powerup Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Vagy gyürü törés. :shock: Neeeeeeeeeeeeee!!
I_S Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Én nem értek hozzá, de szerintem is valahol dugulás lehet...
16DA Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Nem biztos, de ha ott olaj jön ki, akkor 99% hogy a gyürük környékén lesz gond.
opel16v Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Túl nagy a kartergáz... valszeg hengerfejtömítés, vagy gyűrű...
16DA Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 HF tömitést nem rég cserélték neki ha jól emlékszem.
opel16v Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Attól még lehet. :D Főleg ha valami gagyi került bele. :P Vagy nem lett síkolva a hf, esetleg rosszul lett felrakva.
16DA Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Az enyém is HF tömitéses lesz. Egyre jobban kajázza a vizet. Ha márl lekapom akkor sszzár szimeringet is cserélni fogom. De most a kadettet akarom előbb lepaírozni és talpra állítani.
powerup Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Jobban megvizsgáltam a gépet.A vízből nem hiányzik,az olaj nem vizes.Járó motornál kihúztam a nívót,nem jött füst.A vízcsövek sem kemények.Remélem nincs komolyabb baja! :oops:
powerup Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Olaj sem fröcsög, ha kihúzod a pálcát?Semmi nem fröcsög,csak egy kis levegőáramlást érzek ,de az gondolom természetes!
istván Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Nekem anno a regi OFF autom csinálta ezt, de szigoruan csak olajcsere után. De nagy is volt a kartergáz.
britishman Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Sziasztok, meg uj vagyok ezen az oldalon es egy kerdessel fordulnek hozzatok.Egy 96-os 1.6 16v-es astram van 148000km -el.most keszulok nagyszervizre vele.A problemam az hogy a kocsi egyes-ben az elso gazadasnal nem teljessen huz majd kesobb elkapja a fordulatszamot es akkor megindul.4-bol, 5-bol 3-as ba visszakapcsolaskor pedig kettot harmat rangat es utanna siman huz.eddig ritkan csinalta, de most mar egyre gyakrabban.Egyesbe kapcsolaskor neha ugy erzem mint a jo oreg saab-ok ban mikor 2 masodpercig nem tortenik semmi aztan pedig megindul. Mindenkeppen megnezetem a szerelovel de ha valakinek van otlete szivessen vennem mert sajnos nem ertek az autokhoz. Koszonom elore is. csa
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Sziasztok, meg uj vagyok ezen az oldalon es egy kerdessel fordulnek hozzatok.Egy 96-os 1.6 16v-es astram van 148000km -el.most keszulok nagyszervizre vele.A problemam az hogy a kocsi egyes-ben az elso gazadasnal nem teljessen huz majd kesobb elkapja a fordulatszamot es akkor megindul.4-bol, 5-bol 3-as ba visszakapcsolaskor pedig kettot harmat rangat es utanna siman huz.eddig ritkan csinalta, de most mar egyre gyakrabban.Egyesbe kapcsolaskor neha ugy erzem mint a jo oreg saab-ok ban mikor 2 masodpercig nem tortenik semmi aztan pedig megindul. Mindenkeppen megnezetem a szerelovel de ha valakinek van otlete szivessen vennem mert sajnos nem ertek az autokhoz. Koszonom elore is. csa Ez sokminden lehet. Gyujtókábel, alapjárati motor, lambda szonda, EGR szelep. Szerintem. :P Nekem az egr lezárás és a lambda csere után szűnt meg teljesen a rángatás. Nem világít a motrorhiba lámpácska?
britishman Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Szia koszi a gyors valaszt. Nem vilagit a lampa.Az egr-szelep 6-honapos, nem orulnek ha az lenne a ludas.az alapjarati motornak mas tunete nincs?de mindenfelekeppen megemlittem majd a szerelomnek.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Szia koszi a gyors valaszt. Nem vilagit a lampa.Az egr-szelep 6-honapos, nem orulnek ha az lenne a ludas.az alapjarati motornak mas tunete nincs?de mindenfelekeppen megemlittem majd a szerelomnek. Na és mi van a lambda szondával? ha nem gyári vagy már régi akkor az is okozhatja! Állítólag 60ekm-nél többet nem igazán bír a lambda szonda.
opel16v Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Bír az többet is, nekem még a gyári 200e km-es van az Astrában, és szépen működik, mutatja a dús keveréket rendesen. :P Angolember! Folytószelepház-pucolás sokat segít, AGR lezárás is, valamint meg kell nézni a gyújtókábeleket, és a vákumcsöveket.
loree_gsi16v Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Kérdés a szakikhoz. Ha az alapjárati motrom rossz lenne akkor melegen is ingadozna az alapjárat? Most csak hidegen ingadozik, de volt már tisztítva. Előre is THX.
warwolf Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Kérdés a szakikhoz. Ha az alapjárati motrom rossz lenne akkor melegen is ingadozna az alapjárat? Most csak hidegen ingadozik, de volt már tisztítva. Előre is THX. Nekem ingadozik, igaz 20NE, de kimostam már féktisztítóval úgy, hogy folyt.ZStem majd még 1X ki lesz, hasonképpen.
leslie Elküldve Október25, 2005 Elküldve Október25, 2005 Nekem is ingadozott alapjárati moci gonddal. Aztán megszünt az ingadozás, és engine check lámpa lett belőle, majd alapjárati moci csere. :P
opel16v Elküldve Október26, 2005 Elküldve Október26, 2005 Mástól is ingadozhat az alapjárat, nem csak az alapjárati moci miatt.
Recommended Posts