 hm nem találtam a tuning topikot de azé nem kell megharapni emberek!! köszi hello Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 hm nem találtam a tuning topikot de azé nem kell megharapni emberek!! köszi hello nem harapunk, de ott faxán össze van gyüjtve, témakorökre bontva minden, soksok tapasztalattal.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve December16, 2005 Megoszt Elküldve December16, 2005 3.: vegyél 1.8-as gépet, az jobban megy, ha kell. :lol: GSi-t nem írok, azokat már csak legyilkolva kapni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December17, 2005 Megoszt Elküldve December17, 2005 Valahol olvastam itt,hogy a hidrótőkék kipucolhatók? Hogyan lehet ezt kivitelezni? Szelepfedél le és utána? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Blitz Elküldve December17, 2005 Megoszt Elküldve December17, 2005 Valahol olvastam itt,hogy a hidrótőkék kipucolhatók? Hogyan lehet ezt kivitelezni? Szelepfedél le és utána? Ahhoz, hogy ki tudd tisztítani, ki is kell szedned őket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Valahol olvastam itt,hogy a hidrótőkék kipucolhatók? Hogyan lehet ezt kivitelezni? Szelepfedél le és utána? Szelepfedél le,vezérműtengely(ek)ki,és utánna ki tudod őket venni.Aztán alaposan megtisztítani az összeset. Csak ha már leveszed a szelepfedelet illik a a szelepfedéltömítést is cserélni és ugyan ez a helyzet a vezérműtengely szimeringekkel is. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve December19, 2005 Megoszt Elküldve December19, 2005 Johnny, ha figyelgetted itt-ott a motoros topikokat akkor láthattad elég sokat brainstormingoltunk azon, hogy megéri e tisztitatni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December20, 2005 Megoszt Elküldve December20, 2005 Johnny, ha figyelgetted itt-ott a motoros topikokat akkor láthattad elég sokat brainstormingoltunk azon, hogy megéri e tisztitatni.... Kósza ötlet volt! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 láttam a duene c14se mocit jó áron kompletten. Az a kérdésem az 1,6-os és az 1,4es hengerfeje miben külömbözik? Röviden rá tudom én ezt applikálni a mocimra? Vagy cseréljem egyben az egészet? Vizsgán nézik még a motorszámot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Inkább az a kérdés, h mennyiért nem nézik, ha mégis megnéznék. :blink: Havernak volt olyan Kadettja, hogy 40-50e volt a vizsga zsebbe. Aztán ellopták tőle a gépet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 láttam a duene c14se mocit jó áron kompletten. Az a kérdésem az 1,6-os és az 1,4es hengerfeje miben külömbözik? Röviden rá tudom én ezt applikálni a mocimra? Vagy cseréljem egyben az egészet? Vizsgán nézik még a motorszámot? Ha van még motorszámod a forgalmiban, akkor azt nézik...ha már csak "motor kód"-od van....vagyis 1x már nem volt azonosítható a szám...viszont mostmár nem AF-lesz, hanem motorkód....akkor azt figják keresni...mint nekem, például. Ez csak annyiból jó, hogy ha mocit kell cserélni...elég neki "beütni" a mocikódot...és ha furcsállnák....hát ezért van csak kód...én tiszta vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Ha van még motorszámod a forgalmiban, akkor azt nézik...ha már csak "motor kód"-od van....vagyis 1x már nem volt azonosítható a szám...viszont mostmár nem AF-lesz, hanem motorkód....akkor azt figják keresni...mint nekem, például. Ez csak annyiból jó, hogy ha mocit kell cserélni...elég neki "beütni" a mocikódot...és ha furcsállnák....hát ezért van csak kód...én tiszta vagyok. :blink: A tiédben nem azonosítható a motorszám? Ez így nem stim valahogy , jelen esetben az enyém motorcodeja. x17dtl. utánna motorszám. Akó most beleverem hogy x17dtl és rakok bele 1 y20dth mocit. :) ö-ö :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 :blink: A tiédben nem azonosítható a motorszám? Ez így nem stim valahogy , jelen esetben az enyém motorcodeja. x17dtl. utánna motorszám. Akó most beleverem hogy x17dtl és rakok bele 1 y20dth mocit. :) ö-ö :) Anno volt benne egy mocicsere...garanciában...még nem nálam, és akkor elfelejtették átírni, mire vinni kellett vizsgára....utána kapott AF-es számot, majd mikor én vettem, csak akkor kaphatott "A"-s eredetvizsgálatot, ha előtte bevezették a forgalmiba a mocikódot, meg a mocira is... Valahogy így történt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Seemi baj a motorszámmal csak azon agyalok hogy c16nz ki c14se be. Csak legálisan a papir dolgozó lány sok pénz. Annó kasznit cseréltam a golfom alatt hát ne tudjátok meg. 10k a kérelem az átalakításhoz(tipus azonos) aztán vársz hogy valaki kijöjjön megnézze a csontra szedett vasat, ha engedélyezik akkor lehet összerakni, majd kpm vizsga, aztán eredet vizsgálat, majd okmányiroda a szokásos költségekkel. Na ezért kérdeztem hogy nézik-e még. Még egyszer nem csinálom végig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Anno volt benne egy mocicsere...garanciában...még nem nálam, és akkor elfelejtették átírni, mire vinni kellett vizsgára....utána kapott AF-es számot, majd mikor én vettem, csak akkor kaphatott "A"-s eredetvizsgálatot, ha előtte bevezették a forgalmiba a mocikódot, meg a mocira is... Valahogy így történt. Akkor a lényeg van 1 AF-es motorod aminek ugyan az a motorkódja mint ami gyárilag belevaló. És van 1 motorszámod is ami AF kezdődik. :blink: Seemi baj a motorszámmal csak azon agyalok hogy c16nz ki c14se be. Csak legálisan a papir dolgozó lány sok pénz. Annó kasznit cseréltam a golfom alatt hát ne tudjátok meg. 10k a kérelem az átalakításhoz(tipus azonos) aztán vársz hogy valaki kijöjjön megnézze a csontra szedett vasat, ha engedélyezik akkor lehet összerakni, majd kpm vizsga, aztán eredet vizsgálat, majd okmányiroda a szokásos költségekkel. Na ezért kérdeztem hogy nézik-e még. Még egyszer nem csinálom végig. Szerintem ez nem legalizálható, asszem kisebb moci nem rakható bele csak nagyobb, az is csak 10% eltéréssel. De lehet hogy hülyeséget írtam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Én már jó ideje csak c14nz -> c14se átalakításban gondolkodom csak. Papírozni nem fogok, pedig sokkal jobb lenne bele egy 1.8-2.0 körüli moci. De talán jövőre összejön. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 láttam a duene c14se mocit jó áron kompletten. Az a kérdésem az 1,6-os és az 1,4es hengerfeje miben külömbözik? Röviden rá tudom én ezt applikálni a mocimra? Vagy cseréljem egyben az egészet? Vizsgán nézik még a motorszámot? Nem megy rá. Gondolom méretekben különbözik. Keress c16se-t és azt tedd rá, akkor nem kell papírokkal szórakozni. Motorcsere már csak azért sem célszerű ebben a kombinációban mert csak 7 lovat nyernél vele. Amúgy az tényleg nagyon jó ár volt. Én annó betettem a tuning topicba, de úgylátszik nem harapott rá senki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 Nem megy rá. Gondolom méretekben különbözik. Keress c16se-t és azt tedd rá, akkor nem kell papírokkal szórakozni. Motorcsere már csak azért sem célszerű ebben a kombinációban mert csak 7 lovat nyernél vele. Amúgy az tényleg nagyon jó ár volt. Én annó betettem a tuning topicba, de úgylátszik nem harapott rá senki. De lehet nem zabálna ennyit, és ha netán hivatalossá tudnám tenni fele annyi biztosítást kéne fizetni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December22, 2005 Megoszt Elküldve December22, 2005 De lehet nem zabálna ennyit, és ha netán hivatalossá tudnám tenni fele annyi biztosítást kéne fizetni. Látványosan kevesebbet nem enne szerintem. És lehet annak a motornak valami nyűgje is, amiért jöhetnek plusz kiadások. Biztosításban már nagyobb ráció van, de ez is attól függ mennyinek a felét kellene fizetni. :blink: Én tuti nem mennék bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atoszka Elküldve December23, 2005 Megoszt Elküldve December23, 2005 Hali mind! Köszönöm a válaszokat! Azt hiszem másoknak is jól jött ez az infó. Viszont van nekem egy problémám. Mostanában azaz a múlt hét csütörtöke óta rosszalkodik a 91'-es C16NZ-s Astrám. Ha indítózok van mikor egyből pöccre beindul és van, hogy nem indul egyáltalán tehát csak forog csak forog és semmi, viszont ha nem indúl és behúzzák, vagy betolják akkor szinte azonnal indul. /az akksi tökéletes, indítómotor pucolva/ Kicsit be is fúj a kipufogóba valamelyik szelep, de figyelembe véve a mostani megpróbáltatásait szegény mocinak nem is csodálom, hogy nem zár rendesen, kapott egy teli tankot injector és külön szeleptisztítóval, meg 2 dl 96%-os tiszta alkohollal. Múlt hét csütörtökén kezdett el rosszalkodni, hát szét is szedtem az injectort, meg kitakarítottam az elosztófedelet, és konstatáltam, hogy a legrövidebb gyújtókábelem áthúz. /rázós élmény volt/ Csak nem indult így elmentem gyalog. Mikor este hazaértem, és lehívtam édesapám segíteni a szikrák ellenőrzéséhez, egyből beröffent és ment is rendesen egészen e hét keddig mikor délután megint nem röffent be. Nosza este áthív szomszéd, és nagy szerelés indul. Kitisztítottam még az alapjáratit az injectort újra megnéztük, gyertya kicserél, elosztófedél kimos féktisztítóval. Be is indult és ment mint a safhausen. Aztán szerda du. ülök be a kocsiba és megint semmi, csak forog forog. Betol beindul hazajön ma reggel közeli ajánlott szerelőhöz elmegyek, és egy gyertyacsere után mert a kedden berakott gyertyák szanaszéjjel kormozódtak azonnal indul alapjárat kicsit döcög de tartja. Azóta elmentem melóba ott háromszor pöccre indult elmentem kábelekért mert ugye áthúzott az egyik ott is pöccre indult visszamentem a melóhelyre és már megint nem indult. Hát most itthon vagyok és baromira nem értem mi lehet a baj. Holnap reggelre bejelentkeztem privátban az opel szervizbe haverhoz, viszont jó lenne ha már ötletekkel mehetnék oda, hogy ennyivel is elébb legyek. Ja ha beindúl és hagyom huzamosabb ideig alapjáratin akkor a motorcheck sárga lámpa kb. 45 mp múlva kigyullad. Ha beindítom és megyek vele akkor nem gyullad ki. Kérlek segítsetek! Köszi! Atosz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts