Stock16v Elküldve November19, 2005 Megoszt Elküldve November19, 2005 Az a baj hogy még rögtön hengerfejezés után,vagy 5ször átmostam trisós oldattal az egész rendszert. Állítólag ez nagyon jó rá,több embertől is hallottam.Aztán kb.1000km-enként kimostam a kiegyenlítő tartályt benzinnel mert semmi más nem volt hajlandó oldani a szmötyit.(uttánna persze tisztavizes alapos öblítés,mindezt kiszerelt állapotban) Ezzel csak azt akarom mondani hogy már vagy 10x kimostam a tartályt és úgy is nézett ki hogy tisztul,de amikor most kb 1hete megláttam az ájulás környékezett.Ja amúgy a hűtő is új benne és az már utánna került bele. Tehát valami bibi van. A télen szétszedésre kerül most úgy gondolom,és meglátjuk hogy mi a dörgés. :roll: Köszi Iqbéla! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Koxx Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Mostanában ezeket a sportlégszűrőket nézegettem a neten tök jónak hangzik meg minden de simán veszek 1-et és beépítem? Kész ennyi? Mert ha több levegő áramlik be akkor nem kéne neki többnek is kimenni? Azaz nem kell hozzá pl új kipufogó rendszer? Biztosan használlnak sokan ilyet mi a tapasztalatotok? Mit érdemes venni és mennyiért? Előre is köszi! [Adam] Hát az úgy van, hogy......... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Mostanában ezeket a sportlégszűrőket nézegettem a neten tök jónak hangzik meg minden de simán veszek 1-et és beépítem? Kész ennyi? Mert ha több levegő áramlik be akkor nem kéne neki többnek is kimenni? Azaz nem kell hozzá pl új kipufogó rendszer? Biztosan használlnak sokan ilyet mi a tapasztalatotok? Mit érdemes venni és mennyiért? Előre is köszi! [Adam] van egy direktszűrős topik a tuning témakör alatt ott találsz némi infót mellesleg ahogy látom ebben a témában nincs nagyon egyetértés, van akinek bejön egy márka van aki meg nagyon haragszik rá.....tapsztalati uton tesztelhető... Link to comment Megosztás: More sharing options...
jaygab Elküldve November20, 2005 Megoszt Elküldve November20, 2005 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Philip Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Leginkább a kapucsinó habjára hasonlít legjobban,világos barnás színű valami. Na ez a baj. Ez tipikusan olyan jelenség, amikor az olaj(mivel nagyobb a nyomása) beledolgozik a víztérbe. Ez viszont nem csak a tömítés hibájából adódhat. Hengerfej le, és nyomáspróba minden közlekedő járatra. Rosszabb esetben repedés is okozhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hala Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Sziasztok Az alapjáratom folyamatosan 950 körül van és ezt sérelmezték az év elején történt zöldkártya mérésnél is. Jelezték, hogy ez már a plafon az Ő táblázatuk szerint. Érdeklődnék, hogy milyen megoldást tudtok javasolni az alapjárat lejebbvételére. Mindezektől függetlenül a gép kiválóan működik. '92-C16NZ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
leslie Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Vidd el olyan helyre, ahol megkérdezik zöldkari előtt, h be akarod-e indítani? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
hala Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Szia Ez is egy lehetőség, de azért érdekelne a megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 Fals levegőt kaphat rossz tömítés, vákumcső-repedés miatt. Esetleg az alapjárati motor nincs a helyzet magaslatán, netán a hőfokjeladó rossz (de ilyenkor meg sokat fogyasztana). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November21, 2005 Megoszt Elküldve November21, 2005 "Meg van egy srác aki allítólag nagyon keni ezt a hengerfejes témát főleg az opelekét,volt turbós vectrája meg anyámtyúkja vele majd hétfőn beszélek." Felhívtam a srácot. Előadtam a történetemet hogy hengerfejesen vettem,megcsináltattam,nyomáspróba meg amit ilyenkor szokás,és nem tisztul a hűtővíz. Azt mondta az ő vectrájával is ezt volt a gond,és el volt repedve a hengerfej,de olyan helyen hogy nyíregyházán két műhelyben nyomáspróbázták,és 1ik sem mutatta ki. Pesten van valami guru aki mondta hogy valami "fagydugónál"szoktak elrepedni ha megfőzik a motort,és valószínű hogy az övé is és az enyém is így járt valamikor. :lol: Neki 1ébként ez a pesti srác nézte meg a hengerfejet és adott is neki másikat valami 70körül a turbos vecibe. Holnap előkeríti a számát azt igérte,mi meg leveszük a hengerfejet. Ja és a pesti legény valami fanatikus gyorsulógép és csak opelekkel poroszkál. Van 1 tippem ki lehet,de holnap meg is tudom ha minden igaz. