Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A múlt héten vettem egy gyári termosztátot és be is raktam,de nem volt jó mert ugyanúgy nem melegedett fel rendesen.Kivettem és akkor láttam hogy 82fokon nyit ami elötte volt benne az meg 92fokon.Visszavittem de nem cserélik ki mert már használt.A kérdésem az lenne hogy jó e így hogy 82 fokon nyit vagy sem?

Elküldve
A múlt héten vettem egy gyári termosztátot és be is raktam,de nem volt jó mert ugyanúgy nem melegedett fel rendesen.Kivettem és akkor láttam hogy 82fokon nyit ami elötte volt benne az meg 92fokon.Visszavittem de nem cserélik ki mert már használt.A kérdésem az lenne hogy jó e így hogy 82 fokon nyit vagy sem?

Szerintem meg verd az asztalt, ők adták a szart nem?

Elküldve

Szerintem meg verd az asztalt, ők adták a szart nem?

Vertem de nem használt a barom még tömítést se adott hozzá.Azt mondta miért nem néztem meg mielött berektam.Nem tudom miből gondolják hogy mindenki autó szerelő és ért hozzá.
Elküldve

Akkor kérd el a vásárlók könyvét (nem panaszkönyv olyan nincs) és írd bele az esetet.

X napon belül intézkedniük kell, és a felügyeleti szervüknek is jelentést kell tenniük.

Elküldve
Vertem de nem használt a barom még tömítést se adott hozzá.Azt mondta miért nem néztem meg mielött berektam.Nem tudom miből gondolják hogy mindenki autó szerelő és ért hozzá.

most csúnyát irok. nyeld le. nem kell oda többet menni, ezt úgyis buktad már. eladhatod itt a fórumon. 1-2 hónap múlva, éjjel véletlenül járj arra egy féltéglával a kezedben. és pont megilyeszt valaki, és beesik az 1ik üvegen a tégla véletlenül. :lol:

Elküldve

most csúnyát irok. nyeld le. nem kell oda többet menni, ezt úgyis buktad már. eladhatod itt a fórumon. 1-2 hónap múlva, éjjel véletlenül járj arra egy féltéglával a kezedben. és pont megilyeszt valaki, és beesik az 1ik üvegen a tégla véletlenül. :lol:

De bezzeg ha veszel valamit, főleg nagy értékben akkor kinyalják az ember popóját :evil:

Elküldve
De bezzeg ha veszel valamit, főleg nagy értékben akkor kinyalják az ember popóját :evil:

az a vicc, m.o.n akkor se nyalják, ugyanolyan tuskó parasztok :lol:

Elküldve

Sziasztok

Az alábbi sorokat olvastam:

"Az autóval amint látszik, nagyon sokat mentem, cserben egyszer hagyott amikor az M3-on egyszercsak simán megállt a motor. Kiderült hogy anyaghiba miatt ledarált vagy 20 fogat a vezérmüszíjjról. Ijedelem, hazavontatás kompressziómérés, GYÁRI értékek!!!

Ez a motor (C16 NZ) nem hajlítgatja a szelepeket, ha szakad a szíj."

Ez igaz vagy csak szerencséje volt a kollégának????

Elküldve

Check For Engine Damage - 1,4/1,6

CAUTION: This engine has been identified as a FREEWHEELING engine in which the possibility of valve-to-piston damage in the event of a timing belt failure may be minimal or very unlikely. However, a precautionary compression check of all cylinders should be performed.

Manufacturer: Opel/Vauxhall Model: Astra-F 1,6 Engine code: C16NZ Output: 55 (75) 5200 Tuned for: R-Cat Year: 1991-93 © Autodata Limited 2004 2005.11.29. V5.373-

Elküldve

Jah, a gumiparagrafus. :lol: Így senki nem panaszkodhat. De még olyat nem hallottam, hogy valakinek összeakadt volna. (Bár lehet hogy vannak extrém esetek... ...mielőtt valaki elkezdene ellenpéldát keresni a gúglben) :lol:

Elküldve
Sziasztok

Az alábbi sorokat olvastam:

"Az autóval amint látszik, nagyon sokat mentem, cserben egyszer hagyott amikor az M3-on egyszercsak simán megállt a motor. Kiderült hogy anyaghiba miatt ledarált vagy 20 fogat a vezérmüszíjjról. Ijedelem, hazavontatás kompressziómérés, GYÁRI értékek!!!

Ez a motor (C16 NZ) nem hajlítgatja a szelepeket, ha szakad a szíj."

Ez igaz vagy csak szerencséje volt a kollégának????

ezt mar en is hallottam, hogy szijszakadasnak semmi baja sem lesz. de hogy hogy csinalja? :?

Elküldve

ezt mar en is hallottam, hogy szijszakadasnak semmi baja sem lesz. de hogy hogy csinalja? :?

ez a 8 szelepesek előnye. Azoknál a szelep tengelye "függőleges", míg ugye a 16 szelepesnél ferde, így ha a szíj szakad a 16 szelepesnél görbül a szelepszár. A 8 szelepesnél nincs görbülés, meg hát ugye nagyobb a hely az égéstérben, ezért nem igazán tudnak a szelepek a dugattyú tetejével találkozni. "Sajnos" nekem 16 szelepes a mocim, és a múltkor megszenvedtem ezt.(Hozzáteszem, a szíjam még egy éves sem volt, meg semmi nem állt meg, csak a szíj szakadt magától....De sajna úgy néz ki, hogy a Contitech-et ez nem érdekli, nem hajlandóak fizetni.)
Elküldve

Nekem már 2x ment el a vezérlésem és semmi baja a mocinak. Egyszer amikor megvettem a gépet indultam cserélni a vezérlést na akkor elszállt a feszítő görgő. Most nem rég a szíj szakadt, Raktam rá másikat 30-40 perc alatt és már mentem is tovább.

Elküldve
Sziasztok

Az alábbi sorokat olvastam:

"Az autóval amint látszik, nagyon sokat mentem, cserben egyszer hagyott amikor az M3-on egyszercsak simán megállt a motor. Kiderült hogy anyaghiba miatt ledarált vagy 20 fogat a vezérmüszíjjról. Ijedelem, hazavontatás kompressziómérés, GYÁRI értékek!!!

Ez a motor (C16 NZ) nem hajlítgatja a szelepeket, ha szakad a szíj."

Ez igaz vagy csak szerencséje volt a kollégának????

Ugyanez érvényes a c14nz-re is?

Elküldve

tényleg, azt hogyan lehetne kideriteni milyen van benne? mert ha megpusztul ugyanilyennel szeretném pótolni, met a mostani konfig -ebből a szempontból- nagyonjó

Elküldve
tényleg, azt hogyan lehetne kideriteni milyen van benne? mert ha megpusztul ugyanilyennel szeretném pótolni, met a mostani konfig -ebből a szempontból- nagyonjó

Mármint termosztátot?Minek idegesíted magad olyan problémán,ami még nem is létezik?Dölj hátra öregem és vedeld tovább a hideg sört a maláj prostik között a homokos tengerparton! :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.