coupe Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 tényleg, azt hogyan lehetne kideriteni milyen van benne? mert ha megpusztul ugyanilyennel szeretném pótolni, met a mostani konfig -ebből a szempontból- nagyonjóHa a termosztátra gondolsz akkor rá van írva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Ha pedig a hengerfejre,akkor segítek mert nagyon kivagyok okosítva! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 Ugyanez érvényes a c14nz-re is? Igaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 Én is így hallottam, de szerencsére még nem éltem át :smt045 Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 Ha pedig a hengerfejre,akkor segítek mert nagyon kivagyok okosítva! :wink: Akkor publikáld, hadd okosoggyunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 Akkor publikáld, hadd okosoggyunk. Igenis!Értettem! :salute: Egy képpel kezdeném: Elég jól látható hogy a Kolbenschmidt-en van fagydugó a Cosworth-on nincs. Illetve a "Cossi" a gyujtáselosztó alatt lévő sarkánál lépcsőzetesen van kialakítva míg a Ks-nek 1etlen1 sarka van. Ez egy Cosworth: A Ks-ekből két féle létezik anyagkeménységet tekintve.A 700-as ami túl keménynek bizonyult sok esetben és ezért hajlamosak a repedésre,és a 400-as ami viszont túl puha,ezért van úgy hogy összeesik a hengerfejcsavaroknál. Jelezném hogy az enyém átment a nyomáspróbán ezért nem kell másik hengerfejet vennem! :smt082 Ami azt is jelenti hogy mással van a baj,ezért motor ki,és irány a gépműhely! :smt091 Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 "motor ki,és irány a gépműhely"- :lol: -Együttérzek veled....Látom nagyon vágod ezt a mocit!Ilyen 20 16V Vectrával szemezek,'97-es.Mik ezzel a mocival a tapasztalataid?Olajfogyasztás,megkopás előfordul? Hengerfejességre hajlamos? :smt086 Link to comment Megosztás: More sharing options...
iqbéla Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 "motor ki,és irány a gépműhely"- :lol: -Együttérzek veled....Látom nagyon vágod ezt a mocit!Ilyen 20 16V Vectrával szemezek,'97-es.Mik ezzel a mocival a tapasztalataid?Olajfogyasztás,megkopás előfordul? Hengerfejességre hajlamos? :smt086 Tudtommal 97-es autókban nincs c20xe. Azokban már minden esetben x20xev vagy hasonló van, annak annyira nem kényes a hengerfeje. Van viszont más baja állítólag. Stock 16v-nek meg drukkolok. De én elvinném még1 helyre nyomáspróbára, hátha az előzők tévedtek. Nehogy százezrekért keressétek máshol a hibát, miközben mégis a hengerfejnél van. Nekem annó azt mondták, hogy ez valami igen cseles hengerfej, és van, hogy a nyomáspróba sem mutatja ki a gázt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 "Tudtommal 97-es autókban nincs c20xe. Azokban már minden esetben x20xev vagy hasonló van, annak annyira nem kényes a hengerfeje. Van viszont más baja állítólag."--Erről a "más bajról"-ki tud vlamit?-Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Powerup: a Vectra A fórumban van Tipushibák topic, nézegetted már? :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Powerup: a Vectra A fórumban van Tipushibák topic, nézegetted már? :wink:Néztem,de engem B Vectra érdekel,és a x20xev motor típushibái! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Néztem,de engem B Vectra érdekel,és a x20xev motor típushibái! :wink: "Calibra" fórum, "X20XEV - mi a probléma vele (ha egyáltalán van)?" topic? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Powerup,Iqbéla köszi hogy lélekben velem vagytok! :wink: Most még pesten van a hengerfej oda küldtem nyomáspróbára. Hétfőn fog haza kerülni,de az eredmény már megvan,mint már írtam. Nincs repedés rajta. Ilyenkor az lehet hogy a blokk is ferdül "vízvesztés"miatt ezért kell kivenni és síkbahúzni. Szeretnénk a végére járni a dolognak,ezért is bontjuk tovább,bár 1 kicsit a zsebbe kell majd nyúlni,ami most ku...ra nem hiányzott. De nem érdekel mert nem szándékozom eladni. Powerup nem ismerem az "újabb" kétlityis mocit hülyeséget meg nem akarok írni róla. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Sziasztok! Segítsetek! Mi lehet a gondja a gépemnek(c14NZ), ha bemelegedés után alapjáraton(pl lámpa alatt) berázkódik, leesik a fordulat, majdnem megáll(vagy megáll), aztán magától felbőg és szaggatások után leáll. Aztán percekig nem lehet újraindítani. Hidegen tökéletes, semmi rángatás,durrogás. Alapjárati motor?? vagy Lambdaszonda??? vagy mi ez?. Az autó leáálásáig semmi hibajelző nem világít Újabb fejlemény: Azóta néhányszor elkezdtem belangyítani a gépet, a teljes üzemmeleg állapotig 4-5x állt meg.Ma elvolt diagnosztikán, minden adata fényes, és 1.5óra basztatás után sem produkálta a hibát. Bár reggel a szerelőhöz menet, a sarkon befordulva megállt,kb 2perc után indult durrogva. Lehet, hogy a "diszkontkutas" tankolások után a ma reggel beletankolt SHELL-es sima 95-ös anyag segített? A hőfok jeladójára mondtak csekély eltérést, de lehet, hogy éppen akkor nem produkálta magát? Más: Néhány oldallal elébb, valaki jelzett egy olyan problémát, hogy a műszerfalból a biztitábla felől 