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hala Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Fals levegőt kaphat rossz tömítés, vákumcső-repedés miatt. Esetleg az alapjárati motor nincs a helyzet magaslatán, netán a hőfokjeladó rossz (de ilyenkor meg sokat fogyasztana). A fogyasztásom teljesen normális. A következő következtetést vontam le: Tehát magas alapjárat esetén első körben nézzem át a vákuumcsöveket (még akkor is, ha nincs alapjárat ingadozás) és cserélgessem ki a gyanusakat. Milyen belső átmérőjű csövek kellenek a cseréhez (7-6 vagy 5 mm)? Ha ez sem segít akkor további lépésként az alapjárati motort célszerű kitakarítani. Ha ez sem segít akkor ne bántsak semmit mivel ez nem is zavar senkit csak a "műszeres embert", de azt meg lehet győzni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Sziasztok! Segítsetek! Mi lehet a gondja a gépemnek(c14NZ), ha bemelegedés után alapjáraton(pl lámpa alatt) berázkódik, leesik a fordulat, majdnem megáll(vagy megáll), aztán magától felbőg és szaggatások után leáll. Aztán percekig nem lehet újraindítani. Hidegen tökéletes, semmi rángatás,durrogás. Alapjárati motor?? vagy Lambdaszonda??? vagy mi ez?. Az autó leáálásáig semmi hibajelző nem világít Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Sziasztok! Segítsetek! Mi lehet a gondja a gépemnek(c14NZ), ha bemelegedés után alapjáraton(pl lámpa alatt) berázkódik, leesik a fordulat, majdnem megáll(vagy megáll), aztán magától felbőg és szaggatások után leáll. Aztán percekig nem lehet újraindítani. Hidegen tökéletes, semmi rángatás,durrogás. Alapjárati motor?? vagy Lambdaszonda??? vagy mi ez?. Az autó leáálásáig semmi hibajelző nem világít Nekem is le-le állt, aztán egy darabig nem indult, lambdaszondámat ki kellett cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 A szerelőm is erre gyanakodott a sztorim elmondása alapján. Mennyibe kerül a szonda? Asszem 1 vezetékes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Pont zárás előtt kérdeztem az Opel-oppában telefonon, közel 9000Ft, bár szála nélkül egy kicsit engedékenyebbek. Az korrekt ár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Ne vegyél utángyártott típust, mert többen megszívták vele... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 honnan ismerem fel az eredetit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 GM-s zacsiban fogod kapni. Sőt, asszem az egyik leggagyibb utángyártott típuson még a csatlakozó sincs rajta, azt semmiképpen ne vedd meg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 A GM feliratról ? Mi az ára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 GM-s zacsiban fogod kapni. Sőt, asszem az egyik leggagyibb utángyártott típuson még a csatlakozó sincs rajta, azt semmiképpen ne vedd meg! Köszi a tippet, előbb megnézetem a szerelővel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 aranykard! Mielőtt megvennéd,kérdezd meg az UNIX-ban,ott gyakran jóval olcsóbb a cuccos mint az Oppá-ban! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Yahher Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 9000? az utángyártott, senki nem ajánlja, 285e nekem a gyári, X16XEL-be. Asszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 ....285e.... Határozottan drágának tűnik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Az rengeteg pénz érte! c20xe-be való Bosch aminek a száma a katalóg szerint 0258003300 olyan 30egynehányezer az unixnál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Sziasztok! Segítsetek! Mi lehet a gondja a gépemnek(c14NZ), ha bemelegedés után alapjáraton(pl lámpa alatt) berázkódik, leesik a fordulat, majdnem megáll(vagy megáll), aztán magától felbőg és szaggatások után leáll. Aztán percekig nem lehet újraindítani. Hidegen tökéletes, semmi rángatás,durrogás. Alapjárati motor?? vagy Lambdaszonda??? vagy mi ez?. Az autó leáálásáig semmi hibajelző nem világít Ez még lehet vízhőmérséklet jeladó is, ami a motorvezérlésnek ad jelet. Most cseréltem egy szintén C14NZ motoros B-Corsán. Akár még csati hiba is lehet, állítólag az is esélyes. Hasonlóan viselkedett, habár leállni nem állt le, de alapjárat ingadozott, néha felpörgette az alapjáratot és melegen nem szeretett indulni. Hiba lámpa nem gyullad ki néha? Persze ezen sem gyulladt ki, talán csak 1x 3 hónap alatt. Végülis méréssel bizonyosodtam meg, hogy ez a szar. Ára ugy.-ban 1600.-, gyári 3.000.-. Ugy. belga gyártmány, tökéletes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts