FPepe Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Az enyémben van ilyen szelep? :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 nincs Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október10, 2005 Megoszt Elküldve Október10, 2005 Köszi redline, keresem a hiba okát :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Nem hinném hogy vissza fogják venni a Bosal-t. De sikerült! A lényeg, hogy vinnem kellett egy papírt autószerelőtöl, hogy szakszerűen lett beszerelve és ennek ellenére alig 1800km után hibás a szonda. Vissza ment a negykeren keresztül a gyártóhoz és kb egy hónap vizsgálódás után visszajön a pénz. Az autósboltban visszaadták a pénzt már most. Az autószerelő szerint nem ez lesz az első bosal amit 16szelepes opelből visszaküldtek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 "Az autószerelő szerint nem ez lesz az első bosal amit 16szelepes opelből visszaküldtek." Kb. ahogy mondtam. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 Le kell zárni azt a szelepet, persze visszarakás előtt jól kipucolni, kiáztatni. :( Hol is van az a szelep pontosan? (xe20) :roll: :roll: :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Október11, 2005 Megoszt Elküldve Október11, 2005 ahogy tudom nekünk sincs... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 c20xe-ben nincs. Csak az x20xe-ben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabot Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Sziasztok! Nekem egy B-s Corsa-m van, bocs, hogy ide írok :oops: , de a moci az ua és ez a fórum jobban pörög. X14XE motor van a kicsikében, és mostanában olyat csinál, hogy ha egy sebességnél leveszem a lában a gázról, akkor elkezd rángatni az autó :( . Ismét gázt kell adnom és úgy levenni a lábam a gázról. Ilyenkor már szépen fog a motorfék. Tippeket várnék, hogy mi lehet a gond. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Ez sokminden apró hibának vagy elhasználódásnak az összesége lehet leginkább. Pl. kigyengülhettek a motortartó- és váltótartó bakok, koszos lehet a folytószelepház, fals levegőt is kaphat, stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Szerintem a motor ill váltótartót ki lehetne zárni, vagy legalábbis utolsók közé sorolni, mert akkor gázadás és újra elvételkor is rántana rajta 1-2-t. Én inkább a többire szavaznék, de ez csak én vagyok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Mociguruk figyelem :wink: ! A probléma a következő hidegen túl nagy az olajnyomás kb. 7-8 bar és kitámasztja a hidrotőkéket és még üzemmeleg állapotban alapjáraton sem megy 3 bar alá. Szétszedtük a motort, megnéztük nincs eltömődve semmi minden olajzó járat szép tiszta. Olajszivattyú új arra gyanakszunk, hogy túlnyomás szabályzóban nagyon erős a rugó, lehet ezen állítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Igen, a nyomásszabályzó lesz ott a ludas. lehet hogy csak sorjás, vagy belement valami, nem? Szét kellene kapni... A rugó nem lehet túl erős, valami szorulás lesz ott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Október12, 2005 Megoszt Elküldve Október12, 2005 Mociguruk figyelem :wink: ! A probléma a következő hidegen túl nagy az olajnyomás kb. 7-8 bar és kitámasztja a hidrotőkéket és még üzemmeleg állapotban alapjáraton sem megy 3 bar alá. Szétszedtük a motort, megnéztük nincs eltömődve semmi minden olajzó járat szép tiszta. Olajszivattyú új arra gyanakszunk, hogy túlnyomás szabályzóban nagyon erős a rugó, lehet ezen állítani? :shock: :shock: ezt már másodszorra hallom, ez tipus hiba?????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 :shock: :shock: ezt már másodszorra hallom, ez tipus hiba?????? Hát azért 5 milliból kettőt nem neveznék típushibának. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Hali! A hengerenkénti befecskendezővel mit lehet csinálni, hogy ne csattogjon annyira? Azt mondják, hogy csak csere oldja meg a problémát, vagy esetleg van valami megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Hali! A hengerenkénti befecskendezővel mit lehet csinálni, hogy ne csattogjon annyira? Azt mondják, hogy csak csere oldja meg a problémát, vagy esetleg van valami megoldás? Szvsz az egy pici elektromágneses szelep, szal lehet, hogy megette már a kenyere javát.Sztem csere.De ez nem 100. Link to comment Megosztás: More sharing options...
loree_gsi16v Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Szvsz az egy pici elektromágneses szelep, szal lehet, hogy megette már a kenyere javát.Sztem csere.De ez nem 100. Azt hol találhatom meg? És ha az rossz mennyibe kerülhet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 A rossz semmibe sem kerül az újat passzolom. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Mociguruk figyelem :wink: ! A probléma a következő hidegen túl nagy az olajnyomás kb. 7-8 bar és kitámasztja a hidrotőkéket és még üzemmeleg állapotban alapjáraton sem megy 3 bar alá. Szétszedtük a motort, megnéztük nincs eltömődve semmi minden olajzó járat szép tiszta. Olajszivattyú új arra gyanakszunk, hogy túlnyomás szabályzóban nagyon erős a rugó, lehet ezen állítani? Azért én vigyáznék evvel... Az is lehet, hogy egyszer nem ott fog megszorulni, és alsó tatományban fog megállni... akkor pedig nem lesz oljanyomás, jön a csúnya hang, piros lámpa, káosz...és végül generál, mert lekopik egy túlméret a főtengelyről...:-( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október13, 2005 Megoszt Elküldve Október13, 2005 Igen, a nyomásszabályzó lesz ott a ludas. lehet hogy csak sorjás, vagy belement valami, nem? Szét kellene kapni... A rugó nem lehet túl erős, valami szorulás lesz ott... Megnéztük és nem szorul egy ujjal simán kivettük elvittük egy helyre ahol "lenyomatták" és tényleg rossz de nem a dugattyú akkor már csak rugó lehet. Ők sem láttak még ilyet...de kitalálnak valamit holnapra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október14, 2005 Megoszt Elküldve Október14, 2005 Vagy valahol a pumpában van egy hibás keresztmetszetű olajjárat, gyári hiba pl... Az is okozhat túl nagy nyomást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Vagy valahol a pumpában van egy hibás keresztmetszetű olajjárat, gyári hiba pl... Az is okozhat túl nagy nyomást. Köszönöm a segítséget mindenkinek! Megvizsgáltunk mindent és végül már csak a rugó maradt abból elvettünk 2 menetet. A műtét után az olajnyomás hidegen 5 bar, melegen 1,5 bar alapjáraton. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Segítségeteket kérném! C16NZ motorom vezérlése felől "surrogó" hang hallatszik. Nyáron kb. 5 perc járatás után megszűnik, de hidegebb idő esetén kb. 15-20 percen át is hallatszik. Üzemmelegen a hang teljesen megszűnik. Utólag visszagondolva a probléma a vezérműszíj cseréjével kezdődött. Eddig kicseréltettem a generátor csapágyakat, a laposszíj és vezérműszíj feszítőgörgőjét, mivel csereérettek voltak, de a hang mindig jelentkezik. A vízpumpa szerelőm szerint tökéletes (tudom, egyszerre illik cserélni az egészet). Arra gyanakszom, hogy maga a vezérműszíj adja a hangot a szíjtárcsákon. A régi szíj Gates márkájú, az új FAI gyármánya. Lehet, hogy a szíjtárcsákat is cserélni kéne? A motorban jelenleg 150 ekm van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október17, 2005 Megoszt Elküldve Október17, 2005 Cseréld a szíjat Gates-re, és a vezetőgörgőt is! Nem illik, hanem kell cserélni a feszítőt és a vezetőt! A szíjon meg sok múlik, és nem bíznám a helyedben egy gagyira a motorom életét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts