Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

nekem is volt alapjárati ingadozás problémám

először ki lett véve a direktlégszűrő, akkor javulr, de azután a gyárival is ua. csinálta....

azután tavaly év végén ki lett takarítva az alapjárati léptetőmoci és tök király lett, de már megint kezd kicsit szarakodni :?

már szereztem 1-et, de az is csak használt...azt majd kimosom és berakom aztán hátha jobb lesz.... :roll:

vákumcsövet nekem is cseréltek, az asszem vhol az sfi doboz alatt van... 8)

Link to comment
Megosztás:

Hi

Megszűnt a csattogós problémám.Alámentem a kocsi alá hogy átnézzem és rögton meg is volt a gond.A hátsó motortartó bak egyik csavarja ki volt lazulva és mikor indultam az csapódott neki valaminek meghúztam azt már nem iscsattog. De viszont a sárga genya villágít az autópályán tartós 110km/h felett.Városban soha nem villágít.A lamda szondám végéről le van törve a porcelán lehet az a baj?

Link to comment
Megosztás:

Atommanó!

Hernád kartárs GSi-jén pont a hétvégén mutatkoztak benzinnyomás-

problémák, nehezen indult, ledadogott néha, és le is állt. Szal nem ártana

egy benzinnyomásmérés a befecsinél.

szerintem neki inkább valami kábelnedvesedés okozta a bajt.

ugyanis esőben jöttünk , rángatott, elált, és kiszáradt, tökéletes volt.

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu!

Direkt ezért gugoltam a GSi seggében, hogy szaglásszak,

és még hideg motornál sem volt kraftos a kipufogógáz,

úgyhogy számomra egyértelmű volt hogy nem kap elég anyagot.

Ha gyújtásproblémái lennének, akkor megszédültem volna hátul elég

gyorsan. :)

Persze hogy mitől nem kapott anyagot, az jó kérdés.

Az még lehet akár egy kontakt is. :)

Link to comment
Megosztás:

Hi

Megszűnt a csattogós problémám.Alámentem a kocsi alá hogy átnézzem és rögton meg is volt a gond.A hátsó motortartó bak egyik csavarja ki volt lazulva és mikor indultam az csapódott neki valaminek meghúztam azt már nem iscsattog. De viszont a sárga genya villágít az autópályán tartós 110km/h felett.Városban soha nem villágít.A lamda szondám végéről le van törve a porcelán lehet az a baj?

Igen lehet lambda szonda hiba. De érdemes elötte kiolvastatni a komjútert. Mert feleslegesen nem kellene kiadni ~20 ezret...

Link to comment
Megosztás:

Uhuhu!

Direkt ezért gugoltam a GSi seggében, hogy szaglásszak,

és még hideg motornál sem volt kraftos a kipufogógáz,

úgyhogy számomra egyértelmű volt hogy nem kap elég anyagot.

Ha gyújtásproblémái lennének, akkor megszédültem volna hátul elég

gyorsan. :)

Persze hogy mitől nem kapott anyagot, az jó kérdés.

Az még lehet akár egy kontakt is. :o

de te már mikor odaszagoltál akkor már elszédült állapotban voltál. nem?? :) :) :shock:

Link to comment
Megosztás:

Nem motor, VÁLTÓ téma, de nem akartam még egy topicot!!!

Tudna nekem valaki írni egy f20-as váltó és egy MV6-os 3.0-es kézi 5-ös váltó (már ha van ilyen)áttételeinek összehasonlító táblázatát betenni?Carstylingon egy OPC astraban állítólag ilyen van, de nem tudja a srác az áttételeket csak hogy 243 a vége,1,2,3-ban meg annyit megy mint egy sima 2.0-ás G astra, a 4,5. a hosszabb, na lehet hogy csal az óra is meg erősebb a gépe is !!Tudni szeretném hogy mennyit jelentene ha kicserélném ilyenre már ha lehet??!!

Link to comment
Megosztás:

Atommanó!

Csak az alapjárati motort tisztítottad, vagy az egész fojtószelep-házat?

Uez volt a gond az én kocsimmal is, rengetegszer leállt kinyomott kuplunggal, fôleg lassításnál...

Amikor a háziszerelôm kipucolta az alapjáratit, 2 napig jó volt, utána megint kezdte...

Elvittem Opel szervízbe egy mérésre, TEC semmit nem mutatott, de a teljes fojtószelepház +

alapjárati motor mosása óta minden oks, sziklaszilárd alapjárat....

Szal, ennyi a tippem...

Link to comment
Megosztás:

Pizoman!

OPC Astra is elsőkerekes (tudtommal csak ilyen létezik).

MV6 Omega pedig hátsókerekes. Úgyhogy a srác rosszul tud valamit.

Egyébként G Astrába már tudtommal nem is raktak F20 váltót, hanem

asszem F23 van helyette.

Szal még érdeklődjön kicsit a srác, mi van az autójában. :)

Link to comment
Megosztás:

no arra mondjon nekem valaki okosat mi az istenért rangathat a kocsim beinditas utan hidegen ha elindulok söt mi több mostanaban le is all ha reggel be inditom

és ha hirtelen indulok vele "piros lampa verseny valakivel :)"el akkor megtorpan és par masodperc utan elindul és ugy tér magahoz

a gyujtas kébeleket meg neztem elvileg mind jo ki mértem mind1iket és egyik sem szakatt a trafót és a tarfó kabelt meg nem tudtam masikkal ki probalni ,, de eloszto fedél már masik van rajta mert az elözö már szo szerint szét volt égve

evvel együt a Hall jelado és rotor is masikra lett cserélve de a hiba maradt gyertyak decemberben lettek cserélve

mér csak 2 dologra tudok gondolni injector sor koszos de nagyon vagy esetleg szelep be égés de akkor szar lenne az alapjarat

és azt a veszteség mérés is kimuttat volna de mind a 4 henger ugyanolyan

emellet szerintem meg mindig sokat fogyaszt és olyan szaga van a kipunak hogy néha már majdnem elájulok

huppsz kicsit hosszu lett Sorry :oops:

Link to comment
Megosztás:

Rotor is lett cserélve az elosztóban? A gyertyakábelek egyébként

lehetnek szarok szakadás nélkül is (nincs pl. töredezve a burkolata?).

Folytószelepház ki lett pucolva?

ok akkor irom tovabb mit csinaltam még

a pillszelep ki let pucergálva a rotor is uj benne egy bonott cali bol van

szerencsém volt mert vagy fél éves darab vagy annyi sem ...

van itthon vagy 3 garnitura kábelem ..

épp azért cserélgettem ki öket mert volt ami meg volt repedezve

és jol meg is baszott és volt amelyik csak mozgatasra mutatott valamit a multiméteren ,,, de a pill szelep ha kocsos az egyébként szerintem nem okozhat hirtelen indulasnal ilyen mértékü megtorpanast

esetleg még lehet szar a kopogas érzékelöm anélkül hogy jelezné a komp ?

egyátalan az milyen tünetekkel jar ha szar ??

Link to comment
Megosztás:

Kopogásérzékelőt jelezné az ECU. Meg nagyobb terhelésen becsörögne a

moci... De van egyáltalán a tiedben? Nem dugaszos megoldás (A-:)?

Légtömegmérő? Lambdaszonda?

van rajta A-B is és van kopogas érzékelö is ..

b003.jpg

légtömegmérö böl szereztem már még1 et egy az egyben ugyan olyan függetlenül attol melyik légtömeg mérö van rajta ...

Lambdaszonda kb fél éves benne és gyári, GM.

Mi az hogy becsörögne ??

mert magas fordulaton igen csunya hangja van szerintem

és Hogy az ECU mit jelez és mit nem az egy dolog

a régi lambdaszondamat sem jelezte ki pedig az osszciloszkop olyan sik egyenest muatott mint egy üveg lap ...

én a ECU ban nem igazan bizok

Link to comment
Megosztás:

Nekem sem jelzett hibát amikor vettem új lamdaszondát, mégsem működött. Visszavittem és persze nem cserélték ki, mondván mivel én szereltem be otthon akár el is ronthattam (kérdezem én- hogyan?). Csak azt hajtogatták h. annak jónak kell lennie, én meg fizettem pluszba a műszeres vizsgálatot - mindhiába..

..nem volt kedvem mégegyszer kidobni az ablakon 30 rongyot, és vettem egy bontottat 5ezerért, azóta is jól működik..

A gyári lamdaszonda asszem Bosch kellene h. legyen, de ha GM rá van nyomva, annál gyáribb nem is lehet. :oops:

Ha lehúzod a lamdaszonda csatlakozót és utána is ugyanazt csinálja, akkor nem az a bűnös.

A gyújtáskábelt pedig hiába méregeted sipolóval v. multiméterrel (az újjabbakban már nem rézdrót van hanem valami szénszál v. vmi hasonló matéria) És ne nagyon fogdosd járó motornál, persze h. megbasz :shock:

Link to comment
Megosztás:

van rajta A-B is és van kopogas érzékelö is ..

http://www.topbuzz1.carenthusiasts.co.uk/i...sensor/b003.jpg

légtömegmérö böl szereztem már még1 et egy az egyben ugyan olyan függetlenül attol melyik légtömeg mérö van rajta ...

Lambdaszonda kb fél éves benne és gyári, GM.

Mi az hogy becsörögne ??

mert magas fordulaton igen csunya hangja van szerintem

és Hogy az ECU mit jelez és mit nem az egy dolog

a régi lambdaszondamat sem jelezte ki pedig az osszciloszkop olyan sik egyenest muatott mint egy üveg lap ...

én a ECU ban nem igazan bizok

még 2 dolog amit szerintem érdemes lenne megpróbálni:

a motor hőmérséklet érzékelőjét kicserélni, és egy másik bontott computert kölcsönkérni valakitől....

Link to comment
Megosztás:

még 2 dolog amit szerintem érdemes lenne megpróbálni:

a motor hőmérséklet érzékelőjét kicserélni, és egy másik bontott computert kölcsönkérni valakitől....

motor hömérséklet jelado is jo benne mivel ki lett cserélve ..

a computerböl mivel gyári nem akadt a kezembe

egy chip-es került bele de nem ment jobban :)

Link to comment
Megosztás:

"van rajta A-B is és van kopogas érzékelö is .. "

Úgy tudtam, a régebbi (92 végéig) verziójú C20XE-n A-B van, az attól

újabbakon pedig kopogásérzékelő. Mivel ugyanaz a funkciója, értelmetlen

szerintem együtt alkalmazni...

Biztos van a tieden KS? Nézd meg az indítómotor mögött, most már

kíváncsi vagyok! :)

Link to comment
Megosztás:

"van rajta A-B is és van kopogas érzékelö is .. "

Úgy tudtam, a régebbi (92 végéig) verziójú C20XE-n A-B van, az attól

újabbakon pedig kopogásérzékelő. Mivel ugyanaz a funkciója, értelmetlen

szerintem együtt alkalmazni...

Biztos van a tieden KS? Nézd meg az indítómotor mögött, most már

kíváncsi vagyok! :)

holnap meg nezem de szerintem kell lennie rajta egyébként mindjart meg nezem EPC-n hogy motorszam függö-e a dolog ez a legegyszerübb

már az is fel merült bennem hogy mi van ha nem a gyári tengely van benne

és azért fogyaszt sokat és azésrt torpan meg ha hirtelen indulok el és kevés a gaz neki mert 3000rpm ugy megindul mint akit picsán rugtak :)

de jövöhéten kiderül a hidrotökék miatt ugy is ki jönn mind2 tengely

Szoval Kopgas érzékelö

C20XE benzinmotor hoz valo létezik

és nem motorszam függő szoval van Oktanszam dugasz A-B és van Kopogasérzékelö is

Forrás: EPC

knock_800.JPG

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.