10-30mp-ként egy elktromos relészerű kattanást hall. Ez nálam is megvan alapjáraton állva és menetközben is.Az mitől lehet? Előre köszi a tippeket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Újabb fejlemény: Azóta néhányszor elkezdtem belangyítani a gépet, a teljes üzemmeleg állapotig 4-5x állt meg.Ma elvolt diagnosztikán, minden adata fényes, és 1.5óra basztatás után sem produkálta a hibát. Bár reggel a szerelőhöz menet, a sarkon befordulva megállt,kb 2perc után indult durrogva. Lehet, hogy a "diszkontkutas" tankolások után a ma reggel beletankolt SHELL-es sima 95-ös anyag segített? A hőfok jeladójára mondtak csekély eltérést, de lehet, hogy éppen akkor nem produkálta magát? Más: Néhány oldallal elébb, valaki jelzett egy olyan problémát, hogy a műszerfalból a biztitábla felől 10-30mp-ként egy elktromos relészerű kattanást hall. Ez nálam is megvan alapjáraton állva és menetközben is.Az mitől lehet? Előre köszi a tippeket. Lehet, hogy az én hozzászólásomról beszélsz, mármint a kattogásról. Nekem a hátsó ablaktörlő relé csinálta, kivettem de még nem volt vele időm foglalkozni, lehet a motor szorult meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve December2, 2005 Megoszt Elküldve December2, 2005 Szerintem ha hidegen nem csinálja az alapjátrat ingadozást il. leállást, akkor én lamdára gyanakodnék elsősorban, de összetettebb is lehet ugye, mármint összeadódhatnak az apróbb gondok, pl alapjárati léptetőmoci koszolódása, vagy folytószelepház koszolódása (ez szvsz valószínűtlenebb), esetleg valahol fals sevegő (szintén nem hiszem). Ha 16 szelepes lenne, akkor az EGR-re tippelnék, de így szvsz a legvalószínűbb az első két lehetőség. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve December4, 2005 Megoszt Elküldve December4, 2005 hali emberek! x14xe motornál hol kell a hűtővizet leengedni? köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve December4, 2005 Megoszt Elküldve December4, 2005 hali emberek! x14xe motornál hol kell a hűtővizet leengedni? köszi a segítséget! Lehúzod a hűtőradiátor alsó (bár inkább középső) csonkjáról a csövet, és ott szépen kifolyik. Ez a hivatalos eljárás :lol: Persze előbb csavard le a folyadéktartály kupakját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December4, 2005 Megoszt Elküldve December4, 2005 Lehúzod a hűtőradiátor alsó (bár inkább középső) csonkjáról a csövet, és ott szépen kifolyik. Ez a hivatalos eljárás :lol: Persze előbb csavard le a folyadéktartály kupakját. És ne legyen forró a víz mert csúnyán leforrázhatod magad. :turn-l: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December4, 2005 Megoszt Elküldve December4, 2005 Lehúzod a hűtőradiátor alsó (bár inkább középső) csonkjáról a csövet, és ott szépen kifolyik. Ha szembe állsz a kocsival ez van jobbról igaz? Azt nézegettem már én is, de szerintem az nagyon magasan van, hogy folyik ki ott minden lé? Szerintem sehogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Exian Elküldve December4, 2005 Megoszt Elküldve December4, 2005 Ha szembe állsz a kocsival ez van jobbról igaz? Azt nézegettem már én is, de szerintem az nagyon magasan van, hogy folyik ki ott minden lé? Szerintem sehogy. Igen, jobbra. Nekem kifolyt :lol: Persze biztos nem minden csepp... de hát ez van. Természetesen a hűtőt nemárt leszerelni, abból is kijön még egy adag lötty. Amúgyis érdemes átmosni, ha már levan engedve a rendszer, rengeteg kosz megreked a hűtőben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve December4, 2005 Megoszt Elküldve December4, 2005 köszi! majd megkeresem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Sziasztok! Elôzmény: gyújtókábel-csere (gyári); gyertyacsere (gyári); alapjárati-motor cseréje (Siemens); EGR-szelep lezárva; volt olaj-, olajszűrô-, légszűrô-csere; lambdaszonda a szerelô (Roli) szerint elég gyors; vákum-rendszer ugyancsak szerinte rendben; kábelek átnézve... Mégis: gázadásnál torpan, néha enyhén rángatva pörög fel (terhelésen); motorféknél néha (alapjárati-motor cseréje óta sokkal ritkábban) rángat és motorfék után gázadásra is torpan, ill. enyhén rágat... Van 5letetek vagy tapasztalatotok? Köszönettel, Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Folytószelepház-, szívósor tisztítás volt az alapjárati motor cseréjekor? Az fontos művelet lenne... Benzinnyomást is jó lenne mérni. Benzinszűrő volt cserélve mostanában? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gyurka Elküldve December5, 2005 Megoszt Elküldve December5, 2005 Folytószelepház-, szívósor tisztítás volt az alapjárati motor cseréjekor? Az fontos művelet lenne... Benzinnyomást is jó lenne mérni. Benzinszűrő volt cserélve mostanában? Fojtószelepház makulátlan volt (ahogy a beteg alapjárati-motor is), mert kb. egy hónapja tisztítottam. Plusz Roli is megskubizta, tisztának minôsítette. Benzinszűrô-csere 3 hete volt. Márkaszervízben elkövetett teljes motordiagnosztika segítene valamit? TEC nem mondott semmi fél éve. Akkor is fennálltak az említett dolgok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts